Miten saan uusimman viestin näkyviin ensimmäiseksi?

Ohjeita keskustelun käyttöön. Testaa täällä allekirjoituksesi, tickerit yms.

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Bäiwi
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Miten saan uusimman viestin näkyviin ensimmäiseksi?

ViestiKirjoittaja Bäiwi » Ti Elo 22, 2006 4:07 pm

Tarvitseeko ain plärätä sivu alaspäin ja sitten vasta vaihtaa näytä uusin viesti ensin. On aika hidasta aina pyöritellä vanhoja viestilistoja edestakaisin.

??
-30 kg-urakka-

cee

ViestiKirjoittaja cee » Ke Elo 23, 2006 6:37 pm

En ole varma ymmärsinkö kysymyksesi oikein, mutta mulla on kaksi tapaa hypätä suoraan uusimpiin viesteihin:

1. Keskustelujen pääsivulla on vas. ylälaidassa linkki "Hae uudet viestit edellisen käyntisi jälkeen", jota klikkaamalla saa listauksen kaikkiin aihepiireihin tulleista uusista viesteistä

tai

2. Keskustelujen listalla oikeassa laidassa näkyy mihin klo-aikaan ja keneltä on tullut uusin viesti. Ruudussa on myös valkea neliö, kait kirjepaperin kuva. Sitä klikkaamalla pääsee suoraan keskusteluaiheen tuoreimpaan viestiin.

Edit: nyt huomasinkin mitä tarkoitit. En ollut edes huomannut, että sivun alalaidassa on valikko josta voi valita uusin tai vanhin ensin... näin sitä oppii konkarikin uutta. Mä olin käyttänyt vain noita mainitsemiani tapoja selata tätä mukavan virkeää keskusteluviidakkoa. Mutta siis en osaa vastata alkuperäiseen kysymykseesi, sorry.

Bäiwi
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Kiitos

ViestiKirjoittaja Bäiwi » Ke Elo 23, 2006 7:25 pm

Oikeastaan nämä neuvot auttoivatkin jo paljon, en ole hoksannut painaa tota kirjeen kuvaa!
-30 kg-urakka-

Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”