Apua! Päiväkirjani on hukkunut!
Valvojat: ViimeinenJojo, Flame
- Yökyöpeli
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
Apua! Päiväkirjani on hukkunut!
Eilen illalla vielä kirjoitin päiväkirjaani, ja olin saanut sähköpostiini ilmoituksen vastauksista. Niitä kun tulin lukemaan, en löytänyt koko päiväkirjaa mistään
Olenkohan itse tehnyt huomaamattani jonkun mokan vai missä mahtaa olla vika. Apuaaaa...

- Flame
- Moderaattori
- Aloituspaino: 90
- Tavoitepaino: 65
- Pituus: 170
- Laihdutustapa: Miten milloinkin
- Laihdutushistoria: 2005-2006 82,5kg -> 67kg
2007-2008 jojoilua 70kg ja 90kg välillä
2009 pientä painonnousua koko ajan - Paikkakunta: Helsinki
Webbie varmaan löytäisi syyn tähän paremmin, mutta mutta.
Poistin aamulla erään tänne kuulumattoman viestiketjun ja kun menin takaisin viestilistaan niin se oli siellä edelleen. Poistin sen luonnollisesti siis uudestaan joten tässä on saattanut käydä niin, että olen vahingossa ensimmäisellä kerralla poistanut sinun päikkysi ja vasta toisella tämän varsinaisen poistokohteen.
Jos näin on käynyt niin pahoittelen kyllä suuresti ja yritän olla tarkempi jatkossa! En tiedä saako webbiekään nuita enää takaisin mistään, toivottavasti.
hävettää

Poistin aamulla erään tänne kuulumattoman viestiketjun ja kun menin takaisin viestilistaan niin se oli siellä edelleen. Poistin sen luonnollisesti siis uudestaan joten tässä on saattanut käydä niin, että olen vahingossa ensimmäisellä kerralla poistanut sinun päikkysi ja vasta toisella tämän varsinaisen poistokohteen.
Jos näin on käynyt niin pahoittelen kyllä suuresti ja yritän olla tarkempi jatkossa! En tiedä saako webbiekään nuita enää takaisin mistään, toivottavasti.

-- Flame --
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wSq5Z9e/]

[/url]
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wSq5Z9e/]

[/url]
- Yökyöpeli
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
Älä Flame sure
. Jos etitään positiivia puolia, niin nyt voin alottaa uudella tsempillä! Viimeset kirjotukset kato olikin hyvin pitkälti siihen tyyliin et ups, taas tuli sorruttua siihen ja siihen...
. Ja toinen hyvä puoli on se, et mun päikyssä ei ollu viä montaa sivua. Aatteles jos se olis ollu jonkun sellasen jolle on kertynyt sivuja jo monta kymmentä
. Ei siis muuta kun uuden päikyn kimppuun uudella tsempillä!! 

Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”