Kuvan liittäminen

Terhi Net tiedoitukset ja uutiset. Kysymykset ja ehdotukset ylläpidolle tänne.
IsoIita

Kuvan liittäminen

ViestiKirjoittaja IsoIita » Ke Helmi 08, 2006 2:03 pm

Miten kuva viestiin? :?:

Alicia
Laihdutushistoria: Kaikenlaista laihduttelua ja jojoilua koko ikäni... 57-59kg -> 78kg -> 64kg -> 91kg -> 65kg ja siitä taas takaisin satasen kieppeille... Laihduttaa osaan, mutta painon pitäminen terveellisissä lukemissa on minulle haastavaa.

ViestiKirjoittaja Alicia » Ke Helmi 08, 2006 6:22 pm

Olen ymmärtänyt että kuvan pitää olla jossain nettisivulla että sen voi tänne laittaa näkyviin. Kuvan osoite laitetaan img-tagien väliin. Kuvan osoitteen saa selville kun klikkaa halutun kuvan päällä hiiren vasenta painiketta "kopioi kuvan osoite".

Kuva

Tuon yllä olevan kuvan laittamiseksi kirjoitin
Kuva

(ilman välilyöntejä koko rimpsu)

Tuon tagin voi kirjoittaa tai sitten painaa IMG-painiketta ennen ja jälkeen kuvan osoitteen. (korjatkaa fiksummat jos minun antamat ohjeet on puutteelliset).

Jos haluat laittaa ihan ikiomia kuvia, niin tarvitset nettialbumin, minne olet ensin tallentanut kuviasi, esim. www.photobucket.com

IsoIita

ViestiKirjoittaja IsoIita » Ke Helmi 08, 2006 9:03 pm

Juu tiedän kyllä miten kuvan saa muualta tänne.
Olisin halunnut koneelta suoraan tänne laittaa, mutta se näköjään ei onnistu.

webbie
Ylläpito
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja webbie » To Helmi 09, 2006 10:30 am

Hei!

Ei onnistu suoraan tänne laittaminen, pitää olla jossain päin nettiä valmiina ja tägittää linkki kuten Alicia opasti.

Ainoastaan avatariksi voi liittäää oman kuvan suoraan koneelta

-webbie

IsoIita

ViestiKirjoittaja IsoIita » To Helmi 09, 2006 12:41 pm

Mitäs muita paikkoja on kun photobucket?.. Mulla kun on siellä jo "tili" mutta seon toisen foorumin nikillä.. :wink:

Alicia
Laihdutushistoria: Kaikenlaista laihduttelua ja jojoilua koko ikäni... 57-59kg -> 78kg -> 64kg -> 91kg -> 65kg ja siitä taas takaisin satasen kieppeille... Laihduttaa osaan, mutta painon pitäminen terveellisissä lukemissa on minulle haastavaa.

ViestiKirjoittaja Alicia » To Helmi 09, 2006 6:31 pm

IsoIita kirjoitti:Mitäs muita paikkoja on kun photobucket?.. Mulla kun on siellä jo "tili" mutta seon toisen foorumin nikillä.. :wink:

So?

IsoIita

ViestiKirjoittaja IsoIita » Pe Helmi 10, 2006 12:00 am

^no en halua että se tulee tänne..ja sehän lukee ominaisuuksissa :wink:

Viiveli
Laihdutustapa: Päivä kerrallaan

ViestiKirjoittaja Viiveli » Pe Helmi 10, 2006 2:14 pm

Semmonen on kuin tinypic.com. Itse olen ainakin menestyksekkäästi käyttänyt sitä. Ja sen käyttäminen on helppoa kuin heinän teko! :wink:
"Life is what happens while you're busy making your excuses..." ~Simple Plan~

Palaa sivulle “Ilmoitustaulu”