TERHI-MIITTI (Tampere) - PIDETÄÄNKÖS TAAS?
Valvojat: ViimeinenJojo, Flame
- butterfly
- Aloituspaino: 105
- Tavoitepaino: 70
- Pituus: 172
- Laihdutustapa: Bodycamp
- Laihdutushistoria: Jonkin verran historiassa jojoilua
4.1.2011 105kg joista Fitfarmin GFG:llä ja Litellä alkuvuosi. Nyt 79,4kg matkaa jatketaan Bodycampin ohjein. Terhi.netissä vuodesta 2006 - Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
Kuutar78 kirjoitti:Mulle ei kanssa 10.3 käy, eikä muutoin tuo 17.3... Mutta kuten sanottu, niin ei varmasti saada kaikille sopivaa päivää.
Että jahka nyt kaikki halukkaat tulijat kommentoivat jotain päivää, niin sitten vois vetää yhteenvedon, että koska olis eniten tulijoita...
Näinhän se menee.
Olisko tähän ketjuun saanut vielä äänestystä sitten kun on tullu päivistä kommentteja? Sulle Kuutar sopis tuo 24. päivä? Mä ehkä pystyisin järkkäämään tuolloin 10. päivä aikaa, mutta 24. päivä lähden kaverin kanssa Helsinkiin, että se on mulle nounou. 30.3.-1.4. on töissä oltava sekä Asta-messut.
- Nappu
- Aloituspaino: 106
- Pituus: 169
- Laihdutustapa: Kohtuudella kotiruoka ja reippaasti liikuntaa.
- Laihdutushistoria: Liian pitkä... Viimeisen elämäntapamuutoksen ensimmäinen päivä 5.10.2010.
- Viesti:
No mulle käy tällä tietoa melkeinpä kaikki lauantait (ei siis elämää täällä..
), paitsi toi 10.3. Eli 17.3. kuulostaa mun korvaan ihan sopivalta.
Mutta jotta saatais hämmennettyä soppaa vielä hiukan lisää, sopisko paremmin joku arki-ilta? Siis "iltasella" esim. klo 18 tienoilla? Paitsi että siihen aikaanhan me ollaan kaikki tietty hulluna kuntoilemassa...
Nappu

Mutta jotta saatais hämmennettyä soppaa vielä hiukan lisää, sopisko paremmin joku arki-ilta? Siis "iltasella" esim. klo 18 tienoilla? Paitsi että siihen aikaanhan me ollaan kaikki tietty hulluna kuntoilemassa...

Nappu

Tavoitteena "hyvän olon paino", mahdollisesti jotain 70-75 kilon välillä...
- butterfly
- Aloituspaino: 105
- Pituus: 172
- Laihdutustapa: Bodycamp
- Laihdutushistoria: Jonkin verran historiassa jojoilua
4.1.2011 105kg joista Fitfarmin GFG:llä ja Litellä alkuvuosi. Nyt 79,4kg matkaa jatketaan Bodycampin ohjein. Terhi.netissä vuodesta 2006 - Paikkakunta: Pirkanmaa
- Viesti:
Mitäs hitsinpimpulaa täällä tapahtuu kun KYY on saatu ulos kolostaan!
Mun piti HETI syöksyä kattomaan. Jahas että miittiä - mutta älkää nyt hyvät naiset samalle päivälle kun me Seinäjoella kokoonnutaan eli 24.3. Mä nimittäin vielä tempasen ja lähen molempiin jos oikein tässä innostun, kerran Sunny, Kyy ja VJ:n tulee.
Me pitkänmatkalaiset ei kyllä lähetä arki-iltana
. Mullakin 1.5 h ajo Tambereelle. Lördag passais paremmin.
17.3 kävis mulle ainakin.

Me pitkänmatkalaiset ei kyllä lähetä arki-iltana

17.3 kävis mulle ainakin.
- Sub77
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
Jeh, täältä tullaan kans miittiin mukaan!! Mulle käy kaikki, viikonloput.. arki .. pyhät... ei elämää täällä kuten Nappukin sanoi
..ei vaan, tarkoittaa sitä että järkkäilen kaikki muut sitten sen mukaan, tää on sen verran tärkee että jyrää muiden yli!
Noista paikoista en osaa sanoa mitään mutta varmasti löydän perille sitten kun se päätetään.

- pienisuuri
- Pikkuterhikki
- Viesti:
- Sub77
- Viesti:
Mullekin sopii toi 24!
..oletan että nyt tuleva lauantai se nyt ei ainakaan ole kun kovasti on hiljaista ollut sen puolesta.. Pitäiskö nyt oikeesti lyödä lukkoon joku päivämäärä, tulee sitten ketkä tulee, muute nää taas siirtyy jonnekin hamaan..
Tässähän on kohta kevät/kesä niin voidaanhan sitten kokoontua useamminkin kun/jos porukkaa kiinnostaa.. Itseä ainakin jo "teranssi-hammasta" kolottaa vaikkei ne ole vielä edes auki..
..ja siinä mielessä lähden kyllä useampaan otteeseenkin istuksimaan jonnekin.. yksin tai yhdessä.. oluelle tai kahville.. jäätelölle tai lenkille.. 

..oletan että nyt tuleva lauantai se nyt ei ainakaan ole kun kovasti on hiljaista ollut sen puolesta.. Pitäiskö nyt oikeesti lyödä lukkoon joku päivämäärä, tulee sitten ketkä tulee, muute nää taas siirtyy jonnekin hamaan..

Tässähän on kohta kevät/kesä niin voidaanhan sitten kokoontua useamminkin kun/jos porukkaa kiinnostaa.. Itseä ainakin jo "teranssi-hammasta" kolottaa vaikkei ne ole vielä edes auki..

- Sunny
- Pikkuterhikki
- Aloituspaino: 104
- Tavoitepaino: 68
- Pituus: 161
- Laihdutustapa: VLCD
Lyötäiskö me nyt tosiaan lukkoon toi ensi lauantai 24.3.?
Niinku Subi sanoi niin voidaanhan me sitten pitää toinenkin miitti aika piankin, varsinkin kun edes osa meistä nyt ensin tapaa niin sitten on varmaan kivempikin suunnitella seuraavaa tapaamista. Ja luulisin että tulee sitten nähtyä pienemmilläkin kokoonpanoilla kun varmaan vaihdetaan puhelinnumeroita ja spostiosoitteita.
Laalaa kysyi että minkä tapaista miittiä on suunniteltu, niin olisiko joku alkuillan kahvilatapaaminen kiva? Katsotaan nyt kuinka moni pääsee paikalle mutta voi olla ettei tarvitse niin isoakaan pöytää löytää.
Niinku Subi sanoi niin voidaanhan me sitten pitää toinenkin miitti aika piankin, varsinkin kun edes osa meistä nyt ensin tapaa niin sitten on varmaan kivempikin suunnitella seuraavaa tapaamista. Ja luulisin että tulee sitten nähtyä pienemmilläkin kokoonpanoilla kun varmaan vaihdetaan puhelinnumeroita ja spostiosoitteita.
Laalaa kysyi että minkä tapaista miittiä on suunniteltu, niin olisiko joku alkuillan kahvilatapaaminen kiva? Katsotaan nyt kuinka moni pääsee paikalle mutta voi olla ettei tarvitse niin isoakaan pöytää löytää.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weCTEOf/]

[/url]

[/url]
- Nappu
- Laihdutushistoria: Liian pitkä... Viimeisen elämäntapamuutoksen ensimmäinen päivä 5.10.2010.
- Viesti:
Jep, jep, mä olen tulossa! Eli lyödään vaan lukkoon tuo ensi lauantai, eli 24.3. Ja mä olin kans ajatellut jotain tollasta alkuillan kahvilatapaamista. Tai voihan sitä varmaan vaikka siiderin tai lasin punkkua ottaa, jos maistuu...
Mutta siis, ensi lauantaina nähdään! Sitten pitäis päättää vielä aika ja paikka. Oisko klo 18 hyvä? Mulle käy kyllä oikeestaan mikä aika vaan, kunhan ei kauheen myöhään (oon huono valvoon..).
Oisko teillä jotain paikkaa mielessä? Se Cafe Europa käy mulle, mutta jos esim. Kuutar tai joku muu raskautunut tulee mukaan, voisi olla teitty kivempi mennä johonkin "savuttomampaan" paikkaan.
Nappu

Mutta siis, ensi lauantaina nähdään! Sitten pitäis päättää vielä aika ja paikka. Oisko klo 18 hyvä? Mulle käy kyllä oikeestaan mikä aika vaan, kunhan ei kauheen myöhään (oon huono valvoon..).

Nappu

- Nappu
- Viesti:
Harmi, ettet Kuutar pääse paikalle.
Mutta ensi kerralla sitten, eiks jeh?
Tuli vielä noita paikkoja mieleen, varsinkin jos pienellä porukalla ollaan menossa, niin myös 2h+k on musta tosi kiva pieni paikka. Sieltä saa pientä purtavaakin, jos mieli tekee. (vaikka eihän me laihistelijat mitään syödä
)
Se on muistaakseni samalla kadulla kuin tuo Europakin. Sitten niiltä samoilta kulmilta löytyy myös Usva, joka on sellanen istuskelupaikka myös. Ihan kiva sekin.
Olisko muilla ideoita paikasta? Missä kaikki luuraa???
Sunny, Subi??? Sen tiedän, että pienisuuri ei paikalle pääse, koska on matkoilla, mutta mites muita?
Sunny ja Sub77 on siis kai kuitenkin tulossa?
Nappu

Tuli vielä noita paikkoja mieleen, varsinkin jos pienellä porukalla ollaan menossa, niin myös 2h+k on musta tosi kiva pieni paikka. Sieltä saa pientä purtavaakin, jos mieli tekee. (vaikka eihän me laihistelijat mitään syödä

Se on muistaakseni samalla kadulla kuin tuo Europakin. Sitten niiltä samoilta kulmilta löytyy myös Usva, joka on sellanen istuskelupaikka myös. Ihan kiva sekin.
Olisko muilla ideoita paikasta? Missä kaikki luuraa???

Sunny ja Sub77 on siis kai kuitenkin tulossa?
Nappu

- Sub77
- Viesti:
Joo mä tulen!
Mulle ajalla ja paikalla ei ole väliä, kuudelta kuulostaa ihan hyvältä. Ja noista paikoista niin Europassa ja 2h+k:ssa on pitänyt monesti mennä käymään mutta en ole tähän päivään mennessä saanut aikaiseksi, Usvasta en ole kuullutkaan. Kaikki käy, uusia tuttavuuksia sitten siis sekä ihmisten että paikkojen osalta tiedossa. 

- Sunny
- Pikkuterhikki
- Aloituspaino: 104
- Tavoitepaino: 68
- Pituus: 161
- Laihdutustapa: VLCD
Mä olen mukana. Mulle sopii mikä vaan noista paikoista. Europa oli opiskeluaikoina mun olohuone, 2h+k:ssa en oo käyny, ja mäkään en oo kuullukaan Usvasta. Europa on kyl tosiaan vähän savuinen et jos jompikumpi noista kahdesta on enemmän kahvilamainen niin olisi kiva, luulen että tää mun päänsärky ei ole vielä viikonloppunakaan ohi ja tupakansavu ja meteli ei välttämättä paranna asiaa.
Jos ei muita ole tulossa kuin me kolme niin laitetaan yksityisviestillä tarkempaa tietoa. Toivottavasti saadaan sit pian järjestettyä isompikin tapaaminen!
Jos ei muita ole tulossa kuin me kolme niin laitetaan yksityisviestillä tarkempaa tietoa. Toivottavasti saadaan sit pian järjestettyä isompikin tapaaminen!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weCTEOf/]

[/url]

[/url]
- Nappu
- Viesti:
Mä nyt vielä tänne yleiselle puolelle laitan äkkiä siitä lauantaista. Käviskö teille, jos nähtäis jonkun paikan edessä ja vasta sitten päätettäis mihin mennään, vähän niinku fiiliksen mukaan? Esim Stockalla tai vaikka siinä Cafe Europan edessä?
Nappu
Nappu

- ViimeinenJojo
- Moderaattori
- Nappu
- Viesti:
Joten siis yhteenvetona: tapaamme Cafe Europan edessä lauantaina 24.3.07 klo 18.00. Siitä sitten katotaan eteenpäin. Tällä hetkellä siis mukana kova kolmikko Sunny, Sub77 ja mie. Muutkin ovat toki tervetulleita.
Nähdään lauantaina!
Ainiin, minkäköhän näköstä porukkaa voisin odottaa tapaavani? Etten mee vahingossa jollekin ihan väärälle jutteleen.. Tummaa/vaaleeta? Pitkää/pätkää
?
Nappu
Nähdään lauantaina!
Ainiin, minkäköhän näköstä porukkaa voisin odottaa tapaavani? Etten mee vahingossa jollekin ihan väärälle jutteleen.. Tummaa/vaaleeta? Pitkää/pätkää

Nappu

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”