Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

SuperM
Tavoitepaino: 75
Pituus: 170

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja SuperM » Ti Kesä 21, 2011 4:04 pm

Pumpernikkeli, täällä on ollu ihan sama juttu. En ole ikinä syöny näin paljon "roskaruokaa" ku tän ukkelin kanssa. Onhan se kiva nautiskella vaan kun mulla nuo kilot jämähtää näköjään ruuan hajustakin niin on vähän hankalaa. Pittää lyyä sopimukset lukkoon enneku alkaa ranttuileen ruuan kanssa :D
Kuva

kukka1
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 56
Pituus: 161
Laihdutustapa: vlcd ja myöhemmin karpaten
Laihdutushistoria: koko aikuisiän taistellut kilojen kanssa enemmän ja vähemmän. vlcd ja karppia ruokavaliota noudatellen. Raskauksien jälkeen en ole enään ollut normaalipainoinen vaan paino pyörinyt 70 kummallakin puolen.

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ti Heinä 05, 2011 1:31 pm

Heissan kaikille samojen asioiden kansa painivat..Eli ylipainon kanssa oolen paininut enemmän ja vähemmän koko aikuisikäni. Kuopuksen raskauden jälkeen en ole ollut normaalipainoinen.
Vaatteet ei mahdu, vointi on kehno ja kroppa paukkuu ja poksuu eikä nivelet tykkää tällä massalla liikkumisesta.
Maanantaina puntari näytti 86.4 ja nyt mittani tuli täyteen.
Pituutta kun ei ole suotu kuin 161cm verran niin voitte kuvitella että olen pieni pyöreä päärynä eli ahteri ja reidet aivan valtavat,ampiais vyötärö kadonnut ja allit aivan valtavat....
Aloitin nutrauksen maanantaina ja puntari näytti tänään lukemaa 83.6
vielä en ole ketoosissa mutta alkaa jotain tapahtumaan kun on pikku hiki päällä koko ajan.
Tsemppiä muillekkin laihduttajille:)
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wRejLLh/]
Kuva
[/url]

taapertaja
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 65
Pituus: 171

ViestiKirjoittaja taapertaja » La Heinä 09, 2011 7:29 pm

Uusi nutrailija ilmoittautuu mukaan :D

Yhdeksäs päivä täysnutrausta menossa, eivätkä mieliteot ole laantuneet ollenkaan :( . Tällä hetkellä himoitsen niin paljon kanasalaattia ja ranskalaisia, että melkein mahaan sattuu :oops: . Positiivinen asia kuitenkin on, ettei nälkä vaivaa fyysisellä tasolla. Millä ihmeen keinoilla te muut nutraajat olette saaneet tuon henkisenpuolen kuriin ja päässeet yli mieliteoista?

Olen aiemmin lukenut tätä ketjua ilman rekisteröitymistä, mutta nyt tuntui siltä että tarvitsen jonkinlaista vertaistukea pystyäkseni jatkamaan täysnutrausta vielä tuon tavoittelemani kaksi viikkoa täyteen ja siitä yritän jatkaa osanutrailulla eteenpäin.

Huomasinkin kukka1:n aloittaneen nutrailun paripäivää minua myöhemmin. Kuinkas siellä sujuu? Kaikkien muidenkin tällä hetkellä nutrailijoiden kuulumiset olisi mukavia :D

mamma85
Pituus: 170

ViestiKirjoittaja mamma85 » Ma Heinä 11, 2011 10:29 am

Täällä tänään menossa day 1
miljoonas yritys, mutta nyt pakko saada napakka niska-peppu ote itsestä, jótta rupee homma sujumaan ja herkut jäämään historiaan.
vertaistuki olis enempi kuin tarpeen eli miten muilla menee?
Kuva

kukka1
Laihdutushistoria: koko aikuisiän taistellut kilojen kanssa enemmän ja vähemmän. vlcd ja karppia ruokavaliota noudatellen. Raskauksien jälkeen en ole enään ollut normaalipainoinen vaan paino pyörinyt 70 kummallakin puolen.

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ma Heinä 11, 2011 11:20 am

Nonni tikkeri on päivitetty ja nutraus tuonut huimat 4kg nesteen ja kuonan poiston ensimmäisellä viikolla :shock: Eilen illalla iski aivan älytön näkkileivän himo mutta sain hillittyä himoni ja menin kiltisti harjaamaan hampaat niin ei ollutkaan enään mielihaluja:)
Olen syönyt allevoa ja nutria4-5pussia ja yksi annos rahkaa tai raejuustoa yhden pussin tilalla silloin kun siltä on tuntunut. -eilen söin mansikoita ja joka päivä olen ottanut omega3 öljyä teelusikallisen sekä muutaman hallespähkinän ja mantelin.
Joka nutriin olen lisännyt protskujauhetta kun nutreissa on minusta liian vähän prodea.
Maitokahvia 1-2 mukia päivässä canderellilla makeutettuna.
Lisäksi olen vähän merisuolaa lisännyt keittoihin kun hikoilee kuin pieni possu koko ajan ja tuntui että ihan teki mieli suolaa.
salmiakki merkkareitakin olen imeskellyt muutaman päivässä. En tiedä kuinka tiukasti nutrailua tuo nyt on mutta tällä toisella viikolla syön hirmupaljon vähemmän salmiakkia....Se on minun heikkous...Siitäkin tulee hiilaria ja kaloreita ihan reippaasti jos ei ole tarkkana...Olen aikas kevyellä liikunnalla mennyt kun helle saa hikoilemaan jo pikkurilliä heiluttaessa niin ei ole tehnyt mieli kuin köllötellä ja nautiskella auringosta...
Tavoite on kuitenkin liikkua 7-12h viikossa ja nyt kun eka viikko ja aloitus on takana päin ajattelin alkaa lisäämään liikuntaan muutakin kuin kävelyä.
Kiva että on muitakin nutraajia....tsempataan toisiamme kun iskee vaikea paikka ja mielihalut kummittelee:)
Itse nutraan niin kaunan kuin vointi ja fiilis on hyvä sen jälkeen kun nutraus tökkii niin jatkuu varovaisesti siirtyen karppauksen pariin:)

Henkisetä puolesta en tiedä neuvoa..itse katsoin kaupassa yhtä ihanaa bisnes asua joka ei ole stretsiä ja jonka haluan ostaa itselleni kokoa 38 se mielessä mietin että otanko näkkileipää tai harjaanko hampaat ja menen nukkumaan ja että ensimmäinen viikko haasteineen jo takana annanko sen mennä hukkaan ja aloian taas uudelleen . Usein juuri töllöä katsoessa iltaisin tulee syömishimo...ei nälkä mutta juo vissyä ja vettä,kylmää vihreää teetä ja rouskuta tuorekurkkua vaikka puolikas joka atereialla tai iltaisin niin ei tule paljoa kaloreita mutta pureskeltavaa ja nestettä ja siten singnaali aivoille että syöty on. Otan ensimmäisen nutrin joskus 10 aikoihin kun voin venyä sängyssä lukemassa aamuisin. PSitten syön 2-3h välein nutria ja kurkkua jos siltä tuntuu. Kyllä ruuan himo häipyy kun ketoosi alkaa. Teethän nutrit veteen? Maidossa on hiilareita aikas paljon ja se voi estää ketoosiin menon.Viimeisen aterian otan klo 19 ja muutaman ensimmäisenä iltana masu murisi ja pääkoppa kitisi ruokaa mutta nopsaan totuu etteä sen jälkeen ei enään olekkaan nälkä eikä maha kurni.
Niskaperse otteela niinkuin edellä mainittiin nakataan itsemme kuriin ja pois jääkaapilta eiks juu:)
Onko teillä tarkoitus olla enedillä kauankin?
Kuva
[/url]

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ma Heinä 11, 2011 10:39 pm

Hyvin mennyt tämäkin päivä...taas vain illasta alkoi suu kaipaan rouskuteltavaa kun katselin töllöä eli itse opittu tapa joka pitää kitkeä het pois:)
Kuva
[/url]

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ti Heinä 12, 2011 9:29 pm

Hyvin on mennyt tämäkin päivä syöntien osalta. Korvasin kylläkin yhden nutriletin kulhollisella mansikoita. Sen suon itselleni kun nyt ne on parhaimillaan. Protskujauhetta lisäsin reilusti loppuihin 4 nutriin niin ei tule prodea ainakaan liian vähän. Vitskujakin nappasin aamulla purkista.
45min lenkin kävin kävelemässä ja hiki valui vaikken edes lujasti kävellyt. Nälkä ei ole ollut eikä mielihaluja mikä on helpotus..kun ei tarvitse itsehillinnän kanssa taistella:)
tsemppiä loppuviikkoon.
ai niin...ostin tänään itselleni alennusmyynneistä kesäleningin ja oli vain hieman tiukka...se solahtaa kohta päälle ihan tuosta vain :puku1
Kuva
[/url]

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Su Heinä 17, 2011 9:43 am

Hih taas sai päivittää tikkeriä ja olin ihan hämmästynyt kun tällä viikolla lähti 1.4kg.
Oletin että ensimmäisen viikon hurjan pudotuksen jälkeen vauhti hidastuu puolenkilon viikkovauhtiin tai sinnepäin...
Hyvä näin en valita vaikka yli kilo läks tälläkin viikolla.
Tsemppiä muidenkin punnituksiin:)
Kuva
[/url]

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ma Heinä 18, 2011 11:08 am

Kolmas nutraus viikko pyörähti käyntiin. Vointi on erinomainen,,nukuttua tulee vähemmän ja silti pirtsakka olo. Hiki valuu ja hengitys haisee asetoonille:) Hiki ei onneksi haise ja johtuu varmaankin siitä kun juon reilusti vettä ja teetä pitkin päivää.
Kuva
[/url]

Poppana
Tavoitepaino: 60
Pituus: 155
Laihdutustapa: aloitus VLCD
Laihdutushistoria: olen kokeillut painonvartijoita, laihdutuslääkkeitä, erilaisia ihmediettejä

ViestiKirjoittaja Poppana » Ma Heinä 18, 2011 12:35 pm

Heippa!
Tänään alkoi minun uusi elämä eli aloitin nutrauksen aamulla. Tavoitteena olisi täys nutrata ainakin 6vkoa. Toiveena olisi, että tuona aikana saisin tiputettua n. 10kg. Sen jälkeen ajattelin, että noudattaisin painonvartijoiden ohjeita kuitenki hiilihydraatteja roimasti vähentäen. Täytynee perehtyä tuohon hiilari asiaan tarkemmin tämän nutraus vaiheen aikana.
Miten on oletteko jaksaneet harrastaa liikuntaa vlcd: n aikana? Minulla tietysti on myös huimat liikunta tavoitteet ->joka päivä jotakin salia, zumbaa tai lenkkeilyä. Saa nähdä kuinka käy :?
Toivottavasti tällä kerralla onnistun!
Kuva

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ma Heinä 18, 2011 2:41 pm

Moi poppana ja kiva kun tulit:)
Ensimmäisellä viikolla ei kannata ehkä kovin rankkoja lajeja urheilla,itse kävelin ja viimeviikolla kävelyn lisäksi spurttailin kuntopyörällä. Ei ehkä ihan samalla intesiteetillä kuin spinnissä.
Zumba sujuu hyvin ja samoin lihaskuntojumppa.
Älä sano että toivottavasti tällä kertaa onnistun vaan sano että nyt onnistun.
Kirjoitin monelle lapulle että laihduttaminen on helppoa ja onnistun siinä, teippailin lappuja peileihin ja etenkin jääkaapin oveen. Riittävän monesti kun niitä lukee alkaa alitajunta työstämään lausetta ja uskot siihen kohta sataprosenttisesti ja laihduttaminen onnistuu:)
Kuva
[/url]

vaapukka
Aloituspaino: 78
Pituus: 159
Laihdutustapa: nutraus/ cambridge
Laihdutushistoria: muutamia kuureja olen kokeillut, mutta en ole oikein koskaan ollut tosissani.

ViestiKirjoittaja vaapukka » Ti Heinä 19, 2011 12:37 am

Onpa jännä nähdä huomenna kuinka painoni on käynyt. Viikko ilman karkkia ja terveellisesti muutenkin syöty työkeikalla. Ke sitten alkaa koko nutraus,kun alkaa säännöllisemmät työtkin :)
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weJBjK2/]
Kuva
[/url]

Poppana
Laihdutushistoria: olen kokeillut painonvartijoita, laihdutuslääkkeitä, erilaisia ihmediettejä

ViestiKirjoittaja Poppana » Ti Heinä 19, 2011 8:52 am

Kiitos Kukka kannustuksesta :D ja olet aivan oikeassa ei pidä jossitella vaan päättää onnistua. Eilen "söin" 4 purkkia Nutrilet Hunger Control, kaloreita 209/purkki eli kaloreita kertyi 836, lisäksi join vain vichyä, kahvia ja vettä. Kuntosalilla 1h :D salin jälkeen oli niin energinen ja hyvä olo, että ihmettelin todella miksi olen taas kuukausia istunut sohvalla televisiota tölläämässä. Tänään pitänee pärjätä 3:lla purkilla jotta jää alle sen 800 kalorin. Ajattelin sen päälle syödä vähän kurkkua ja porkkanaa, jotta olisi jotakin pureskeltavaa. Mitäs te kokeneemmat sanotte siitä, meneekö ketoosit mönkään kurkulla ja porkkanalla?
Kuva

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ti Heinä 19, 2011 11:07 am

Kurkkua voit syödä surutta mutta porkkanassa etenkin höyrytetyssä on jo hieman enemmän hiilareita mikä voi sitten laukaista sen makean nälän tai nälän ylipäätänsä.
Miksi syöt joka aterialla niitä tetroja? Pussitkin pitää hyvin nälkää kun ketoosi pääsee kunnolla päälle ja ovat hieman edullisempiakin jos laskee päivän annosten hintaa.. Ei edes tee enään mieli mitään pureskeltavaa ja on muistutettava itseään syömään kaikki 5 ateriaa/pussia.
Eilen ostin kyläreissulle itselleni ruuaksi (muut grillasi broiskua)) knorrin pussikeiton gourmet gulash ja oli ihan hyvän makuista. annoksessa 100kcl hiilareita saman verran kuin nutreissakin mutta prodea tietty vähemmän mikä ei haittaa kun lisään joka nutriin 10g proteiinijauhetta joka tapauksessa.
Vitskujahan pussikeitoissa ei ole tietty mutta vitskuja otan purkista joka tapauksessa.
Ostin myös kukkakaalikeittoa, kanttarellikeittoa ja tomaattikeittoa. Eri valmistajilla oli eri kalori ha hiilaripitoisuudet ja valkkasin sen missä milloinkin oli kcl ja hh alhaisin
Ovat näköjään edullisia nutreihin verrattuna, kivaa vaihtelua vaikkei kyllä vielä nutrit tympäse ollenkaan ja nutreja/allevoa pääasiallisesti syön..
Ihanaaa kun laihduttaminen on tälläkertaa näin helppoa. Ei mielitekoja,nälkää tai heikotusta, jos näin hyvä olo jatkuu niin jaksan hyvinkin nutrata vaikka 3 viikkoa lisää etenkin nyt kun hoxasin nuo pussikeitot vielä...ei käy niin lompakon päällekkään kun välistä niitä ostaa. Tai eihän nuo nutrit ja allevotkaan nyt niin hintavia ole...laskin että 6.60 on minun yhden päivän pussien hinta maksimissaan riippuen kumpia otan ja 5 annosta päivässä.
Tsemppiä muillekkin nutraajille ja toivottavasti kaikilla on yhtä hyvä fiilis ellei suorastaan pomppufiilis(lapset just sitä hoilottaa) kuin minulla. Nyt lenkille ennenkuin alkaa satamaan:)
Kuva
[/url]

Poppana

ViestiKirjoittaja Poppana » Ti Heinä 19, 2011 11:38 am

hyvä idea nuo pussikeitot, mie en nimittäin pysty syömään niitä nutriletin lämminruokia yök. Siksi syön valmiita pirtelöitä, koska ne maistuu hyville. Minusta ne jauhepussit maistuu jauheisille, ainoastaan suklaata pystyin syömään ja sitäkin vähän pakolla. Nuo hunger controllit maksaa n. 2,50 purkki eli ei mahdottomasti, kuitenkin mulla aiemmin meni töissä lounaaseen 7-11€/päivässä ja kotiruuat päälle. Olen aiemmin laskenut pisteitä ja kaloreita ja tiesmitä, mutta tuo hiilari juttu on mulle ihan uus niin se vaatii vähän harjoittelua ja totuttelua. Ihana, että on näitä palstoja mistä apua löytyy :)
Nyt on aiva loistavan energinen olo ja ootan vaan että pääsen zumbaamaan illalla. Tätäkö jatkuis niin helppoa olis :D
Kuva

Poppana

ViestiKirjoittaja Poppana » Ke Heinä 20, 2011 10:59 am

No niin kolmas päivä alussa. Eilen kävin kiinteytysjumpassa ja jo 20min jälkeen kylkeen pisti, veri maistui suussa ja luulin kuolevani :lol: kuvittelin joutuneeni johonkin Suurin Pudottaja leirille. No selvisin hengissä tosin nyt särkee joka paikkaa. Eilen jo aloin miettimään onko tämä nutraus järkevää :shock: eikö olisi viisaampaa vaan syödä tervellisesti. Eli usko ja tahto horjuu jo toisena päivänä. No sinnillä eteenpäin. Eilen join 2 naturdiet smoothie 400 kcl ja Rainbow herkkusienikeittoa + yhden protein shake Easy Body jossa oli vähän yli 100 kcl. Illalla puoli kurkkua ja 2 rkl raejuustoa. Arvoisin päivän saldoksi 700kcl. Niin ja yks tunti sitä rääkkijumppaa. Hyötyliikuntaa tulikin siitä, kun :kisu kissalla oli jäänyt kakat pyllyyn ja hän oli pyyhkinyt takapuoltaan ympäri taloa. Pesin juuriharjalla portaat ja luutusin kaks kerrosta kolmeen kertaan. Nyt on taas oikein energinen ja mukava olo nuo illat on pahoja. Pitää alkaa menemään mahd. aikaisin nukkumaan tai touhuta koko ajan jotain muuta ku telkkarin katselua. No nyt syömään eli Hunger Control Tropical smoothie :)
Kuva

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ke Heinä 20, 2011 1:16 pm

Kyllä se siitä' poppana helpottuu. Koita pitää kalorit alle 600 niin pääset paremmin ketoosiin. 5 nutripussistahan tulee 500-600kcl. Itsellä kesti pari päivää ennenkuin pääkoppa ja masu oppi että klo 19 jälkeen ei mene suuhun kuin teetä ja vettä ja se auttoi siihen ilta mussutus tv.n äärellä. Nyt ei tee mitään mieli iltaisin. Myöskin hampaiden harjaus auttaa kun makuaisti hetkeksi turtuu hammastahnasta:)
Kuva
[/url]

Poppana

ViestiKirjoittaja Poppana » Ke Heinä 20, 2011 6:12 pm

ihan törkee nälkä tai himo ruokaan tai mikä lie :? Nyt sitte huomasin että mun uudessa lemppari vichyssä on hiilareita aikas paljon. Makuvichy sinkki+e. Tää onkin aika vaikeeta tää hillari juttu niitähän on kaikessa :shock: Tänään juonut 2 hunger control pirtelöä 400 kcl vähän herkkusienikeittoa 60kcl, pätkän kurkkua ja illalla ajattelin vielä vähän salaattia puputtaa. Ei tää nyt ihan täysin noilla nutreilla onnistu ainakaan vielä. Pitäisköhän sittenkin ostaa niitä pussipirtelöitä niitä saa juoda useammin :?:
Kuva

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ke Heinä 20, 2011 10:34 pm

Suosittelen sinua poppana kokeilemaan niitä esim nutrin mansikka on aika hyvän makuinen. Laita siihen enemmän vettä kuin ohjeessa sanotaan ja annat turvota jääkaapissa vähän aikaa ei ole minusta mitenkään jauhoinen ...tosin itse lisään protskujauhoa joukkoon joka tekee siitä kylläkin jauhoisen mutta ei häiritsevästi,. Mitä kylmempi vesi on sen parempi pirtelömäinen maku. Jotkut laittaa jäitä nutreihin ja sekoittaa sauvasekoittimella jäät murskaksi. Itselläni on vesikannu jääkaapissa josta aina teen kylmät nutrit. Jos saat 3 päivää oltua alle 600kcl pusseilla ja vaikka kurkulla niin lupaan sinulle että mussutushimo on tiessään. Olen huomannut että jos lisään nutrien lisäksi jotain pureskeltavaa niin ei olekkaan niin helppoa kuin pelkällä 5 pussi aterialla.

Tänään tuli ihan hyvä liikuntasaldo... lapset pulikoi ja minä vesijuoksin järvessä 1.30h + lenkkeilin koiruuksien kanssa 40min. Kaloreita kului pikkaisen yli 700 eli enemmän kuin mitä söin tänään. Ihanasti on nyt energiaa kun on ketoosi päällä:)
Ensiviikolla lähden pariisiin ja sielläkin nutraan osittaisella. aamiaisen syön hotellissa.lounaaksi nutria, päivälliseksi karppia ruokaa eli salaattirehulinja +kalaa tai titityytä ja iltapalaksi jos tarviikaan nutria. Siellähän tuleekin sitten hyvin kuntoiltua kun kävellään ja pyöräillään pitkin pariisia aamusta iltaan:)
Kuva
[/url]

Poppana

ViestiKirjoittaja Poppana » To Heinä 21, 2011 9:49 pm

Tänään hyvä päivä, jee :D ei nälkä, ei mielitekoja.
klo 11 Naturdiet mustikka smoothie 200 kcl
klo 15 salaattia jossa vähän raejuustoa ja tonnikalaa n. 170 kcl
klo 17 Allevo pirtelö banaani/appelsiini 200 kcl
klo 20.00 Protein pirtelö Easy Body cappuccino (oli muuten tosi hyvää, nam) 140 kcl

Tunti ohjattua kiinteytysjumppaa 20 min aerobista lämmittelyä 40 min lihaskunto

Kukka: juu ostan noita pusseja kunhan olen syönyt kaapista tai siis juonut nuo valmis shaket pois.
Pariisiin ihanaa, mie kävin kesäkuussa :) onnistut varmasti painonhallinnassa, kun olet suunnitellut noin hyvin miten aiot toimia ruokailujen kanssa. Tuo homma minunkin pitää opetella. Hirvittää jo valmiiksi syksyn työmatkat ja pullakokoukset, mutta mie selviän niistä!
Kuva

vaapukka
Laihdutushistoria: muutamia kuureja olen kokeillut, mutta en ole oikein koskaan ollut tosissani.

ViestiKirjoittaja vaapukka » Pe Heinä 22, 2011 7:51 pm

pari päivää meni hyvin, mutta antibioottikuuri häiritsee nutrausta. Tabletti pitää ottaa ruoan kanssa ja yritin pussikeittojen & kuumakuppikeittojen kanssa, mutta molemmista tuli valtavan pahaolo. Tänään sen verran lipsuin, että söin nuudelia ennen tabletin ottoa (noin 400kaloria) ja se jaksoi pitää pahanolon poissa. Täytynee muuttaa muutamaksi päiväksi ruokarytmi niin, että aamulla otan pirtelön,päivällä syön pikkasen tukevammin tabletin kanssa ja illalla pirtelö tai liemi. Välipalaksi sitten kurkkua tms ja paljon vettä. Vaikka ketoosiin en varmaan enen lomaa pääse, niin kaloreita entiseen ruokailuun verrattuna saan paljon vähemän ;) ja lomareissun jälkeen sitten täysin nutrien varaan, kun arki koittaa ja töissä ei voi edes mussuttaa koko ajan niin kuin kotona
:omppu
Kuva
[/url]

Poppana

ViestiKirjoittaja Poppana » Pe Heinä 22, 2011 8:08 pm

Tämäkin päivä ok. Vähän lipsunut nutrauksesta eli aamulla ja päivällä valmispirtelö yht 400 kcl klo 17 salaattia jossa tonnikalaa ja raejuustoa. Rutkasti vichyä. Nyt on tullut koira viikonloppu hoitoon joten lähden kuluttamaan tonnikalat kunnon lenkille, kiva kun kaveri :)

Vaapukka lääkekuuri kurja juttu. Monesti tyssännyt dietti sairastumiseen sitten sitä itsesäälissä puputtanut suklaata :( .
Tsemppiä sulle, tavallinen ruoka lääkkeen kanssa ei varmasti vesitä koko hommaa ja tärkeintä kuitenkin on parantua :peukku
Kuva

Poppana

ViestiKirjoittaja Poppana » Su Heinä 24, 2011 2:41 pm

Lenkki 48 min, vähän juosten/hälkätenkin ehkä n 1km koko matkab 5-6km. Keskisyke 136, 466 kcl sykemittarin mukaan kulutettu :).
Liikunnan jälkeen niin loistava olo, vaikka lähteminen tuntuu aina niin työläältä.
Jännässä odottelen illan punnitusta
Kuva

Poppana

ViestiKirjoittaja Poppana » Ma Heinä 25, 2011 12:38 pm

Tosi tyytyväinen viikossa oli lähtenyt 3,1kg :D . Sain tehtyä oman tikkarinkin. Nyt tässä pohdiskelen milloin siirryn Nutrauksesta karppaukseen. Ehkei kuitenkaan vielä, nämä Nutrit on niin helppoja. Melkein täytyy katsella, että putoaako paino jatkossa ok tällä systeemillä, jos nihkeää niin sitten alan sen hiilihydraattien laskemisen. Liikuntaa olen lisännyt myös nollasta kohtalaiseen.

Tsemmpiä kaikille :peukku
Kuva

Helmi78
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0

ViestiKirjoittaja Helmi78 » Ke Heinä 27, 2011 8:22 am

Täällä ei suju kyllä mitenkään :( Nyt täytyy ottaa niskasta kiinni..

Voisitko Poppana, Vaapukka ja kukka1 ja muutkin halukkaat laittaa päivän ruokailujanne tänne? Kun mulla on vähän hakusessa mitä saa syödä ja mitä ei saa syödä.. ja paljonko tulee kaloreita teillä päivässä? Eli kaikki vinkit kehiin :D
Vuosi 2010: -12kg
Vuosi 2011 tavoite 3-5kg

Pumpernikkeli
Aloituspaino: 99
Pituus: 160
Laihdutustapa: osanutraus

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » La Heinä 30, 2011 12:41 pm

Pumpernikkeli ilmottautuu ja ilokseen toteaa täällä vilisevän vilkkaan keskustelun, hienoa!!!

Itse olen ollut nutri ja laihistauolla koko kesän, mutta paino on pysynyt samassa :D Aina kun käyn vaakalla, lukema alkaa 89.... hienoa!

Olen vielä elokuun näin vapaammin ja syyskuun alussa palaan nutrailuun ja takaisin palstalle aktiivisemmin. Tavoite on syyskuu- joulukuu -10kg!!!!

Tsemppiä kaikille, teillä näyttää menevän hyvin :D
Kuva

kukka1

ViestiKirjoittaja kukka1 » Ke Elo 03, 2011 1:17 pm

Pariisi oli kaunis ja nähtävää vaikka kui paljon.. Ruokailut oli niin ja näin. Nutraus ei onnistunut kun aamuisin lähdimme hotellilta ja illalla palasimme myöhään takaisin. söin kuitenkin maltillisesti kun kerran päivässä ulkona syötiin + päiväkaffittelu jätskin tai leioksen voimin... Paino nousi hieman mutta on nyt jo palautunut eli turvotusta oli kun hiilarimössöllä aamun aloitti.
Nyt osittaisella nutrilla loppuviikko ja maanantaina alkaa sitten 5*päivässä syönti...nutreilla ja pussikeitoilla.
Kuva
[/url]

Poppana

ViestiKirjoittaja Poppana » To Elo 04, 2011 1:12 pm

Nutraus seis ja siirryn karppaamaan.
Totesin, että pelkillä nutreilla liikunta muuttuu aina vain vaikeammaksi, energia ei riittänyt. Toinen syy, en pysty juomaan niitä pussi nutreja ovat aivan hirveän makuisia :?
Nyt sitten harjoittelemaan karppausta. Voin sanoa että tuntuu oudolta mättää pekonia ja majoneesia, kermaa yms.... mitä on viimeiset 10v yrittänyt välttää viimeiseen asti. Mielenkiinnolla odottelen tuloksia. Mikäli homma ei luista siirryn takaisin nutrauksen pariin. Varmaa on, että karkin mässäilyyn en takaisin lähde.
Tällä hetkellä ongelmia tuottaa kipeytynyt nilkka :( en pysty liikkumaan ja juuri kun olin päässyt hyvään vauhtiin.

Tsemppiä ja hyviä tuloksia Kukalle ja muille nutrailijoille. Käyn varmasti jatkossakin lukemassa kuinka teillä sujuu :peukku
Kuva

vaapukka

ViestiKirjoittaja vaapukka » Pe Elo 05, 2011 9:04 pm

Poppana: kun karppaat, niin tarkistuta kolestroliarvot (tiedän karppaajia, joille niistä on tullut ongelmia...)

Vau kun täällä on hyviä tuloksia nutrattu! Minulla on pitkät vapaat takana ja tässä pikkuhiljaa pudottaudun kohti nutrausta. Tarkoitus on aloittaa maanantaina täysinutraus tai ainakin lähes täysi ja olla sillä varmaankin noin 3 viikkoa (ainakin näin aluksi).
Kuva
[/url]

Luru
Aloituspaino: 102
Pituus: 166
Laihdutustapa: Nutraus, jonka jälkeen annosten pienennys ja sään. ruokailut

ViestiKirjoittaja Luru » Ma Elo 08, 2011 9:48 am

Hoi nutraajat. Naturdietin juomissa parasta ennen päiväys 07/2011, kait ne vielä voi juoda jos ei näytä/haise oudolle? En kehtais koko pakettia heittää menemään ja kun ei kerta ole viimeinen käyttöpäivä niin... :)

Puolen vuoden paussin jälkeen tarkoitus olis sipaista viimeisen kaapissa lojuvat pussit naamariin. Elokuun tavoitteena olis tiputtaa neljä kiloa, mikä on kyllä mahdollista, kun nesteethän tässä lähtee ekana ja niitä taas on kerääntynyt.. Mut ehkä isompi tavoite on nyt, et ne kilot pysyy poissa eikä löydä tietään takaisin miun lantiolle.
Paino putoaa.. vai putoaako?

vaapukka

ViestiKirjoittaja vaapukka » Ma Elo 08, 2011 4:12 pm

hyvin voi juoda! Vitamiiniä ei ehkä ole niin paljon kun uusissa, mutta proteiinihan ei katoa. Minä oon joskus tehnyt vuoden vanhasta herbalifestä ja maku on ok (oli unohtunut mökille purkki)
Kuva
[/url]

Pumpernikkeli
Aloituspaino: 99
Pituus: 160
Laihdutustapa: osanutraus

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Ti Elo 09, 2011 12:01 am

Tää ois nyt sit tänään alottanu taas :D painoa ihan himppu enempi kuin mitä tickeri kertoo...ööh en nyt ees kyllä muista mitä tickerissä lukee, mut aamulla paino oli 90,6kg. Oon siis kesäkuun alusta asti ollut ilman nutreja ja laihiksia. Tänään siis aloitus ja mun tyyli on sekava osanutraus.

Tänään noin klo 11 suklaanutri. Sit reilun parin tunnin lenkki ja klo 15 suklaanutri, mihin lisäsin proteiinijauhetta (jotain hirveetä mättöä, siis paljon sokrua ja protskua, mut nuuka kun oon, niin käytän se pussin loppuun). Protskua siksi, kun liikun kohtalaisen paljon, jotta jaksaisin paremmin. En tiedä onko tämä nyt oikea tapa mutta kokeilen näin. Sit illalla noin klo 20 kaalikeittoa, kaalia, jauhelihaa vähän ja porkkanaa. Se oli taivaallisen hyvää. Sit tunnin verran nurmikon leikkausta ja klo 23 vielä yks suklaanutri. Eli 3 nutria ja yks ruoka. Ei pöllömpi eka päivä!!!

Tänään kauppareissulla ostin allevon metsämarjan. Aamuisin ois tarkoitus laittaa jäisiä marjoja blenderiin ja vettä ja toi allevo sinne ja juoda ns. tuhdimpi pirtelö. Tämä siksi, kun kesän ajan oon tehnyt jogurtteihin marjoista pirtelöitä ja ne on olleet niin hyviä ja täyttäviä. Sit jos päivällä siihen yhteen suklaanutriin sit lisäis sitä protskua. Ja yks kevyt ruoka, näillä ois tarkoitus mennä. Ja tavoite ois, että jouluun 2011 mennessä -10kg! Ei pitäis olla lainkaan mahdoton tehtävä! :D
Kuva

Luru

ViestiKirjoittaja Luru » Ti Elo 09, 2011 10:24 am

Selvisi ekasta päivästä suht kivuttomasti. Aamulla oli nälkä ja illalla yritti närästää, mut muuten aika hyvin porskutettu eka päivä läpi :) Toivottavasti tää päivä ois yhtä helppo 8). Tossa laskeskelin, et 3 kilon kuukausivauhdilla saisin sen toivoton 15 kiloa pois tän vuoden puolella. Ja tuo tiputusvauhtikin on mielestäni ihan mahdollinen ja toteutettavissa. Nutreilla en siis kuitenkaan meinannut mennä kuin kolme viikkoa. Syy tavoitteelle on hääpuvun metsästys, joka alkaa heti vuodenvaihteessa ja häitä tanssitaan vuoden päästä syksyllä (jos elämä ei keksi heittää kiviä tielle).

Pari kertaa aikaisemmin nutranneena tiedän, että homma toimii joten se on aika iso motivaattori. Kevään tiputetuista kiloista osa tuli takaisin :oops: sattuneesta syystä: en kestä stressiä hyvin ja sain tietää, et työpaikka menee alta :evil: . Eikähän siinä mitään, mut alle 30 000 asukkaan kaupungissa työpaikkoja ei varsinaisesti tipahtele taivaalta joten stressimittari paukahti katosta läpi ja herkut kurkusta alas.

Edelleen meinaan mennä tyylillä viisi pirtelöä (jos mahdollista) tai jos paljon liikenteessä niin kolme pirtelöä ja yksi patukka. Liikuntaa en harrasta suuria määriä, enimmäkseen pyöräilyä ja nekin lenkit pysyy siinä noin 20 kilsan pyrähdyksissä. Syksyn tullessa hölkkääminen alkais taas himottaa, mut kattoo nyt miten sitä sit jaksaa alottaa tuommosta uudelleen pitkän tauon jälkeen.

vaapukka

ViestiKirjoittaja vaapukka » Ti Elo 09, 2011 11:17 am

Täälläkin ekapäivä meni kohtuullisesti. Kalorit kyllä noin 850 eli pikkasen vielä pitäs nipistää, mutta ekapäivä takana ja vaaka -400g (nestettähän se on...) mutta kumminkin :)
Kuva
[/url]

Luru

ViestiKirjoittaja Luru » Pe Elo 12, 2011 10:44 am

Ketkäs kaikki nutraa tällä hetkellä? Olis kiva saada sitä vertaistukea muilta ja kuulla mahdollisista ongelmista muiltakin.

Itselläni lähtenyt käyntiin taas "liian vaivattomasti" eli kolmantena päivänä oli tuskaa ja muuten ei mitään ongelmia. Juomisen suhteen oon vielä ihan alkajan tossuissa, kun en muista mitenkään kotona ollessa juoda tarpeeksi. Töihin kun palaa, niin helpottuu varmasti. Rutiinit palaa, että 0,5 litran pullo täytetään aamulla, ekalla tauolla ja lounaalla. Kotona juodaan loput.

Kolme päivää nutrausta ja yksi "vapaa-päivä" takana. Painoa lähtenyt ihan kivasti, mutta vielä sinne 78 kiloon (missä jo oltiin, on matkaa). Toisaalta nyt tuntuu sille, et jo siinä 78 kilossa mie näytin ihan hyvälle (valokuvat) eli ehkä miun "ihannepaino" ei olekaan niin alhaalla kuin olen ajatellut ja saattaa olla, et tää projekti onkin lyhyempi kuin olin ajatellut. Voipi olla, et se 65 kiloa mikä on tän pituselle vielä tietyllä tavalla liikaa, onkin miulle just hyvä. Jos pääsen itseni kanssa sopuun tuosta ja uskon siihen, niin ehkä tämä elämäkin tästä helpottuu. Kaikkihan nimittäin on lähtenyt siitä liikenteeseen, kun painoin 65 ja tunsin olevani läski. Sen jälkeen vaan paino ei tippunutkaan vaan nousi ensin tasaisesti ja sitten humisten.

Mut palataas nutraukseen. Miulla ei tälläkään kertaa ole suolaisia pusseja, ainoastaan makeita. Sen lisäks vichyä, light limuja, kahvia (ihan oikeella maidolla). Kun nutrit kaapista loppuu, jatketaan terveellisemmällä linjalla. Tai mikä minä olen sanomaan mikä on terveellistä ja mikä ei. En ole koskaan syönyt kovinkaan terveellisesti. En edes kouluaikana/kotona asuessa.

Mut joka tapauksessa, tsemppiä muille (jos teitä vielä on) nutraajille ja hyvät viikonloput!

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”