Mistä ostat vaatteesi?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Pipeliini
Aloituspaino: 138
Tavoitepaino: 100
Pituus: 170
Laihdutustapa: hiilihydraatti tietoisena, Herbalifen tuotteiden tukemana hyvään oloon
Laihdutushistoria: Yhtä sun toista diettiä elmänsä aikana kokeillut, karppauksen syksyllä 07 löytänyt. Sillon 20kg painoa pudotettu, nyt ne on tulleet takaisin vuosien aikana. Nyt Herbalifen tuotteet löytänyt (jälleenmyyjäksikin hurahtanut) ja olo on loistava. Paino putoaa hillitysti, ei ole nälkää tai pakottavia tarpeita syödä syödä ja syödä.. tämä tapa tuntuu juuri nyt pelastukselta.

Mistä ostat vaatteesi?

ViestiKirjoittaja Pipeliini » To Helmi 16, 2012 4:29 pm

Tämmöinen ketju täällä joskus oli, nyt olisi hienoa jatkaa moista.

Itse olen kokoa 52-54-56 (vähän vaatteista riippuen), ja olen ulkoileva ihminen. Uskalsinpas mennä Erätukkuun sovittamaan merinovilla-alusasua, mallia Lady, ja xxl oli kaupassa sopiva, ja kotona muutaman käyttökerran jälkeen löysä. Tuo siis sopii loistavasti isommallekki pyllylle, mahalle ja tisseille. :mrgreen: Hinta tällähetlellä tarjouksessa 49.90€, normaalisti 69.90€

Ostinpa samalla myös mikrofleece aluskerraston, ajatuksena että laitan ne päällekkäin kovilla pakkasilla. Naisten isoin kerrasto oli turhan napakka, mutta miesten puolelta Alton-väliasu, komia Jahti-merkki rinnuksissa, mutta ihana korkea kaulus missä vetoketju listan takana ettei hankaa leukaa, ja vetoketju on oikeasti pitkä, helpottaa pukemista ja riisumista. Kerraston housut myös reilut, ei lökötä päällä, mutta mahtuu merinovilla kerraston päälle. Hinta 29.90€. Aivan älyttömän hyvät löydöt.

Toppapuvun ostin vuosi sitten hobby hall: ista, Raiskin joku Dry. Ollut todella hyvä.. mitä nyt takki kutistunut kaapissa, ehkä se ensi talvena taas menee. :|
Kuva

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

jäde
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Re: Mistä ostat vaatteesi?

ViestiKirjoittaja jäde » Ke Helmi 29, 2012 5:30 pm

Minä olen myös löytänyt Erätukusta ulkoiluvaatteita: soft shell housut ja vettä pitävän ulkoilupuvun.

Prisma on nykyisin ihan ok arkivaatehankintapaikka, KappAhlin vaatteista tykkään ja HobbyHall pitää minut neuletakeissa. Nettikaupoista käytän Yoursia.

Pipeliini
Aloituspaino: 138
Tavoitepaino: 100
Pituus: 170
Laihdutustapa: hiilihydraatti tietoisena, Herbalifen tuotteiden tukemana hyvään oloon
Laihdutushistoria: Yhtä sun toista diettiä elmänsä aikana kokeillut, karppauksen syksyllä 07 löytänyt. Sillon 20kg painoa pudotettu, nyt ne on tulleet takaisin vuosien aikana. Nyt Herbalifen tuotteet löytänyt (jälleenmyyjäksikin hurahtanut) ja olo on loistava. Paino putoaa hillitysti, ei ole nälkää tai pakottavia tarpeita syödä syödä ja syödä.. tämä tapa tuntuu juuri nyt pelastukselta.

ViestiKirjoittaja Pipeliini » Ke Maalis 14, 2012 10:15 am

Pitääkö Yoursilla koot paikkansa esim. suomalaisten / eurooppalaistan kokojen kanssa. Vai onko pienempiä? Mittojen mukaan voisi päätellä että ovat pienempiä.
Kuva

WISH IT, DREAM IT, DO IT!

MissJ
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 115
Tavoitepaino: 80
Pituus: 165
Laihdutustapa: Low-carb
Laihdutushistoria: 2003 - 82kg.
2004 - 90kg.
2006 - 83kg.
2008 - 93kg.
2010 - 115kg.
2011 - 115kg.
2012 - 95kg.

Siinä karkeasti kilot vuosien varrelta. Vuoden 2014 lopussa olisi tarkoitus olla n. 80-kiloinen, mielellään jopa sen alle! Elämäntaparemontti alkoi 10/2011 ihan uudella asenteella.

ViestiKirjoittaja MissJ » Ma Maalis 26, 2012 1:43 pm

Ellokselta löytyy ihan kivoja vaatteita plussakokoisille. :) Nettikaupasta paljon tilannut, paitoja (tunikoita) varsinkin.
11/2011 lähtien -->

Kuva

"Kyllä läski aina selitykset keksii" -Bull

tilla-mai
Laihdutustapa: Perinteinen kalorinlaskenta, syö vähemmän kuluta enemmän.

ViestiKirjoittaja tilla-mai » Ti Tammi 08, 2013 11:12 pm

Itse oon tällä hetkellä kokoa 50, ja vaatteita löytyy yllättävän hyvin.

Eniten tilaan vaatteita netistä, Ellokselta löytyy hyvin isoja kokoja, Henkkamaukalta mulle menee tavisvaatteistaki XL, mutta sitten housut jne pitää ostaa plussapuolelta, Forever 21:n (ulkomainen nettikauppa) plussamallistoa oon käyny kattelemassa (tosi edukkaat hinnat), vielä en oo tilaillu, mutta ehkä tulevaisuudessa.
Kivijalkakaupoista käytän lähinnä KappAhlia ja Lindexiä. Satunnaisesti Seppälää. Oon löytänyt myös esim. Tokmannilta myös vaatetta, sieltä mä ostankin eniten alushousuja, kun ovat halpoja siellä. Rintaliivejä mun on vaikea löytää, koska vaikka ympärysmittaa onkin, ei kuppi ole suuren suuri. Rintsikoita saa aina etsiä kissojen ja koirien kanssa, ja kun löytyy oikean kokoiset, pitää ostaa useammat kerralla.
Kuva

Hampuusi
Aloituspaino: 130
Tavoitepaino: 65
Pituus: 171
Laihdutustapa: Kiloklubi.fi
Laihdutushistoria: Löytyy...

ViestiKirjoittaja Hampuusi » Su Huhti 07, 2013 10:26 am

Minäkin lähes aina ostan vaatteeni Ellokselta. Toinen vaihtoehto on Tarjoustalo :lol:
Lällällällälläski, kuka syödä käski?
Ticker aloitettu 7.1.2014
Kuva

Hilda

ViestiKirjoittaja Hilda » Ma Huhti 08, 2013 10:38 pm

Ellokseltahan minäkin! Onko sulla Hampuusi päiväkirjaa lainkaan vai enkö vaan löytänyt?
Kuva

Agnes Cecilia

ViestiKirjoittaja Agnes Cecilia » To Tammi 29, 2015 3:44 pm

Ellokselta, Evansilta, Yoursilta, New Lookista, Lorellasta... Onhan noita. Vaatetta on välillä liikaakin. Ja kun sitä on kaapissa kolmea eri kokoa, joiden välissä jojoilen vuodesta toiseen... D:

Palaa sivulle “BMI 40+”