Ohjeita keskustelun käyttöön. Testaa täällä allekirjoituksesi, tickerit yms.

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

gartsu
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: Olevinaan karppi kalorilaskurissa ;)
Laihdutushistoria: Pitkä.

ViestiKirjoittaja gartsu » La Maalis 29, 2008 7:22 am

Mä en osaa pienentää avatarta. Kun ei tuo mun muokkaus ohjelma näytä mitään kb, vai minkä se nyt ilmoittaakaan.. Siis että ei saa olla isompi kuin 8kb?
Joku joka osais jelppaa?
Kuva

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » La Maalis 29, 2008 2:32 pm

Minä olen siinä mielessä huono neuvoja, että mulla on vääränkielinen käyttöliittymä, joten en tiedä, mikä minkin nimi on suomenkielisessä versiossa.

Mutta, jos muokkausohjelmasi ei näytä kokoja, niin näyttääkö se pixelit? Esimerkiksi tuon mun avattaren koko näyttäisi olevan 76 x 80 pixeliä ja mun mielestä tuo on ihan hyvän kokoinen avatar. Koko on 6 KB.

Jos et löydä kuvien muokkausohjlemastasi pixelien määrää, niin yksi vaihtoehto on, että pienennät sitä summan mutikassa suunnilleen tuollaisen pikkurippusen kokoiseksi ja sit menet tiedostonhallinta (?) ohjelmalla sinne hakemistoon, mihin kuvan tallensit ja katsot sieltä tiedostolistauksesta, että minkäs kokoinen kuvasta tuli. Ja jos se on vielä liian iso, niin sit taas muokkaat vähän pienemmäksi ja menet taas katsomaan, että mikäs on koko.

Edit Tarkistin ne kokorajoitukset profiilista. Kuvan maksimikoko on 80 x 80 pixeliä ja just tuo 6 KB. Ja vaikka korkeus ois vaikka 60 pixeliä, niin silti leveys ei saisi olla 80 pixeliä enempää.

gartsu
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: Olevinaan karppi kalorilaskurissa ;)
Laihdutushistoria: Pitkä.

ViestiKirjoittaja gartsu » Su Maalis 30, 2008 6:33 am

ISO kiitos. Nyt pitäisi mun avattaren toimia. :)
Kuva

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Maalis 31, 2008 10:02 am

Siltä se ainakin näyttää ja mun silmääni ihan hyvän kokoinen! Kiva, että toimii.

Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”