Tahdon itsekseni

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Hoikkiksex
Aloituspaino: 95
Tavoitepaino: 59
Pituus: 164
Laihdutustapa: Nutraus
Laihdutushistoria: Olen kokeillut kaikkea mahdollista ja mahdotonta. Pari kertaa olen onnistunut, mutta aina repsahtanut sitten vuosien mittaan. Nyt lisäkiloja on ollut viitisen vuotta ja olen täysin tympääntynyt näihin. Kun ulkonäkö rajoittaa ulosmenemistä ja vierailuja, on aika tehdä jotain.

Tahdon itsekseni

ViestiKirjoittaja Hoikkiksex » Ke Touko 21, 2014 9:25 am

Tässäpä uusi raskassarjalainen, jolle kilot ovat kertyneet taas salakavalasti. En oikein tajunnutkaan miten punkeroksi olin pyöristynyt, ennenkin laskin painoindeksini. VAIKEA LIHAVUUS luki painoindeksin kohdalla ja luku perässä. Se sai minut havahtumaan. Aloitin nutraamisen viikko sitten ja vaikka olen mielestäni syönyt todella vähän, ei kiloja tippunut kuin 1,7kg. Ehkä johtuu siitä,että olen korvannut jotkin nutriateriat raejuustolla, bulgaarian jougurtilla tai reissumiehellä. Odotin niin punnitusta, kun ajattelin painon varmaan tippuneen ainakin 3 kiloa.

Olen joskus aiemminkin pudottanut painoa, muttei ihan tämmöistä urakkaa kun nyt on, ole aiemmin ollut edessä. Pitäisi pudottaa tuollaiset 30 kiloa! Vanhastaan tiedän, että kyllä painon pudottaminen onnistuu, täytyy vain ajatella asioita eri tavalla. Toisin sanoen on oltava jotain muuta tekemistä ja mielenkiinnon , ettei ajattele mitä laittaisi suuhunsa. Minulla on valmiit vaihtoehdot päivän viidelle ruokahetkelle. Jotenkin jo se, että kellosta katsoo, että nyt pitää taas syödä, tekee sen, ettei meinaa millään jaksaa syödä edes noita viittä pientä ateriaa.

Toisaalta nyt kun kesä alkoi ja on paljon luppoaikaa, on aika paljon mukavaa tekemistä niin kaupungilla kuin mökilläkin. :D

Palaa sivulle “BMI 35+”