Olenko täällä yksin?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Emppu81
Aloituspaino: 144
Tavoitepaino: 70
Pituus: 172
Laihdutustapa: Liikunta ja lautasmallin mukainen ruokailu
Laihdutushistoria: Jojoilua! Nyt tsemppi päällä ja aion vihdoinkin onnistua pysyvästi. Päivä kerrallaan hyvä tulee :)

Olenko täällä yksin?

ViestiKirjoittaja Emppu81 » Pe Syys 28, 2012 7:58 pm

Hei, ketäs tänne osioon kuuluu minun lisäksi? Paljon on pudotettavaa, mutta päivä kerrallaan kohti unelmia! Tsemppiä kohtalontovereille!

Peppistiina
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0

Re: Olenko täällä yksin?

ViestiKirjoittaja Peppistiina » Ti Loka 23, 2012 6:23 am

Minä myös, aika huonolla tsempillä ja aktiivisuudella toistaiseksi mutta nyt on pakko lähteä keventämään itseään. Enää ei ole muita vaihtoehtoja! Kilo ja päivä kerrallaan...
Koko ajan vaan odotan
et tapahtuis jotain.
Jaksaisi en enää odottaa

Ainoliina81
Laihdutustapa: VHH
Laihdutushistoria: Vaikka ja mitä.

ViestiKirjoittaja Ainoliina81 » Ti Loka 23, 2012 6:14 pm

Hei!

Et ole yksin, ilmoittaudun seuraan! Minulla hillitön pudotusurakka alkamassa ja
etsin kohtalotoveria/-tovereita jakamaan tätä tuskaa kanssani =)
Olisi mukavaa vaihtaa ajatuksia aiheesta.

- Aino :kirsikat

Emppu81
Aloituspaino: 144
Laihdutustapa: Liikunta ja lautasmallin mukainen ruokailu
Laihdutushistoria: Jojoilua! Nyt tsemppi päällä ja aion vihdoinkin onnistua pysyvästi. Päivä kerrallaan hyvä tulee :)

ViestiKirjoittaja Emppu81 » La Loka 27, 2012 8:18 pm

Mukavaa että on muitakin (vai pitäiskö sanoa et ei mukavaa, kun kuulutaan tähän osioon).. Otetaan nyt tavoitteeksi päästä tonne pienemmän painoindeksin ryhmiin. Päivä ja kilo kerrallaan. Pitää katsoa onko teillä päiväkirjat ja jos ei oo niin tehkää. Ois kivaa tutustua teihin ja tsemppailla toisiamme. Jaetaan onnistumisia, niitä epäonnistumisiakin, mut me onnistutaan vielä kun niin päätetään! Täällä saa vertaistukea! :peukku jokaisella on omat lähtökohdat pudotettavaa. Silti tuntuu näissä isoissa kiloissa tää urakka mahdottomalta.. mut eihän tää oo. Ei tässä mikään muutu, jos ei niin päätetä ja muuteta elintapojamme. Jokaisella on mahdollisuus onnistua! :hali

Glenna

ViestiKirjoittaja Glenna » Ma Loka 29, 2012 8:04 pm

Ilmoittaudunpa tänne minäkin. Tavoitteena ilmoittauta tuonne BMI 35 + ryhmään mahdollisimman pian - takuulla ainakin tämän vuoden puolella vielä! :peukku
(Paino nyt 118 kg, joskus olin katsovinani että 114 kiloisena olisi BMI alle 40... :oops: )

Hampuusi
Aloituspaino: 130
Tavoitepaino: 65
Pituus: 171
Laihdutustapa: Kiloklubi.fi
Laihdutushistoria: Löytyy...

ViestiKirjoittaja Hampuusi » Ma Marras 12, 2012 1:59 pm

Minäkin tänne kuulun. BMI tällä hetkellä hurjat 41.21. Viikko sitten aloin seuraamaan Keventäjät palvelun avulla kalorweita, ja pudotusta on tullut 2kg, eli nesteet on ainakin lähteny liikkeelle.
Monesti olen laihduttamisen aloitaanu, ja 15kiloakin välillä pudottanut, mutta takasin noi on tullut. :(
Nyt olen tehnyt itelleni tarkat suunnitelmat kirjaan ylös, ja tarkoitus olis saada painonpudotus projekti loppuun 2014 loppuun mennessä.
Kovin mietietyttää myös mahan roikkojen leikkaus, koska siihen joudun pakosti. Ensimmäisen raskauden jäljiltä maha roikkuu, ja lauhduttaessa varmasti enemmän. Tissit roikkuu myös jo kahden imetyksen jäljiltä ihan mukavasti, hiertää rinnan alta jo välillä ihonkin rikki, saakohan niitä julkisella puolella paranneltua? :?:
Lällällällälläski, kuka syödä käski?
Ticker aloitettu 7.1.2014
Kuva

Hilda

ViestiKirjoittaja Hilda » Ma Marras 12, 2012 10:18 pm

Hei Hampuusi! Projektia on täälläkin riittävästi! Kyllä noita vatsa- ja rintaleikkauksia tehdään myös julkisella puolella. Tiedän yhden ihmisen, joka oli lihavuusleikkauksessa ja tämän jälkeen tehtiin myös vatsanahan kiristys ja rintojen kohotus (?), molemmat julkisella. En tiedä kyllä kuinka laajoja toimenpiteet olivat... Tämä henkilö laihtui hurjan määrän kiloja ja on useamman lapsen äiti.
Kuva

simpsu5
Aloituspaino: 128
Pituus: 164
Laihdutustapa: Aluksi modifast, sitten lautasmalli
Laihdutushistoria: Apua! Pitkä, kivinen ja aaltoileva. Liian suuria on tullut tavoiteltua ja liian nopeasti. Monta juttua on kokeilua tullut ja nyt vähän järkeäkin mukana...

ViestiKirjoittaja simpsu5 » Pe Syys 20, 2013 9:48 am

Hei!

Ihan uutena tulin tälle sivustolle, hauskan oloinen tuki tähän painoprojetkiin. :) Vaikka kaiketi tarkoitus tällä kertaa olisikin, että projekti ei aivan kuivu käsiin ja jatkuisi elämän mittaisena. :D Olen kamppaillut kilojen kanssa jo vuosia ja nyt muutaman viime vuoden aikana opetellut itseäni. On ollut hyvä huomata, mitkä ovat niitä omia todellisia hankalia hetkiä painonhallinnan kannalta ja myös huomata omia vahvuuksia. Nyt otin tehoaloituksen Modifastilla ja hyvin on tämä viikko mennyt. Hurjaa on huomata, kuinka paljon sitä vaeltaa ympäriinsä (lähinnä jääkaapin ja karkkikaapin läheisyydessä) ilman todellista nälkää. Jos ihan vaan tottumuksesta saisi jotain suuhunsa. :roll: Juuri sen takia otin nyt tiukan alun, että saisi purettua vähän edes noista aivan hoopoista käyttäytymismalleista.

Olen tällä hetkellä vielä kotona lasten kanssa, joita on neljä. Touhua ja rakkautta ovat siis päivät pullollaan. On myös alkanut vaivata se, että en jaksa lasten kanssa niin kuin haluaisin. Kilot on vaan tiellä! Ja jestas se osaa ottaa päähän... Nyt kun perhe on kasassa huomaan paljon entistä enemmän miettiväni myös terveyttä. Sen takia en tuonne vielä mitään tavoitepainoakaan laittanut. Ensimmäinen tavoite on meinaan se 5% lähtöpainosta. Edes sille en ole vielä asettanut tavoitetta... 6,4kg olisi siis tämän alun tavoite. Mulla on usein käynyt niin, että tavoitteet on hurjia ja kiire tietysti kova päästä perille. Sitten se kosahtaa johonkin juustokakkuun tai pizzatilaukseen ja olen aivan maassa. Nyt pyrin siihen, että vaikka kiire tietysti taas vaivaa, olisin realistisempi. Tämän hetken isoinkin tavoite on se 10% , jolla pitäisi tutkijoiden mukaan olla jo aivan merkittäviä muutoksia terveyden kannalta. Mutta ensin nyt tuo viisi...

Mutta arvatkaa mitä tänään kävi? Vaaka vippasi ihan kunnolla! IHmettelin kun painoa ei ollut pudonnut eilisestä ollenkaan ja kuitenkin olen oikein orjallisesti noudattanut Modifastia ja liikkunutkin. Päätin mennä uudelleen ja naytti 10kg vähemmän! Sitten taas 5kg enemmän! Taitaa olla paristojenvaihto edessä, mut vähän harmittaa kun keskelle tätä alkuhässäkkää sattuu just näin. Ja mä pelkään, että uudet paristot lisää taas niitä kiloja :lol:

Tsemppiä kaikille täällä ja ihanaa viikonloppua!

fatcat
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 75
Pituus: 163

ViestiKirjoittaja fatcat » Ke Loka 09, 2013 5:30 pm

Heippa! Mä uutena menin tonne bmi30 mut ei siellä oo ketään niin hypin teidän kaa tänne. Sinne kansion kkirjoitin vähän itsestäni mutta huomenna on se pvä kun mun elämänmuutos alkaa,toivottavasti täältä saa sitä tsempparia jota tän matkan aikana varmasti tarvitaan.tickerissä mun ensimmäinen etappi.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-/wZvxz8t/]
Kuva

Hampuusi

ViestiKirjoittaja Hampuusi » Ma Tammi 06, 2014 1:50 am

Käykös täällä enään ketään?

Aloitetaan miehen kanssa nyt yhteinen projekti kohti kevyempää elämää. 7.1. olis tarkoitus aloittaa laskemaan kaloreita, johan tämä on miljoonas kerta.. Tosin eka kerta kaksistaan, toisiamme tukien. :)
Kuva

emmma
Aloituspaino: 122
Tavoitepaino: 99
Laihdutustapa: sali jumppa ruokavalio
Laihdutushistoria: Aikamoista jojoilua...

ViestiKirjoittaja emmma » Pe Tammi 24, 2014 11:57 am

Täällä taas muutaman vuoden tauon jälkeen. Vanhat tunnatit ei muistissa, liekö toiminnassakaan enää. Viime syksynä puotin 15 kiloa, jouluna tuli muutama takas joten taas itteä niskasta kiinni ja uuteen nousuun. Tai siis laskuun.

Obesiteetti
Vilahtelijaterhikki
Tavoitepaino: 0

ViestiKirjoittaja Obesiteetti » La Tammi 25, 2014 12:56 pm

Hei uudet ja palanneet, tervetuloa! Tulkaa tonne päiväkirjapuolelle, siellä on tän palstan aktiivisimmat jutut.
"Minä olen outo lintu. Kieroon kasvaneesta puusta lehahdan, kun perään ammutaan."

Hampuusi

ViestiKirjoittaja Hampuusi » Ke Maalis 19, 2014 9:32 am

BMI 39.8, saaks nyt siirtyä pois täältä? :D
Kuva