Yksityisviestin lähetys

Ohjeita keskustelun käyttöön. Testaa täällä allekirjoituksesi, tickerit yms.

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Hippo
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Yksityisviestin lähetys

ViestiKirjoittaja Hippo » Su Joulu 03, 2006 5:36 pm

Mulla ei toimi viestien lähetys :( Kun kirjoitan yksärin ja klikkaan lähetä, jää viesti kansioon lähtevät, muttei tunnu sieltä lähtevän mihinkään.
"Edina - 'Inside of me, sweetie, inside of me, there is a thin person just screaming to get out.'
Mother - 'Just the one, dear?" (Absolutely Fabulous)

Ego-Cat
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ego-Cat » Su Joulu 03, 2006 7:20 pm

En ole ihan varma muistanko väärin, mutta yksäri on siellä "lähtevissä" kunnes vastapuoli lukee sen. Sitä voi siellä vielä käydä muokailemassakin.

On tosin mulle ainakin joskus, on käynyt niin että on jäänyt matkalle, eli en ole saanut jotain viestiä tai vastapuoli ei ole lähettämääni saanut.
Bittitaivaan musta aukko hörppää kai aina välillä. :lol:

Huomaan etten tähän oikein mitään viksua taas osannut sitten sanoakaan vaikka niin etukäteen luulin.
Mutta se nyt ei taas ole mitään uutta. :lol:
13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
Enää en siten hallitse ahdistustani - Elämänmuutosten myötä olen Onnellinen!
"Lunta päin - sano Mummo tulessa!"

Lady
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lady » Su Joulu 03, 2006 7:37 pm

Kuulepas Cattinen! Oletkos saanut yksäriä tuosta miitin kuvasta? Taitaa olla niin ettei toiminto nyt hyvin toimi. Mielestäni lähetin sinulle viestin kuten pyysit, että saisin kuvan, mutta en löydä sellaista lähetetyistä enkä ole kuvaakaan saanut! Mustaa aukkoa ruokkimaan...?

Nenive
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 115
Tavoitepaino: 74
Pituus: 172
Laihdutustapa: Syön vähemmän kuin kulutan? Liikuntaa sen verran että tuntuu.
Laihdutushistoria: Vuoristorata äkkipysähdyksillä.

ViestiKirjoittaja Nenive » Su Joulu 03, 2006 7:38 pm

Yksäriviesti tosiaan muuttuu lähetetyksi vasta kun sen vastaanottaja kirjautuu foorumille. Ja jos vastaanottajalla ei ole pop upit käytössä niin ei sitä viestiä välttämättä huomaa heti saaneensakaan.
Kuva

Hippo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hippo » Su Joulu 03, 2006 8:19 pm

Mulla tuolla lähtevissä oli pari todella vanhaa viestiä... Mutta näyttää toimivankin, joten nou hätä. Kiitoksia vinkeistä!
"Edina - 'Inside of me, sweetie, inside of me, there is a thin person just screaming to get out.'

Mother - 'Just the one, dear?" (Absolutely Fabulous)

Ego-Cat
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ego-Cat » Su Joulu 03, 2006 8:19 pm

Ladyseni! :hali
En ole tosiaan viestiäsi saanut - jäin vaan miettimään että monenko muun kohdalla on käynyt samoin.. Niille joiden viestin olen saanut olen kuvan kyllä lähettänyt!
Laitoin sinulle nyt täältä päin privaa tulemaan ihan muutama minuutti sitten. Toivottavasti se tulee perille!

Hmm, nyt iski paranoiat - onkohan minulle joskus joku muukin yrittänyt viesteillä?!
Se sanottakoon että jos olen viestin saanut niin olen aina vastannut, eli en ole ketään tarkoituksella jättänyt huomiotta!
13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
Enää en siten hallitse ahdistustani - Elämänmuutosten myötä olen Onnellinen!
"Lunta päin - sano Mummo tulessa!"

Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”