Olematon yksityisviesti

Terhi Net tiedoitukset ja uutiset. Kysymykset ja ehdotukset ylläpidolle tänne.
namuhiiri
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Olematon yksityisviesti

ViestiKirjoittaja namuhiiri » La Helmi 24, 2007 4:03 pm

Sain sähköpostiini viestin (23.2, klo.15.03) että minulle on saapunut yksityisviesti, mitään viestiä ei kuitenkaan ollut. Mistähän moinen? Ei ainakaan aiemmin ole käynyt näin.

-namsku

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » La Helmi 24, 2007 8:18 pm

Jaa-a, mun tietoni eivät riitä keksimään tuolle mitään selitystä.

Mitähän mahtaisi tapahtua, jos joku ois lähettänyt sulle yksärin ja se ois siellä Lähtevät-kansiossa ja sit suunnilleen samaan aikaan ko. lähettäjä poistaisi sen, kun sinä loggaudut sisään Terhiin. Eli ehtisikö sinulla näkyä tieto tulleesta, mutta sit sitä ei tulisikaan. No, tämä on melkosmoista hakuammuntaa ja lähinnä kait haluan viestiä, että viestisi on nähty, mutta en osaa auttaa.

Täytyy ilmeisesti odotella, josko webbiellä ois ideoita.

Agnes Cecilia

ViestiKirjoittaja Agnes Cecilia » La Helmi 24, 2007 10:47 pm

Sähköposti-ilmoitus lähtee sinulle heti kun yksärilootaasi on tipahtanut uusi viesti. Mutta lähettäjä voi muokata lähettämäänsä viestiä tai poistaa sen kokonaan, jos et vielä ole lukenut viestiä.

Eli jos sinä, namuhiiri, lähetät minulle yksityisviestin, mutta muutatkin sitten mielesi ja mietit että eihän tuolle ihmeelliselle Agnes Cecilialle voi mitään yksityisviestiä lähettää, niin menet vaan omaan Lähtevät-kansioosi. Jos en ole lukenut viestiä, voit poistaa sen sieltä omasta Lähtevät-kansiostasi, jolloin se poistuu myös minulta... ja jään ihmettelemään sitä miksi minä olen saanut postia että uusi viesti odottaa, eikä siellä ole mitään :) Noin siinä on varmasti käynyt tälläkin kertaa :)

namuhiiri
Viesti:

ViestiKirjoittaja namuhiiri » Su Helmi 25, 2007 1:06 am

Hävytöntä jos noin on, kuka ikinä olitkaan, laitas ny se viesti tulemaan kun kerta aioitkin :lol:

-namsku

webbie
Ylläpito
Viesti:

ViestiKirjoittaja webbie » Ma Helmi 26, 2007 12:17 am

Vastaus tulikin tuossa edellä...ei mitään listättävää :D

Palaa sivulle “Ilmoitustaulu”