Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ti Helmi 28, 2006 10:57 am

Lykkyä tykö! Osalla on kuulemma pientä päänsärkyä parina ekana päivänä, mutta sitten pitäisi oireiden hävitä. Muista juoda riittävästi vettä!

IsoIita

ViestiKirjoittaja IsoIita » Ti Helmi 28, 2006 11:04 am

Jep. Tossa onkin toi 1,5l vesipullo koko ajan vieressä. :D

IsoIita

ViestiKirjoittaja IsoIita » Ke Maalis 01, 2006 11:46 am

Toinen päivä alkanut. Hyvin menee, mutta menköön.

Sara

ViestiKirjoittaja Sara » Ke Maalis 01, 2006 1:55 pm

Kopioin tähän tekstin, jonka kirjoitin tuohon osastolle 25+.
Täällä näyttää olevan osaava nutrausporukkaa, jos vaikka vastauksia löytyisi:)

Tässä olisi kanssa uusi tulokas. Tarkoitus olisi laihduttaa n. 55 kg asti ja 52 kg olisi jostain syystä unelma, en tiedä miksi. Painoa on nyt 70 kg ja pituutta 160,5 cm.

Aluksi otan käyttöön "radikaalit" keinot, koska olen lähdössä 26.3. kahden viikon lomamatkalle ja olisi kiva näyttää muultakin kuin hylkeeltä. Nyt siis käytän nutrifasteja yms. sallitun parin viikon ajan. Eilen aloitin ja on vaikeaa. Ei fyysisesti vaan ennen kaikkea henkisesti, koska olen herkuutelijaluonne ja ruoka on mielestän ihana asia:) Nyt löysin kuitenkin helpotuksen kaupasta, popsin tällä hetkellä töiden lomassa babyporkkanoita ja juon valion sokerittomia mehukeittoja. Saako näitä käyttää nutrauksen aikana, toivottavasti...Uskon, että nuo nutrilitkut alkavat kyllästyttää, joten saako patukkaa syödä korvaamalla sillä 1-2 pussiannoksen. Olen niin untuvikko näissä, joten kaikki tieto on tervetullutta. Muuten mielestäni on fiksuinta laihduttaa liikunnalla ja ruokavaliolla, mutta se loma on niin pian. Kahden viikon jälkeen ajattelin yhdistellä nutrauksen ja lounaan, eli syön terveellisen lounaan ja muut ruokailut korvaan näillä. Viikkoa ennen lomaa ajattelin syödä jo muutakin kuin lounasta kiinteässä muodossa, mutta jotenkin järkesvästi. Lomalla en kyllä sitten nutraa...

Onko kenelläkään suurin piirtein minun kokoisellani (BMI 27,34) kokemusta nutraamisesta. Kuinka paljon se saattaisi tiputtaa muutaman viikon aikana?

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ke Maalis 01, 2006 4:32 pm

B52 nutrasi tooodella pitkään ja hän käsittääkseni söi esimerkiksi juur porkkanoita lisäksi. Auttoi kuulemma vatsankin toimintaan. Täysnutrauksessahan ajatus on, että kalorit eivät ylittäisi 800 kaloria päivässä, joten sitä kannattanee seurata, mutta enpä usko, että siitä on pelkoa kohdallasi, jos nutrien lisäksi popsit vähän porkkanoita + noita mehukeittoja - niissä keitoissahan ei tainnut olla paljon mitään kaloreita.

Terveydelliseltä näkökannalta käsittääkseni täysnutrauksessa olisi parasta pitäytyä niissä pusseissa, koska ne patukat eivät ole ravintosisällöltään yks yhteen pussien kanssa. Eli jos täysnutratessa vain pusseilee, niin saa ne tarvittavat ravintoaineet mitkä pitäisikin. Jos vetelee patukoita ja pusseja sekaisin, niin ravintoaineiden saanti ei ole taattu. MUTTA! Kun kyseessä on 2 viikon pätkä, niin tuolla ei käsittääkseni ole kovinkaan suurta merkitystä. Mitään hirveitä puutostiloja tuossa ajassa ei ehdi kehittämään.

Ehkä kannattaa pusseilla niin pitkälle, kun ennen reissua intoa piisaa ja sit lähempänä matkaa siirtyä "sekakäyttäjäksi". Ja ehkä yleensäkin kannattaa pohtia sitä, että lopettaisi nutrauksen hieman ennen matkaan lähtöä ja aloittaisi jo kotioloissa sen syömisen. Ettei käy niin, että on litkuilla 2 viikkoa ja sit ekana lomapäivänä vetääkin ties mitä herkkuja ja sen jälkeen voikin vatsa huutaa hoosiannaa, että mitäs ihmettä nyt tapahtui. Eli vaikkapa reilu viikko täysnutrausta pusseilla, sit 2-3 päivää pusseilla ja patukoilla ja vaikkapa 2 päivää kotona kevennetyllä ruokavaliolla, jotta vatsa tottuu taas.

Tämä oli vain sellainen hihasta vedetty ehdotus eli itse varmaan tiedät parhaiten.

Mä nutrasin joulun jälkeen 5 päivää ja siinä ajassa multa lähti 2-4 kiloa. 2 kiloa, jos vertasi nutrauksen lopetuspäivän tulosta edellisen viikon perjantain virallisen punnituspäivän lukemaan. 4 kiloa, jos vertasi sitä maanantai-aamuna megalomaanisessa turvotuksessa otettuun aamupainoon... :D Mutta, minä olen sinua isompi eli BMI oli lähempänä 29.

Ja tuota on aikas vaikea arvioida, kun se tosiaan riippuu niin paljon siitäkin, että paljonko sulla on nestettä yms. Ja vaikka itse voit olla hieman eri mieltä asiasta :lol:, niin nutrausnäkövinkkelistä sun lähtöpaino on kohtuu pieni, joten en usko, että mitään hirveän suurta painonpudotusromahdusta on luvassa. Mutta varmasti ainakin tulee hoikempi ja kevyempi olo!

Sara

ViestiKirjoittaja Sara » To Maalis 02, 2006 10:06 am

Ok, kiitoksia paljon infosta. En siis laita porkkanoita pannaan, niitä on muuten hirmu kiva napostella.

Tänään taas aloitettu aamu suklaanutrilla. Olen hankkinut eri merkkien "herkkuja", jotta saan hieman vaihtelua tähän gourmetruokailuun. Sen havainnon olen tehnyt, että NaturDietin suklaajuoma on parempi kuin Nutrifastin. Nämähän on on tietenkin makukysymyksiä, mutta ajattelin tuoda tämän kuitenkin julki.

IsoIita

ViestiKirjoittaja IsoIita » To Maalis 02, 2006 10:40 am

Kolmas päivä on menossa.
Hyvin on mennyt.
Nälkä ei ole ollut, mielitekoja kyllä. Eilen tosin enää vain vähän.

ansi
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja ansi » To Maalis 02, 2006 3:27 pm

:lol: :lol: JEEEEEE Isolita tsemppiä sulle jatkoihin hienosti sulla alkanu toi nutraus mä en voi sitä kokeilla kun rahasta tällä hetkellä tiukkaa joten jossain vaihees sit kokeilen ehkä sit kun jumitus alkaa pakkautua kehoon, kun muutenki on lähteny hienosti toistaiseksi vielä, mutta tsemppiä sinulle, UPEETA MAHTAVAAA :lol: :lol: :lol: :lol:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Kuva
[/url
[/url] Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ke Maalis 08, 2006 10:17 am

Minä nutraan tänään !!!
Kuva

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » Ke Maalis 08, 2006 10:27 am

Kolmas nutripäivä menossa. Ei ongelmia, ei ole edes ollut nälkä, mikä on varsin mukavaa :)

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ke Maalis 08, 2006 9:57 pm

Moikkelis!

Tulin taas pistäytymään ja samalla kertomaan että aloitin täysnutrikuurin tuossa maanantaina. Vakaa aikomus olisi selvitä tällä se kaks viikkoa, vaikka tänään varsinkin on ollut aika monta "heikkoa hetkeä". Kai tämä kuuluu siihen vieroitukseen, tekis kaikkea mieli.

En ole urheillut nyt tällä viikolla ollenkaan kun iski kauhee nuha-tukkoisuus päälle eikä mulla ole nyt varaa tulla kipeeksi. Tiedä sitten voisko tällä kuurilla olla tuohon vaikutusta, en kyllä usko. Jostain nyt vaan tuli flunssapöpöjä. Toivottavasti menis nyt kuitenkin ohi ja pääsis vähän liikuskelemaankin tässä nutrauksen ohella.

Eihän muute täysnutrauksessa ole vaarana se että se paino lähtee lihaksista, eihän?

Mä itse asiassa aloitin Nutrikuurin just sen takia että on rahasta vähän tiukempaa tällä kuulla kun normaalisti. Siis huomattavasti vähemmän menee rahaa kun ei tarvi käydä ruokakaupassa. Isäntä saa hoitaa omat sapuskansa ite :twisted: joten mulla siis säästyy paaljon rahaa. :lol: No, toki aloitin kuurin myös siksi että tässä pitää tosiaan ottaa jotku radikaalit keinot kehiin kun kesä siellä taas jo lähenee. Syön Nutrien ohella vähän vihanneksia ja hedelmiä päivässä, pakko saada jotain purtavaa. Porkkanaa, kurkkua, paprikaa ja omena. Semmosta, ajattelin myös jossain vaiheessa kokeilla niitä kinkkusiivuja mistä joku Nutrikonkari joskus sanoi että voi syödä. En kuitenkaan vielä koska varmaan vetäisin koko paketin jos nyt söisin. :oops: Nutrin jälkeen olen suunnitellut jatkavani vähähiilarisella ruokavaliolla, ikävä tulee vaan perunaa ja pastaa mutta ehkä ne unohtuu tässä Nutrinaikana jo valmiiksi. :cry:

Jospa kerrankin toteutuisi se "kesäksi kuntoon" ajatus.

tanjak16

Tuntuu liian helpolta...

ViestiKirjoittaja tanjak16 » To Maalis 09, 2006 10:16 am

ainakin vielä! :D Aloitin tiukan Modifast kuurin maanantaina, tavoitteena pudottaa 10-15 kiloa heinäkuun alkuun mennessä, jolloin olen kaasona parhaan ystävättäreni häissä. Olen yrittänyt pudottaa painoa tätä ennen Atkinsilla sekä monilla muilla "ihmedieeteillä", mutta olen aina jättänyt ne kesken syystä tai toisesta...
Maanantaina kävin siis hakemassa Modifastlaatikon ja jämptinä tyttönä päätin että noudatan neljän pussin päivävauhtia kirjaimellisesti ja tippaakaan lipsumatta, täytyyhän sitä naisesta sen verran selkärankaa löytyä edes kerran elämässään ettei heti tilaa pizzaa kun vatsa murahtaa... Mutta eipäs se murahtanutkaan! :shock: Näläntunnetta en ole kokenut kertaakaan tämän neljän päivän aikana!! Mitä ihmettä!!?? Voiko tämä tosiaan mennä näin? Edes päänsärkyä, väsymystä tai pahaa oloa ei ole tuntunut! Ja mikä parasta, paino on pudonnut 1450 grammaa. Onko kellään muulla ollut näin outoa positiivista kokemusta tuosta "mömmöstä"? Vai onko tässä odotettavissa jokin kauhistuttava jalat maanpinnalle rysäyttävä ilmiö? Tämä ei voi olla näin helppoa!! :D

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » To Maalis 09, 2006 10:43 am

Mä en ole kovin pitkiä jaksoja täysnutrannut, mutta esim. tammikuussa pidin viiden päivän pätkän "juhlapyhien" katkaisijana. Itselläni oli varsin hyvä olo koko ajan. Ei mitään päänsärkyjä tai heikotuksia ja oloni puolesta olisin voinut jatkaa hommaa pidemmällekin. Eli vaikka päänsärystä tms. varoitellaan, niin ei niitä kaikki saa.

Eli kiva kuulla, että sinulla menee mukavasti!

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Maalis 09, 2006 11:07 am

Heippa!
Ja onneksi olkoon tanjak16 hyvästä valinnasta :D Nimittäin minäkin tykkään modifastista!!
Mun nutraus jatkuu myös,toinen päivä tänään ja - 1.4 eilisestä :D Mulla kyllä niitä mielitekoja ainakin eilen oli..tänään en oo vielä syönyt muuta kun omenan...Ja sitt mua paletaa ihan sikana...
Kuva

IsoIita

ViestiKirjoittaja IsoIita » To Maalis 09, 2006 11:18 am

Tanjak.. Minä täysnutrasin tossa viime viikolla muutaman päivän ja täytyy sanoa, että kokemus oli pelkästään positiivinen.
Ei näläntunnetta, ei mitään negatiivista.
Toki ekana päivänä oli niitä mielitekoja, mutta niitähän tulee muutenkin.
Nyt ihan kokeilumielellä olen osa-nutrqaaja ja sekin toimii mulla kamalan hyvin ja paino tippuu. :D

EDIT: Niin ja minä tykkään nutrilett suklaasta.

tanjak16

Palelu

ViestiKirjoittaja tanjak16 » To Maalis 09, 2006 12:08 pm

Babo67, onnea ensiksikin nopeasta painonlaskusta! Nyt vasta kun luin tuon sun kirjoituksen niin tajusin että paleltanut kyllä on! :? Luulin sen johtuvan vain työpaikan ilmanvaihdosta, mutta onhan mua paleltanut myös kotona, nyt kun tarkemmin ajattelee! :D Mutta se on pieni "hinta" jos homma on muuten näin mukavaa!!
Tsemppiä kaikille nutraajille! Olkaamme kesällä jo rutkasti keveämpiä!! :wink:

Kotiaurinko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kotiaurinko » To Maalis 09, 2006 12:11 pm

Tervehdys!

Olen uusi näillä sivuilla. Rekisteröin itseni tällä viikolla.

Olen lääkärin valvomassa painonhallintaryhmässä, johon kuuluu 10 viikon VLCD-jakso. Olen kolme viikkoa siis nutrannut. Paino on tippunut 6kg. Olen kokeillu eri valmisteita ja Modifast on ehdottomasti maukkain vaikkakin siinä on hieman enemmän kaloreita.

Olen maustanut pusseja sitruunapippurilla ja currylla. Usein lisään pakaste- ja wokkivihanneksia pussikeittojen sekaan.

MUTTA: mulla on aivan koko ajan särkenyt päätä ja ollut heikko olo. Lääkäri määräsi jo verikokeisiin, joiden tulokset saan ensi viikolla.

Olen juonut n.3 litraa vettä päivittäin sekä ulkoillut ja käynyt punttisalilla. Vaatteista huomaa, että yksi koko on jo pienentynyt eli mittanauha kertoo tuloksista enemmän kuin vaaka.

Olen kuitenkin hankkinut painonhallintaani tukemaan digitaalisen henkilövaa´an sekä Omronin askelmittarin :) Olen viime päivinä askeltanut yli 10000 askelta. Hip hei!

Huonovointisuudesta huolimatta aion sinnikkäästi jatkaa, ellei lääkäri määrää toisin.

Olen Terhin sivuilta yrittänyt kartoittaa, millaista ruokavaliota alan noudattaa täysnutrauksen jälkeen. Ainakin metaboliseen oireyhtymään viittaa kaikki mun oireet. Aiempi ruokavalioni on ollut hyvin hiilihydraattipitoista: leipää, riisiä, pastaa.

Olipa siis KIVAA löytää tämä sivu! Tuntuu, etten ole yksin tämän projektin kanssa!
Sillä aikaa -muista rakastaa itseäsi!

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Maalis 09, 2006 12:42 pm

Tervetuloa tänne Kotiaurinko :D Ihana nimimerkki sulla :D
Oot kyllä sinnikäs kun vaan jatkat nutrikuuria vaikka päätäs särkee :shock: Mistäköhän se johtuu ?? Kun juotkin noin paljon vettä...niin ei voi olla siitä..

Viime vuonna kun aloitin tän laihdutuksen aloitin just kolmen viikon nutrikuurilla! Silloin lähti 5.2 kiloa!
Nykyisin kun aina välillä nutraan niin voi viikossakin lähteä 5-6 kiloa :shock: Et pahasti kerään nestettä vissin nykyisin....

Kiitos myös tanjak! Ja palellaan yhdessä :D
Kuva

*Noora*
Aloituspaino: 108
Tavoitepaino: 65
Pituus: 168
Laihdutustapa: Painonvartijat feat. Vhh

ViestiKirjoittaja *Noora* » To Maalis 09, 2006 4:44 pm

Noorakin alkaa nutraamaan !!!
Just kävin ostamassa ekat aloitus jutut. Meinaan ostaa nutriletin pussukat mutta kun pääsen vasta la isoon kauppaan niin kävin meidän pikku apteekissa hakemassa ekan boxin jo huomiseksi, niillä oli vaan nutrifastia. Ei kai niillä niin väliä ole. Parit patukat kävin hakee kanssa ja sellaisen juoma-jutskan nutriletilta nämä.
Niin aluksi mun piti nutrata ma-su eli ens viikko mutta inspis on kova ja päätin aloittaa jo HETI HUOMENNA !!!! Huomiseen mennessä päätän kuin pitkään nutraan, viikon vai kaksi. Kuva

EDIT - En siis nutraakkaan. Vain välillä korvaan aterian nutrilla. En kykenekkään olemaan olman kunnon ruokaa.
Viimeksi muokannut *Noora*, Ma Maalis 13, 2006 11:23 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Kotiaurinko
Viesti:

Merkillä on väliä nutraamisessa

ViestiKirjoittaja Kotiaurinko » To Maalis 09, 2006 5:22 pm

Hyvä Noora! Tsemppiä nutriviikolle!

Mun on kyllä sanottava, että minun kohdallani VLCD- tuotteiden merkeillä oli väliä. Jos vertaan vaikka suklaan makua Nutrilettissa, Nutrifastissa ja Modifastissa, niin Modifast päihittää kaverit mennentullen. Muiden valmistajien pussit maistuivat jauholle ja esanssille.

Modifastissa on kätevä KOMBI-pakkaus, jossa on kaikki maut kokeilemista varten. Itse olen mieltynyt suolaisiin makuihin: peruna-purjo sekä parsakeittoon.

Mullahan tää täysnutraaminen kestää lääkärin valvonnassa 10 viikkoa. Siispä se, että Modifastin pusseihinkin saa kasviksia ja mausteita lisäämällä vaihtelua, on ihan ehdoton juttu.

Tosin kuulin ryhmässä, että joku nuorimies oli nutrannut pelkällä Modifastin suklaalla koko 10 viikkkoa :shock:

*Noora*

Re: Merkillä on väliä nutraamisessa

ViestiKirjoittaja *Noora* » To Maalis 09, 2006 5:46 pm

Kotiaurinko kirjoitti:Tosin kuulin ryhmässä, että joku nuorimies oli nutrannut pelkällä Modifastin suklaalla koko 10 viikkkoa :shock:

No johan tuossa tilanteessa alkais pursua suklaa korvistakin. Hui!

Olen kuullut että Modifast on hieman kalliimpaa... ja siinä hieman enemmän kcal. Niin no ei kai sen väliä olisi mutta ostan silti Nutrilett/nutrifast. Saan sitä omasta "isosta" marketista(siis missä tapaan käydä) ja niinpä saan siitä sitten bonaritkin. Ostan vieläpä ne la kun on tuplabonus, säästöä!! Kuva
Kuva

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » To Maalis 09, 2006 5:48 pm

Tervetuloa Kotiaurinko ja tsemppiä tuohon 10 viikon urakkaan. Itse olin vastaavassa ryhmässä viime keväänä: sairaalan järkkäämä ja nutraus kesti 13 viikkoa. Koko ajan nutrasin nutriletin suklaalla, kun muut eivät menneet alas. Tuloksena -30kg :)

Modifastin suklaa on toki hyvää, mutta turhan kallista minun budjetilleni muuten kuin silloin tällöin "herkkuna". Nutriletin suklaassa kun on niitä 25 pussin pakkauksiakin, niin tulivat huomattavasti paljon halvemmiksi.

Nyt nutrailen painoa edelleen alemmas, kun haikailen tuota 85 kg painoa. Neljäs päivä menossa ja hyvin menee :)

ture
Viesti:

ViestiKirjoittaja ture » To Maalis 09, 2006 5:53 pm

.....
Viimeksi muokannut ture, La Huhti 06, 2013 8:58 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Maalis 09, 2006 6:50 pm

Kyllä mäkin voisin sitä Modifastin suklaanmakuista juoda kuukausia... Nautin jokasesta pussista :D
Kuva

*Noora*

ViestiKirjoittaja *Noora* » Pe Maalis 10, 2006 8:44 am

Eka nutrijuoma takana(Nutrilett dieettijuoma-hedelmä) ja hyvää oli!!!
Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Pe Maalis 10, 2006 10:14 am

Kolmas päivä alkamassa ja -1.9 kiloa :D
Kuva

IsoIita

ViestiKirjoittaja IsoIita » Pe Maalis 10, 2006 10:41 am

Tänään nutri päivä.
Eilen punnitus ja näin syöminen painottui iltaan, joten nyt taas rytmistä kiinni.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » La Maalis 11, 2006 10:22 am

Neljäs päivä alkamassa,- 2.7!
Kuva

Kotiaurinko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kotiaurinko » La Maalis 11, 2006 5:29 pm

ONNEA BABO :D Mahtava pudotus!

Minä vaan ihmettelen, miten mulla on täysnutraamalla lähtenyt kuukaudessa vain kuusi kiloa. Tuffykin sanoi, että hänellä oli lähtenyt 13 viikossa 30kg!

Toisaalta mulla on kyllä senttejä kadonnut. Farkut tipahti jalasta ilman vetoketjun avaamista. Eilen sovin jo toisiin farkkuihin, jotka on olleet pienet. Pitänee mitata mittanauhalla strategiset mitat.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Su Maalis 12, 2006 10:13 am

Aurinkoista sunnuntaita!

Ja kiitos Kotiaurinko :D
Eilen vaan sitt söin sitt pihviä,join punaviiniä,söin myös vähän karkkia ja suklaata :oops: Ja tulos oli + 1.2 :evil:
Mutta tänään nutraan taas ! Vaikka onkin mun synttärikahvit täällä tänään niin pitää yrittää kaiken et en syö!
En siirrä tickerin..vasta huomenna!
Kuva

Kotiaurinko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kotiaurinko » Su Maalis 12, 2006 11:58 am

BABOLLE ONNEA syntymäpäivän johdosta!

Mulla ei kyllä päivittäiset muutokset ole suuria. Keskiviikon jälkeen ei aamupaino ole tippunut lainkaan :cry: Ilmeisesti laihdun nutraamallakin n.1kg viikossa.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Maalis 13, 2006 8:56 am

Viikonloppu meni syömiseks :oops: Ja saldo siitä oli + 1.7 kiloa...

Mutta tänään taas nutraan :D
Kuva

Kotiaurinko
Viesti:

ViestiKirjoittaja Kotiaurinko » Ma Maalis 13, 2006 9:46 am

Kokeilin lämmittää Modifastin suklaajuomaa. Namia tuli! Täytyykin seuraavan kerran kokeilla, kun tulen ulkoa lenkiltä.

Uusi vaaka näyttääkin ilmisesti lattian vinouden takia kummia: ensin oli -100g, sitten -600g :shock: No, miinusta kuitenkin :lol:

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » Ma Maalis 13, 2006 11:12 am

Viikonloppuna "nutraustauko", eli nutrien sijasta pari pientä ateriaa. Nut taase jatkuu nutrauksella.

tanjak16

Repsahdus!

ViestiKirjoittaja tanjak16 » Ma Maalis 13, 2006 2:49 pm

Voi hitto että ottaa päähän! :x Olin lauantaina tyttöjen kanssa ulkona ja tietenkin tuli sitten alkomahoolia juotua aika rankanlaisesti, joten eilen oli sitten ihan kauhea "mässykankkunen". Pizza tuli tilattua ja avokin sipsipussi ryöstettyä... :oops: Nyt tuntuu sitten että on silmäluometkin niin turvoksissa että ei meinaa eteensä nähdä! Ja vaa'an-pahus teki vielä kurjan tempun aamulla ja ruosteesta tai muusta oudosta syystä, jumittui osoittamaan 95 kiloa!!! :D Ei siinä ainakaan morkkis parantunut!! Ja ei kun nutraamaan...

Kivaa viikonalkua kaikille!

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”