Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

vaapukka
Aloituspaino: 78
Tavoitepaino: 65
Pituus: 159
Laihdutustapa: nutraus/ cambridge
Laihdutushistoria: muutamia kuureja olen kokeillut, mutta en ole oikein koskaan ollut tosissani.

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja vaapukka » Pe Elo 12, 2011 1:44 pm

minä osanutraan (ainakin tällä hetkellä) eli syön max 800kcal/ päivä ja pääosan muodostavat nurtit/ alprosoijajuomat. Alprosssa on vaan nutriin verrattuna vähemmät kaloreita ja niitä ei tartte sekoitella, joten nyt on aikastalailla muodostunut rytmi 1 nutri, 2 soijaa ja 1 annos jotain muuta päivärytmiksi.

Tuo jotain muuta on ollut proteiinipitoista esim. kananmuna / jauhelihamössöä/ rahkaa marjoilla tai ihan vaan kurkkua.

Takana on 4 kokonaista päivää ja vaaka oli aamulla 1,3kg vähemmän kun maanantai aamuna :)

Voi olla, että kun elimistö tottuu vähäiseen kalorimäärään, niin koko nutraan.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weJBjK2/]
Kuva
[/url]

kukka1
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 56
Pituus: 161
Laihdutustapa: vlcd ja myöhemmin karpaten
Laihdutushistoria: koko aikuisiän taistellut kilojen kanssa enemmän ja vähemmän. vlcd ja karppia ruokavaliota noudatellen. Raskauksien jälkeen en ole enään ollut normaalipainoinen vaan paino pyörinyt 70 kummallakin puolen.

ViestiKirjoittaja kukka1 » La Elo 13, 2011 2:51 pm

Dodiin.
Nyt on kaikki juhlat ja pippalot pidetty ja saan taas alkaa kunnolla nutraamaan eikä vain osittaista. Paino on noussut kun en ole urheillut...nesteethän lähti viimeksikki hurahtaen alas ja saa pahimman pöhön taas pois. Nyt ei ole skumppa,kakku juhlia tiedossa ennenkuin itsenäisyyspäivänä joten mikään ei sekoita nutrausta. Maanantaina on se punnituspäivä mutta merkkaan vasta painoa tickeriin kun olen saanut pöhöt pois ja saman lukeman puntariin kuin mitä tickerissä on. Kuis teillä muilla hurisee?
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wRejLLh/]
Kuva
[/url]

kukka1
Laihdutushistoria: koko aikuisiän taistellut kilojen kanssa enemmän ja vähemmän. vlcd ja karppia ruokavaliota noudatellen. Raskauksien jälkeen en ole enään ollut normaalipainoinen vaan paino pyörinyt 70 kummallakin puolen.

ViestiKirjoittaja kukka1 » La Elo 13, 2011 3:21 pm

Tässäpäs minun ruokalistan tynkää ja näin syön vaihdellen makuja ja laatuja ja pidän kattona tuota 600kcl ja hiilareita maks 60g/päivä.Välistä tulee vähemmänkin mikä ei haittaa. Proteiinijauhetta lisään joka nutriin/allevoon.Pussikeitoissa kun ei yleensä prodea pahemmin ole.
Ap makea nutri+ cafe latte 1tl omega3 öljyä
vp. 2.5dl meksikanakeitto(knorr) + maitokahvi
Loun. nutrin kanakeitto +teetä
päiv nutriletin tomaattikeitto+ teetä
ip 100g raejuustoa +camomillateetä 5mantelia+5hasselpähkinää
Ap mansikkanutri +latte 1 tl omega3 öljyä
Vp lämminkuppi kantarelli +cafe latte
loun. nutrilet 100g tuorekurkkua. teetä
päiv. allevo broccolikeitto.teetä+2siivua kalkkuna,kinkkuleikettä
Ip nutrilet +camomillateetä+ 5 mantelia+5 hasselpähkinää
Tässä pari esimerkkipäivää,osassa keitoissa on vähemmän kuin 100kcl esim gulashissa ja nutrin tomaattikeitossa silloin saatan syödä jotain prodea tai rehua lisäksi että ei jää alle 500kcl päivän syönnit. Joka päivä otan vitaminit purkista niin ei pääse puutoskia syntymään kun en syö ainoastaan nutreja.
Patukoita ens yö kun yritän päästä karkkiaddiktiosta eroon:)
Kuva
[/url]

miimuska
Aloituspaino: 103
Pituus: 164
Laihdutustapa: nutraus

ViestiKirjoittaja miimuska » Ti Elo 16, 2011 11:59 am

Heippa taas!
Lähes vuoden olin täältä poissa, koska kasvattelin vatsaani 9kk :)
Nyt on aika taas ryhdistäytyä ja painella kohti tavoitetta!
Raskaudesta ei jäänyt kiloja, vaan jälkitarkastuksessa paino 0,5kg enemmän kuin nutrauksen aikana viimeinen punnitus viime lokakuussa. Nyt on siis uutta puhtia jatkaa todellakin siitä mihin viimeksi jäin.
Eilen aloitin jälleen tiukan nutrauksen ja vain pirtelöillä menen tässävaiheessa. Myöhemmin sitten katson et alkaisinko proteiinia tms syömään lisäksi, mutta nyt näin.
Eilen aamupaino oli 100.5kg, joskin söin vkl pizzan sekä muutaman makkaran :/ Turvotusta oli siis reilusti ja painokin oli muutaman kilon enemmän kuin perjantain! Tänäaamuna olikin jo muutama kilo nesteitä lähtenyt eilisen vedenjuonnin ansiosta... (pääsin kaksinumeroisiin lukuihin :D ) Katsotaan kauanko nyt kestän ja kuinka paino tippuu... Tavoitteena olisi alkuun 90kg:n lukema, mutta loppuviimeks tyytyväinen olen vasta 65kg:n painoon...
Tsemppiä teille kaikille, pitäkää pintanne!!

penny
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutushistoria: Nutraamalla aloitus, sitten katsellaan jatkoja. Kiloja on liikaa ainakin muutama kymmen, joten matkaa on ja paljon.

ViestiKirjoittaja penny » La Elo 20, 2011 11:47 am

Uusi nutrailija ilmoittautuu joukkoon. Olen 33 vuotta vanha naikkonen ja paininut ylipaino-ongelmien kanssa vuosikausia. (lue. kolmannen raskauden jalkeen kilot jaivat ja lisaa on tullut korkojen kanssa) Ylipainoa on varmaankin se muutama kymmenen kiloa tahan mennessa, vaikka talla pituudella (180cm) saa jo kilojakin olla enemman... :oops: En tahdo mallinmittoihin, riittaisi kun olisi tyytyvainen peilikuvaansa jossa talla hetkella nakyy inhottava tonnikeiju. Ja niin, onhan meilla ensi vuonna tarkoitus karata naimisiinkin, mukava olis jos onnistuisi olemaan kaunis morsian :roll: Nyt olen pidemman aikaa lueskellut eri forumeilla ihmisten kokemuksia, ja paatin kokeilla alkupotkua nutrauksella kun taalla on niin hyvia tuloksia saatu aikaan. Asun talla hetkella Hollannissa, n 30 min paassa Amsterdamista, enka ole taalta loytanyt Nutrilettia tai Nutrifastia, mutta Modifast kaupasta loytyi ja silla olen nyt aloitellut, paa-osin ReadyToDrink-juomilla vaikka kalliimpia ovatkin. Neljas paiva on nyt menossa, eika ole kamalan tiukkaa tehnyt, eilen kylla repsahdin sen verran etta soin kukkakaalia ja Atkinsin 'ruisnakkarin' kylmasavulohella, mutta jatin sitten yhden juoman ottamatta. Aloitin nutrauksen periaatteella etta vaakaa ei ole eika hankita, peili saa toimia puntarina, mutta nyt mieleni tekis kuitenkin hakea se vaaka kaupasta, ihan vaan antamaan voimia jatkaa hommaa kun nakee konkreettisesti tuloksia, mita olette mielta, kuinka tarkea teille on ollut seurata alenevia vaakalukemia, vai onko se peilikuva ollut tarkeampi mittari? :?: *muoks* vaaka hankittu sittenkin, kamalia lukuja naytti, 104!!! Illalla jarkytyin kun olin hammaspyykilla, posket oli kaventuneet sen verran etta poskiluut tuli esiin, koskahan viimeksi on ollut lommot poskissa :lol: Liikuntaa en ole jaksanut harrastaa kovin, eilen kauppaan mennessa tuntui olo huteralta, onko muilla ollut samaa vikaa, meneeko ohi itsekseen vai pitaisko lisata protskuja tai jotain?? Vetta olen onnistunut juomaan sen pari litraa paivassa, mika tuntuu valtavalta maaralta entiseen verrattuna, ja saa vessassakin juosta kiitettavasti jopa oisin :lol: Pahoittelen aakkosteni puutteellisuutta, vaan en asiaa voi auttaa kun taalla ei nuita suomen kirjaimia tunneta.. :roll:
Viimeksi muokannut penny, Su Elo 21, 2011 2:18 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/woBvNHG/]
Kuva
[/url]

penny
Laihdutushistoria: Nutraamalla aloitus, sitten katsellaan jatkoja. Kiloja on liikaa ainakin muutama kymmen, joten matkaa on ja paljon.

ViestiKirjoittaja penny » Su Elo 21, 2011 2:17 pm

5. paiva menollaan, viela jaksaa, jaksaako? Kylla, nyt oon paattanyt etta yritan ensi viikon perjantaille pysya pirtelolinjalla (juu, kasviksia ja appelsiinia ja sen semmoista valilla mutta sit vahemman pirteloa) ja ens perjantainakin vietetaan koko paiva Amsterdamissa, jossa aion pysya tiukkana ja tilata ravintelissa vain salaatin, enka taivu entiseen pastamassailyyn. Juomanakin saa olla sen ianikuisen oluen sijasta kuiva valkoviini. Aamulla oli vaakaluku pienentynyt 800 grammalla, joten tuokin vahvisti mun paatostani jatkaa tiukalla linjalla, kamala pelko siita etta jos syo muuta niin vaakalukema pompsahtaa heti :cry:
Kuva
[/url]

miimuska

ViestiKirjoittaja miimuska » Ma Elo 22, 2011 9:49 am

Viikko mennyt kevyemmällä linjalla. pelkillä pusseilla ei itsehillintä pitänyt mua kuin 4 päivää. Oon sitten korvannut muutaman pussin/pv vihreällä salaatilla ja tuorekurkulla, yhdellä kananmunalla, lohi annospalalla, broilerin palalla tai raejuustolla. Kasviksia oon syöny edellisten lisukkeena ja korvauksia tein vkl kun teki niin valtavasti mieli syödä ruokaa. Kohtuuden muistin kuitenkin näissäkin säilyttää!
viikossa paino näkyy laskeneen 3.5kg, johon en kovin tyytyväinen ole. Vkl en kylläkään juonut kovinkaan paljon vettä, olisiko siinä osasyy?? Vai johtuuko tuosta kiinteästä ruuasta??
Tänään aloitin taas kuitenkin tiukemman linjan ja meinasinkin että arkena söisin vain pusseja ja vkl voisin korvata muutaman pussin päivästä em ruuilla. Näin pystyisin ainakin jatkamaan kauemmin ja jaksaisi pinnistellä viikot kun tähtää vkl jolloin saisin pureskeltavaa... Koitetaan jatkaa tällä hitaasti mutta varmasti! :peukku

penny

ViestiKirjoittaja penny » Ma Elo 22, 2011 10:48 am

Taalla jatkuu, 6. paiva aluillaan, ja mieliala on mita mahtavin. Kannatti se vaakakin ostaa, vaikka tietenkaan en voi tietaa paljonko lahti ekoina paivina jolloin vaakaa ei ollut... nyt kuitenkin 2 paivana aamulla pompannut vaa'alle ja saalis on yhteensa -1,1 kg, kylla tuo kannustaa jatkamaan vaikka saishan sita enemmankin tulosta tulla :lol: (Koskakohan viimeksi oon kiloakaan saanut viikossa pois, nyt muka 1,1 kg on liian vahan kahdessa paivassa :roll: ) Eilen repsahdin ihan vahasen, soin vahan kanaa ja salaattia kun mies veteli isot kasat riisia ja kanaa, onnistuin kuitenkin pitamaan paivan kalorimaaran kurissa kun jatin sitten pirteloita juomatta. Tanaan jatkuu taas tiukka linja, eika ees harmita. Mieskin ihmetteli etta miten voin olla niin hyvalla tuulella, oli nimittain ennen tata tosi skeptinen, sanoi etta entiset partnerit on kaikki olleet dieeteilla ja han ei jaksa sitten katella jos oon pahalla tuulella kokoajan, varsinkin kun hanen mielesta minulla ei liikaa kiloja ole :shock: (mun BMI on melkein 32!) No, makunsa kullakin, itse tahdon niihin terveellisiin bmi-lukemiin. Onwards and upwards nyt vaan sit!
Kuva
[/url]

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ti Elo 23, 2011 3:37 pm

Huh turvotusta.
Hiilarimössöä sullottu sisään sen minkä ehtii......Huomena eli keskellä viikkoa alan nutraamaan ja täys stoppi hiilareille muuten kuin rehuissa:)
85 näytti aamulla paino ja kaikki vaateet kiristää....
Kuva
[/url]

penny

ViestiKirjoittaja penny » Ti Elo 23, 2011 10:10 pm

Huono paiva taalla. Pahantuulinen ollut aamusta asti, paiva menikin sitten suurimmaksi osaksi sangynpohjalla. Aloin lukemaan ja tietenkin nukahdin. :evil: Pudotusta aamulla oli taas se 300g, ei jaksanut edes hymyilyttaa. Huomenna paremmalla onnella sitten! :roll:
Kuva
[/url]

miimuska

ViestiKirjoittaja miimuska » Ke Elo 24, 2011 10:26 am

Jaahas, nutraus, osanutraus (salaattia, vihanneksia, kalaa, kanaa, raejuustoa) ja nyt sitten repsahdus synttärijuhlilla !! Tuli syötyä iso kakun pala, muutama karkki ja muffinssi :twisted: Paino kuitenkin eilisaamusta tippunut 400g, joten en heitä kirvestä vielä kaivoon..
Tänään taas tiukkaa linjaa osanutrauksella ja paljon vettä kehiin. Toivottavasti paino taas laskee sitten hyvin. Viime maanantaista painoa yhteensä tippunut 3.4kg, hieman suurempaa tulosta kyllä toivoin, mutta voiko olettaa että paino putoaa jos jatkuvasti repsahtelee? NO EI!! :oops: Tänään myös eiliset hiilarit tuntuu vaikuttavan siten, että olen erittäin kiukkuinen, kamala nälkä, mielihalut on suuret ja väsyttää... Ei tosiaan olis pitäny syödään yhtään, edes pientä palaa kakkua. Jospa tästä taas ottaisin oppia ja jättäisin seuraavalla kerralla väliin... :peukku

vaapukka
Aloituspaino: 78
Pituus: 159
Laihdutustapa: nutraus/ cambridge
Laihdutushistoria: muutamia kuureja olen kokeillut, mutta en ole oikein koskaan ollut tosissani.

ViestiKirjoittaja vaapukka » To Elo 25, 2011 12:12 pm

täällä kaksi ekaa viikkoa meni hyvin. Klomannen viikon alussa kävin ulkona syömässä. Söin salaatin, mutta se jotenkin käänsi taas ajatukset ja en vaan muistanut nutrata. Jännä miten nopeasti paluu entiseen tapahtuu. No tämä viikko on mennyt aika normaalia ruokaa syöden, onneksi annos koot ei ole olleet suuria. PAino on samassa kun viime su, joten tippumista ei nyt ole ollut!!!! Nyt taas skarpataan.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weJBjK2/]
Kuva
[/url]

penny

ViestiKirjoittaja penny » Pe Elo 26, 2011 10:50 am

10. paiva menossa, siita kun vaaka tuli haettua on paino pudonnut huimat 2,1 kg :D Aikas tiukkaa linjaa olen pitanyt, ja noilla tuloksilla jaksaa jatkaakin viela hetken eteenpain.
Kuva
[/url]

tsikilii
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 70
Pituus: 175
Laihdutustapa: ened

ViestiKirjoittaja tsikilii » Ma Elo 29, 2011 9:51 pm

uusi nutrailija ilmoittautuu! Nyt se on taas alkanut! erittäin niukkaenerginen dieetti ja samalla toivotin tervetulleeksi taas erittäin lyhyen pinnan :)

Olin ennen näpsäkkä urheilijalikka jolle kävi perinteiset, parisuhde- ja sen jälkeen ja villi elämä alkoi näkyä yhtä äkkiä vyötäröllä. Pituutta 175 ja painoa pahimmillaan vuosi sitten oli 110kg. Hirveää edes miettiä moista lukemaa. Painoa sain kuitenkin pois tuohon 92kiloon asti lähes huomaamatta, lopettamalla vain ylimääräisen syömisen - ja ennen kaikkea JUOMISEN... Eikai se ihme ole jos jossain näkyy että kolme iltaa viikossa istui kuppilassa kermapaukkujen kanssa. Nyt kesällä on tuo terveellinen linja taas päässyt lipsumaan mitä naurettavimpien tekosyiden varjolla joten nyt lienee aika palata taas ojennukseen ja ajattelinkin että nutraus voisi olla hyvä paluu taas terveelliseen elämään. Painoa ei onneksi tullut lisää mutta ei se kyllä tippunutkaan hetkeen ole.

Pitkään olen seuraillut sivuja ja ajattelin että jos tänne pahinta v-itutusta ja niitä onnistumisen hetkiä purkaa, voi tämä matka takaisin unelmakroppaan olla hippasen helpompi.

Kuinka porukka on pärjännyt pelkillä pusseilla tehdessään fyysisesti rankkaa työtä? Vähän mietityttää,teen välillä pitkääkin päivää hevosten ja lehmien parissa :)

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ti Syys 06, 2011 11:11 am

Nonnii nyt on sitten saatu itsekuri kohilleen Toinen nutrupäivä menossa ja syön 600kcl edestä nutreja lämminkuppeja prodejauhetta ja 5+5 mantelia ja hasselpähkinää joka päivä. Saatan ottaa kalkkunaleikkelesiivunkin kurkkupalan ympärille kiedottuna jos tulee pureskelufiilis. Otan viimeisen aterian klo 19. jonka jälkeen en ota muuta kuin teetä ja teetä.
Onneksi sain vihdoinkin potkittua itseni lenkillekkin ja olen käynyt jo 3 päivänä ihan kunnon hikikävelyllä pururadalla mäkimaastossa sekä ihan tasaisella asvaltilla. Nyt tsempii on kova ja sain lisää ponttaa nutrailuun ja liikuntaan kun huomaan het että tiimalasi alkaa tulla esiin.
Tsemppiä muilekkin nutraajille:)
Kuva
[/url]

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » To Syys 08, 2011 9:37 am

Eilen oli ensimmäinen helppo päivä nutratessa ja tästä etiäppäinhän homma vain helpottuu. Ilma on kylmä,tuulee ja sataa eikä kamalammin innosta lähteä lenkille tai ainakaan pitkälle sellaiselle. Taidan polkea stepperillä ja jumpata hieman vatsaa,punnerruksia ja kyykkyjä niin on kokonaisvaltainen koti jumppa;)
Aamulla herätessäni olo oli jotenkin keveä ja masukka oli jotenkin pienemmän tuntuinen sisältä päin.Kiva tunne:)
Tsemppiä muiden nutrailuun:)
Kuva
[/url]

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Pe Syys 16, 2011 2:31 pm

Höh ja pöh....tuli taas mässyteltyä ja oikein urakalla tällä viikolla. Tänään on sitten heti vaikeampi olla pelkällä nutrilla ...Taistelen ja lähden kävelylenkille. Kiva kun ei sada ja aurinkokin paistelee pilvien lomasta. Tänään koitin pukea farkut jalkaan....menihän ne mutta huh mikä näky...Pakko oli laittaa piiiiiitkä tunika päälle että sai pebaa ja jenkkoja vähän piilotettua. No sainpahan motivaatiota ainakin.
Jossain lehdessä oli juttua tytöstä joka laihdutti pussi aterioilla 50kg maaliskuusta tähän .... Se kyllä kannustaa minua vielä enemmän ...Voin olla hyvässä lykyssä jo keväällä tiukassa kunnossa ja normaalilukeman tavoitteessa.Painoa pitäisi saada 25kg pois niin alkaisi näyttämään taas normaalilta.
ei muuta kuin lenkille ja hyvää oloa hankkimaan:)
Kuva
[/url]

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ma Syys 19, 2011 11:40 am

Uusi päivä ja uudet kujeet.
Puntari näytti aamulla 85.3 joten nesteitä on lähtenyt hyvin jo pois. Painoin la aamuna 87.5 ja widududs oli ihan kiva.... :?: :?: :?: miksi sitä on niiiiiiin tyhmä että tekee itselleen näin.
No eilen olin onnistuneesti pelkällä lämminkupilla/ nutrilla sekä kaffia tietty pari kupillista.
Nyt on vielä mielihaluja mutta tiedän että kun vielä tänään ja huomena sinnittelen ja syön vain 4- 5 ateriaa / 600kcl niin sitten ei ole enäään mielihaluja tai puputtamisen tarvetta. Olen onneksi hyvävointinen että olen päässyt kävelemään koirien kanssa ihania hikilenkkejä. Päätä särki tänä aamuna ja otinkin samanmtien lääkkeen. Palelua on ollut etenkin lenkin jälkeen kun tulen suihkusta ja kuluu jonkin aikaa kun lihakset alkaa jäähtymään. Samoin illalla sängyssä sai kiskoa pyjaman päälle ja villasukat jalkaan kun oli niiiiin vilu. Tämä on kuitenkin vähäista alkukankeutta jonka kestää hyvin kun tiedän että 4jäntenä nutraus päivänä on jo aloitusoireet pois ja ketoosi antaa energiaa ja poistaa näläntunteen/milelihalut.

Nyt on kuitenkin motivaatio kohdillaan juurikin tuon edellisessä kertomani jutun ansiosta.
Voin olla jo keväällä ihanaaaaa normaalipainoinen ja kohta voisi gaderoobista mahtua muutakin vaatetta päälle kuin verkkarit.
Olen menossa lapsille ostamaan vaatteita kun kummallinen kasvupyrähdys taas tullut ja kummallakin on housut enemmänkin capreja kuin pitkiä housuja. Samalla katselen istellenikin vaatetta ja saan lisää ponttaa suorittamaan läpi elämäni viimeisen laihdutuskuurin kun sovittaa kokoa 44 ja 42 kokoa 36 ja 38 sijasta.
Aion nutrilla ynm lämminkupeilla laihduttaa niin monta viikkoa kuin vain jaksan/vointi on hyvä ja pirtelöt/kupit uppoaa. En pelkää puutostiloja kun syön vitskuja, rasvaa ja prodea lisäksi joka päivä.
Cambridgen kuurillahan on pitkät ohjelmat jolloin korvataan kaikki ateriat kunnes ollaan miltei tavoitepainossa ja vaikka nutreja suositellaankin vain 3v ilman lääkärin valvontaa niin kun oman voinnin käyttää mittarina niin uskon että hommassa ei ole riskejä. Viimeksi nutrailin 8 viikkoa ja 8 viikkoa oli karpilla ja olin hyvävointinen koko ajan. Nutrilla voin itseasiassa paremmin ja jaksoin rankemmin urheilla kuin karpatessani ketokarppia.

Mites onko muita nutraajia vai olenko yksin kutistumassa vlcd:llä ja miten sujuupi?
Kuva
[/url]

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Ti Syys 20, 2011 11:06 am

Terppa, tässä yksi nutraaja astui mukaan joukkoon synkeään.
Täys-nutrausta takana vasta vajaa viikko, sitä ennen laihduin lomalla ihan vaan fyysistä työtä tekemällä (mökki-hommia) josta siten hiilareita vähentämällä.
No mökki-hommista tuli tähän väliin myyräkuume sotkemaan, tosin ei se lihottanut kun himassa oli 40 kuumetta ja sairaalassa ei tunnetusti pääse lihoomaan (jos ei omia eväitä syö)
Kun pääsin tolpile taudista niin aloitin puoli-nutraamisen ja siitä melkeen heti pelkkään pussi-ruokintaan.
Eilen näytti Ketostick että ketoosissa mennään jo vahvasti että varmaan olo vaan paranee kun homma etenee.
Nälkää ei oo, 5-6 "suklaa-pirtelöä" pitää mielen virkeenä ja niillä mennään + ei tarvitse ihmetellä mitä syö ja kuinka paljon.
130kg aloituspaino tuossa elokuun alussa ja pois on lähtenyt +15kg.
Tavoite on alle 80kg että matkaa on vielä mutta toistaiseksi matka ei tunnu liian pitkältä.
Tarkoitus olisi mennä yhtä kyytiä alle 100kg, ja jos ei työterveys sano vastaan perustellusti niin siitä jatketaan samaan menoon vaikka loppuun saakka jos vaan pää kestää.
Lenkkikamat on pesty ja odottaa, parin pvän päästä saan labratulokset ja jos kaikki ok (oli hieman myyräkuumeen jäljiltä arvot sekaisin, anemiaa yms) niin siitä sekin lähtee.

Ja olen siis 45v mies, viimeiset 15 vuotta jojoitellut ees taas.
Nyt kun liikaa oli 50kg niin alkoi mietityttämään mitä se merkitsee loppuelämän kannalta, ja siitä ajatus kirkastui ja tuntuu että motivaatio ei voisi olla korkeemmalla.

Tsemppiä vaan kaikille, "May the Force be with you" :) :peukku

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Ke Syys 21, 2011 8:41 pm

Hiljainen on kylätie... :)

Mä tipahdin tänään ketoosista pois, siihen riitti että duunissa nappasin 2x pirtelön tunnin välein :?
Ihmettelin kun kaamee nälkä iski kotimatkalla ja totesin testillä että näin pääs käymään.
Onneksi nyt on nenässä taas "ketoosin tuoksu", toivottavasti "olot" ei tuu vaan homma jatkuis vanhaan malliin.
Jätin 3x pirtelöt väliin ny illalla, nappasin seitä + wokkivihanneksia niin nää hiilarit alas että tosiaan ketoosi jatkus.
No tällasta tää on.

Over and out.

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Pe Syys 23, 2011 2:55 pm

Työterveydessä tuli käytyä 5v-tarkastuksessa.
Edellinen jäi väliin että siitä onkin olikin aikaa, pikkasen jänskätti että mitähän löytyy...
Mutta lähes kaikki oli ok, anemiakin joka tuli myyräkuumeen aikaan on pois (h-klopiini nyt 141) + kreatiiniarvot hyvät.
Jopa maksakin kunnossa :shock: mutta ei tässä passaa punkkua maistella, saattaa tulla nälkä.
Ainoa joka oli pois viitearvoista oli rasvat, 0,2 liikaa (pahaa LDL: ää 0,6 liikaa) mutta tuo hoitunee tässä ihan sivussa.
Lenkkikin maistuu kun syke tuntuu olevan normitasolla, illalla taas ulos satoi tai paistoi.

Viikonloppuja vaan kaikille, eikä mässätä edes "hyvän syyn" varjolla :wink:

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Su Syys 25, 2011 8:35 am

Eilen tuli lipsuttua, päivällä lehtipihvi (kasviksilla) ja illalla paistijauhelihaa + wokkivihannesta juustoraasteella :oops:
Iltajuomaksi punkkua pari putelia... :cry: vaan onhan se njam njam :)
Hiilarit jäi kyllä vähiin ja ketoosissa ollaan että eipä tuo paljoa vauhtia haittaa, vaakaan ei kyl uskalla mennä pariin päivään :)

Sitä vois lähtee mökille polttamaan noita hairahduksia pois haravan varteen kun noita taas riittää...

Kuva

mookana
Aloituspaino: 77
Pituus: 163
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Su Syys 25, 2011 5:29 pm

voi kunpa sais jostaa inspiraation ja tahdon lujutta ???? :D
hymy kaunistaa . )

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Su Syys 25, 2011 5:56 pm

mookana kirjoitti:voi kunpa sais jostaa inspiraation ja tahdon lujutta ???? :D

Mulle riittää se kun menee peilin eteen :D

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Su Syys 25, 2011 9:33 pm

josko huomen aamusta uskaltas hypätä vaakaan ja katsoa totutta silmiin....yritän,yritän...ja katson peiliin ,arg....
hymy kaunistaa . )

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Su Syys 25, 2011 10:00 pm

Vaaka on kylmä kaveri, ei siinä viitsi käydä kuin kerran viikossa. :|

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ma Syys 26, 2011 3:22 pm

:( iiiik...kävin sen kylmän kaverin päällä aamul ...75 kg...nyt kyllä löytyy motivaatiota...tänää ei jostakin syystä ole ollenkaa vaikeaa olla mässäämättä...huh...
hymy kaunistaa . )

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Ma Syys 26, 2011 6:00 pm

Heikkous iski, pakkasesta löyty herne-maissi-paprikaa ja ravun persuksia...vaan olihan ne hyvää :)
Jos menis parin tunnin lenkille häpeemään...

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ma Syys 26, 2011 6:37 pm

ei paha repsahdus jos vaan herene,mais,pap...ja katkiksia....mä kävin 1 1/2 h lenkil ...aikast mahtava ilma....nyt kun pysyis tän illan pois jääkaapilta nii eiköhän tää sit helpottas ; ) lasin punkkua kyl nautin...makso mitä makso :oops: huomen illaks töihin nii ei oo jääkaapin vieres...jipii ; )
hymy kaunistaa . )

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Ma Syys 26, 2011 8:02 pm

Lasi punkkua ei oo ku terveellistä vaan :)
Pitää kans lähteä ulkoilmaan kunhan saa mp3:een ladattua tarpeeksi tavaraa, mieluummin kuuntelee musaa ku mopojen pärinää.
Ilma on tosi hyvä, sadetutkakin lupaa poutaa :roll:

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ti Syys 27, 2011 8:44 am

sateista huomenta :roll: mekö ollaan lagunan kanssa kahden täällä ??? missä muut ??
eilinen meni melko kevyesti loppuun asti :) nyt ois haastetta....vettä tulee kun esterin ahterista ja koirat varttuu lenkille pääsyä :? noh..pukeutumis kysymys....kaivelin kaapista nutri ym kevyt keittoja...jos ne kaikki ens käyttäs ja sit uusia ostas :P mukavaa kevennys päivää kaikille :D
hymy kaunistaa . )

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Ti Syys 27, 2011 12:48 pm

Jospa muutkin aktivoitus...
Joo vodaa tuli, nyt aurinkoa ja tuulta.
Kävin hakees uudet mp3 kuulokkeet että illalla pakko mennä lenkille testaamaan :)
Suklaapirtelöllä mennään, jotain rehuja vois illalla syyä ihan vaan kun syöminen on niin mukavaa :|

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ti Syys 27, 2011 10:30 pm

työilta takana ja kevyesti menny :wink: äsken söin salaattia kotiuduttuani...ja arg....pist...taas se mun iltapunkku lasillinen :roll: mut nyt ilman juustoja :)
lueskelin tossa lagunan historiaa,siis ootko 2 kk;des laihtun 15 kg ??? huh...upea saavutus :D kävitkö lenkillä ? kuis muuten päivä menny ?? ja hei naiset kans...missä ootte ?????
tarvis paljon kannustusta :)
mulla ois noin kuukausi aikaa pudottaa paino alle 70 kg :roll: sit ois pyöreät vuosissa....hui...
hymy kaunistaa . )

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Ti Syys 27, 2011 11:23 pm

Mä aloin laihtua ihan työnteolla :)
Siis lomalla mökillä rakennushommissa.
Siitä sitten oli hyvä jatkaa, pari viikkoa meni kevyesti kun myyräkuume iski ja nälkä katos kokonaan.
Nyt sitten nutrataan, lipsuillaan, lipsunnat korjataan liikkumalla :)
Tänään menikin melkeen 2h lenkillä, sai kuitattua noi ylimääräsen syömiset pois.
Tosin ne on aina vähähiilarista että pysys ketoosissa...

Onneks on 5v pyöreisiin, tosin sais toi tavoite olla saavutettu jo keväällä :roll:

Laguna

ViestiKirjoittaja Laguna » Ke Syys 28, 2011 5:16 pm

Jaa taas sorruin, wokki-vihannesta ja 7% jauhista :cry:
No jos menis mökille haravan varteen ja illalla lenkille niin saa taas homman tasapainoon :roll:

Tunnin lenkki per pvä tekee melkeen -kilon läsää...paljon vai vähän...?, mutta on ainakin parempi mieli :)

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”