Terhi Net - Keskustele laihduttamisesta

Tänään on Su Syys 05, 2010 8:46 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: NYT NE LÄHTEE VKO 30
ViestiLähetetty: Su Heinä 25, 2010 11:05 am 
Poissa

Vko 30

Ilmoita pudotustietosi näin: nimi(pituus/aloituspaino)viikon pudotus/yht.pudotus/BMI(vapaaehtoinen) (tavoitepaino)paino nyt/laihdutusviikkojen määrä(punnituspäivä). Saat tähden (*) nimimerkkisi perään jokaisesta matkan varrella pudotetusta kolmesta kilosta.

KIRJURIT:

vko 30: pampa
vko 31: mymmeliina
vko 32: smeagol

(PS. Myös kaikki uudet ovat tervetulleita mukaan. Laittakaa viestiä tulemaan kyseisen viikon kirjurille!)

VKO 30:
mymmeliina**(168cm/83,4kg)+1,7kg/-6,2kg/BMI27,4/60kg/77,2kg/vko29(ti)
kataja81***(160cm/77,8kg) -0,1kg/-9kg/BMI27(60kg)68,8kg/vko69(ti)
Henrietta-80(169/79,0kg)-1,7kg/-1,7kg/(70kg)77,3kg/vko2(ke)
Smeagol**(161cm/89,4kg)-0,3kg/-6,9kg/BMI31,8/(65kg)/82,5kg/10(ke)
pampa(161,5cm/74,7kg)0kg/0kg/?bmi(55kg)74.7kg/vko0(pe)
Unilintu*:(161.5cm/83.1kg)+1.7kg/-4.2kg/(70kg)78.9kg/vk41/to
mayinka*(168cm/80,0kg)-0,8kg/-3,9kg/BMI27,0(62,0kg)76,1kg/vko2(pe)
maizuliini(158cm/67.3kg) ¤/-0.6kg/BMI26.8(60kg)66.7kg/Vko30(pe)
BB*(168/75,0kg)+0,5kg/-4,0kg/(65kg)71,0kg/vko30(la)
missimitaton(174/94.9)-1.5/-3.9/30.1(75)91.2/vko3(pe

VKO 29:
Smeagol**(161cm/89,4kg)¤/-6,6kg/BMI31,9/(65kg)/82,8kg/9(ke)
maizuliini(158cm/67.3kg)-0.5kg/-0.6kg/BMI26.8(60kg)66.7kg/Vko29(pe)
mymmeliina**(168cm/83,4kg)+0,1kg/-7,9kg/BMI26,8/60kg/75,5kg/vko28(ti)
Unilintu*:(161.5cm/83.1kg)-0.6kg/-5.9kg/(70kg)77.2kg/vk40/to
mayinka*(168cm/80,0kg)-3,1kg/-3,1kg/BMI27,2(62,0kg)76,9kg/vko1(pe
kataja81**(160cm/77,8kg) ¤kg/-8,9kg/BMI27(60kg)68,9kg/vko68(pe)
BB*(168/75,0kg)-0,5kg/-4,5kg/(65kg)70,5kg/vko29(la)
Henrietta-80(169/79,0kg)0kg/0kg/(70kg)79kg/vko1(ke)

VKO 27:
Away**(161cm/88kg)+0,7kg/-8,0kg/BMI(65kg)80,0kg/vko27(to)
Karoliina(175/121,7)-/-/BMI(39,7) (75)121,7/-(su)

Viimeksi muokannut pampa päivämäärä Ma Elo 02, 2010 10:29 am, muokattu yhteensä 13 kertaa

Profiili  

Viestin otsikko: Re: NYT NE LÄHTEE VKO 30
ViestiLähetetty: Su Heinä 25, 2010 11:08 am 
Poissa

Avasin nyt tämän uuden viikon, kun kukaan ei laittanut hanttiin. Yritän olla sähläämättä uskomattomasti, mutta huomautelkaa rohkeasti jos jokin väärin tai en jotain ole muistanut. :)

Lämmin ja laiha viikko alkakoon ja naiset pienentykööt! :lol:

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Heinä 25, 2010 11:26 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

just tuli soitto että mummi nukkui pois hetki sitten...miten tuntuukin näin pahalta vaikka tiesi mitä on tulossa :cry:

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Heinä 25, 2010 3:41 pm 
Poissa

Osanottoni mummisi poismenosta Grey...koitahan jaksaa.
Tää päivä menny ihan liian äkkiä,huomenna tosiaan töihin,plääh,täytyy muistaa si vaan juoda reilusti kun on näin kuuma :cry:
Lenkille en vielä uskaltaudu,kun on vähän yskää ja siitä kylki+vatsalihakset kipeenä...eikä tää kuumuskaan kyllä mitenkään houkuttele lenkkeilemään :roll:
Käyhän toi marjojen keruukin jonkinlaisesta liikunnasta ainaskin tuli tosi hiki kun kökin tuolla pensaissa tossa päivällä,pakkaseen ei vaan meinaa mahtua,täys viedä appeni pakastearkkuun osa,sieltä voi si talven aikana hakee.

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Heinä 25, 2010 4:05 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Grey; osanottoni sinulle ja voimia oikein paljon :rhali

Kuva

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 5:20 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Kiitos osanotoista!

Eilen meni syömiset vähän huonosti,ts.ei tullut syötyä paljoa,mutta tänään korjaan asian ja syön kaikki pisteet :) Ihanaa kun mun pikkusisko(16v) tuli meille eilen,hesasta bussilla,on pojilla täällä kotona täti pitämässä vähän seuraa tai sitten siinä käy toisteppäin :D

Uimaan aateltiin tänään mennä kun pääsen töistä,harmittaa kun ei ole kesälomaa enään yhtään että vois olla muksujen kanssa enemmän...toisaalta ne on jo niin isoja ettei paljon mun seuraani edes huoli enään :mrgreen:

jaahas,jos ottais aamukahvit ja alkais suunnittelemaan töihin lähtöä!!!

Mukavaa viikonalkua kaikille :kirsikat

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 10:09 am 
Poissa

Ensimmäinen virallinen lomapäivä menossa tänään, tuntuu kyllä hyvältä, kun koko kesän olin töissä ja toivottelin hyviä lomia muille. :)

Grey/Henrietta: Tervetuloa takaisin! Minäkin tulin vasta, ties monennenko kerran, nöyränä takaisin. :oops: Muistankin sinut aiemmasta. :) Voimia sinulle myös ja osanottoni mummisi puolesta. Onneksi sait pikku siskosi piristävälle vierailulle.

Sainpa avokkinikin innostumaan kokeilemaan vhh-ruokavaliota. Tänään aloitettiin eikä meistä kummallakaan ole aiempaa kokemusta, joten jännityksellä odotamme miltä tuntuu. Suurin syy tähän kokeiluun on minun vatsavaivat, johon toivon hiilareiden vähentämisen auttavan. Toki myös painonputoaminen on toivottavaa. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 1:34 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Grey: Osanottoni myöskin! Koitahan jaksaa nauttia kesästä surusta huolimatta!

Profiili  

ViestiLähetetty: Ma Heinä 26, 2010 4:32 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Puolen päivän maissa kotiuduttiin viikon reissulta, ja tietty haettin :hau & :hau2 mukaan koirahoitolasta! Hyvin olivat kuulemma viihtyneet :peukku . Heti kun päästiin kotiin, niin lähdin nelijalkaisten kanssa lenkille, joka ei näiden helteiden vuoksi ollut mitenkään pitkä; vaan 40 minsaa.

Piipahdin pikaisesti puntarilla :wink: kun saavuin kotiin; ei kyllä olisi kannattanut... vaaka näytti sellaisia lukemia että oksat pois :hapeaa . Tiedän, mistä se johtuu: viime viikolla pääsin vain 2 krt kuntoilemaan, ja lisäksi tuli syötyä peräti kolme normi :pitsa :oops: sekä juotua ihan liian "vääriä" juomia :( . Tästä johtuen aattelin sit että vielä nyt illalla herkuttelen muutamalla suolaisella purtavalla, ja sitten heti huomenna aamulla palaan ruotuun. Vaikka mulla on vielä lomaa pari viikkoo jäljellä, en todellakaan aio "levätä laakereillani" vaan pistän hippulat vinkumaan oikein kunnolla! Aamulla puntariin virallista rimpsua varten, mutta lukema ei tule olemaan mikään kaunis... no mennyt viikko ei tosiaankaan ollut mikään normaali, joten en ota asiasta suurempaa stressiä.
Hyvää & helteistä viikkoa kaikille!

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 27, 2010 7:53 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Huoh... kävi just niin kuin arvasin; plussaa tuli oikein urakalla :oops: . Mä oon todella super :sika !

Alla mun tämän viikon rimpsu:
mymmeliina**(168cm/83,4kg)+1,7kg/-6,2kg/BMI27,4/60kg/77,2kg/vko29(ti)

Periksi ei anneta milloinkaan ja eteenpäin sano mummo lumessa.... nyt vaan super tsemppi päälle, niin ehkä vaaka näyttää ens viikolla pienempiä lukemia. Positiivista sentään että mun toinen tähti säilyi .

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 27, 2010 8:00 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

kataja81***(160cm/77,8kg) -0,1kg/-9kg/BMI27(60kg)68,8kg/vko69(ti)
:iloinen lmoitan rimpsuni nyt kun lähdetään reissuun tänään. _Toivottavasti ens viikolle saan ISON miinuksen reissusta huolimatta :roll: ,Tyttö valitsee hymiöt kun istuu sylissä =) :kisu

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 27, 2010 8:40 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Hyvää reissua sulle kataja :peukku ! Mihinkäs päin olitte menossa?

Profiili  

ViestiLähetetty: Ti Heinä 27, 2010 4:55 pm 
Poissa

Voi hiki... :cry: Alkaa kyllä jo pänniä tää helle,kun ei jaksa mitään tehdä,työpäivän jälkeen ihan naatti :(
Kohta likkakaveri tulossa marjoja kerään ja pitäis kai jotain pitkälahkeista ja -hihasta laittaa viä päälle ku menee tonne vadelmapensaisiin,lääh :o
Vaikka kannattaako,kun nokkoset tuntuu polttavan tuulihousuistakin läpi...
Aion mennä yökyläileen loppuviikoks mun vanhempien luo,koska heillä on ilmalämpöpumppu ja sen ansiosta sopivan viileää,kun meillä alkaa nukkuminenkin oleen tosi tuskasta,viime yönä heräilin jatkuvasti kuumuuteen,vaisk ikkuna olikin auki.
Plussatuloskin on luultavasti tulossa tälle viikolle,koitan muistaa käydä siä vanhemmillani vaa´alla torstaiaamuna...johtuneeko osittain tästä helteestä kun turvottaa,vähän oon kyl syöny noita laivakarkkejakin :oops:

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 28, 2010 5:52 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Tippui onneksi :)

Ollaan oltu kahtena päivänä peräkkäin uimassa,hypitty vitosesta ja muutenkin hulluteltu tuon pikkusiskoni ja meijän poikien kanssa.Uidessa tulee huomaamatta kai liikuntaa kun siellä jokusen tunnin sählää niin ei kerkii syödäkkään :D

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 28, 2010 5:54 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Henrietta-80 kirjoitti:
Tippui onneksi :)

Ollaan oltu kahtena päivänä peräkkäin uimassa,hypitty vitosesta ja muutenkin hulluteltu tuon pikkusiskoni ja meijän poikien kanssa.Uidessa tulee huomaamatta kai liikuntaa kun siellä jokusen tunnin sählää niin ei kerkii syödäkkään :D

Jaa niin ja raskaustestin tein äskön kun menkat myöhässä,mutta ei se mitään vauvaa luvannut :)

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 28, 2010 7:24 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Osanotto Henrietta mummosi vuoksi.
Ja onnea vauvayritykseen.
Lapsi tuo uutta sisältöä elämään.
Vai oliko sinulla jo ennestään lapsia?

Piiikkusen verotti tuo lomailuviikko tulosta, mutta ei sentään
plussaa tullu. Nyt täydellä höökillä eteenpäin!

Smeagol**(161cm/89,4kg)-0,3kg/-6,9kg/BMI31,8/(65kg)/82,5kg/10(ke)

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 28, 2010 10:17 am 
Poissa

Onnea grey hienosta pudotuksesta! Kerrassaan upeat luvut! :)

Onnea myös Smegolille, kun selvisit lomasta mainiosti ja vielä miinusmerkkisesti! :peukku

Täällä on loman alku mennyt talon maalauspuuhissa. Koko talo siis toiseen kertaan tämän ja ensi viikon aikana. Aikaa siis on reilusti, joten ei tarvitse urakalla rehkiä. Liikunta on jäänyt pelkkään maalaamisesta koituvaan hyötyliikuntaan. On kyllä ollut niin kuuma ja hiostava, että juokseminen ainakaan ei houkuta. Mutta en valita, on ihanaa kun on lämmintä. 8)

Vhh on menossa nyt kolmatta päivää ja olo on ihan hyvä. Vähän tuntuu oudolta, kun ei ole leipää ollenkaan eikä ruualla mitään lisuketta (perunaa, pastaa, riisiä). Avokille tämä tekee enemmän tiukkaa, kun minulle. Hän kun on tottunut syömään aina ruualla leipää ja tietysti reilusta perunaa, pastaa, riisiä ja vielä joka päivä jotain hyvää; karkkia, sipsiä ja jäätelöä. Mutta kaipa se elimistö tähän tottuu pikkuhiljaa. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 28, 2010 10:52 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Tylsää... ei oikein keksi mitään tekemistä; inspiraatio on aikas vähissä, koska ulkona on sateista & harmaata :( . Aamulla koiruuksien kanssa tehty lenkki oli vaan 30 minsaa, sillä ulos lähtiessämme hiukan ripsautteli pisaroita. Ajattelin ettei me mistään sokerista olla tehty, joten jatkettiin sitkeästi ulkoilua. Onneks ei kuitenkaan alkanut satamaan kunnolla kuin vasta sitten kun oltiin jo kotona :) .
Oon tässä vähäsen surffaillu netissä mm. hoitamassa kahvilaani & farmiani "kasvokirjassa", sitten katselin muutaman ohjelman digiboxilta ja oon myös hiukan lueskellut. Tosiaankin, jotain tarttis vielä tehdä, kun tuntuu et tähänkö tää mun loma sit kuluu; vaan kotona nyhjätään.
Mulla on jo pidemmän aikaa ollu haaveena että meille tulis kolmas :koiruus ... isäntä vaan pistää hanttiin; sanoo et se teettää mukamas lisää töitä. Pyh sanon minä tollaisille puheille, sillä mun mielestä on ihan sama onko mulla kaks vai kolme koiraa lenkillä mukana. Nyt täytyis keksiä jotain, millä sais isännän pään käännettyä :wink: . Onko kellään kokemuksia tästä asiasta? Multa löytyis sylistä vielä tilaa yhdelle koiralle..

PS. Mie voin olla ens viikolla kirjurina ;)

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 28, 2010 7:43 pm 
Poissa

Mymmeliina:Minkäs rotusia ne sun haukut taas olikaan? kai siihen kolmas menee jos jo ennestään on kaks :P Koitat vaan puhua sen miehes ympäri... :lol: Mulla tosin ei oo kokemusta asiasta...
Hirveen raskasta olla töissä tällasella helteellä ja asiakkaita käy sääliks ku joutuvat hautumaan kuumissa kerrostaloasunnoissaan :cry:
Kohta onneks viileestä toimistosta (tääläkin ilmalämpöpumppu),viileeseen ok-taloon...ihanaa ku saa nukkua rauhassa,eikä tarvii hikoiluun herätä :P

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 28, 2010 9:09 pm 
Poissa

mymmeliina: Merkkasin sinut ensi viikon kirjuriksi. :)

Profiili  

ViestiLähetetty: Ke Heinä 28, 2010 9:19 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Heippatihei...

heti alkuun pakko laittaa että ei ,me emme yritä lasta:)Minä haluaisin mutta mies ei,ehdottomasti ei.Kierukan poistin vaivojen takia toukokuussa ja no,tällaista pelleilyähän tämä ehkäisy on nyt ollut tuon kondomin kanssa :roll:

Itse henk.koht.toivoisin sydämestäni että olisin raskaana,itsekästä?Kyllä.

Meillähän on kaksi lasta ennestään tai no miehellä kolme,poikia kaikki.Vanhin 13(miehen poika) ja yhteiset 11v ja 9,5v pojat,niin rakkaita kaikki.Olin 17v kun tulin äitipuoleksi tälle miehen i lapselle ja kaikki nämä vuodet on poika ollut kaikilla meijän lomareissuilla ja joka toinenvkl muutenkin.
Mutta silti hulluna haluaisin vielä yhden,olkoon vaikka iltatähti sitten :lol:

Olipas tarinaa...tässä ajattelen mummille hautajaiskukkasia,pitänee tilata heti maanantaina,hautajaiset on 7.8.lauantaina helsingissä klo 9 aamulla ,joten lähdemme täältä Forssasta jo 7 aikaan aamulla.Sitten mulla on vielä töihin meno suoraan hautajaisista....ihan tyhmää..

Mutta yhtään ei tullut laihareista asiaa,täällä silti mennään jotenkuten pisteissä edes :mrgreen:

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 29, 2010 8:32 am 
Poissa

Tänään oli tuomion aamu ja uskaltauduin vaakalla pyörähtämään. :shock:
Oikeastaan olin positiivisesti yllättynyt lukemasta, kun olin ihan varma että se olisi vielä enemmän.
Vaikka siis liian paljon se on! Tässä kamala rimpsuni:

pampa(161,5cm/74,7kg)0kg/0kg/?bmi(55kg)74.7kg/vko0(pe)

Perustettiin yhden työkaverin kanssa kevättalvella työpaikalle "kuntoklubi", kaikki osallistuivat, vaikka luonnollisesti se oli vapaa-ehtoista, ja tarkoituksena kohottaa kuntoa ja pudottaa painoa. Olin ensimmäiset puolitoista kuukautta mallikelpoinen perustaja, mutta loppukevät meni plörinäksi. Kesän ajan kukin tekee tahdollansa mitä haluaa ja syyskuun alussa on taas punnitus. Joten nyt todella tulee tämä ryhti liike tarpeeseen, muuten en kehtaa mennä töihin loman jälkeen. :oops:

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 29, 2010 8:39 am 
Poissa

Voi rähmä :x
Ei tullu miinusta tääle viikolle,vaan plussaa ihan sikana...en kyllä tykkää nyt yhtään!!!
Voiko osittain johtua näistä helteistä ja eilen iltavuorossa oli hirveen kuuma ja join tosi paljon...jospam osa on sitten nesteitä?
Toivotaan niin... :roll:
Unilintu*:(161.5cm/83.1kg)+1.7kg/-4.2kg/(70kg)78.9kg/vk41/to
Ottaa päähän... :evil:

Profiili  

ViestiLähetetty: To Heinä 29, 2010 4:27 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Turussa istun nettikahvilassa elokuvaa odotellessa ja jalkoja lepuutellessa tulin kurkkan tänne :) Huomenna matka kohti jyväskylää.. mymmeliina kyselikin että missä reissaillaan. Mulla on mennyt pisteillä loistavasti-toivottavasti tästä eteenkin päin.. Eli ens viikolle odotan edes vähän pudotusta. Anopilla ollaan oltu ja ei ole tuputtanut syömistä ja muutenkin mennyt hyvin, nyt on lapsi hoidossa siellä ja me miehen kanssa pidetty vapaapäivää kaikista velvollisuuksista ;) Harmi ettei olle varaa hotellia yöksi varata, joten pitää illalla mennä takaisin. Nyt pitäis keksiä jotain ei kauheasti pisteitä vievää syömistä elokuvaan.. leipää siellä ei ehkä saa puputtaa?? Ehkä syön silti tai jos syön ennen sitä. Aamupäivällä oltiin kiinalaisessa syömässä ja vaähän arvioks meni pisteet mut en syönyt puoliakaan siitä annoksesta ja nyt alkaa olla jo nälkä-yhden mehujään tuossa popsin pari tuntia sitten.

Henrietta- tovottavasti tärppää vahingossa ;) luulen että sun mies kuitenkin lapsista tykkää että ei olis maailman loppu vaikka yks vielä joukkoon tulisikin.. Mun mies yhdwen lapsen kokemuksella ei halua enää yhtään vauvaaikaa kokea-- eli toistaiseks meille ei tule lapsia enempää.. En itekään jaksaisi ainakaan nyt, mutta voi olla että joskus tulee vielä vauvakuume :) kun unohdan raskausajan sokeristressaukset yms ja valvomiset ja masennuksen ;)

Hyvää loppuviikkoa kaikille!! alkaa aika loppua niin pitää lopetella!!

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 8:25 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Mikäs mikäs? Huomasitteko?
Maaginen luku tällä viikkoo tuo 1,7 kg!
mymmeliinan ja unilinnun tulos plussaa 1,7 ja
Henrietta taas puolestaan tiputti 1,7... :!:
Melkonen luku suuntaan tai toiseen, mutta hei
älkää masentuko jos plussaa tulee (helppo sanoa?).
Nyt uutta tsemppiä tässä itekkin keräilen kun lähiviikkojen
tulokset ovat olleet lähinnä säälittäviä... :roll:

Mä voisin olla kirjurina viikolla 32!

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 8:36 am 
Poissa
Käyttäjän avatar

Taitaa olla meidän ryhmäläisillä se "kuudes aisti" hyvin harjaantunut käytössä :wink: !

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 5:01 pm 
Poissa

No just...ei nyt oikein kiinnosta tää laihdutus homma...helteet nyt näyttäis olevan ohi,mut hemmetin varvas ei anna mun kävellä :evil:
Kokeilin tossa yks ilta ja vaikka on tukipohjalliset ni silti puutuu...plääh.No täys kai vaan sinnikkäästi kokeilla vielä ja sit mennä sinne fysioterapeutille sanoon noista pohjallisista ja lekurille mahd.kans.
No viikonloppu vapaa ja huomenna tarkotus mennä viihteelle,jee :lol:
Ku sais ees oltua herkuttelematta... :shock: Vaikeeta...
Aurinkoista viikonloppua kaikille 8)

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 9:35 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Tervehdys!

Vihdoinkin vkl,oon ihan puhki ollu töissä :cry:

pää senkun särkee,mutta ei sitä silti voi kotonakaan ihan vaan laakereilla maata,pakko siivota vähän ja pestä pyykkiä.Mies kyllä auttaa minkä itse töiltään kerkii...jätti jopa ajot(moottoripyöräkisat)väliin että voi autella täällä kotona,on se niin ihana kyllä <3

Ens viikon lauantaina on mummin hautajaiset...9 aamulla hesassa siis.Lähetään 7 maissa täältä.hetken mietin mihin laitan kukka-asetelman yöksi,koska haluan sen täältä kuitenkin tilata että saan itse valita kukat...sitten keksin että mä vien sen haettuani perjantai-iltana niin tuonne töihin kylmiöön yöksi,pitäisi pysyä hyvänä,kylmässähän ne pitää ne siellä kukkakaupassakin kai.Pojat haluavat kanssa ruusut jotka voivat sitten heittää mummille mukaan kun arkku lasketaan :cry:

Eipä tässä kai muuta tällä erää taas,huomenna piti korkeasaareen lähteä mutta kun tää mun pää on ihan sökö niin siirretään lähtöä vielä,pojat onneks ymmärtää sen kun näkevät mut kipeänä.

Oikein mukavaa ja rentouttavaa vkl teille kaikille :mrgreen:

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 9:38 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Henriettalle Kuva

Kovasti jaksamisia raskaaseen päivään.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 30, 2010 10:12 pm 
Poissa
Pikkuterhikki
Käyttäjän avatar

mayinka*(168cm/80,0kg)-0,8kg/-3,9kg/BMI27,0(62,0kg)76,1kg/vko2(pe)

Hyvä jes, tästä etiäpäin :)

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 31, 2010 10:13 am 
Poissa

Lauantai päivää!

Grey: Paljon voimia!

Unilintu: Kyllä se siitä, älä turhaudu. Sitkeästi vaan eteenpäin! :kisu

Mayinka: Onnea hienosta pudotuksesta!

Täällä menee hyvin painonpudotuksen suhteen, olo on kevyt ja hyvä. Tuntuu ihan kun olisi jotain jopa jo lähtenytkin. 8)
Mutta nyt mies laittoi suurimman pudottajan tulemaan tallennukselta. Tarvii keskittyä siihen. :D

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 31, 2010 5:37 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Heissan! Reissulta on palattu ja erittäin hyvin syöneenä :wink: Enpä oo paljoa vaakalle päin katsonutkaan,joten mulle voi laitta jokerin tälle viikolle! :omppu

Osanottoni Henrietta :cry:

Täytyy ajan kanssa lueskella nää teidän kirjoitukset :D

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 31, 2010 5:39 pm 
Poissa

Jepulis jee...taivas on sen värinen,et ihme on jos kohta ei ala ukkostaan :x Mä en ukonilmasta tykkää yhtään.
Ja päätä särkee ja kauhee hiki,sekin merkki ukonilmasta.
Tää päivä menny ihan löhöillessä,kohta ystävät tulee iltaa istuun ja sit myöhemmin baariin...
Huomenna varmaankin harrasteajoneuvotapahtuma PicNiciin...

Profiili  

ViestiLähetetty: La Heinä 31, 2010 6:07 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Hyvin ootte jaksaneet ahkeroida,vaiks täällä etelämpänä on ollut vissiin aika lämmintä :D Mä lomailin pohjoisessa,siellä oli mukavan viileää, jaksoin sauvakävellä melkeimpä päivittäin :) Mutta ikävä kyllä myös :pitsa ja :olutta maistui,kuten lomalla yleensä,kun ei jaksa aina pingottaa... En mä mikään suurkuluttaja ole,mut saunan päälle kylmä juoma maistui hyvälle...

Profiili  

ViestiLähetetty: Su Elo 01, 2010 9:17 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Hei taas!

Kotiuduin jo torstai-iltana ja olen käynyt pariinkin otteeseen lukemassa kirjoituksianne, mut niin myöhään, että olen alkanut nukahdella koneen ääreen, joten vasta nyt ilmoittelen kuluneen viikon rimpsua.

BB*(168/75,0kg)+0,5kg/-4,0kg/(65kg)71,0kg/vko30(la)

Kirjoittelen kuulumisia tuonne vko 31 kohdalle.

t. BBoop

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 35 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia