poista
Valvojat: ViimeinenJojo, Flame
tickerfactory-koodin testailua.
Tickerfactoryllä tietää, missä ollaan juuri nyt, mutta puuttuu tieto, miten on tähän tultu, minkälaista reittiä ollaan jonnekin menossa. Hmm, jospa kehittelisi tätä. Helpompi päivitys olisi myös paikallaan.
Olisikohan tämmöinen sopiva tänne? Tämä on vanha painokäyräni paikasta
http://eurosinkut.net/forum/viewtopic.p ... highlight=
Siellä on samantapaista painokäyrästöä vähän isompanakin:
Jos on kiinnostusta, voisin muokata tätä painokäyränteko-ohjelmaa toiveiden mukaiseksi. Silloin voisi kuka tahansa liittää oman käyränsä tänne tickerfactoryn lisäksi, edellyttäen, ettei sivustonpitäjällä (Terhi?) ole mitään sitä vastaan.
Taustakuvia, kokoa,värejä yms voidaan muutella.
---
Tickerfactoryn kuvan kokoisena painokäyrä on tämmöinen:
---
Sama lopputulos kuin painokäyräkuvasta ilmenee, voidaan esittää myös näin mieliinpainuvasti:
Älä sitten kysy, kuinka ihmeessa sain rasvat, lihastenpalaset yms mömmön noihin rasioihin
Tickerfactoryllä tietää, missä ollaan juuri nyt, mutta puuttuu tieto, miten on tähän tultu, minkälaista reittiä ollaan jonnekin menossa. Hmm, jospa kehittelisi tätä. Helpompi päivitys olisi myös paikallaan.
Olisikohan tämmöinen sopiva tänne? Tämä on vanha painokäyräni paikasta
http://eurosinkut.net/forum/viewtopic.p ... highlight=
Siellä on samantapaista painokäyrästöä vähän isompanakin:

Jos on kiinnostusta, voisin muokata tätä painokäyränteko-ohjelmaa toiveiden mukaiseksi. Silloin voisi kuka tahansa liittää oman käyränsä tänne tickerfactoryn lisäksi, edellyttäen, ettei sivustonpitäjällä (Terhi?) ole mitään sitä vastaan.
Taustakuvia, kokoa,värejä yms voidaan muutella.
---
Tickerfactoryn kuvan kokoisena painokäyrä on tämmöinen:

---
Sama lopputulos kuin painokäyräkuvasta ilmenee, voidaan esittää myös näin mieliinpainuvasti:

Älä sitten kysy, kuinka ihmeessa sain rasvat, lihastenpalaset yms mömmön noihin rasioihin

Viimeksi muokannut optimistx, Ti Tammi 17, 2006 1:31 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
optimistx,huomasinpa viestisi vasta nyt, kun harvemmin tätä ketjua tulee aukaistua, kun lähinnä uudemmat tulokkaat kokeilee tässä ketjussa just tuota allekirjoitusta.
Se tuosta painokäyrästä tai kuvasta tulee mieleen, että ne ovat varsin korkeita. Itselläni usein on tuo tickerfactoryn tms. paikan allekirjoitus, mutta sitäkin olen pohtinut, että se vie aikas paljon tilaa. Jos on paljon lyhyitä viestejä peräkkäin, niin tulee efekti, että näytöllä on vaan pino allekirjoituksia.
Niinno, toisaalta mä olen vähän nipo noiden allekirjoitusten ja avatar-kuvien kokojen suhteen. Mä tykkäisin pitää ne kohtuu pieninä ja itse viestiä voi sit elävöittää kuvin, jos haluaa. Mutta olen huomannut, että moni muu tykkää sit taas isommista avattarista yms.
Jos haluat tuohon viestiisi enemmän kommentteja, niin kannattanee avata sitä varten ihan oma ketjunsa, että muutkin viestisi huomaavat - tämä kun on lähinnä tosiaan testausketju.
Se tuosta painokäyrästä tai kuvasta tulee mieleen, että ne ovat varsin korkeita. Itselläni usein on tuo tickerfactoryn tms. paikan allekirjoitus, mutta sitäkin olen pohtinut, että se vie aikas paljon tilaa. Jos on paljon lyhyitä viestejä peräkkäin, niin tulee efekti, että näytöllä on vaan pino allekirjoituksia.
Niinno, toisaalta mä olen vähän nipo noiden allekirjoitusten ja avatar-kuvien kokojen suhteen. Mä tykkäisin pitää ne kohtuu pieninä ja itse viestiä voi sit elävöittää kuvin, jos haluaa. Mutta olen huomannut, että moni muu tykkää sit taas isommista avattarista yms.
Jos haluat tuohon viestiisi enemmän kommentteja, niin kannattanee avata sitä varten ihan oma ketjunsa, että muutkin viestisi huomaavat - tämä kun on lähinnä tosiaan testausketju.
ViimeinenJojo kirjoitti:optimistx,...Se tuosta painokäyrästä tai kuvasta tulee mieleen, että ne ovat varsin korkeita.
...
ViimeinenJojo,
kiitos kommenteistasi!
Allekirjoituksena kovin korkea kuva on tosiaan liian huomiotaherättävä. Teen 2-3 eri kokoa, joista pienintä (esim. 100-150 pikselia korkeaa, tickerfactoryn kokoluokkaa)voisi käyttää allekirjoituksena, ja isompia keskusteluissa silloin, kun on sille hyvä syy, esim. kun jutellaan painonkehityksestä. Myös voi olla isommille kuville ihan oma ketju, jossa painonkehityksestä kiinnostuneet voivat tutkia isompia kuvia tarkoin.
Testailen tekniikkapuolta ensin kokeilukuntoon ja sitten avataan ketjua aiheesta. Ehkäpä ensi viikolla.
Oletpa muuten aika sitkeästi ja menestyksellisesti hoitanut painoasi. Onnittelut

- vilhelmiina
- Aloituspaino: 100
- Tavoitepaino: 70
- Pituus: 171
- Laihdutustapa: painonvartijat
- Laihdutushistoria: yrittäny monesti, mutta yritykseksi on ikävä kyllä jääny...
testi
testausta
- vilhelmiina
- Laihdutushistoria: yrittäny monesti, mutta yritykseksi on ikävä kyllä jääny...
- vilhelmiina
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Kokeilen tässä nyt keskeneräistä painokäyränluontiohjelmaa, jota voi sitten kuka tahansa käyttää myös omien kuviensa luomiseen kuten tickerfactoryäkin.
Vasemmalla oleva avatar ja allekirjoitukseni on luotu ohjelmalla painotaulukosta.
Keskusteluryhmän tekstiin sopiva koko on ehkä tämä:
ja erikseen voi katsella kuvaa hyvinkin suurena, esim.
Painokäyrät voisi piirtää myös valmiiden verkossa olevien kuvien päälle näin:
vaikka viime tapauksessa on syytä valita värit sopivasti. Lisäksi jos käytämme tickerfactoryn kuvia, kuuluisi ainakin hyviin tapoihin pyytä lupa heiltä. Yllä kuva on sitaattioikeuden nojalla toistaiseksi siinä.
Vasemmalla oleva avatar ja allekirjoitukseni on luotu ohjelmalla painotaulukosta.
Keskusteluryhmän tekstiin sopiva koko on ehkä tämä:

ja erikseen voi katsella kuvaa hyvinkin suurena, esim.

Painokäyrät voisi piirtää myös valmiiden verkossa olevien kuvien päälle näin:

vaikka viime tapauksessa on syytä valita värit sopivasti. Lisäksi jos käytämme tickerfactoryn kuvia, kuuluisi ainakin hyviin tapoihin pyytä lupa heiltä. Yllä kuva on sitaattioikeuden nojalla toistaiseksi siinä.
- vilhelmiina
- vilhelmiina
Pikkupoikana oli polkupyörällä ajon hallinta vaikea taito: pysynkö pyörätiellä vai meneekö nurmikolle tai jopa pöpelikköön?
Olisikohan painonhallinta samantapainen taito?
Kuvan vasemmassa laidassa paino kiloina, alla päivämääriä päivä.kuukausi. Pyörätie on tavoitepaino, jolla yritetetään pysyä. Kuinkahan ohjaus onnistuu?

Olisikohan painonhallinta samantapainen taito?
Kuvan vasemmassa laidassa paino kiloina, alla päivämääriä päivä.kuukausi. Pyörätie on tavoitepaino, jolla yritetetään pysyä. Kuinkahan ohjaus onnistuu?

- Paksuperhonen
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
- Ego-Cat
- Viesti:
testing
testing
13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
Enää en siten hallitse ahdistustani - Elämänmuutosten myötä olen Onnellinen!
"Lunta päin - sano Mummo tulessa!"
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
- Ego-Cat
- Viesti:
Oho.. :)
Ekku ei näkynä, mutta nyt näkyypi jo edellisessäkin..
Cool!
Huomenna puntariaamu, toivottavasti pääseepi heti säätämään lukemia mukavampaan suuntaan..
Cool!
Huomenna puntariaamu, toivottavasti pääseepi heti säätämään lukemia mukavampaan suuntaan..

13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”