Yksityisviestin lähetys
Valvojat: ViimeinenJojo, Flame
- Hippo
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
Yksityisviestin lähetys
Mulla ei toimi viestien lähetys
Kun kirjoitan yksärin ja klikkaan lähetä, jää viesti kansioon lähtevät, muttei tunnu sieltä lähtevän mihinkään.

"Edina - 'Inside of me, sweetie, inside of me, there is a thin person just screaming to get out.'
Mother - 'Just the one, dear?" (Absolutely Fabulous)
Mother - 'Just the one, dear?" (Absolutely Fabulous)
- Ego-Cat
- Viesti:
En ole ihan varma muistanko väärin, mutta yksäri on siellä "lähtevissä" kunnes vastapuoli lukee sen. Sitä voi siellä vielä käydä muokailemassakin.
On tosin mulle ainakin joskus, on käynyt niin että on jäänyt matkalle, eli en ole saanut jotain viestiä tai vastapuoli ei ole lähettämääni saanut.
Bittitaivaan musta aukko hörppää kai aina välillä.
Huomaan etten tähän oikein mitään viksua taas osannut sitten sanoakaan vaikka niin etukäteen luulin.
Mutta se nyt ei taas ole mitään uutta.
On tosin mulle ainakin joskus, on käynyt niin että on jäänyt matkalle, eli en ole saanut jotain viestiä tai vastapuoli ei ole lähettämääni saanut.
Bittitaivaan musta aukko hörppää kai aina välillä.

Huomaan etten tähän oikein mitään viksua taas osannut sitten sanoakaan vaikka niin etukäteen luulin.
Mutta se nyt ei taas ole mitään uutta.

13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
Enää en siten hallitse ahdistustani - Elämänmuutosten myötä olen Onnellinen!
"Lunta päin - sano Mummo tulessa!"
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
- Ego-Cat
- Viesti:
Ladyseni!
En ole tosiaan viestiäsi saanut - jäin vaan miettimään että monenko muun kohdalla on käynyt samoin.. Niille joiden viestin olen saanut olen kuvan kyllä lähettänyt!
Laitoin sinulle nyt täältä päin privaa tulemaan ihan muutama minuutti sitten. Toivottavasti se tulee perille!
Hmm, nyt iski paranoiat - onkohan minulle joskus joku muukin yrittänyt viesteillä?!
Se sanottakoon että jos olen viestin saanut niin olen aina vastannut, eli en ole ketään tarkoituksella jättänyt huomiotta!

En ole tosiaan viestiäsi saanut - jäin vaan miettimään että monenko muun kohdalla on käynyt samoin.. Niille joiden viestin olen saanut olen kuvan kyllä lähettänyt!
Laitoin sinulle nyt täältä päin privaa tulemaan ihan muutama minuutti sitten. Toivottavasti se tulee perille!
Hmm, nyt iski paranoiat - onkohan minulle joskus joku muukin yrittänyt viesteillä?!
Se sanottakoon että jos olen viestin saanut niin olen aina vastannut, eli en ole ketään tarkoituksella jättänyt huomiotta!
13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”