Spämmeistä
Valvojat: ViimeinenJojo, Flame
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Re: Spämmeistä
Jeps. Oli päässyt oikein kunnolla vauhtiin. Nyt pitäisi olla tilanne taas ok.
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Ei ole enää. 

- KatarinaPompula
- Pituus: 172
- Laihdutustapa: Karppaus, imetys, lenkkeily
- Laihdutushistoria: monta vuotta ylös-alas-ylös-alas-ylös- NYT LOPULLISESTI ALAS!!!
- Viesti:
- KatarinaPompula
- Laihdutushistoria: monta vuotta ylös-alas-ylös-alas-ylös- NYT LOPULLISESTI ALAS!!!
- Viesti:
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Sinne menivät.
- KatarinaPompula
- Viesti:
- Elin@
- Aloituspaino: 118
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 175
- Laihdutustapa: Työstän 12 askeleen ohjelmaa
- Laihdutushistoria: BED (6.vuotta toipumassa)
- Viesti:
Hmmm. mun on kyllä pakko kysyä että eikö näitä ole mahdollista saada kuriin?
Millään muulla foorumilla, joilla käyn, ei ole vastaavan suuruista spämmäys ongelmaa kuin terhissä. Ehkä siellä on modeja enemmän, tai rekkautumisesta on tehyt monimutkaisempaa? Ois kiva käydä tällä aina, jos olisi ns oikeaa luettavaa sitten, eikä aina näitä epämääräisiä mainoksia ja linkkejä?
Millään muulla foorumilla, joilla käyn, ei ole vastaavan suuruista spämmäys ongelmaa kuin terhissä. Ehkä siellä on modeja enemmän, tai rekkautumisesta on tehyt monimutkaisempaa? Ois kiva käydä tällä aina, jos olisi ns oikeaa luettavaa sitten, eikä aina näitä epämääräisiä mainoksia ja linkkejä?
What we need is more people who specialize in the impossible. -Theodore Roethke. Procrastination is the grave in which opportunity is buried. Vaikea lihavuus-BMI:stä lievään ylipainoon OA:n ohjelman avulla.
- KatarinaPompula
- Viesti:
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
No, nyt on noi kaikki siivottu.
Elin@, mä en oikein osaa sanoa, että miksi näitä tänne tulee urakalla, koska olen modena muuallakin ja niillä foorumeilla ei ole samaa ongelmaa. Mode-määrän lisäys tietty voisi tehdä sen, että todennäköisemmin joku olisi paikalla siivoamassa, mutta moden oikeuksilla näiden uusien spämmääjien tuloa ei estetä, vanhat voidaan siivota ja antaa niille tunnuksille bannaus. Ja jotenkin tuntuu, että spämmääjät tulevat aina rykäyksenä eli nyt on taas ollut kutakuinkin joka päivä jotain siivottavaa ja tänään oikein urakalla ja sitten saattaakin olla pidempi jakso hiljaista.
Nykyisin foorumille rekisteröityminen näyttäisi edellyttävän sitä sellaista kirjaintunnistustakin, joten sekin keino on käytetty.
En sitten tiedä, että olisiko spämmäyksen lisääntyminen sen merkki, että foorumin käyttämä ohjelmisto pitäisi päivittää. Joskus siitäkin on ollut jotain apua, mutta sen asian päättäminen & tekeminen kuuluu ylläpitäjälle.
Elin@, mä en oikein osaa sanoa, että miksi näitä tänne tulee urakalla, koska olen modena muuallakin ja niillä foorumeilla ei ole samaa ongelmaa. Mode-määrän lisäys tietty voisi tehdä sen, että todennäköisemmin joku olisi paikalla siivoamassa, mutta moden oikeuksilla näiden uusien spämmääjien tuloa ei estetä, vanhat voidaan siivota ja antaa niille tunnuksille bannaus. Ja jotenkin tuntuu, että spämmääjät tulevat aina rykäyksenä eli nyt on taas ollut kutakuinkin joka päivä jotain siivottavaa ja tänään oikein urakalla ja sitten saattaakin olla pidempi jakso hiljaista.
Nykyisin foorumille rekisteröityminen näyttäisi edellyttävän sitä sellaista kirjaintunnistustakin, joten sekin keino on käytetty.
En sitten tiedä, että olisiko spämmäyksen lisääntyminen sen merkki, että foorumin käyttämä ohjelmisto pitäisi päivittää. Joskus siitäkin on ollut jotain apua, mutta sen asian päättäminen & tekeminen kuuluu ylläpitäjälle.
- Elin@
- Aloituspaino: 118
- Pituus: 175
- Laihdutustapa: Työstän 12 askeleen ohjelmaa
- Laihdutushistoria: BED (6.vuotta toipumassa)
- Viesti:
Ai, kiva, kävit kommentoimassa. Joo, siksi mäkin kysyin kun en tosiaan ole nähnyt näin paljon spämmejä missään ja oon kumminkin aika paljon netissä liikkeellä päivittäin, oon ollut kanssa mode ja ylläpitäjä aikoinaan tämännäköisellä foorumilla.
Ehkä joku tietsikkanero osaa sanoa, missä ongelma piilee.
Ehkä joku tietsikkanero osaa sanoa, missä ongelma piilee.

What we need is more people who specialize in the impossible. -Theodore Roethke. Procrastination is the grave in which opportunity is buried. Vaikea lihavuus-BMI:stä lievään ylipainoon OA:n ohjelman avulla.
- KatarinaPompula
- Viesti:
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Jeps. Poistettu.
- KatarinaPompula
- Viesti:
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Sinne meni sekin. 

- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Niinpä näkyi, olin netin ulottumattomissa, niin sillä oli aikaa ja mahdollisuus melskata. Nyt pitäisi taas olla ok.
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Jeps, siivottu!
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Eipä ole enää. 

- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Ovat taas "heränneet". No, siivottu jälleen. Kiitokset ilmoittamisesta!
Niin, tiedoksi, käyn päivittäin poistamassa kaikki tuon sorttiset uudet rekisteröityneet, mutta koska en päivystä 24h, niin aina joku ehtii kirjoittelemaankin.
Niin, tiedoksi, käyn päivittäin poistamassa kaikki tuon sorttiset uudet rekisteröityneet, mutta koska en päivystä 24h, niin aina joku ehtii kirjoittelemaankin.
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Semmoinen siellä näkyi olevan, kun loggasin sisälle. Poistettu! Ja kiitos ilmoituksesta.
koikkis kirjoitti:efgh164
Joo, kävi myös mun päiväkirjassa

- koikkis
- Pikkuterhikki
- Aloituspaino: 138
- Laihdutustapa: Cambridge
Heh, ai se oli sama jonka jo kerran laitoin... no oli vallan villiintynyt.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wNpSiGx/]

[/url]

[/url]
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Olin vähän nettipimennossa, mutta nyt pitäisi taas olla siistiä. Poistelen spämmit aina myös päikkäreistä, siellä ne on - ainakin minun mielestäni - jotenkin vielä ikävämpiä kuin muualla.
- ViimeinenJojo
- Moderaattori
Joo, niin näytti olevan. Ei ole enää. 

Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”