Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Esme
Aloituspaino: 79
Tavoitepaino: 60
Pituus: 156
Laihdutustapa: elämäntapamuutos Personal Trainerin avulla
Laihdutushistoria: Kaikkea mahdollista ja mahdotonta!

ViestiKirjoittaja Esme » La Elo 27, 2005 1:37 am

Mulla menee nyt nutraus tuota osanutrauslinjaa pitkin. Yleensä päivällä nappaan yhden tai kaksi pussillista pahimpaan nälkään ja muuten syön normaalisti. Täysinutraus ei taitaisi nyt onnistuakkaan, kun koulu alkaa maanantaina ja koulun lisäksi on sitten vielä töitä ja heppailua. Siinä taitaa jo olla liikaa touhuamista, että pelkillä nutreilla jaksaisi. Ostan kuitenkin seuraavana tilipäivänä uuden nutrilettpaketin, ne menee hyvin välipalana, kun ei jaksa mitään ihmeempää alkaa väsäilemään. Ja ne Nutrilettin cappuccino (tai se kahvinmakuinen) valmisjuoma on kylmänä niin hyvää!!! Sitähän juo ihan ilokseen!!! :_Iloinen
Hevillä ei hävitä!!!

Kuva

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » Ma Elo 29, 2005 3:56 pm

Maistoin tänään eka kertaa tuota naturdietin cafe latte jauhetta, ja oli yllättävän hyvää.

Osanutrailen tänään.

Sub77
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ma Elo 29, 2005 4:26 pm

Heh, löysin yllättäin mansikan makuista Nutrijauhetta. Eipä ole ennemmin tullut vastaan, tuntuu että joka paikassa on vain tuota suklaata ja enenevässä määrin myös sitä parsaa. Parsat näyttää kyllä jäävän aika hyvin hyllyyn. Ite olen vallan tuota metsämarjaa käyttänyt, sekin vain alkaa taas olla katoava luonnonvara noissa kaupoissa. Nyt kuitenkin siis mansikkaa, oli ihan hyvää sekin.

Nyt taitaa olla kolme viikkoa takana siten että muuten osa-nutrausta + yksi täysnutripäivä per viikko. Ihan ok mennyt, tuntuu vain että tuo yks täyspäivä tekee kyllä aika tiukkaa. Nälkä on kova. Ehkä se tasaantuis jos olis pidempään putkeen mutta kun en urheilujeni takia viitsi. Huomenna vois pitää tän viikon täyspäivän.

Kesämansikka
Aloituspaino: 91
Tavoitepaino: 81
Pituus: 174
Laihdutustapa: Ilman, että nähdään nälkää!

ViestiKirjoittaja Kesämansikka » Ma Elo 29, 2005 6:22 pm

Tänään alkoi taas tämä täysnutraus. Tuossa oli neljän päivän repsahdus kun oli yhtä juhlimista silloin, mutta tänään taas alkaa ja kestää vielä huomisen. Sen jälkeen taas ei voi kun lähen parin päivän "lomalle", johon liittyy juhlimista (jälleen), mutta sitten taas pitää ottaa spurtti! Kuva

Sunelle ja B52 en kyllä pärjää tässä itsekurissa, ootta kyllä hyviä esikuvia kun niin hyvin jaksatte tätä nutrausta! Kuva
Kuva

Robin: "That's an impossible shot, Batman."
Batman: "That's a negative attitude, Robin."

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Elo 29, 2005 6:52 pm

Tämä päivä meni osanutratessa. Eli nutrasin aamun ja päivän ja nyt töistä tultuani söin kinkkupiirakan palan. Illalla taidan sit pusseilla yhden pussin, jos siltä tuntuu.

Huomennakin vois ainakin osanutrata, ellen sit innostu täysnutraamaan.

B52

ViestiKirjoittaja B52 » Ti Elo 30, 2005 7:28 am

Huomenta nutraustoverit,
tässä lyhyt tilannetiedote. 23 täysnutrauspäivä alkamassa ja hyvin menee. Söin eilen jo ihan hyvällä omallatunnolla nutrien lisäksi tölkillisen herkkusieniä ja muutaman tankoparsan (en ymmärrä miksi mun tekee niitä mieli...ei en ole raskaana) Laskin, että niistä tuli yhteensä alle 100kcal extraa, joten en anna niiden syömisten häiritä itseäni.

Yhtään ei ole ollut voimaton olo, päinvastoin olen jaksanut lenkkeillä enemmän kuin vuosiin ja punttien nostoon sekä stepperiinkin riittää vielä energiaa :D

Painoa en nyt vieläkään punnitse, mutta vaatteista ja naamasta huomaan että muutosprosessi on käynnissä.

Ai niin, mun suosikki on aina ollut Nutriletin suklaa ja sillä siis olen elellyt jo reilu kolme viikkoa. Laskeskelin, että ei mulla kuukauden syömisiin mene kuin 200€:a ja se on kyllä paljon normaalia vähemmän, joten nyt jää rahaa hyvin säästöönkin.

Tsemppiä vaan kaikille muillekin nutrailijoille :peukku

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » Ti Elo 30, 2005 10:30 am

Tsemppiä kaikille nutrailijoille ja etenkin B52, hienosti menee sinulla tuo täysnutraus. Älä ihmeessä tunne huonoa omaatuntoa noista sienistä ja parsasta. Nehän kuuluvat nutratessa sallittuihin ruokiin.

Minulla on toinen osanutrauspäivä menossa.

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ti Elo 30, 2005 10:42 am

Ajattelin kanssa tänään joko osanutrata tai täysnutrata. Eli riippuu fiilareista, kun tulen kotiin. Aamu & työpäivä menee taas pusseillessa.

Suunnittelin alustavasti meneväni tänään juoksu-kävelylenkille, jos ei aivan saavista kaatamalla vettä tule, joten jos on "höttönen" olo sitä ennen, niin todennäköisesti pistän suuhuni jotain. Jos olo on ok, niin sit nykäisen vain pussin.

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ti Elo 30, 2005 5:56 pm

Mulla on menossa tänään tän viikon täysnutraus päivä. Olen syönyt kyllä 2 persikkaa ja saatan syödä toiset kaks vielä illemmalla. Ajattelin illalla mennä kyllä Totalbodyyn vaikka tähän asti en olekaan aikonut urheilla näillä täyspäivillä. Huomenna tulee liikuntavapaa päivä joten siksi menen tänään. Katotaan nyt sitten kuinka jaksaa, ja miten käy loppuillan täysnutrauksen jos iskee oikeen älytön nälkä.

Täytyy kyllä nostaa hattua B52:lle, en kyllä pystyisi ite tuohon.

emu
Aloituspaino: 135
Tavoitepaino: 99
Pituus: 172
Laihdutustapa: vettä ja ulkoilua...Alli-kokeilu 07/2009 PYÖRÄILY <3
Laihdutushistoria: Jojoilua since forever, perinteinen tarina että korkojen kanssa aina kaikki takas...

ViestiKirjoittaja emu » Ke Elo 31, 2005 3:14 pm

Hei! Uusi nutraaja liittyy joukkoon. Tai no en tiedä kuinka hyvin voin itseäni tituleerata nutraajaksi koska tänään on ensimmäinen nutsauspäiväni( jos muutamaa nutripussia hamassa menneisyydessä ei lasketa). Ajattelin ensin aloittaa pari päivää osa nutrauksella ja sitten jatkaa täyspäiväisesti jos vain jaksaa/pystyy. Jos tulee jotain ongelmia niin ainakin osan aterioista aion korvata nutreilla.

Ritari Ässä ja silleen

Emu
135/119.8/99

[X]1. tavoite= 125 kg
[X]2. tavoite= 117
[ ]3. tavoite= 99
[ ] FINA GOAL ??

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ke Elo 31, 2005 3:29 pm

Terve vaan! Ja kyllähän sitä voi itseään tituleerata nutraajaksi heti ekasta päivästä lähtien.

Mä olen tänkin päivän osanutrannut eli 3 päivää mennyt silleen, että aamupalan ja työpäivän olen korvannut nutreilla. Yhteensä siis 3 pussia. Ruokasysteemillä en töissä söisi kuin lounaan, mutta homma pelittää paremmin, jos otan yhden nutripussin jo klo 11 eli aikaisemmin kuin normilounas mulla olisi ja sit otan toisen pussukan siinä klo 14 hujakoilla.

Töistä tultuani olen sit syönyt ruisleipää yms. teen kanssa.

Ei ole ollut nälkä, eikä höttöinen olo, vaan liikunnatkin on hoituneet ihan hyvin. Vettä olen juonut paljon.

Tänään menen sellaiseen paikkaan kyläilemään, että syön siellä todennäköisesti ihan normaalin lämpimän ruoan. Torstain ja perjantain ajattelin sit taas jatkaa tällä osanutrausmenetelmällä.

Viikonloppuna syön sit ihan normaalisti - määriä tietty tarkkaillen.

Jos tää systeemi toimii - siis vaa'ankin mielestä, niin tällä voisi jatkaa ihan jonkin aikaa. Voipi heittää aivot narikkaan, kun ei tarvitse laskea kaloreita tms. Olen nimittän tällä hetkellä väsähtänyt ruokapäiväkirjan pitoon.

emu
Laihdutushistoria: Jojoilua since forever, perinteinen tarina että korkojen kanssa aina kaikki takas...

ViestiKirjoittaja emu » Ke Elo 31, 2005 11:08 pm

Eka nutrauspäivä takana... Periaatteessa saisin syödä vielä yhden mutta koska söin aamulla soleron niin en viitsi. Enkä halua herättää äitiä sauvasekottimen ääneen. Ja haluan säästää mun ah niin ihania mutta ihan liian kalliita patukoita...

Olen siis tänään syönyt kaks patukkaa,kaks suklaa-jauhe-systeemiä, yhen soleron sekä pienen palasen kanaa... kaloreita ei siis varmaan ainakaan liikaa ole kertynyt. ja nälkä oln ollut lähes koko ajan joten kysyn teiltä täysnutraajat: Miten pystytte pitämään nälän kurissa? Ei se vesi nyt niin ihme ainetta oo... Ajattelin huomenna syödä lisäksi jonkunverran salaattia ja porkkanoita tai jotain.

On tässä sellainen huono puoli että ajattelen nyt ruokaa ja syömistä vielä enemmän mitä aikaisemmin. En voi ajatella paljon muuta kun että milloin on seuraava ruoka-aika. Vettä olen juonut enemmän ku ikinä. Ehkä kohta alan tottua sen makuun.

Olen ylpeä ensimmäisen päivän saavutuksesta mutta heti takaraivooni tulee se tosiasia että tämä oli tosiaankin vasta ENSIMMÄINEN päivä. Ei ne 40 ylimääräistä kiloa oo vielä häipynyt. Motivaatiota on vielä onneksi paljon kunhan ei tuu liian tylsää tai mitään turhia masennuskausia.
135/119.8/99

[X]1. tavoite= 125 kg
[X]2. tavoite= 117
[ ]3. tavoite= 99
[ ] FINA GOAL ??

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » To Syys 01, 2005 8:00 am

Hei Emu. Tervetuloa nutraajien joukkoon. Ekät muutama päivä ovat vaikeimpia, silloin keho totuttelee vähempän ruokamäärään ja voi tosiaankin tuntua, että on kamala nälkä. KAnnattaa siksi syödä niitä vihanneksia yms ihan reilusti. Mitään missä on sokeria ei kannata syödä, koska se estää kehon siirtymistä paastoaineenvaihduntaan, etenkin jos pyrkii täysnutraukseen. Kannattaa muistaa myöskin, että yksi nutripatukka vastaa kahta pussia, eli jos käytät molempia, niin pussien määrää pitää vähentää.

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » To Syys 01, 2005 9:52 am

tuffy kirjoitti: Kannattaa muistaa myöskin, että yksi nutripatukka vastaa kahta pussia, eli jos käytät molempia, niin pussien määrää pitää vähentää.

Kääks! Tuota en ole ajatellutkaan! Ohops - muutama täysnutripäivä onkin mennyt sitten useammilla pussukoilla. No, haittaneeko tuo hirveästi... kyllä varmaan silti jäi päivän kalorit pienemmäksi kuin jos olis syönyt.

Emulle tervetulloo joukkoon myös! Mä olen ainakin ollut aina nälissäni täyspäivinä, joku kolme pahempaa kärvistely hetkeä on ollut silloin päivässä. En tiedä niihin muuta kun että odottelee vaan että menee ohi. Ei kannata ainakaan mitään ruokaan liittyvää alkaa lukemaan :) Muutaman kerran olen täältä löytänyt just hirveessä nälässä jotain nami-nami ruokaohjeita ja sit on pitänyt lopettaa täysnutraus. Mulla on kyllä paha tapa noina täysnutripäivinä ajatella vähän liikaa sitä ruokaa, hirveet suunnittelut jo että mitä teen sitten huomenna ruuaksi ja kuola vaan valuu... :lol: Ei sentään niin ole kuitenkaan käynyt että eka kärvistelee nälässä ja sit kun viimein saa syödä, ahtaa itteensä sen eilisen päivänkin ruuat. Se ei varmasti olisi viisasta. Mulle on kyllä sopinut aika hyvin tämä osa-nutraus ja toi yks täyspäivä viikossa.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Syys 01, 2005 10:03 am

Huomenta!

MINÄ TÄYSNUTRAAN TÄNÄÄN,IHAN VARMASTI!!!

Ajattelin lisätä siihen Tuffyn kommentiin että täysnutrauksessahan ideana on se että kaloriat jää alle 800/päivä ! Minä syön sekä nutrilette,naturdiet,modifast ja patukoita ja salaattia mutta lasken aina että jää alle 800 !
Tää päivä esim.
9.oo Naturdietin mansikkajuoma 180 kcal.
13.00 Nutriletten tumma suklaa 208 kcal.(patukka)
17.00 Nutrilett smart carb 204 kcal.
21.00 Nutriletten tumma suklaa 208 kcal(patukka)

No tänään tule näköjään tasan 800 kcal,yleensä mulla on myös nutriletten juomia missä on vaan n.100 kcal. ja silloin myös salaattia.
Mutta tänään nyt tämmönen päivä!!!
Kuva

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » To Syys 01, 2005 10:44 am

Pitänee vielä lisätä tuohon Babon tekstiin. Siis Siihen 800 kaloriin kuuluu ehdottomasti ne kaikki päivän nutriannokset, eli jos on ihan pusseilla niin 5 ja jos patukoita lisäksi niin 3 pussia + patukka (silloin taataan se riittävä ravintoaineiden saanti, joka on huomattavasti kaloriarvoa tärkeämpi) . Sen jälkeen "ylijäävillä" n. reilulla 100 kalorilla sitten syödään vihanneksia. Ehdottomasti ei syödä mitään missä on hiilihydraatteja. Eli on tärkeä muistaa, että ihan millä tahansa ruokavaliolla, ei kannata jättää syömisiä alle 800 cal päivässä.

Nämä ohjeet siis ovat sairaalan ene (erittäin niukka energinen)- laihdutusryhmän mukaiset.

B52

ViestiKirjoittaja B52 » To Syys 01, 2005 11:41 am

Kiitos Tuffy tiedosta, juuri jotain tuollaista minäkin muistelin, että max. 100kcal pussien päälle saa syödä. Vielä kysyisin, että oliko teillä siellä mitään puhetta saako syödä esim. rasvatonta palvikinkkua muutaman siivun? Lihaa tekisi kyllä kovasti mieli :roll:

Mutta, ei se ihan kauheasti ole tuo 100 kaloria. Sillä pystyy syömään vähän porkkanaa, herkkusieniä ja parsaa. Enää en ole potenut huonoa omaa tuntoa niiden napostelusta.

Mulla on nyt 25 täysnutrauspäivä menossa ja edelleen menee ihan hyvin. Ei oo mitään kiusauksiakaan, kun en kotiin sellaisia osta ja duunissa olen jättäytynyt pois kaikista pippaloista.

Laskeskelin, että jos pidättäydyn nyt valitsemallani tiellä aloitan ensi vuoden kaksinumeroisissa luvuissa, ihana jo pelkkä ajatuskin :D

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » To Syys 01, 2005 1:27 pm

B52, siivu pari ei ole pahaksi, ja itse tein täysnutrauksessani niin, että lisäsin välillä sitä palvilihaa salaattiin, niin tuli vähän eri makua :) Joissakin paikoissa jopa kehoitetaan lihansyöjiä aina välistä syömään noita siivuja, että elimistö ei totu olemaan ihan kasvikswella, ja näin välttyy mahanpuruilta, kun siirtyy takaisin tavan ruokavalioon.

Joo, no onhan se 100 kaloria esim kurkkuna 1 kg :) Porkkanana 500g, sekavihannespakastetta 400g jne. Minulla jossakin on se lista, johon niitä oli valmiiksi laskettuna....

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Syys 01, 2005 4:00 pm

Tuffy ja muutikin,niissä pusseisa on iso ero jos on Modifasti tai Nutrilette,Modifastissahan on yli 200 kcal./pussi Ja myös tetroissa....

Mä vaihdoin tänään se kolmas pussi/patukka wokkivihanneksiin ja salaattiin niin et niistä tuli yhteensä 200 kaloreita!

Hyvin mulla mennyt tää päivä,olen tosi iloinen siitä :D
Kuva

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » To Syys 01, 2005 4:34 pm

Jep Babo, ja se on eri asia millä dieetillä on. Jos on vlcd-dieetillä (vlcd= very low calorie diet) niin silloin käytetään vain niitä nutriletin tai nutrifastin tai naturdietin tai minidietan pusseja, joita otetaan ohjeen mukaan. Kaikki muu: modifast, juomat, patukat yms kuuluvat lcd diettiin (low calorie diet). Ja myös niitä pitää käyttää niitten omien ohjeiden mukaan. Toki kaikki saavat syödä pusseja ja muita miten haluaa ja sekoitella niitä niinkuin mieli tekee, nutrailla ja lutrailla miten sattuu, mutta se ei enää sitten ole virallista dieettiä, vaan omaa sovellusta.

Halusin vain tehdä tämän selväksi, ettei kellekkään jää väärää kuvaa.

B52

ViestiKirjoittaja B52 » Ma Syys 05, 2005 8:44 am

Yes, ihanaa. Menenkin tänään sitten kaupan kautta kotio ja haen itselleni rasvatonta palvikinkkua, lihaa tekee niin kovin mieli.

Porkkanoita olen syönyt ja ne pitävät vatsan kyllä erinomaisesti toiminnassa. Niissä naposteluporkkanoissa on 25kcal/100g ja yhdessä kaartion mallisessa pussissa on 250g eli yhdestä pussillisesta tulee 62,5kcal Olen syönyt porkkanoiden lisäksi yhden 400g tölkillisen herkkusieniä. Herkkusienissä on 12kcal/100g eli tölkillisestä tulee 48kcal. Tingin sitten varmaan herkkusienistä, jos syön pari kinkkusiivua (kinkussa on 99kcal/100g) :roll:

Tänään on muuten alkanut viides täysnutrausviikko ja edelleen hyvin menee. Ajattelin lopetella nutrauksen joulupöytään, mutta saas nähdä maltanko sittenkään, kun on nyt niin vauhti päällä. Jos samantien jatkaisi normaalipainoon asti.....

Tai no, jos kuitenkin säilyttäisin maltin tässä hommassa ja menisin nyt vain päivän kerrallaan :wink:

emu

ViestiKirjoittaja emu » Ti Syys 06, 2005 2:35 pm

Jee... voihdoinkin BMI 35+ puolella... Oon nyt nutrannu reilut 6 päivää ja kiloja on lähteny vajaa kolme ja oon samassa tilanteessa mitä olin vuos sitten ENNEN ku laihutin vajaa 10 kiloo.
Nyt oon käyny kahtena perättäisenä päivänä jopa lenkillä... toivottavasti ei heti lopahda. Huomenna olis tanssiharkkojen vuoro.

Täysnutraus ei ole oikein onnistunut mutta tuloksia on kuitenkin tullut tosi mukavasti vaikka lauantaina söinkin kokonaisen kebabrullan :oops:
Ei millään jaksais oottaa mutta olenkin aina ollu hirveen kärsimätön. Mutta sehän on tosi asia että ne kilot tulee helpommin takasi jos ne lähteeki tosi nopeesti kun ei meinaa pysyä poissa vaikka hitaasti lähtiski. korkojen kanssa takasi.

Hieman sekavaa tekstiä taas. Pientä ärstyisyyttä huomattavissa sivuvaikutuksissä...tai sitten se on tää hirvee flunssa. Laihutus ja täämönen karsee olo ei oikeen sovi yhteen... mahaa kurnii, täytyy varmaan ottaa yks nutri. Alkaa tuo "suklaa" pikkuhiljaa maistua puulta. Pakko vaihtaa kohta makua onneksi enää par pussia jäljellä. Täytyy juoda enemmän vettä.
135/119.8/99

[X]1. tavoite= 125 kg
[X]2. tavoite= 117
[ ]3. tavoite= 99
[ ] FINA GOAL ??

heidi
Viesti:

ViestiKirjoittaja heidi » Ti Syys 06, 2005 4:02 pm

Huomasinpa mieki tän :D
Mie oon kamun kans alottanu nutrauksen viikonloppuna, varsinaisesti tänään alotin ite täysnutrauksen. Sain kamulta Nutrifastin katkarapusoppapusseja, ite ostin parsasoppaa ja Nutrilettin patukoita. KOhta lähen ostamaan lisää patukoita ja niitä juomia, ja taitaa mukaan muutakin tarttua...
Alotin tän nutrauksen ihan semmosena tehostarttina laiharille, haluisin saada muutaman kilon pois aluks. ja kaks viikkoo koitan olla nutrauslinjalla ja syödä tietty vihanneksiakin :)
Kerron sit välillä kuin sujuu :D

-Heidi-
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wvnjM1f/]
Kuva
[/url]

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ke Syys 07, 2005 12:47 pm

Emu,hieno homma! Uusi luokka on aina kiva!

Mä olen edelleen jatkanut sitä osanutraan viikolla systeemiä, mutta joka päivä ei sitä tule tänne ilmoitettua... :)

Ja heidi,mä luulen, että tää toimii hyvin just laihdutusstarttinakin. Saa tavallaan katkaistua sen vanhan syömäsysteemin ja kun todennäköisesti saa ihan kivoja tuloksiakin nopeasti, niin se kummasti tsemppaa laihduttamisessa.

Sub77
Viesti:

ViestiKirjoittaja Sub77 » Ke Syys 07, 2005 9:01 pm

Täällä kans osa-nutraus jatkuupi. Alkuviikosta ehkä vähän huonommalla menestyksellä mutta nyt ollaan taas ruodussa. Toivottavasti! Mietin huomiselle täysnutripäivää tai sitten sellaista hedelmä-vihannes -päivää. On kuitenkin sen verran kiireinen päivä ettei ehdi tehdä ruokaa niin sopiva siinä mielessä jommalle kummalle noista.

Heidi, tervetuloa "Nutrikerhoon"!

zapriina
Aloituspaino: 101
Tavoitepaino: 84
Pituus: 164
Laihdutustapa: Go Fat Go
Laihdutushistoria: kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä kokeillut.

ViestiKirjoittaja zapriina » Ke Syys 07, 2005 11:26 pm

Heippa kaikille.. :D
Mä aloitin maanantaina nutraamisen ja kolme päivää suht onnellisesti takana. Tässä olen pähkäillyt, kun puhutaan proteiinien hyvästä vaikutuksesta painonpudotuksessa, niin olisiko tuo kovin paha jos joskus söisi rasvatonta raejuustoa tai rasvatonta jogurttia? :roll: Siis tämän nutrauksen kannalta.
Mun täytyy kuitenkin olla melko tarkkana tässä jutussani, sillä jos mä alan kovasti soveltamaan, niin nutraus jää heikoille. Eli taitais olla parempi vaan pysyä tiukassa vlcd-ohjelmassa... :cry:
Mutta tiukkaa ei ole vielä tehnyt...siis TODELLA ollut helppoa, ainakin nyt ,kun olen töissä... Viikonloppuna vapaata, joten sitten se vasta taitaa koetella...
Ei kun pannaan rasva palamaan... niin että tirinä kuuluu..!! :peukku
Välitavoite

Kuva
1. 98,9kg -2.4 kg
2. 97,7kg -1.2 kg---> -3.6 kg
3. 95,9kg -1.8 kg---> -5.4 kg
4. 94.3kg - 1.6 kg---> 7.0 kg
...
7. 91.3kg - 3 kg---> -10 kg
10. 89.3 .2 kg---> -12 kg

B52

ViestiKirjoittaja B52 » To Syys 08, 2005 10:14 am

Heippa vaan kaikille. Lyhyt tilannekatsaus. Kauhee flunssa päällä ja 32 täysnutrauspäivä menossa. Ravintoon ei siis kuulu suklaanutrien lisäksi kuin porkkanoita, tomaatteja, kurkkua ja herkkusieniä (niin että kasviksista tulee n. 100kcal)

En uskalla edes kurkkupastilleja imeskellä, jottei mopo karkaisi käsistä. Kyllähän tää flunssa ohi menee kun tarpeeksi kauan potee :wink:

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Syys 08, 2005 12:05 pm

Vitsi sä oot hyvää,B52 !!!!!!
:shock: :D :shock: :D
Kuva

B52

ViestiKirjoittaja B52 » To Syys 08, 2005 1:56 pm

Kiitos Babo67,
mutta jos olisin oikeesti ollut hyvä, niin en olisi taas tässä pisteessä :?

Kaunis kiitos kuitenkin kannustuksesta Kuva Ei mun auta märehtiä menneisyyden virheitä, koska vaikuttaa voin vain tulevaan.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Syys 12, 2005 12:14 pm

Niin se on B52 ja me voidaan vaan yrittää kaiken että tää kerta on viimenen kerta kun laihdutetaan!! Tai laihduttaa pitää varmasti aina mutta kuitenkin..

Minä nutraan tänään,tästä hetkestä ja niin monta päivää kun jaksaan!! Söin jo aamupalaks voileipäkakkua ja täytekakkua :oops: mutta nyt riitti !

Tsemppiä muillekin!
Kuva

Bilelaihduttaja

ViestiKirjoittaja Bilelaihduttaja » Ma Syys 12, 2005 1:19 pm

Missä hinnoissa nuo naturdiet tuotteet ovat? Itse kun en ole niistä ollut ennen kiinnostunut, niin nyt kiinnostaisi.

Nasupossu
Aloituspaino: 101
Tavoitepaino: 75
Pituus: 171
Laihdutustapa: Nutrailua, osanutrailua, elämäntapamuutoksia...
Laihdutushistoria: 2005-2006 94kg=> 78 kg

ViestiKirjoittaja Nasupossu » Ma Syys 12, 2005 2:47 pm

Heips, täällä ilmoittautuu possu pullea nutraajien joukkoon!

Tänään olen aloittanut nutrauksen ja aion jatkaa ainakin tämän viikon...

Tänään kyllä paleltaa ja huimaa päästä...
Kuva

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Syys 12, 2005 3:08 pm

Varmaan aikas normaalia tuollainen. Yritä sit muistaa juoda riittävästi nestettä.

Ja mulla tämä arkiviikkojen osanutraus jatkuu edelleen. Eli hengessä mukana.

B52

ViestiKirjoittaja B52 » Ti Syys 13, 2005 2:10 pm

Lyhyesti ilmoittelen itsestäni, kun töissä kauhea kiire. Menossa 37 täysnutrauspäivä 8)

Porkkanoita ja herkkusieniä olen syönyt nutrien lisäksi. En muista, että mulla olisi koskaan toiminut vatsa näin hyvin ja säännöllisesti mitä nyt, kun olen syönyt porkkanoita. Suosittelen ehdottomasti :D

Onko kukaan koskaan pohtinut, että mihin ne läskit oikein konkreettisesti katoaa....siis tarkoitan, että miten ne häviää elimistöstä. Voi näitä mun juttuja :oops:

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ti Syys 13, 2005 9:26 pm

B52 kirjoitti:Onko kukaan koskaan pohtinut, että mihin ne läskit oikein konkreettisesti katoaa....siis tarkoitan, että miten ne häviää elimistöstä. Voi näitä mun juttuja :oops:

Päätellen siitä, että kuinka usein istun veskissä pienellä hädällä, niin olen tullut siihen tulokseen, että läski sulaa jotenkin nestemäiseen muotoon... :D

Hmm... Pitäisiköhän ruveta napostelemaan porkkanoita. Mulla aina välillä laihduttaessa rupeaa vatsa toimimaan hieman heikohkosti. Kiitos vinkistä, B52!

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”