Esittäydyn minäkin + muuta löpinää ;)

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Pullevala
Pikkuterhikki

Re: Esittäydyn minäkin + muuta löpinää ;)

ViestiKirjoittaja Pullevala » La Huhti 11, 2009 8:45 pm

Tsup// Juu, ainakin melkein kaikki keinot... Mukavaa jatkoa sinnekin!

Miime// En oo oikein löytäny sopivia sallittuja herkkuja, toisinaan popsin hedelmiä mut sitte "luisun" takas sinne epäterveellisyyksien linjalle. Lakupötköt ja pätkikset on kyl hyviä pieniä herkkuja, mut ongelma on siinä et aina pitäis saada lisää... Ja harvoin onnistun "pakenemaan" kaupasta ennen kuin olen kahminut mukaani vaikka mitä. Viime aikoina on kyllä mennyt paremmin ja makeista herkuista olen syönyt lähinnä mämmiä. Tuntuu koko ajan et kaikki muut mässäilee ympärillä suklaata (siis näin pääsiäis-aikaan), Mignon-munat on niin nammm...

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Su Kesä 07, 2009 10:55 pm

Palaan nyt tänne ikävä kyllä jonkun verran paisuneena... Karmeaa kun nyt on tää "grillikausi" mistä kaikki hössöttää ja naapurista tulee niiiiiin hyvä grillipihvin tuoksu että vaikea pysyä kevyellä linjalla :? Ja toinen juttu on ne jäätelöt. Mansikat tuntuu olevan melkein joka paikassa ihan ylihintaisia, varsinkin markettien edessä, 4,50 euroa litra!! Ja sitten taas kaikki lihottavuudet on tarjouksessa, niinkuin aina.

Tekis mieli vaan unohtaa koko laihdutus ja SYÖDÄ - makkaraa, jäätelöä, pizzaa, karkkia... ihan mitä vaan. Kaipa sitten syön jotenkin väärin (taas kerran) kun tällaisia mielihaluja on, mutta tuntuu jälleen että kaikki keinot on kokeiltu ja voimat loppu.

MissJ
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 115
Tavoitepaino: 80
Pituus: 165
Laihdutustapa: Low-carb
Laihdutushistoria: 2003 - 82kg.
2004 - 90kg.
2006 - 83kg.
2008 - 93kg.
2010 - 115kg.
2011 - 115kg.
2012 - 95kg.

Siinä karkeasti kilot vuosien varrelta. Vuoden 2014 lopussa olisi tarkoitus olla n. 80-kiloinen, mielellään jopa sen alle! Elämäntaparemontti alkoi 10/2011 ihan uudella asenteella.

ViestiKirjoittaja MissJ » Ke Kesä 10, 2009 12:22 am

Hei Pullevala :) !

Älä lannistu! Painonpudotus on siitä jännä juttu, että se ei onnistu mikäli motivaatio ei ole kohdallaan. (nim kokemusta on...).

Tuli noista mielihaluista mieleen, että oletko kokeillut karppausta? Voin kokemuksesta sanoa, että tällä linjalla nuo mielihalut ovat menneen talven lumia! Lisäksi karppaus on siitä mainio keino, että saat periaatteessa syödä melkein niin paljon kuin haluat (tietty joku raja, mutta anyways :wink: ) ainakin verrattuna johonkin painonvartijoiden pisteiden ja kalorien laskemisiin! Suosittelen lämpimästi kokeilemaan! Mä syön todella paljon esim paistettua/grillattua lohta, lihaa, kanamunia, pekonia, pähkinöitä, juustoja, maustamatonta jugurttia jne... ja kaikkea vihreää tietysti. Hedelmiä suht maltillisesti. Hiilarit hittoon - ja samalla lähtee se läskikin 8) !

Tsemppiä :) !!
11/2011 lähtien -->

Kuva

"Kyllä läski aina selitykset keksii" -Bull

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Pe Kesä 26, 2009 11:36 am

Kiitos tsempistä MissJ! Oon kyllä kokeillu VHH-ruokavaliota ja sitä on suositeltukin usein. Se kokeilu jäi aika lyhyeksi kun taisin repsahtaa (taas kerran) aika pahasti... Tällä hetkellä en ehkä voi sanoa olevani varsinaisesti vhh:lla mutta jotain sinne päin koska pyrin koko ajan vähentämään hiilareita ja lisäämään kasviksia.

Kävin vaa-alla melko pitkästä aikaa ja masennuin... tai suutuin/petyin tai jotain, paha tunne joka tapauksessa. 115,3 kg nimittäin näytti. Ääääh! Myönnän että on tullu syötyä vähän ylimääräsiä viime aikoina, mut silti luulin et paino olis vähemmän koska en oo ylettömästi syöny esim. rasvasia grillilihoja- ja makkaroita niin kuin aikaisempina kesinä. :| Ja makeatkin oon saanu jätettyä vähemmälle.

Täytyy nyt kai tähän samaan syssyyn vielä laittaa tunnustus jonka nimi on pizza. Tiistaina kävin kauppakeskuksessa etsimässä kesävaatteita alennusmyynnistä. Etsin kaikista liikkeistä koska tarvitsemiani tosi isoja kokoja ei melkein missään ollu. Viimesenä kävin Anttilassa niin sieltä löyty yks hame, mut muuta ei sitte löytyny koko reissulta!! No, oon kyllä aika tottunu et ei löydy... Rasittavaa vaan sovittaa sataa vaatetta ja todeta et mikään ei mee päälle tai sitte jos menee ni näyttää aivan karmealta!!
Tapasin siellä Anttilassa yhden tuttavan jonka kanssa on tavattu viimeks ehkä 7 vuotta sitten, niin se ehdotti että mennäänkö johonkin syömään että saadaan jutella rauhassa. No mä suostuin sitte me päädyttiin sinne pizzeriaan... Ja jälkiruuaks söin vielä aika paljon jäätelöä :oops:

Kun tulin kotiin sen uuden hameeni kanssa ni oli kyllä hirveä olo!! Teki melkein mieli oksentaa... Oli siitä se hyöty että nyt taas vähän aikaa muistan miltä tuntuu kun antaa syömishimolle vallan! Toivottavasti teillä muilla on menny paremmin...

Liianiso
Aloituspaino: 107
Tavoitepaino: 62
Pituus: 162
Laihdutustapa: Syö vähemmän mitä kulutat!

ViestiKirjoittaja Liianiso » Ti Elo 11, 2009 7:51 pm

Heippa. nyt mie rupeen sua täällä tsemppaa ja sie mua :)
meni se alotus tossa muutama viikko sit v-tulleen.. mutta nyt ollaan taas päästy vauhtiin. tickeri ei oo viel ajantasalla. tänä aamuna kun paino oli 79.4 mutta nyt on jtn mihin satsata.. me ollaan lähös ens toukokuussa turkkiin ja sinne haluun olla kevyempi , timmimpihän en voi olla mutta kun ensin saisi painon alas niin sit jos rupee kiinteyttää.. ei se nyt niin justiinsa oo jos 2 lasta synnyttänyt ei oo kovin timmis kunnos tollasen laihdutusmäärän takia...
eli tästä jatketaan..eix niin Pullevala `???
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w8PW2hh/]
Kuva
[/url]

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » To Elo 13, 2009 4:18 pm

Oot Liianiso kyllä muhun verrattuna tosi pieni :D :oops: Mulla näytti tässä pari viikkoa sitten 116,7 kg, järkytyin niin että päätin et nyt alotan ihan KUNNOLLA kerrankin enkä aina vaan "vähän yritä josko onnistuis." Nyt oon ihan tyytyväinen kun viime lukema oli 114,9 kg mut tarkkailen koko ajan että se suunta myös pysyy alaspäin!!

Kävin pitkästä aikaa torilla ja ostin vihanneksia joita syön sellasenaan ja lopuista teen pataa tai keittoa. Harmittaa vaan kun kaikissa ruokakaupoissa tomaatit maksaa yli 2 euroa kilo (vaihtelu 2,20-2,59 e/kg) kun viime vuonna sesonkiaikana yleinen hinta oli 0,99 kilo! Kummallista meininkiä... Sentään keräkaali ja porkkanat on pysyny alhaisissa hinnoissa, onneksi! Tunnetustihan tarjouksessa olevat tuotteet on lähes aina niitä vähemmän terveellisiä, pizzaa, lasagnea, ym. Mut nyt oon jankuttanu itelleni et halpa hinta ei oo mikään syy repsahtaa :lol: Se on taas yks niitä keinoja pettää itteään, et "kun halvalla sain 2 suklaalevyä yhden hinnalla niin pakkohan se oli ottaa."

Mut tosiaan Liianiso, taisto jatkuu!!

Liianiso
Aloituspaino: 107
Tavoitepaino: 62
Pituus: 162
Laihdutustapa: Syö vähemmän mitä kulutat!

ViestiKirjoittaja Liianiso » Pe Elo 14, 2009 10:04 am

Kyllä.. tänä aamuna oli "Punnitus" ja vaaka näytti 79.2 et en oo viel ihan tuossa tickerissä eli viikossa ois tullu se -900g miinusta.. olipa hassusti kirjotettu..no kumminkin :)
Meillä on tulossa laivamatka 2.9 ja siihen mennessä en sit kyl aio tässä pitää yhtään herkuttelupäivää, ja sit siel syyä buffetissa kyllä meinaan ja tiiän sit että kadun heti mutta kyllä se nyt suodaan..kai :)
mutta toivotaan että alamäki jatkuu.. kiirehän ei ole...
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w8PW2hh/]
Kuva
[/url]

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Su Elo 16, 2009 10:59 pm

Tietty nyt sillon ku laivalla käy niin voi syödä kunnolla seisovassa pöydässä... Et siitä vaan mun mielestä! :D Nii, ei tässä tavallaan kiire ole mutta välillä iskee niin hirveä malttamattomuus, sellanen "kaikki tai ei mitään"-fiilis. Tiedän että se on tuhoisaa ja joka paikassa aina hoetaan sitä kohtuullisuutta... Muttaaa koitetaan nyt tässä sinnitellä ja saada alaspäin puntarin lukema.

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Su Loka 25, 2009 7:42 pm

Miekii tänne uskaltauduin taas... Olin hiljattain Turun ruokamessuilla niin ette usko miten tuli syötyä.. Siellä tuntui pääpaino olevan suklaassa ja juustoissa, ja juuri niihin olen todella heikkona. No, kotiin tullessa oli aika morkkis, mut toisaalta ajattelin että messut on messut ja nyt jatketaan terveellisellä linjalla. Ei siinä kuitenkaan vielä kaikki, mulla oli aika lasti tuomisina sieltä messuilta, eikä mitään terveellisimmästä päästä... Tietysti voi kysyä että miksi ostin, mutta en itsekään oikein tiedä. Ehkä siksi että se on ollut jo vuosia tapana et ostelen kaikkee mässyä ja suunnittelen iltaa, jolloin voin katella hyviä leffoja ja vaan SYÖDÄ koko ajan.

Niin, tiedän että toi kuulostaa jo vähän sairaalta. En oo kuitenkaan enää tehnyt niin, mutta silti söin suurimman osan niistä ostoksistani melkein heti :? No, se oli toisaalta ihan hyvä muistutus että täytyy vahtia tekemisiään eikä antaa sisäisen sokeri- ja rasvasyöpön hallita.

Olen tehnyt nyt sitten jonkinlaisen parannuksen tuon jälkeen ja alkanu liikkua enemmän, kävelen tai sitten jumppaan. Ei se nyt näyttäis painoon vaikuttavan, mutta vaikutukset voivat tietysti tulla vähän viiveellä. Ja vaikka paino ei siitä laskis niin ainakin kunto nousee ja olo paranee... Pidän ruokapäiväkirjaa ja kasviksia oon onnistunut ihan konkreettisesti lisäämään. Eli hyvä tilanne, motivaatiotakin on taas :D

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » La Helmi 06, 2010 10:29 pm

Mulla menee nykyään aika hyvin tän projektin kanssa, ainakin itse olen tyytyväinen. Tätä nykyä paino 112 kg, joku aika sitten se oli menny aika reippaasti ylöspäin mut sitte sain taas "ohjat käsiini" enkä enää norkoillu missään karkkihyllyjen tienoilla kaupassa käydessäni...

Tuli aika paha mieli kun kaupassa joukko teinejä tuijotti, siis ihan avoimesti koko sen ajan kun olin heidän näköpiirissään, taisivat osoitellakin mutta en nähnyt sitä kun en uskaltanut katsoa. Ja kauhea hihitys päälle! Tietenkään tollasesta ei pitäis välitää mut harmittaa silti. Eikä ne tiedä millanen kamppailu tän painon kanssa on menossa! Ihan kuin ihmisarvo olis koosta kiinni :( :x Noo mut en todellakaan lannistu vaan haluan oikeasti pienemmäksi, kun kerrankin oon jo saanu vähän tuloksiakin aikaan!

Hyvää talven jatkoa kaikille täälläkin! Pidetään juttua yllä :D

Mrs Piggy
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 66
Pituus: 157
Laihdutustapa: HHH. Syö vähemmän, kuin kulutat! :)

ViestiKirjoittaja Mrs Piggy » Ti Maalis 23, 2010 8:52 pm

Tuollainen tuijottelu ja hihittely on inhottavaa. Sitä muka on, kuin ei tuntuis missään, mutta kuitenkin tulee paha mieli. :(

Tsemppiä ja iloista mieltä sinne. :hali

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Su Huhti 11, 2010 7:45 pm

Kiitos Mrs Piggy! Ja juu, kyllä se on tosi inhottavaa, mut en tiiä miten siitä eroonkaan pääsis...

Ihana tämä kevät! Olen ulkoillut aika paljon ja syömisetkin on aika ok. Tosin eilen tuli pieni takapakki (tuli syötyä -ääk- karkkia ja aika paljon!) mut ei siitä kauheeta masennusta tullut, tänään lähdin taas lenkille ja oon syöny mm.tonnikalasalaattia. Painoa on tippunu noin 4 kg pahimmasta vaiheesta, ja hinku olis kova et putois vaan vielä mahd.paljon :) Oon vaan sen suhteen ehkä liian malttamaton...

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » To Kesä 17, 2010 1:05 pm

Mulla paino jumittaa 112 kg paikkeilla... Oon pyrkiny lisäämään kasviksia näin kesän tullen, mm.tomaatteja oon pitkästä aikaa alkanu syödä ja yllätyin miten hyviä ne oikeestaan on :) Tein tonnikalasalaattia lounaaksi: varhaiskaalia, herne-maissi-paprika-sekoitusta, tonnikalaa, raejuustoa ja ananasta. Hyvää tuli, vaikka en ookaan mikään hyvä laittamaan mitään... Oonkin ajatellu vähän parannella kokkaustaitoja, ne on niin hakusessa että sen takia tulee usein ostettua jotain valmista. Vähän hävettää, mutta minkäs teet.

Harmittaa kans, mun pitkäaikainen laihdutuskaveri (jonka kanssa oon mailaillu) on lopettanu jostain syystä kirjottamisen mulle. En tiedä missä vika, mut nyt jo 2 kk viime viestistä, et se tais olla siinä sitten. 2 ja puoli vuotta ollaan kuitenkin kirjoteltu, ja luulin että me oltais edes jollain tavalla "läheisiä", kuitenkin aika yksityisiä asioita ollaan vaihdettu. Olis siis ollu kohteliasta edes ilmottaa että ei haluu enää kirjotella...

Laardileidi
Aloituspaino: 90
Tavoitepaino: 68
Laihdutustapa: Tiukka karppi.

ViestiKirjoittaja Laardileidi » To Syys 23, 2010 1:20 pm

Moikka! Silmäilin "päikkysi" läpi. Miten sulla menee?

Vihannekset on kyllä tosi hyviä, kun en oikein oivaltaa :wink: !

Oikein paljon tsemppiä :peukku !

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Su Loka 17, 2010 9:25 pm

Moi vaan Laardileidi! Ihan hyvin tässä menee, pikkasen oon edistyny eli vaaka näyttää nyt 110,2 kg. Matkaa on vielä paljon, mutta taistelu jatkuu :) Välillä väsähdän kun tuntuu että ei oo minkäänlaista itsekuria, mutta kyllä se sieltä jostain aina löytyy.
Oon nyt pyrkiny ulkoilemaan suht paljon ja oon ihan tyytyväinen näihin keleihin, kun ei oo kuuma (kuten kesällä, meinasin kuolla aina kun tein vähänkin pitemmän lenkin, hikoilin kuin porsas...!)

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Ma Joulu 27, 2010 10:50 pm

Huh huh, onpas siitäkin aikaa kulunut kun mä täällä viimeksi kävin kirjottelemassa... No, täytyy tunnustaa että huonompaan suuntaan on tää painoprojekti menny. Jouluna en pystyny/halunnu (?) yhtään hillitä itteeni, suklaata, piparia ja torttua meni niin ettei voi edes kuvailla!! En oo vaa-allakaan käyny pitkään aikaan ja on töissä aika epävarma tilanne, voi tulla lomautuksia yms. Ensi maanantaina alkaa työt taas mut en tiiä kuinka kauan ne mut siellä pitää.

Mut olis kiva kuulla vähän teidän muiden kuulumisia, esim. tuliko jouluna syötyä enemmän kuin oli aikomus jne. Joka tapauksessa hyvää uutta vuotta 2011!!

Toivoo taas vähän isompi Pullevala

Miime
Aloituspaino: 111
Tavoitepaino: 99
Pituus: 164
Laihdutustapa: Kiloklubi
Laihdutushistoria: Laihdutin omin neuvoin 22 kg v. 2007 - 2008 (119 kg -> 97 kg), mutta elämäntilanteen muuttumisen myötä laihdutusprojekti lähti nyt uudestaan käyntiin 111 kilosta... Tavoitteena viimeksikin tuttu 99 kg!

ViestiKirjoittaja Miime » Pe Huhti 01, 2011 10:11 pm

Heippa Pullevala pitkästä aikaa!

Muistatko minua vielä? Laihdutin täällä v. 2007 - 2008. Paino tippui 119 kilosta 97 kiloon (22 kg!), mutta syksyllä 2010 paino oli taas jo 111 kg. Ja näin ei pitänyt koskaan käydä! Nyt vaaka näyttää 107 kg eli vähän alaspäin on jo tultu, mutta vasta nyt yritän tosissani saada taas kunnon otetta laihdutuksesta.

Mites sulla menee ja mitä kuuluu? Olis kiva jatkaa taas yhteistä projektia!
Kuva

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » To Huhti 07, 2011 6:37 pm

Moikka Miimeseni :) Ihanaa että kirjotit, täällä on niin hirveen hiljasta nykyään. Mulla paino nyt 112,4 kg... Huh huh näitä lukuja. Mut sä sentään onnistuit laihtumaan noinkin paljon, mulla se jää aina sellaseen pariin kiloon ja sit luovutan syystä tai toisesta. En oikeesti koskaan (ainakaan muistaakseni) oo onnistunu laihduttamaan kymmentäkään kiloa vaikka oon sentään ollu lapsesta asti ylipainoinen! Multa otettiin teininä kilpirauhastestitkin kun epäiltiin jotain aineenvaihduntahäiriötä ja kouluterkkari oli muutenkin jatkuvasti kimpussa :?

Toivottavasti jaksat käydä täällä ainakin silloin tällöin niin kirjollaan painoasioista ja ihan kaikesta muustakin.

ps. Mun täytyy nyt purkaa mieltäni vielä sellasesta, että mua ottaa aivoon noi vaateliikkeiden jne. ALIPAINOISET LUURANKOMALLIT!!! Esim. Stockmannin Hullut päivät-kuvastossa on sellasia ilmestyksiä et ihme että ovat vielä elossa (vai ovatko?) Miksei tavallinen ihminen kelpaa kuviin? Tavalliset ihmisethän niitä vaatteita kuitenkin ostavat...

Miime
Aloituspaino: 111
Tavoitepaino: 99
Pituus: 164
Laihdutustapa: Kiloklubi
Laihdutushistoria: Laihdutin omin neuvoin 22 kg v. 2007 - 2008 (119 kg -> 97 kg), mutta elämäntilanteen muuttumisen myötä laihdutusprojekti lähti nyt uudestaan käyntiin 111 kilosta... Tavoitteena viimeksikin tuttu 99 kg!

ViestiKirjoittaja Miime » Ke Huhti 13, 2011 9:47 pm

Mulla jäi koko Hullut päivät väliin, kun oli vähän kaikenlaista...

Mulla oli laihdutusennätys 8 kg ennen tuota 22 kiloa, joten en mäkään noin suuriin lukuihin olis uskonut! Nyt voin uskoa, koska tiedän, että olisin voinut laihtua tuosta lisääkin, mutta vauvakuume iski päälle ja tulin raskaaksi. On se siis sullekin mahdollista!

Mulla on nyt 2,5 viikossa tippunut -2,6 kg! Loistosuoritus juu, mutta taustalla vähän huonoakin. En ole voinut syödä nyt oikein mitään. Mulla epäillään sappikiviä, joten saa nähdä, joudunko leikkaukseen! Tutkimukset on vielä kesken, mutta verikoe viittaisi sappikiviin. Harmittaa kyllä... Ylipaino edistää sappikivien muodostumista, mutta toisaalta myös laihdutus - ristiriitaista!

Oon nyt syksystä laihtunut 6 kg ja mun ekaan tavoitteeseen on matkaa sama 6 kg. Kyllä se tästä! Sappiruokavalion aikana ei voi ainakaan lihoa!
Kuva

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Ma Huhti 18, 2011 6:37 pm

Mulla viimeks (toissapäivänä) näytti 111,2. Jee, vähän sentään lähteny :) No, toivotaan et sulla ei oo niitä sappikiviä. Mullakin on vuosien varrella epäilty vaikka mitä etupäässä suuren ylipainon takia, mut toistaseksi ei oo löydetty mitään isompaa.

En mäkään siellä hulluilla päivillä käyny, en yleensäkään tykkää mistään "massatapahtumista" kun häpeen ulkonäköäni :? Kuvastoa kuitenkin katselin ja se herätti ylläkuvatun reaktion...

Onneks viime päivinä on ollu sen verran mukava sää että on tullut ulkoiltua enemmän. Toivottavasti se osaltaan edistää tätä painonpudotusprojektia. Tässä kevään aikana olis tavotteena nyt ainakin sellanen -5 kiloa. Täytyy varoa ettei tuu pääsiäisenä syötyä liikaa suklaata :> Toisaalta, miks tulis jos en sitä osta? Mulla vaan ei itsehillintä oo parhaasta päästä, ja täytyy myöntää että tuottaa vaikeuksia kulkea kaikenmaailman karkkitarjouksien ohi!

Kirjota taas kuulumisiasi Miime! :D

Laardileidi
Aloituspaino: 90
Tavoitepaino: 68
Laihdutustapa: Tiukka karppi.

ViestiKirjoittaja Laardileidi » Su Touko 01, 2011 4:44 pm

Hei Pullevala!

Miten sulla meni vappu, ja miten menee muuten painoprojektin kanssa?

Itsekin palasin taas tänne terheilemään kun tuntuu ettei painonpudotuksesta tule mitään jos ei ole "tilivelvollinen" kenellekään. Tänne on hyvä kirjata omaa edistymistä (tai epäonnistumista :lol: ) ja se, että kirjoittaa asiat ylös jonnekin, auttaa ainakin minua :) .

Oikein paljon tsemppiä sinulle. Anna kaikkesi, mutta älä periksi :wink: !

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Ma Touko 02, 2011 10:35 pm

Kiitos paljon tsempistä Laardileidi! :D Nojoo, tosta vapusta... Tuli kyllä syötyä mutta sain sentään homman pidettyä joten kuten hallinnassa. Nykyään yritänkin aina miettiä että onko mulla oikeesti nälkä vai syönkö vaan koska huvittaa/koska en viitti hillitä itseäni. Syömisestä on vaan tullu sellanen tapa, minkä takia tuntuu et koko ajan pitäis olla jotain naposteltavaa. Aika ärsyttävää!

Kuten sanoit Laardileidi, se tsemppaa kummasti kun saa johokin kirjata ylös laihdutusoperaation edistymisestä. Oon aika laiska pitämään mitään ruoka- tai muita päiväkirjoja, joten siinä mielessä tää keskustelupalsta on mulle oikeen hyvä paikka.

Kuulin eilen tuttavaltani että hänen pojastaan tulee (ainakin näillä näkymin) nyt sitten tänä keväänä ylioppilas ja että mä tulen saamaan kutsun juhliin. Ihan kiva, kun en mä oikein koskaan missään juhlissa käy, mutta aloin heti stressata et mitä oikein laitan päälle?!! Pengoin kaapit mut vanhat juhlavaatteet olivat joko liian pieniä tai sitten niitten malli oli jotenkin ihmeellinen (esim. outo kaula aukko...), joten taitaa tulla ostosreissu eteen. Jos joku tietää et mistä sais isompi tyttönen nättejä juhlavaatteita niin saa vinkata ;>

kamro
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: Kaikkea on kokeiltu, tällä hetkellä nutraus
Laihdutushistoria: Kerran enemmän lihonut kuin laihtunut

ViestiKirjoittaja kamro » To Touko 05, 2011 8:29 pm

Hei Pullevala, en tiedä missä päin Suomea vaikutat mutta jos pääset pk-seudulle niin Vantaalla Jumbossa on Zizzi, jossa on tosi kivoja ja trendikkäitä vaatteita kokoon 54 saakka. Kaikissa isoissa muotiketjuissakin on jotain. Lorellan tyyli on rouvamaista mutta jos sellainen kelpaa niin sielläkin on juhlatamineita.

T. Kamro
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä
Kuva

Pullevala
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Pullevala » Su Touko 08, 2011 11:02 pm

Kiitti vinkistä kamro! Mä asun Turussa, mut kyl voin tonne Vantaalle suunnata etenkin jos en täältä lähempää löydä mitään päälle pantavaa. Joo, toi on totta et Lorellan vaatteet on aika tätimäisiä (ja aika kalliita) mut joskus oon tehny sielläkin jonkun löydön. Turun keskustassahan on toi Isosisko mut sielläkin vaatteet ja etenkin juhlavaatteet on aika tätimäisiä & kalliita.
Mut toisaalta, jos löydän jonkun kivan ja ajattoman juhla-asun niin voi se vähän kalliimpikin olla, jos se on sellanen et voin käyttää sitä joskus jatkossakin. Vaikka tietysti toivoisin laihtuvani, mikä merkitsisi vanhojen vaatteiden jäämistä suuriksi :) Viime aikoina on vaan toi vaaka näyttäny sellasia lukemia et alkaa epätoivo iskeä.

MissJ
Pikkuterhikki
2004 - 90kg.
2006 - 83kg.
2008 - 93kg.
2010 - 115kg.
2011 - 115kg.
2012 - 95kg.

Siinä karkeasti kilot vuosien varrelta. Vuoden 2014 lopussa olisi tarkoitus olla n. 80-kiloinen, mielellään jopa sen alle! Elämäntaparemontti alkoi 10/2011 ihan uudella asenteella.

ViestiKirjoittaja MissJ » Ti Marras 01, 2011 10:25 am

Mites Pullevalalla menee? :)
11/2011 lähtien -->

Kuva

Maybelle
Aloituspaino: 130
Tavoitepaino: 70
Pituus: 171
Laihdutustapa: Nutrilett ja Painonvartijoiden pisteet

ViestiKirjoittaja Maybelle » Ma Tammi 16, 2012 4:06 pm

Olen käynyt lueskelemassa keskustelua ja päätin nyt myös osallistua.
Olen 28 v. nainen Helsingistä, ja olen päättänyt, että nyt laihdutan viimeistä kertaa. Painoa on päässyt kertymään jo ihan järkyttävät 130 kiloa, joista viimeiset 40-50 opiskeluaikana, eli viimeisen 8 vuoden aikana. Olen aina ollut isokokoinen ja vähän ylipainoinen, mutta nyt tämä tilanne on kyllä riistäytynyt ihan kokonaan käsistä.

Olen 171 cm pitkä, ja tavoitepainoni on n. 70 kg. Olen tehnyt suunnitelman, jossa vuorottelee 3 viikon Nutrilett-jakso ja 6 viikon Pisteet-jakso. Olen laihduttanut Painonvartijoissa muutamaankin otteeseen, joten systeemi on tuttu. 18 vuotiaana pudotin Painonvartijoissa reilut 15 kiloa, minkä jälkeen painoin noin 80 kiloa. Tuossa painossa pysyinkin sitten kolmanteen opiskeluvuoteen asti. Nyt, vajaat kuusi vuotta myöhemmin, voin vain ihmetellä miten olen päästänyt itseni tähän pisteeseen.

Tänään on Nutrilett-jakson ensimmäinen päivä. Ostin tarjouksesta neljä 5 Päivän Quick Start pakettia, jotka aion syödä putkeen. Jotenkin tuntuu helpolta, kun ei tarvitse miettiä ruokia. Syö vaan sen mitä paketissa on. Tiedän, että terveelliset elämäntavat pitää opetella laihduttamisen aikana. Muuten paino tulee aivan varmasti takaisin. Minulla on kuitenkin tässä edessä ainakin vuoden projekti, ja Pisteitä laskiessa pääsee taas kiinni terveelliseen ruokavalioon. Nyt koen että on tärkeintä saada laihdutusprojekti hyvään alkuun, että motivaatio pysyy hyvänä.
Viimeksi muokannut Maybelle, Ke Tammi 18, 2012 8:29 am. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Kuva

MissJ
Pikkuterhikki
2004 - 90kg.
2006 - 83kg.
2008 - 93kg.
2010 - 115kg.
2011 - 115kg.
2012 - 95kg.

ViestiKirjoittaja MissJ » Ti Tammi 17, 2012 8:18 pm

Tervetuloa Maybelle! :D

Tule tuonne päiväkirjat-puolelle pulisemaan, tee vaikka oma päikky? :)
Siellä on suht vilkasta keskustelua ja vertaistukikin on mahtavaa!

Tsemppiä! :peukku
11/2011 lähtien -->

Kuva

Hampuusi
Aloituspaino: 130
Tavoitepaino: 65
Pituus: 171
Laihdutustapa: Kiloklubi.fi
Laihdutushistoria: Löytyy...

ViestiKirjoittaja Hampuusi » Pe Touko 25, 2012 11:58 pm

Uusi ilmoittautuu mukaan !
Joskus aikoinaan olen ollutkin täällä kirjottelemassa eri tunnuksilla, mutta sillon sain itseni jopa tuonne 30+ osastolle. Ja nyt täällä taas ollaan :oops:

Nuorin lapsi on tällä hetkellä 2,5kk, joten imetyksen lomassa laihduttelen. Kiloklubin avulla lasken kaloreita, ja koitan liikkua parhaani mukaan.
Lällällällälläski, kuka syödä käski?
Ticker aloitettu 7.1.2014
Kuva

Peppistiina
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0

ViestiKirjoittaja Peppistiina » La Elo 11, 2012 3:33 pm

Täällä taas pitkästä aikaa. Ja samalla asialla mutta vieläkin enemmän paisuneena kun aiemmin. Jostain pitäisi löytää nyt tsemppiä alkaa liikkua ja syödä terveellisemmin. Vanhojen valokuvien katseleminen sai havahtumaan, että oonhan mä joskus ollut ainakin vähän hoikemmassa kunnossa kun tätä nykyä. Tavoitetta en taida uskaltaa kiloissa mittailla, kunhan itsellä olisi parempi ja helpompi olla kevenemisen myötä (ja verenpaineetkin saisi pysymään kurissa ilman lääkitystä). Onkohan täällä aktiivista vertaistukea ja samassa tilanteessa olevia?

MissJ
Pikkuterhikki
2004 - 90kg.
2006 - 83kg.
2008 - 93kg.
2010 - 115kg.
2011 - 115kg.
2012 - 95kg.

ViestiKirjoittaja MissJ » Su Elo 19, 2012 4:15 pm

Hei Peppistiina!

Ja onhan täällä. :)
Tule sinäkin tuonne päiväkirja-puolelle, tee oma päikky? Siellä on paljon vilkkaampaa, kuin täällä. :)
11/2011 lähtien -->

Kuva

fatcat
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 75
Pituus: 163

ViestiKirjoittaja fatcat » Ke Loka 09, 2013 5:41 pm

Hei täällä fatcat entinen pianisti,en muistanut tunnuksia. Onko pullevala enää täällä? Onko täällä uusia joitten kanssa ruvetaan tsemppaamaan!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-/wZvxz8t/]
Kuva

fatcat
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 75
Pituus: 163

ViestiKirjoittaja fatcat » Ke Loka 09, 2013 5:41 pm

Eikä mikään entinen pianisti ku liianiso :D
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-/wZvxz8t/]
Kuva

Palaa sivulle “BMI 40+”