Saako ketjun jonka aloitti jotenkin pois?!

Ohjeita keskustelun käyttöön. Testaa täällä allekirjoituksesi, tickerit yms.

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Ego-Cat
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Saako ketjun jonka aloitti jotenkin pois?!

ViestiKirjoittaja Ego-Cat » Ti Maalis 14, 2006 8:34 pm

Erehdyksessä, kun piti jatkaa päikkyä, aloitinkin uuden ketjun..

Sain siirrettyä tekstin päiväkirjaani, joten nyt meikäläisen "Salipäivitys"-ketju pitäisi jotenkin saada pois maailmankartalta..

Voi olla että kaikki muut jo tietää, mutta kysyn silti:
Onnistuuko se?!

Kiittää ja kumartaa!
E-C
13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
Enää en siten hallitse ahdistustani - Elämänmuutosten myötä olen Onnellinen!
"Lunta päin - sano Mummo tulessa!"

webbie
Ylläpito
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja webbie » Ke Maalis 15, 2006 9:10 am

Saat omat viestisi pois painamalla Kuva painiketta (viestissä oikealla alhaalla)

Jos ketjussa ei ole kuin omia viestejä ne pitää poistaa yksitellen, ja koko ketju poistuu kun kaikki viestit on poistettu

MUTTA jos joku muu ehti jo vastata, niin siinä tapauksessa voit edelleenkin poistaa omat viestisi mutta et toisten viestejä. Ketjun, jossa on useita kirjoittajia voi vain ylläpito poistaa

Nepa
Aloituspaino: 116
Tavoitepaino: 75
Pituus: 164

ViestiKirjoittaja Nepa » Ma Huhti 28, 2008 7:14 pm

Miksihän mulla ei näyt tuota x näppäintä ollenkaan missään? oli lyhyt tai pitkä ketju?
Ja päiväkirjasta olisin halunnut turhia viestejä poistella, jossa vain pelkkää ---------

niin onnistuuko mitenkään?

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Huhti 28, 2008 7:31 pm

Nyt on mun kyllä hieman hankala vastata, kun mulla kaikki näkyy, mutta tarkistan nyt vielä, että oletko nyt varmasti katsonut oikeasta paikasta. :D

Eli ensinnäkin, sinä et näe tuota X-näppäintä muuta kuin niiden viestien kohdalla, jotka sinä itse olet kirjoittanut. Et siis voi millään konstilla poistaa kenenkään muiden kirjoittamia viestejä.

Jos nyt katsot tuota minun viestini yläpuolella olevaa viestiäsi, niin siellä näkyy viestin ylälaidassa teksti:

Lähetetty: Ma Huhti 28, 2008 6:14 pm

Kun seuraat sitä riviä aivan tuonne oikeaan nurkkaan, niin eikö sulla tosiaan ole siellä tuommoista x-näppäintä kolmantena? Sitä ennen on siis "editoi" ja "lainaa" näppäimet. Ja tosiaan, tuolla x-näppäimellä voisit poistaa tuon sun oman viestisi, mutta et Ego-Catin, webbien, etkä mun viestiä.

Nepa
Aloituspaino: 116
Tavoitepaino: 75
Pituus: 164

ViestiKirjoittaja Nepa » Ma Huhti 28, 2008 9:55 pm

Ei ole :) ihan todentotta sellaista näppäintä! ja en muiden viestejä ole halunnutkaan poistaa..kun vain tietenkin omiani...
Aikas paljon näiden tietokoneiden kanssa tehnyt, enkä tietääkseni vielä sokeakaan ole.Ei ole ...oon kummastellu tätä jo jonkun aikaa miks mulla sellasta näppäintä ei ole :roll:

--->Löysimpä itte vastauksen näköjään FAQ:sta
"Huomaa, että tavalliset käyttäjät eivät voi poistaa viestiä jos siihen on vastattu."

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Huhti 28, 2008 10:22 pm

Katsos mokomaa. :lol: Tuo on näemmä muuttunut "uuden" foorumisoftan myötä. Uuden hipsuissa, kun kyllä tämäkin on jo aikas kauan ollut. Heh.

Palaa sivulle “OHJEET (ja testaus)”