Läskit liikkeelle!

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

mette22
Aloituspaino: 79
Tavoitepaino: 65
Pituus: 162
Laihdutustapa: liikunta, ruokavalio
Laihdutushistoria: Olen yrittänyt laihduttaa n. 2 vuotta sitten, mutta silloin oma motivaatio oli aika nollissa. Kokeillaan nyt uudestaan
Viesti:

Läskit liikkeelle!

ViestiKirjoittaja mette22 » Ma Touko 13, 2013 2:27 pm

Terve!

Kovin tuntuu hiljaiselta tämä foorumi, mutta laitetaan nyt kuitenkin jotain tarinaa... :)

Oma painoindeksi huitelee tällä hetkellä karvan verran kolmenkympin paremmalla puolella ja päätin, että nyt saa riittää. Vaikka olen aikaisemminkin yrittänyt laihduttaa ja kauhistellut painoindeksin jatkuvaa kasvua niin en silti ole saanut mitään aikaiseksi. Nyt kun meni se maaginen kolmenkympin raja rikki niin motivaatio on aivan eri tasolla projektin suhteen. Olen alkanut käymään spinningissä n. 3 kertaa viikossa. Tuntuu olevan nivelille parempi vaihtoehto kuin lenkkeily. Ruokavaliosta sen verran, että välipalat ja sokeri saa jäädä pois. Syön tästä lähtien 2 lämmintä ateriaa päivässä ja se saa riittää. Näillä mennään nyt aluksi ja katsotaan lähteekö se painoindeksi putoamaan vai vaatiiko enemmän korjausta. Toivottavasti tämä kirjoittaminen auttaa pitämään omaa motivaatiota yllä. :lol:

Palaa sivulle “BMI 30+”