Totta puhut, miukkis. Meitä on erikokoisia ja näköisiä täälläkin, kaikkien tavoitteena terveempi elämä ja uudet kuosit. Ei niin väliä tuonkaan painoindeksin, onko enemmän tai vähemmän, mutta ehkä paremmin tosiaan tukee toisiaan samankokoiset?
Minä en tiedä, miten suhtautuisin laihduttamiseen, jos painoindeksi olisi huomattavasti enemmän. Saisinko silloin sitä tsemppiä, mitä nyt tuntuu olevan vaikeaa saada? Silloin 15 vuotta sitten, kun laihdutin 35kg, oli painoindeksi enemmän. Tuntui, että oli paljon helpompaa aloittaa painon pudotus, kun vaaka näytti lähelle sataa kiloa. Vaikkei se paljon vähempää nytkään ole, minulla on virheellinen mielikuva, etten nyt niiiiin lihava ole

. Ja kuitenkin olen.. kuvittelen, että peilikuvani taatusti näyttää hoikemmalta nyt kuin viimeviikolla, vaikkei se sitä ole. Itsepetosta ja rankemman kautta, siitä pitäisi päästä pois!
Antakaahan, ihmiset, tulla mielipiteitänne ja tuntojanne vaikka tänne palstalle. Itselläni ei valitettavasti tule kaikkien päikkyjä luettua, on aina niin kiireellisiä nämä viisiiti täällä..