päiväkirjan liian pitkät rivit?

Ohjeita keskustelun käyttöön. Testaa täällä allekirjoituksesi, tickerit yms.

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Star
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 78
Tavoitepaino: 68
Pituus: 162

päiväkirjan liian pitkät rivit?

ViestiKirjoittaja Star » Ti Tammi 01, 2008 11:54 am

En ole ennen tälläiseen ongelmaan törmännyt mutta miksi minun tekstit päiväkirjassa on noin pitkät... joutuu rullaa sivua sivusuunnassa.... on ihan eri näköinen kuin ennen. Tuo kirjoitettava ruutukin on pitempi. Outoa! Miten voin korjata sen, vai voiko?
"Per aspera ad astra"
("vaikeuksien kautta voittoon!")

Star
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 78
Tavoitepaino: 68
Pituus: 162

ViestiKirjoittaja Star » Ti Tammi 01, 2008 12:57 pm

IP jo auttoi minua, kiitos sinulle IP! :)
eli olin laittanut liikaa *-merkkiä viestiini. Nyt kun lyhensin sitä, alkoi tekstit lyhenemään.
"Per aspera ad astra"
("vaikeuksien kautta voittoon!")

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ti Tammi 01, 2008 2:14 pm

Jeps. Näinhän se on, jos viestissä on jotain merkkiä pitkä rivi ilman välilyöntejä eli esim. just noita tähtiä:

niin siinä käy niin, että tämä foorumi ei osaa katkaista sitä kahdelle riville, vaan se levittää sitä kirjoitusaluetta siten, että koko tähtirivi mahtuu yhdelle riville. Kun se kirjoitusalue tuon vuoksi leviää, niin sit leviää kaikki tekstit ja sen jälkeen joutuu alapalkista vierittelemään, jotta näkee kaiken, ellei sit satu omaamaan leveää näyttöä.

Käytän nyt tilaisuutta hyväkseni ja mainitsen, että useimmiten tuo kirjoitusalue leviää silloin, kun viestiin laittaa jonkun pitkän linkin jonnekin webbisivulle. Samoin isot kuvat tms. tekee moisen tempun.

Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”