Apua! En saa muokattua tickeriä!!!

Ohjeita keskustelun käyttöön. Testaa täällä allekirjoituksesi, tickerit yms.

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Nappu
Aloituspaino: 106
Tavoitepaino: 70
Pituus: 169
Laihdutustapa: Kohtuudella kotiruoka ja reippaasti liikuntaa.
Laihdutushistoria: Liian pitkä... Viimeisen elämäntapamuutoksen ensimmäinen päivä 5.10.2010.
Viesti:

Apua! En saa muokattua tickeriä!!!

ViestiKirjoittaja Nappu » Ma Joulu 11, 2006 11:12 am

Kohta lentää kone seinään kirosanojen saattelemana... Jostain kumman syystä tickerfactoryyn on ilmestynyt salasana/pin, jota ei ainakaan mulla ole ennen ollut. No, se kyllä hyväksyy saman salasanan kuin millä täällä terhissä olen, mutta en silti saa muutettua tickeriä kokonaan! Eli painonvaihtelut se kyllä vaihtaa, mutta kun yritän vaihtaa ruleria ja slideria, ei onnistu.

Enkä saa edes tehtyä kokonaan uutta tickeriä alusta asti, koska se hyppää suoraan tämän vanhan tickerin lukuihin, eikä hyväksy muita salasanoja... :evil: :evil: :evil:

Mä oon perjantaista asti taistellut ton kanssa ja nyt alkaa loppua kärsivällisyys... Oonko mä vaan näin tyhmä, vai mikä mättää??? :roll: Voi olla että selitin tän vähän hankalasti, mutta jos joku osaa auttaa, olen kovin kiitollinen! :)

Ainiin, poistin koneelta sivuhistoriankin, mutta ei auta, se hyppää suoraan vanhan tickerin lukuihin ja jumissa ollaan taas... :evil: PRKL!

Nappu :iloinen
Tavoitteena "hyvän olon paino", mahdollisesti jotain 70-75 kilon välillä...

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Joulu 11, 2006 2:08 pm

Mitä tarkoitat "sivuhistorialla" eli oletko tyhjentänyt myös cachen? En nyt tähän hätään muista sen suomenkielistä nimeä - välimuisti? :lol:

Piti oikein mennä katsomaan ko. sivua ja nyt näemmä on sit niin, että ei enää tarvitse aina vaihtaa sitä web-osoitetta, kun omaa tickeriään päivittää. Sinänsä ihan kiva uudistus.

Siellä oli sit tälläinen WEB-sivu: http://www.tickerfactory.com/weight-loss/wICINux/

Sieltä pitäisi sit löytyä se oma tickeri ja sen alla ainakin mulla lukee kaksi vaihtoehtoa: Edit/Update this tickerjaCreate Your Own Ticker.Tuota jälkimmäistä klikkaamalla ainakin minä pääsin tekemään tickeriä sit ihan alusta lähtien.

Nappu
Laihdutushistoria: Liian pitkä... Viimeisen elämäntapamuutoksen ensimmäinen päivä 5.10.2010.
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nappu » Ma Joulu 11, 2006 8:12 pm

Kiitos VJ vastauksesta! :D

Tosiaan, tota "välimuistia" en kyllä tyhjentänyt, enpä kyllä näiden koneiden kanssa muutenkaan mikään nero ole... :roll:

Mutta siis, yritin monesti juuri myös tuota kohtaa "create your own ticker" ja hyvin meni siihen asti, kunnes olisi pitänyt syöttää uusia lukuja... Sieltä lätkähti taas samat vanhat luvut, eikä auttanut vaikka ne olisi kokonaan poistanut, se hyväksyi vaan aina sen saman salasanan ja ticker oli loppujen lopuksi aina saman näköinen.. :evil:

Mun on varmaan pidettävä pieni tauko ja kokeiltava joku toinen päivä uudestaan, etten menetä totaalisesti hermojani... :lol: Vaikka ei kai se kuolemaksi ole tuo vanhakaan tickeri, olisin vaan halunnut vaihtelua...

Kiitos joka tapauksessa avusta VJ! :D :D :D

Nappu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nappu » Ma Joulu 11, 2006 8:17 pm

Hahaa, kuten ehkä huomaat, olikin pakko mennä heti kokeilemaan.. Ja ONNISTUI!!! :D Mutta nyt en kyllä tajua mikä ihme siinä oli... Menin tosta sun linkin kautta ja kaikki meni ok, mutta kaikilla aiemmilla kerroilla se on hypännyt suoraan mun omiin tietoihin... Kummallista!!!

Kiitos joka tapauksessa, VJ, nyt voin lopettaa tällä kotona äksyilyn... :wink:

*Noora*
Aloituspaino: 108
Tavoitepaino: 65
Pituus: 168
Laihdutustapa: Painonvartijat feat. Vhh

ViestiKirjoittaja *Noora* » To Joulu 14, 2006 11:07 am

Mulla kanssa ongelma tän kanssa. Oon klikannut koneesta mielestäni pois kaikki evästeet ja en perkele pääse eteenpäin kun ilmoittaa että pitäis olla joku PIN. Ja vanhat luvut tauluissa silti. Mistä saan sen PIN koodin tonne?

Nää "uudistukset" on mielestä niin täysin pyllystä.
Kuva

Ego-Cat
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ego-Cat » To Joulu 14, 2006 12:32 pm

Mä ainakin vaan laiton siihen minkä tahansa 4-nroisen luvun, keksin omasta päästä, eikä ollut mitään onkelmia.

Hoppas saat toimimaan!
13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
Enää en siten hallitse ahdistustani - Elämänmuutosten myötä olen Onnellinen!
"Lunta päin - sano Mummo tulessa!"

*Noora*
Aloituspaino: 108
Tavoitepaino: 65
Pituus: 168
Laihdutustapa: Painonvartijat feat. Vhh

ViestiKirjoittaja *Noora* » To Joulu 14, 2006 4:25 pm

Kiitos Eco-cat.

Joo, sain tosiaan laitettua sen PIN:n sinne heti kun sain ne välimuistit tyhjiksi. Aikaisemmin ongelma oli siis se että mulla olisi pitänyt muka olla jo se tunnus ja sitten muokata jo tehtyä tickeriä. Ei antanut tehdä uutta. Mutta se johtui mun omasta koneesta joka ei ollut tyhjentänyt evästeitä ja muita käskyistä huolimatta. Koneen sammaus auttoi :D
Kuva

Ego-Cat
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ego-Cat » To Joulu 14, 2006 8:44 pm

Vitsit, nyt kyllä *Noora* puhui sellaista kieltä jota en tunnusta suomeksi. :D
Välimuistit ja evästeet. Ei mitään hajua. :lol:

Kiva kun sait toimimaan!
Onnea ja iloa Uuden Elämän kynnyksellä! :hali
13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
Enää en siten hallitse ahdistustani - Elämänmuutosten myötä olen Onnellinen!
"Lunta päin - sano Mummo tulessa!"

pirre
Viesti:

ViestiKirjoittaja pirre » La Tammi 06, 2007 12:26 am

Jaa,ah onnaakohan mua :roll:

JEES! Ny mä pyörryn
Pirre Kuva ja Rontti Kuva

Kuva

katina74
Viesti:

ViestiKirjoittaja katina74 » Ke Maalis 21, 2007 12:17 pm

Päivitys testaus
Eilistä emme voi muuttaa, huomista emme tunne, elä siis tätä päivää!
Kuva

välitavoite 1.6.07:

Kuva

katina74
Viesti:

ViestiKirjoittaja katina74 » Ke Touko 16, 2007 5:04 pm

En olekaan päässyt7ehtinyt palstailemaan aikoihin, joten taitaa olla mun tickeritkin hävinneet. Tai mulle ne ei ainakaan näy :( . Mut tää onkin sit testi, et onko tosiaan näin...
Eilistä emme voi muuttaa, huomista emme tunne, elä siis tätä päivää!

Kuva

välitavoite 1.6.07:

Kuva

Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”