Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Lintetsa
Aloituspaino: 90
Tavoitepaino: 70
Pituus: 159
Laihdutustapa: VHH, VLCD, PV, milloin mitäkin
Laihdutushistoria: 2008 syksyllä paino 83 kg, 2009 kesällä paino 70 kg, kesällä 2010 paino 85 kg, keväällä 2011 paino 90kg ja nyt siitä toivottavasti suunta jälleen alaspäin.

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja Lintetsa » Su Touko 22, 2011 9:49 pm

Pumpernikkeli: onnittelut!!

Jenny: Ei masennuta, täällä toinen repsahtelija :) Ens viikko paremmin?
Kuva
Kuva

JennyAdelina
Aloituspaino: 93
Pituus: 167
Laihdutustapa: Kiloklubi
Laihdutushistoria: Kaikenlaista ja moneen kertaan, silti vaan paino on jatkanut nousuaan. Edelliset kerrat päättyneet jo raskautumiseen tai omaan saamattomuuteen.

ViestiKirjoittaja JennyAdelina » Su Touko 22, 2011 11:36 pm

Lintetsa: Juu :) En mä näiltä ekoilta päiviltä ihan hirveesti odottanutkaan. Eikä oo tarkoitus olla liian ankara ittelleen, kun siitä ei tuu mitään muuta ku sanomista ja lisää repsahduksia :roll:

Tämän päivän kalorit noin 1400, ihan ok. Nutreja oon syöny 2 pussia. Huomenna pitää taas kiristää vähän...

Mietin tuossa kun olin pesismatsissa, et paljonko on light-limsassa kaloreita? Kun tuolla meidän kentällä niiden tilalle on tullu maustetut vedet, joissa näyttäis olevan 60 kcal per pullo. On nimittäin niin hyvää tuo vesi, että voisin ottaa sen omalle ruokalistalleni ihan vakituiseksi juomaksi :) Kai tuo menee "vähäkalorisena juomana" mitä nutrien kans voi juoda?

Kuva

Kuva

kamro
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: Kaikkea on kokeiltu, tällä hetkellä nutraus
Laihdutushistoria: Kerran enemmän lihonut kuin laihtunut

ViestiKirjoittaja kamro » Ma Touko 23, 2011 9:30 am

Mulla on nyt 2 viikkoa takana ja pudotusta 6,3 kg. Paino on junnannut kovasti edelliseen kuuriin verrattuna mutta kai se niin on että 2 pitkää nutrausta vuoden sisään on aika kova sana. Joskus tekee kovasti mieli muitakin makuja kuin nutria ja niitä korvaamiseen käyttämiäni maitorahkaa yms. Olen juonut light-hedelmälimuja, vaikka niistä kyllä tulee aika paljon kaloreita joten ei voi ihan tolkuttomasti juoda.

Olo on edelleen heikko ja kiukkuinen. Ehkä se vielä iloksi muuttuu... 4,5 viikkoa jäljellä!

Terkuin Kamro
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä
Kuva

Pumpernikkeli
Aloituspaino: 99
Tavoitepaino: 75
Pituus: 160
Laihdutustapa: osanutraus

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Ti Touko 24, 2011 9:09 am

Kamrolla ihan loistotulos!!!!! meiksi on nutraillu 2 kuukautta ja tulos on suunnilleen sama ?!?!

Siis, joo...hitaasti, hyvin hitaasti tää tippuu. Mut tippuu kuitenkin ja tavallaan on aika helppoo. Tästä on tullut sellainen rytmi! Neljä nutria (tai kolme) kello 15-17 välillä salaattia tai sosesoppaa. Tänään taas sosesoppaa :D viikonloppuna hiukan löysemmin, mistä tulee hiukan takapakkia, mut pää taitaa kestää paremmin kun on ns. yksi syömispäivä :D

Jatketaan naiset! Me pystytään tähän! Täällä on tosi upeita tuloksia yhdellä sun toisella!!!
Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ti Touko 24, 2011 12:05 pm

Pumpernikkeli, täytyy muistaa että mulla lähtöpaino tähän nutraukseen 145 kg eli on mistä ottaa...
Selailin edellisen nutrikuurin tilastoja ja kyllä ne pudotukset alkua lukuunottamatta oli sitä 1,5 kg luokkaa viikossa. Jos nyt menisi 1 kg niin se olisi hyvä. Tässä vaihessa täytynee todeta että en tule pääsemään tavoitteeseen, jonne on siis vielä 8,5 kg ja aikaa on 4,5 nutriviikkoa ja 1,5 leikkausta edeltävää viikkoa jolloin aion lisätä proteiiniä ja syödä paljon marjoja ja hedelmiä.

Siitä huolimatta, vointi viime päivinä vähän parempi kun suostun menemään petiin kello 19. Valvon tosin tunnin pari pätkissä, mutta jaksan sitten nousta kello 6 ylös. Eipä tule syötyä kun on unten mailla...

Tsemppiä kaikille!

T. Kamro
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Ke Touko 25, 2011 8:01 am

Hitto vie sehän tippuu :D aamun luku 90.9kg!!!! Eilisestä -600g :shock:

Eilinen meni kyllä oudosti...aamulla normisti nutri. Sitten kello 13 aikoihin Hesburgerissa kanawrappeja, paketissa oli kaksi sellaista. Niillä meni koko pitkä päivä, illalla kello 22 aikoihin toinen nutri. Ei nyt ihan oikeaoppista, mutta tajusin vasta joskus 20 aikoihin illalla, että herranjumala mä en oo ottanu pirtelöitä :lol:

Tänään uus päivä taas. jospa tänään sit sitä sosesoppaa?!? :wink:
Kuva

JennyAdelina
Aloituspaino: 93
Pituus: 167
Laihdutustapa: Kiloklubi
Laihdutushistoria: Kaikenlaista ja moneen kertaan, silti vaan paino on jatkanut nousuaan. Edelliset kerrat päättyneet jo raskautumiseen tai omaan saamattomuuteen.

ViestiKirjoittaja JennyAdelina » Ke Touko 25, 2011 2:45 pm

Yritinpä sitten syödä tuota Nutriletin kanakeittoa :pahaolo Ei mene alas, ei...

Eli jos joku haluaa, niin voisin luopua noista. Siis 14 pussia Nutriletin kanakeittoa löytyy, päiväystä 22.09.2012 asti.

Mä pysyn noissa tähänasti ainoissa hyvänmakuisiksi todetuissa, siis suklaa ja mocca. Yritän mahdollisimman paljon mennä nyt nutreilla, illalla ehkä pesistreenien jälkeen joutuu ottamaan jotain oikeeta ruokaakin.

Mutta nyt kuorimaan ja pilkkomaan naposteltavaa jääkaappiin, porkkanaa ja lanttua on odottamassa :)
Kuva

Kuva

Aurink*

ViestiKirjoittaja Aurink* » Ke Touko 25, 2011 6:18 pm

Voi harmi, JennyAdelina tuon kanakeiton kanssa... Ostin viime viikolla nutrin tomaattikeittoa ja totesin sen syömäkelvottomaksi. Onneksi se paketti on vaan pieni...

Suklaa ja mocca on munkin suosikit, aloituspaketin mansikkapirtelö oli musta pahaa. En ole siis uskaltaunut kokeilemaan metsämarjapirtelöä kun pelkään senkin olevan pahaa. Kasviskeitto sen sijaan on ihan syömäkelpoista!

Isot tsempit kaikille nutrailijoille!!

Lintetsa
Laihdutushistoria: 2008 syksyllä paino 83 kg, 2009 kesällä paino 70 kg, kesällä 2010 paino 85 kg, keväällä 2011 paino 90kg ja nyt siitä toivottavasti suunta jälleen alaspäin.

ViestiKirjoittaja Lintetsa » Ke Touko 25, 2011 9:56 pm

Tsempittelyt vielä multakin kaikille nutraajille. Itseltäni nutraaminen päättyi massiivisiin repsahduksiin ja sitä kautta muutokseen. On vaan todettava ettei ollut mun juttu tää nutraus :)

Mutta mielenkiinnolla ja tsemppi-innolla jatkan tämän ketjun seuraamista :)
Isot tsempit varsinkin pumpernikkelille, kamrolle, Jennylle ja Aurink*lle, jaksakaa jaksakaa, kesä on ihan kohta täällä :D
Kuva
Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Touko 26, 2011 10:03 am

Lintetsa, ei se aina onnistu. Joku toinen vähemmän radikaali konsti voi toimia toisilla. Tsemppiä silti!

JennyAdelina ja Aurink*, ei mullakaan mene keitot alas eikä mikään muu kuin suklaanutri. Mocca vois olla ihan ok mutta suklaata on varastossa joten en ole ostanut uusia. Tykkään kyllä niistä Naturdietin päärynä, ananas ja mitälie-makeista mauista, kun juon light-mehuja ja ne on aika samanlaisia. Ne on aika paljon kalliimpia kuin nutriletit.

Mulla ei paino laske mutta toisaalta ei vatsakaan toimi. Pitänee aloittaa jotain rakeita aamuisin, löytynee kaapista... vähän kyllä masentaa mutta ei ainakaan ole nousussa joten parempi sekin kuin ei mitään.

Terkuin Kamro
Kuva

Saru
Pituus: 165
Laihdutustapa: Gramma kerrallaan

ViestiKirjoittaja Saru » To Touko 26, 2011 12:47 pm

Heips, minulla on jo kolmas parempi nutripätkä menossa vuoden sisään ja siitä 4. päivä. Aloitin viime syksyllä 3 viikon pätkällä ja vuodenvaihteen jälkeen olikin rikkonaisempi nutripätkä. Keväällä oli yksi aloitus, mutta se kaatui flunssaan ja kiireeseen. Nyt on hieman seesteisempi vaihe opinnoissa päällä, joten nyt nutraan taas hetken.

Minunkin kaapissa soppanutrit tahtoo viipyä pisimmiten, mutta nekin menee alas mutta vain mausteiden kera. Tomaattinutriin sekoitin tälle aamua jalapeno-tabascoa, valkosipulirouhetta ja suolaa. Ilman pikkuisen extrasuolaa mulle ainakin tulee nutratessa huono olo, varsinkin kun juon enemmän vettä. Kokeilkaa ihmeessä lempparimausteiden kera saako niitä tuunattua hieman. Ja sekin auttaa, kun antaa sopan hetken aikaa olla kupissa ja makujen tasoittua.

Olin superturvoksissa kun aloitin maanantaiaamuna, nyt torstaiaamuun mennessä onkin lähtenyt jo 2,6 kg, saapas nähdä milloin pudotus tyssähtää.

Jännä miten joillakin nutraaminen saa aikaan syömiskierteen, itsellä tämä vapauttaa pään niiden herkkujen himoamisesta, kun on tiukka linja sen suhteen niin se on helpompi pitää. Ja se jatkuu aina nutraamisen jälkeenkin. Nousut painossa on tulleet loppulukukauden kiireistä ja stressistä ja nukkumattomista öistä ja juhlapyhistä.

Tsemppiä kaikille nutraajille!!!

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » To Touko 26, 2011 6:25 pm

Mun vaaka näytti mulle tänään taas 91.1, eilinen oli 90.8, no mutta tätähän tämä on.

Mut ne tiukat farkut, missä ei puoltoistaviikkoo sit pystyny kunnolla hengittämään on kyllä yhä tiukat, mut hyvin kulkee henki ja päälle tursuava makkarakin on ehkä pienempi. Olen tyytyväinen.

Keittiön kalenteriin oon kuun alkuun merkinny -4.2kg pudotettu siihen mennessä. Tuntuu, että on jumittanu koko kuukauden ja nythän pudotus on jo yli -8kg :D

Tsempit meille taas :peukku
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Pe Touko 27, 2011 7:34 am

JIHUUU!!!! Tänään 90.7kg, mikä on -9kg!!!! :D :lol: :shock: enää yksi kilo, niin on ekat kymppijuhlat :wink:

Wau!

:peukku :peukku :peukku
Kuva

Lintetsa

ViestiKirjoittaja Lintetsa » Pe Touko 27, 2011 12:09 pm

Tosi mahtavaa Pumpernikkeli! Suuret onnittelut!!! :peukku
Kuva
Kuva

lune
Aloituspaino: 71
Tavoitepaino: 53
Laihdutushistoria: Nutrailua ja muita tiukkiskuureja - tavoitteena terveelliset elämäntavat vähillä herkuilla

ViestiKirjoittaja lune » Pe Touko 27, 2011 5:08 pm

Moi pitkästä aikaa :D !

Pumpernikkeli, onnittelut mahtispudotuksesta!! 9 kiloa oot jo pudottanut, tosi hienoa :peukku !

Ja täällähän on hyvä meininki päällä monella :D ! Hienosti moni onnistuu nutraamaan ja jaksaa vaan jatkaa tai sitten jatkaa laihista muulla tavoin. Mulla lihotuskuuri menossa, jo pitkään :oops: . Ei ollenkaan hyvä! Haluanko todella kilot takaisin? No hemmetti en! Useampi kilo jo tullut tickerin lukemista ylöspäin ja ärsyttää :evil: .

Tänään oon nutrannut, jospas yrittäisi ees pari päivää kun nutreja kumminkin löytyy kaapista ja ne on menossa pahaksi jo viim syksyn alussa.

Me lähtään pidemmäksi aikaa Amsterdamiin (useammaksi viikoksi, tarkkaa aikaa en vielä tiedä kun mulla on vain menolippu :) ) nyt maanantaina, joten lopahtaa nutraus heti alkuunsa!

Ei sillä etteikö Amsterdamista nutrityyppisiä valmisteita löytyisi (vaikka melkein kaikki hollantilaiset on ärsyttävän hoikkia..) ja viime vuoden lopulla kun asuttiin kolmisen kuukautta niin menin ja ostin sellaista olikos se WeightCare-nimistä nutrivalmistetta, ostin sitä Nutriletin 5-day startia vastaavan pakkauksen. Maut oli kyl ehkä aavistuksen huonompia..mutta jännä kokeilla vastaavia tuotteita. Onko muilla kokemuksia vastaavista "eksoottisista" nutrituotteista?

Ei muuta kuin tsempit kaikille :peukku !
url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wiSO1Tw/]
Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Pe Touko 27, 2011 9:25 pm

Onnea, Pumpernikkeli! Hieno tulos!

Piia, onnea matkaan! Hyvä alku sulla ja ajankohta kun on kevään juhlat tulossa...

Lune, kuulostaa jännittävältä sun reissu! Vaikea kuvitella että Nutrilettiäkin kauheampia makuja on... minusta nekin on aika hirveitä. Tosin en ole kokeillut niitä LCD-tuotteita. Patukat ovat kyllä oikeastaan aika hyviä ja niitä söisin vaikka ilokseni.

Mulla viimeinkin vaaka nytkähti alaspäin eli 3 viikkoa takana ja 7,6 kg pudotusta. 7,2 kiloa tavoitteeseen joten tiukille menee. 4 viikkoa nutrausta ja 10 päivää LCD-dieettiä jäljellä ennen leikkausta.

Tsemppiä viikonlopun houkutuksiin!

Terkuin Kamro
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » La Touko 28, 2011 8:23 am

Jei!

Eilisestä -100g. vaikka alkoi kuukautiset? Ja söin eilen taas jauheliha tortilloja muutaman? :D

Nyt ei saa lipsua! Ei yhtään!

:peukku
Kuva

Saru
Pituus: 165
Laihdutustapa: Gramma kerrallaan

ViestiKirjoittaja Saru » La Touko 28, 2011 4:44 pm

Täältäkin Pumpernikkelille myöhästyneet 9-kilo onnittelut! Joko pian menee kymppi rikki?

Lune, oioioi, nyt meni naama kateudesta vihreäksi. Kävin Amsterdamissa pari vuotta sitten ja ihastuin kaupunkiin todella paljon. Siellä oli jotenkin rento fiilis ja ihana sekoitus vanhaa ja uutta ja ne ihanat rakennukset! Niin uudet kuin vanhat. Sinne tahtoo joskus takaisin!

Kamro, kiitos! Juhlia ei tosin ole tiedossa tälle kesää, ellei joku yllättäen paukauta naimisiin! Nyt taidetaan viettää suvussa välivuotta lakkiaisista ja rippijuhliakin pitää odottaa että seuraava sukupolvi varttuu siihen ikään! Seuraavat isommat juhlat lienee sitten itsestä ja omista opinnäytetöistä kiinni.

Eilinen meni illasta vähän tunnesyömisen piikkiin, mutta tänään päivää ja syömistä on rytmittänyt liikkuminen. Voi olla, että syön vielä tänään(kin) ekstraproteiinia, jotta lihakset jaksaa sitten paremmin ja huomennakin liikunta maittaa. Mullahan tuo nutraaminen tuppaa olla enemmän osanutraamista, korvaan 1-2 pussia lihalla ja kananmunilla sekä nyt olen syönyt raejuustoa ihan raakasti siihen päälle. Mutta turhat hiilarit on iso nounou. Kauhea hinku saada vaaka näyttämään alle 110 kilon. Ja niin pian kuin mahdollista!!!

Tsemppiä viikonloppuun kaikille!!!

Sasu
Aloituspaino: 88
Tavoitepaino: 65
Pituus: 170
Laihdutustapa: osa nutrilet, vähähiilihydraattinen
Laihdutushistoria: Vauvelin synnyttyä ei kilot karisseetkaan vaan niitä tulikin muutama lisää. Nyt pitäisi ekaksi päästä niistä eroon ja sit vähän vielä lisää jos intoa riittää.

ViestiKirjoittaja Sasu » Su Touko 29, 2011 8:47 pm

Wau! Onnea Pumpernikkeli hyvin sujuneesta painon pudotuksesta!! Mielettömän hienoa! Ja tsemppilöitä myös muille!
Mulla ei ole nyt oikein sujunut, mutta ei ole onneksi paino noussutkaan. Jotenkin sain taas tsemppiä itsekin luettuani teidän viestejä. Pitäis muistaa vaan tulla useammin tänne lukemaan ja kirjottamaan, että pysyis mielessä. Tuppaa meinaan muuten unohtumaan toi painon pudotus... :?
Huomenna maanantaina on taas hyvä aloittaa!!! :peukku
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wkTLq13/]
Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ma Touko 30, 2011 6:17 pm

Mulla 6,6 kg tavoitteeseen eli painoa on kuitenkin 3,5 viikossa lähtenyt 8,2 kg. Eli hyvin.

Tänään on puolivälipäivä, ou jee! Taidan pitää nutrikuurin päätteeksi sellaisen herkkupäivän että vatsa menee todella sekaisin... tai ehkä en, katsotaan.

Olen ostanut ihania kirppis- ja alevaatteita, suurin osa mahtuu nyt ja osa syksyksi eli 1 koko liian pieniä. Tavoitevaatteita pitää olla!

Taidan olla nyt suunnilleen pienimmilläni 10 vuoteen eli edellisen dietin pohjalukemissa. Tästä alaspäin olen viimeksi ollut 1990-luvulla. Aika hurjaa...

Tsemppiä kaikille!

Terkuin Kamro
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Ke Kesä 01, 2011 8:00 am

Täällä vielä ollaan! Tosin tämä viikko alkoi repsahduksella. Mutta se oli kyllä vain lihaa mitä söin, sitä on pitkään tehnyt mieli, joten en siitä sitten sen kummemmin stressaa. Pippuripihviä syötiin perunoilla, kermapippurikastikeella ja parsakaalin kanssa. Tänään lukema oli jotain 91.3, mut en tickeriä muuta, koska tämä on vain väliaikaista :D

Se on toverit kesäkuu :peukku
Kuva

bubuli
Aloituspaino: 106
Pituus: 168
Laihdutustapa: nutraus

ViestiKirjoittaja bubuli » To Kesä 02, 2011 12:23 pm

Nyt on kuukausi takana ja 8kiloa gone! Nutaus on muuttunut osanutrailuksi eli tonnikala salaattia ja herkkusienia pussien ohella syön. Olo alkaa olemaan koko päivän virkeä ja vatsakaan ei vaivaa. Silloin kun aloitin niin ensimmäisellä viikolla sain ihan kunnon kramppeja vatsaan. (yllättävä vihannesten syönti varmaan yllätti :lol: ) Mukava lukea täältä onnitumisia ja tietysti pikku "repsahdukset" kuuluu välillä asiaan. Ja vaikka vähän repsahtaa niin ei se sitä viikkokalorimäärää paljon nosta joten niskasta vaan uudestaan kiinni. Itsellä pikku karjalanpiirakka maistelu sai vatsan vaan toimimaan mistä painokin hurahti kilon alaspäin :) Ihanaa kesäkuun alkua kaikille.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wFt2Pxo/]
Kuva
[/url]

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ti Kesä 07, 2011 7:10 am

Mulla on nyt lähtenyt 11 kg eli tavoitteeseen enää 4 kg ja 2,5 viikkoa jäljellä. Hilkulle menee...

Bubuli, olet ihan oikeassa siitä että pieni repsahdus laittaa usein vatsan toimimaan ja painon laskuun. Kunhan ei jää päällle, ja se riskihän aina on kun alkaa sooloilemaan.

Olen nauttinut pyöräilystä eka kertaa 15 vuoteen ja ihanasta kesästä!

Tsemppiä kaikille,

terkuin Kamro
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Ti Kesä 07, 2011 8:38 am

Minäkin täällä yhä! Kiirettä pitää ja nutraus ei suju ihan suunnitelmien mukaan. Tuntuu olevan nyt jotain kissanristiäistä joka päivä. Ei suuria repsahduksia, mutta pieniä koko ajan. En ole harmistunutkaan, mutta en tietysti hirveän iloinenkaan. Aamun paino 90.2kg, eli melko sama kun viimeviikolla. Mutta ei ole tarkoituskaan olla luovuttamassa. Sitkeästi jatkan aina vaan!

Kamrolle erityistsemppaus! Kyllä se parissa viikossa onnistuu kun oikein haluaa!!!
Kuva

kaivo
Aloituspaino: 118
Pituus: 178
Laihdutustapa: Nutrit niin pitkään kuin kestän, loput 10kg hiljakselleen.
Laihdutushistoria: Jojo!

ViestiKirjoittaja kaivo » Ti Kesä 07, 2011 10:10 pm

Lintetsa, meillä taitaa olla sama hääpäivä tulossa... :) Tsemppiä nutrailuun!

Yritin etsiä haulla, mutten löytänyt, joten... muistaako kukaan nutripussien korvaavuutta nk. sairaaladieetillä? Joskus täällä joku kertoi, ja nyt tarvitsisin sitä tietoa, sillä keitot ei meinaa mennä helteen vuoksi alas, ja pirtelöt maistuu muuten vaan pahalta :D
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Ke Kesä 08, 2011 12:09 am

Tässä tulee nyt muutama rivi yleistä pohdintaa :D

Siis mähän olen nyt laihtunut liki 10 kiloa parissa kuukaudessa. Joo se on tosi hieno juttu, lisää täytyy laihtua ainakin se 15 kiloa että oisin ns. oma itseni.
Nyt mua suuresti ihmetyttää se, että kun näen oman peilikuvani, joka on siis jo sen 10kg pienempi, minut valtaa aivan suunnaton itseinho. Tai äskenkin kun kävin suihkussa ja saunan ovi on siinä vastapäätä ja alaston paksu vartalo piirtyy siihen lasiin, niin minusta se näyttää iljettävältä. Tuntuu, että se on nyt iljettävämpää katseltavaa kuin silloin +10kg sitten. Tuntuu, että sitä löysää on paljon ja niitä muhkuroita riittää. Ihmettelen siis lähinnä sitä, että se 10 kiloa ei tunnu just missään. Kummallinen itseinho on vallannut mielen, vaikka pitäis olla iloinen ja ylpeä jokaisesta pudotetusta kilosta.

Semmosta tänään :mrgreen:
Kuva

Aurink*

ViestiKirjoittaja Aurink* » Ke Kesä 08, 2011 8:24 am

Voi Pumppernikkeli, inhottava juttu... Mulla on vähän sama homma. Vaatteista huomaa, että kiloja on lähtenyt, mutta itse en vartalostani muutosta niin huomaa ja se vähän harmittaa. Toisaalta täytyy varmaan antaa ihollekin aikaa kutistua, sillä ei kai se ihan hetkessä (edes parissa kuukaudessa) tapahdu... Ja kai sekin olis hyvä, jos sais vähän lihasta sinne ihon alle niin vartalo näyttäisi paremmalta. Ajan kanssa sitten... Tsemppiä kovasti jatkoon!!

:pupu

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » To Kesä 09, 2011 9:28 am

JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!

KYMPPIJUHLAT TÄNÄÄN!!!!!!

Aamunpaino 9.6.2011 89.7kg kun aloittaessa 4.4.2011 se oli 99.7kg

Trallallaa.... :lol: :D

Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Pe Kesä 10, 2011 9:00 am

Onnea kympin johdosta, Pumpernikkeli! On ihan luonnollista että laihduttaessa tarkkailee vartaloaan ja sen muutoksia suurennuslasilla. Kun ei laihduta, niihin ei kiinnitä niin paljon huomiota. Minäkin olen välillä ihan vakuuttunut että olen lihonut vaikkei se ole mitenkään mahdollista.

kaivo, se korvaus on 70 g mahdollisimman rasvatonta lihaa, kalaa tai kanaa, 1 kananmuna tai 4 dl rasvatonta maitoa tai piimää. Olen myös korvannut rahkalla ja raejuustolla siten, että katson paljostako tulee se noin 120 kaloria ja syön sen verran eli 1,5 dl raejuustoa tai noin 2 dl rahkaa. Rahkaa voi maustaa laimentamattomalla Fun Light-tiivisteellä, jolloin se maistuu jopa hyvälle. Ja raejuustoa syödä salaatissa tai keinomakeutettuna sellaisenaan "ananas vain puuttuu..."

Mulla nyt siis 11 kg pudotusta ja 2 viikkoa nutrausta jäljellä. Kihti vaivaa, täytynee soittaa ja pyytää ohjeita. Estolääkitys on muttei tunnu riittävän. Välillä paino nouseekin vähän, ja junnaa näistä helteistä. Periksi en silti anna...

Olen syönyt paljon suolaista ja se on ollut hyvä, ei ole suonta vetänyt kuten viime kerralla. Ja tietysti runsas nesteytys nyt helteellä.

Tsemppiä kaikille!

Terkuin Kamro
Kuva

kaivo
Aloituspaino: 118
Pituus: 178
Laihdutustapa: Nutrit niin pitkään kuin kestän, loput 10kg hiljakselleen.
Laihdutushistoria: Jojo!

ViestiKirjoittaja kaivo » Pe Kesä 10, 2011 11:31 am

kamro, kiitos paljon! Täytyy ruveta noita käyttämään, niin saa vaihtelua. :)
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Ti Kesä 14, 2011 9:39 am

:oops: pitkän viikonlopun kesälomareissu takana ja aamun paino näytti +3,2kg!!!!! ei voi olla totta. Vaan kyllähän se on :( tosin turvotusta on ihan selkeesti ja ihan kyllä reilusti olen syönyt. Hotelli aamiaiset tuoretta leipää ja kermajuustoa ja kinkkua :D muutenkin lapsiperheen syömiset reissussa on melkein hampurilais ja ranskalaislinjaa....nyt kyllä täytyy myöntää, että mun hampparit on pitkäksi aikaa syöty. kaksi isoa karkkipussia söin melkein yksin ja yksi suklaalevy meni perheen kesken. Mutta eipä tässä hätää, ketju on jo katkaistu ja tavoite taas takasin siinä -10kg, minkä toivon piakkoin saavuttavan. Se mistä olen erityisen ylpeä, on se että tämä mässyttely tosiaan nyt loppui sit eiliseen iltaan. Entinen minä olisin jatkanut ja jatkanut vaan. Entinen minä olisi lentokentän taxfreestä ostanut suklaata reilusti, niin nykyinen minä osti vain yhden haribopussin!!!!

Tsemppejä meille, mihin te ootte muuten kadonneet taas? :peukku mä lähden kohta ottamaan päivän ekan nutrin ja ruokana mulla on tänään fetasalaattia! Eli 4 nutria ja salaatti + reipas lenkki koirien ja lastenvaunujen kanssa olisi tavoitteena!!!!
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Pe Kesä 17, 2011 9:12 am

Reissukilot ja vähän muutakin pudotettu tiistaista perjantaihin :D :D :D
Päivän paino -10.7kg!!!!! Olen nyt siis kilon verran uudella kymmenyksellä, hieno fiilis! Olen painanut näin "vähän" viimeksi raskaana ollessani syksyllä 2009, joten tuntuu hienolta! Enää 14 kiloa tavoitteeseeni!!!! Se paino missä on ihan hyvä olla on jo 11 kilon päässä, mutta ajattelin yrittää ainakin tuota 75kiloa, mielellään jopa sinne 70kiloon. Tää sujuu tosi hyvin, niin nyt on vahva usko, että tämä onnistuukin!!!!! Hyvä minä!! :D
Kuva

Aurink*

ViestiKirjoittaja Aurink* » La Kesä 18, 2011 11:37 am

Hyvä hyvä Pumppernikkeli!! Hienosti sait karistettua reissukilot!!

SuperM
Pituus: 170

ViestiKirjoittaja SuperM » Ma Kesä 20, 2011 11:15 pm

Tämä on täällä ketjussa jossain keskivaiheilla, kopioin aina välillä omaan päikkyyn niin pysyy tallessa.
mollymcmule kirjoitti:kopioin ittelleni tuolta nutrikeskusteluista:
VLCD-LAIHDUTUSVALMISTEIDEN KORVAAMINEN MUULLA RUOALLA- Syö joka päivä vähintään 2 pussillista VLCD-valmistetta
- Korvaa puuttuva valmistemäärä proteiinipitoisella, vähärasvaisella ruoalla

Seuraavat ruoka-aineet korvaavat yhden pussillisen Nutrilettia tai 2/3 pussillista Dietta Minia tai Nutrifastia
- 60-70 g kypsää, vähärasvaista lihaa, broileria tai kalaa
- 2 kananmunaa
- 4 kananmunan valkuaista
- 80 g raejuustoa
- 100 g maitorahkaa (maustaa voi light-mehulla)
- 75 g maitorahkaa + 0,5 dl rasvatonta maitoa

Jos korvaat 2 pussia VLCD-valmistetta muulla ruoalla, sinun tulee lisäksi ottaa monivitamiinivalmiste ja kalsiumvalmiste niinä päivinä.

Nyt on taas ensimmäinen nutrauspäivä takana. Alkaa mennä rutiinilla tämä aloitus. On niin kätevää kun en saata syödä aamupalaa ja olen laiska laittamaan töihin eväitä, mutta en taas viitsi työpaikan hiiilarilounastakaan syödä. Kahvillakin on tarjolla vain sämpylää tai pullaa. Nyt siis nutrailen viikot ja naatiskelen viikonloput kultsin kanssa. Syksymmällä voi varmaan nutrailla sitten kokonaan.

Viimeksi nutrailessa koitinkin kysyä kohtalotovereiden VERENPAINEESTA? Ittellä meni niin alhaiseksi alapainen että oli mahottoman heikko olo ja piti kaksin käsin melkein vetää suolaa että tokeni.
Kuva

Pumpernikkeli

ViestiKirjoittaja Pumpernikkeli » Ti Kesä 21, 2011 12:41 pm

Täällä yhäkin, viikonlopun ja menkkojen aiheuttamaa turvotusta poistaen. tästä on nyt tullut vähän paha tapa, että viikonloppuisin syö hyvin, niin alkuviikko menee pudotellessa niitä turvotuksia sit pois.............tänään alkoi kuukautisetkin taas ihan puskista. En tunnista oireita lainkaan nykyään, enkä tunne olevani turvoksissa niinkuin aina ennen?!?!?!

Osan nutreista olen viimepäivinä korvannut smoothiella. Luonnonjogurttia, vähän vaniljajogurttia, mansikkaa, mustikkaa, banaania ja hiukan makeutusainetta ja moska blenderiin........Slurpsis!!!!
Kuva

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”