Oon alottanu laihduttamisen monta kertaa ja ikinä ei oo tulosta tullu. Viime kesän jälkeen painoin 78kg ja siitä se hiipi pikku hiljaa ylöspäin n. 85 kg:n asti, kunnes nyt saa riittää. Tupakan polton lopetin 06/07 ja oon niin ylpee et pääsin siitä eroon. Joten jos siitä pääsi eroon niin miksei näistä kiloista myös.
Tukena mulla on rakas ukkokulta, joka on mukana projektissa omien kilojensa kanssa. Ihana kun tällä kertaa ei tarvii yksin puputtaa salaattia ja kun tulee heikko hetki on toinen potkimassa vieressä.
Ennen söin karkkia, hirveesti, joka päivä. Nyt kaks viikkoa ilman! Jee.. Eikä ihme kyllä oo hirveesti ees tehny mieli. Salmiakkipurkkaa ku pahasti alkaa himottamaan. Siihen tuli päälle syötyä sit kaikkee ihanaa ja rasvasta roskaruokaa ja tavallista kotiruokaa (tykkään hirveesti ruoan laitosta, ainakin yleensä) ja sipsii jne..
Miten siis laihdutan.. Äiti tarjoili opiskelijalle maksaa osuutta Keventäjissä vaan ajattelin ensin koittaa et miten tää touhu lähtee liikkeelle omin voimin. Ja vierastan punnita syömisiäni..
Siispä koitan jos se lähtis sillä millä on tullukki. Syön kevyempää. Paljon hedelmiä, kasviksia, vihanneksia ja mitä vielä..Ja en syö turhia välipaloja. Syöminen vaan on niin kivaa. Aikasemmin tuli aina otettuu muuten vaan jotain leipää tms. nyt tulee syömisen haluun purtuu porkkanaa. Kotona pidetään nykysin hedelmiä ja kasviksia ja niillä mennään. En syö karkkii enkä mässäilee muutakaan. Saan käydä hampparilla jos haluun...joskus, harvoin. Ai niin. Jätin leivän päältä rasvan pois ja pistän paljon rehuja päälle. Ja jotain kevyttä leikkelettä..Yritän syödä mahdollisimman vähän juustoa. (onneks on 3% feta-juustoa

Poikaystävä (vai mikä liekään on?mies kuitenkin) saa herkutella viikonloppuna, minäkin saisin mutta yritän välttää jos ei iske hirveä himo. Tykätään käydä viikonloppuna kavereiden kanssa kahvilla ja oon ite tykästyny Frezza-juomiin. Ei mikään kevyin, mut ei myöskään yhtä paha ku joku caffe mocha, jota ennen join

Joo kirjan meinasin sit ilmeisesti kirjottaa. Suokaa anteeksi jaarittelu