Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Kurru
Aloituspaino: 80
Tavoitepaino: 54
Pituus: 163
Laihdutustapa: Nutrilett

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja Kurru » Pe Joulu 03, 2010 8:26 am

Ensimmäinen punnituspäivä! paino 75,8 kg !! \o/
4,6 kg pudotus!
Aloitus 16.5.2011
Tavoite 6 viikkoa täysnutrausta.

kamro
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: Kaikkea on kokeiltu, tällä hetkellä nutraus
Laihdutushistoria: Kerran enemmän lihonut kuin laihtunut

ViestiKirjoittaja kamro » Pe Joulu 03, 2010 10:14 am

Mulla on nyt kolme nutrauksen jälkeistä viikkoa takana ja paino laskee edelleen karppaamalla tahtia noin 1 kg/viikko. Olen nyt päässyt tavoitteeseeni ja ylittänytkin sen eli 10 viikon nutrauksen, kevennyksen ja lopetuksen aikana -26 kg. Sitä ennen kevensin vesijuoksussa heinäkuun helteissä 5 kg, eli 5 kk painonpudotus -31 kg.

Tuntuu tosi hienolta ja olen saanut paljon positiivista palautetta. Kroppa on aika kovilla, kun liikkuminen on lisääntynyt paljonkin ja kehon asento muuttuu mahan pienetessä. Pohkeita ja polvia särkee, palelee ja maha on kipeä. Mutta kyllä niiden kanssa pärjää.

Siirryn nyt tästä takavasemmalle ja alan pikkuhiljaa valmistautua ensi keväänä odottavaan vatsalaukun ohitusleikkaukseen. Tsemppiä kaikille ja mukavaa loppuvuotta!

Terkuin kamro
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä
Kuva

Kurru

ViestiKirjoittaja Kurru » Pe Joulu 03, 2010 11:21 am

Onnea kamro hienosta pudotuksesta!
Mä en ole ihan uskoa tätä mun pudotusta, tuntuu uskomattoman vauhdikkaalta tulokselta.

Otin aamulla mittojakin, mutta en ole vielä kerennyt vertailla niitä alkumittoihin, eihän yhdessä viikossa voi hirveää muutosta tapahtua, mutta on tuo ainakin jotain. Vyötäröltä on selkeästi lähtenyt senttejä pois, muualta en tiedä. Rinnoista toivottavasti ei hirveästi lähdekkään.

Tänään pääättyy 9 päivän työputki ja on 3 päivän vapaat - ihanaa, rentoutumista luvassa!
Ajattelin tänään illalla nautiskella lasillisen viiniä ja huomenna pitää nutrivapaan päiväni. Ideana oli alunperin että kerran viikossa, mutta voi olla että taidan mieluummin tehdä niin että 3 kertaa kuukaudessa. Tulee semmoinen olo että jos nyt päättää että aina lauantaina voi mässätä niin sitten siitä muodostuu huono tapa tulevaisuudessa.
Aloitus 16.5.2011

Luru
Aloituspaino: 102
Tavoitepaino: 60
Pituus: 166
Laihdutustapa: Nutraus, jonka jälkeen annosten pienennys ja sään. ruokailut

ViestiKirjoittaja Luru » Pe Joulu 03, 2010 11:46 am

Kurrulla hieno pudotus kyllä! Ja kamrolla kaiken kaikkiaan hyvin pudotettu.

Miulla 3 vkon täysnutrin jälkeen paino 84.4, pudotus jotain 5-3 kilon välillä. En tiedä tarkalleen, kun vaa'alla kävin ekan kerran vasta 5 pv nutrauksen alettua. Mut alin paino nyt useampaan vuoteen, joten tyytyväinen olen. Nyt hetken hiljaiseloa nutripuolella ja ens vuonna sit uus tsemppi päälle eli silloin uus kolmen viikon putki.

Stressivapaata joulunodotusaikaa kaikille :)
Paino putoaa.. vai putoaako?

Kurru

ViestiKirjoittaja Kurru » Ti Joulu 07, 2010 10:48 am

Viikonlopun ja vielä maanantainkin mässyt hieman "korjasi" hienoa tulosta. :(
Nyt sitten taas jatkuu. Miksiköhän sitä on pakko flopata aina viikonloppuisin...
Aloitus 16.5.2011

Kurru

ViestiKirjoittaja Kurru » Ti Joulu 07, 2010 10:57 am

Nyt sitten ilmeisesti pitää ottaa härkää sarvista ja miestä mu..muualta!
Eli ne mässypäivät joita mulle suositeltiin saattaa osoittautua dieetin kompastuskiviksi, niiden kanssa on siis syytä olla hyvin varovainen. Vielä en aio niistä luopua, mutta seuraavan aikana pidän huolta että joku on pakottamassa mut seuraavana päivänä takaisin kuriin ja ruotuun. Viime viikonloppuna olin yksin ja siitä syystä se meni päin vattua.

Mansikkapirtelö ei uppoa enää yhtään ja ne patukat on liian herkullisia, mutteivät täytä vatsaa niin hyvin kuin pirtelöt. Eli käytän sitten pelkästään suklaapirtelöä jatkossa.

Positiivisena puolena on se että kaikki pudotettu paino ei tullut takaisin, vaan 2,5 kiloa on kadonnut matkan varrelle :)
Aloitus 16.5.2011

mookana
Aloituspaino: 77
Tavoitepaino: 65
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ke Joulu 08, 2010 6:19 pm

:D fau kurru,hieno pudotus :D siis viikossako tuo 4,6 kg munkin pitäs,pitäs pitäs....pitäskö sitä "jo" huomenna aloittaa ????
voi mistä mä saisin siihen tarvittavan inspiksen ???
montako pussia sä syöt päivässä ??
ja tosi hienoja pudotuksia muillakin,fau :D
hymy kaunistaa . )

mamma85
Pituus: 170

ViestiKirjoittaja mamma85 » Pe Joulu 31, 2010 3:37 pm

Onkos kukaan aloittelemassa huomisesta nutrausta?
minulla olis pussit tuolla jo odottelemassa, jännityksellä odotan miten kauan pystyn nutraamaan...
Kuva

Sunny
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 104
Tavoitepaino: 68
Pituus: 161
Laihdutustapa: VLCD

ViestiKirjoittaja Sunny » La Tammi 01, 2011 9:51 pm

Mä aloitan maanantaina. En kyllä kovin optimistisena kun olen kaksi kertaa aiemmin kokeillut ja molemmilla kerroilla luovuttanut heti sen heikon, voimattoman olon tullen. Nyt olis tavoitteena jaksaa edes viikko mutta toivottavasti huomattavasti pidempään.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weCTEOf/]
Kuva
[/url]

*Sydney*
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 89
Tavoitepaino: 65
Pituus: 169
Laihdutushistoria: Pitkä...

ViestiKirjoittaja *Sydney* » Ma Tammi 03, 2011 11:04 am

Täälläkin EHKÄ aloitellaan, ainakin osanutrausta.

Onhan niin että voin ''makutottumusten mukaan'' vaihdelle eri merkkejä, kunhan pidän huolen ettei kalorit mene yli 800kcal?
Kuva

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ma Tammi 03, 2011 12:16 pm

Täällä on eka pussi juotu. Mulla olisi tähtäimessä ihan pidempikin nutrausputki, haaveilen siitä täydestä 12 viikosta, mutta tosiaan kun aiemmin en ole tätä kestänyt paria päivää pidempää niin ihan ensimmäinen tavoite on että kestäisin siihen asti että pääsen ketoosiin. :roll:

Olisko kellään mitään vinkkejä miten niistä parista kamalimmasta päivästä selviäisi hengissä...?
Kuva
[/url]

Saru
Pituus: 165
Laihdutustapa: Gramma kerrallaan

ViestiKirjoittaja Saru » Ma Tammi 03, 2011 7:09 pm

Mahtavaa uutta kilojen-karistus-vuotta 2011!

Pihinä opiskelijana bongasin hyvinvoinnin.fi osoitteesta Mansikka ja Metsämarjanutreja 5 pss laatikoita hintaan 1,99 per boxi. Parasta ennen pvm on tällä viikolla, mutta jos tuotteilla on muutenkin pitkä säilytysaika, niin ihan hyvin voi käyttää lähiviikkoina. Ainakin minä aion! Tuli nimittäin tilattua muutaman viikon satsi. Aloitellaan loppuviikosta jahka vieraat ovat pois nurkista ;-)

Pitäisi varmaan käydä vaa'alla katsomassa jouluna ja ennen joulua ja joulun jälkeen tulleet vahingot....

Tsemppiä kaikille nutraajille!

arwen
Pikkuterhikki
Pituus: 173
Laihdutustapa: Saa syödä kohtuudella mitä vaan, kalorit, nutraus, liikunta

ViestiKirjoittaja arwen » Ma Tammi 03, 2011 9:47 pm

Tsemppiä munkin puolesta kaikille nutraajille (ja toki muillekin :D )!

Nutraan nyt kolmatta päivää ja haluaisin pidempään kuin sen kolme viikkoa nutrailla, mutta ainakin sen menen taas. Osanutraillut oon koko syksyn ja kaks kolmen viikon jaksoa oli. Jouluna sitten melkein kaik kilot takas... joten ois kiva vihdoin päästä kerralla tavotteisiin, vaikka aikaa meniskin. Ei sovi mulle herkuttelu ja syöminen, ei.

Sunny, ihan iteksekskös, vai ryhmässä meinasit sen 12... mullois kamala hinku olla ja tuon aikaa, mutta vähän pelkään, että mitä hirmuja voi tapahtua, jos on ilman ryhmää (eli sairaalan tukea) noin kauan nutraten.

Ku joku nyt kertois, mitä haittoja tästä voi olla (jos pitää järjen päässä, eli lopettaa jos tuntuu pahalta ja mulla ainakin mies vahtii näitä juttujani toisella silmällä)?
"Ruoskalla ei saa aasia muuttumaan hevoseksi"

jonxu
Viesti:

ViestiKirjoittaja jonxu » Ma Tammi 03, 2011 10:44 pm

Hei!

Täällä uus nutrailija!

Tänään ensimmäinen päivä menossa ja yllättävän hyvin mennyt tähän asti, vaikka herkkuja tekisiki mieli. :)

Tavoitteena olisi saada vähintään 10 kg pois ennen kesää ja mieluiten tietenki enemmänki. Ainaki tammikuun olen nutreilla ja sitten kattelen vähän fiiliksen mukaan.

Aikaisemmin olen nutrauksella puottanu -18 kg ja niistä -10 kg edelleen pois. :)

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ma Tammi 03, 2011 11:18 pm

arwen: Ihan yksin tästä ois selvittävä, täällä meilläpäin on noi sairaalaryhmät niin täynnä ettei mulla ole niihin mitään asiaa, viime kesänä niistä vähän kyselin. Lääkärillä on toki aikomus käydä sen ekan muutaman viikon jälkeen.
Kuva
[/url]

arwen
Pikkuterhikki
Pituus: 173
Laihdutustapa: Saa syödä kohtuudella mitä vaan, kalorit, nutraus, liikunta

ViestiKirjoittaja arwen » Ti Tammi 04, 2011 3:30 pm

Sunny, tsemiä! Mulla ja lääkäri kohta, otan puheeks asian ja jos saan luvan, jatkan 12 viikkoa, jos hyvältä tuntuu.
"Ruoskalla ei saa aasia muuttumaan hevoseksi"

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ke Tammi 05, 2011 12:02 am

Kiitos arwen! Mä teinkin nyt tänään sellaisen ratkaisun että menin käymään Cambridge-konsulentin luona ja hain sieltä nyt alkuun viikon pussit. Eli ihan yksin mun ei sittenkään tarvitse kahdestatoista viikosta selviytyä vaan käyn edes konsulentilla seurannassa. :)

Toinen nutrauspäivä pulkassa ja mulla loppuukin edelliseltä kerralta jääneet nutrit sopivasti nyt, joten huomenaamuna aloittelen sitten Cambridge-pusseilla.
Kuva
[/url]

jonxu
Viesti:

ViestiKirjoittaja jonxu » Ke Tammi 05, 2011 11:47 pm

Täällä 3. nutrauspäivä kohta takana päin. Päivä oli vaikein tähän asti, mutta onneksi hengissä selvittiin :)

Painoki on parin päivän aikana tippunu -2kg, tietenki nesteitä mutta on silti motivoivaa nähdä puntarilla pienempiä lukuja.

Mie olen aattellu käyä terveydenhoitajan tarkastuksella välillä jos jatkan tätä pitkäänki. Aiemmin, kun nutrasin, kävin viikottain terveydenhoitajalla tarkastuksella.

Tsemppiä kaikille!

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » To Tammi 06, 2011 7:08 pm

Neljäs päivä lähenee loppuaan ja nälkä on kyllä hirmuinen. Kolme tuntia pitäis vielä sinnitellä seuraavaan pirtelöön ja tuntuu kyllä aika mahdottomalta mutta eiköhän tästä selvitä. :) Ketoosi olisi jo oikein tervetullut tähän osoitteeseen. :roll:
Kuva
[/url]

Saasu71
Aloituspaino: 91
Laihdutustapa: Nutraamalla ylimääräiset pois.
Laihdutushistoria: Massaa maksimissaan 96kg (1/10). Siitä alaspäin nutrien ja liikunnan lisäämisen avulla. Välillä tiukempaa kuuria, välillä tasapainottelua, juuri nyt taas nutrikuuri noin kuukauden tauon jälkeen. Tavoitteena normaalipaino ja hyvä olo :)

ViestiKirjoittaja Saasu71 » To Tammi 06, 2011 9:46 pm

Heippa kaikille nutraajille! Näköjään muitakin aloittajia näin uuden vuoden kunniaksi :P Minä en ihan eka päivä pystynyt aloittamaan, mutta eilen eli 5.1. oli eka nutripäivä. Suklaapirtelöillä mennään, ainakin alkuun. Pikkuisen nälkä mahanpohjalla kurnii, mutta ei muita ongelmia, tänään on selvästi enemmän janottanut kuin eilen.

Mulle loppuvuosi toi muutaman kilon takasin, mutta sentäs painan nyt 10 kg vähemmän kuin vuosi sitten, kiitos kesän nutrailun. Nyt siis lähdetään alkupainosta 85 kg, ja seiskoihin olis ens alkuun tavoite.

Kertokaahan kuulumisianne, ja :peukku kaikille!
Paino 6/10: 91,1kg BMI 33,1 - 6vko (osa)nutrailun jälkeen 83,2kg (-7,9kg)
Paino 5.1.11 85,0kg - 5vko nutrailun jälkeen 78,2kg (-6,8kg) BMI 28,3

irma77
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 70
Laihdutustapa: sekalainen, nutraus, karppaus yms.
Laihdutushistoria: 2000 kesällä laihdutin Nutrilettella 35 kiloa. Pysyin hoikkana liikunnan avulla, kunnes sairastuin masennukseen, Kesällä 2007 häissäni painoin 76 kiloa. Esikoisraskauden jälkeen kiloja oli 96. Nyt tarttis saada ne pois. Haluan lisää lapsia:)
Olen konkari täälläkin, ekan kerran joo silloin reilut 10 vuotta sitten.

ViestiKirjoittaja irma77 » La Tammi 08, 2011 11:47 pm

Hejsan kaikille! Googlella löysin tänne:)

Mulla on puolitoistavuotias esikoinen ja taas raskauskilojen yms. muodossa paino lähellä sataa, pituutta snadisti vaan 161 cm.

Olen kerran Nutraten laihduttanut 35 kiloa ja muulla tavalla kans kerran. Raskauden jälkeen on kokeiltu kalorien kans laihduttamalla (1800 ja 1500 - imettäen keväällä, ja nyt syksyllä 1200-1400) ja karpatenkin. Hormoonit varmaan on jotenkin ollut sekasin kun ei ole paino tippunut ja nyt yritän nutrata. Tarkotus olis saada paino johonkin 80 kilon tuntumaan, et sais hormonitoiminnan käyntiin ja vois pikkukakkosta ruveta yrittämään. Toki, mitä enemmän, sen parempi:) Luulen, et hiilaritietoisella ruokavaliolla saa sit raskausaikana pidettyä kilot kurissa, ainakin nyt viimeinen atkins-kokeilu tuotti tulosta (en vaan jaksanut pysyä niillä ketoosihiilareilla).

Viimeks liikuin raskausaikana ihan himona (steppia, pumpia yms.) mutta paino vaan nousi melkeen 15 kg...taidan olla vähän sitä sorttia, että laardia kertyy kun katsookin ruokaan päin ja imettämällä ei katoa kiloakaan vaikka sitäkin harjotin vuoden ja 4 kk.

No, mut tilasin netistä nyt neljän viikon paketin ja ajattelin kyllä ihan yrittää. Teidän kanssa:)

Tsemppiä kaikille, tsemppiä mulle:)

Jotenkin tässä on koko viime vuosi laihduteltu niin paljon, et nälkää en ole tuntenut ollenkaan eilen enkä tänään, eli toinen päivä menossa.

Ainiin, ja tosiaan sen ekan nutrauskeikan jälkeen on tullut syömishäiriötäkin. Eli kun olen laihdutellut täydellä kieltämäisellä niin on tullut retkahduksia ja lopulta bulimia. Nyt en ole synnytyksen jälkeen oksennellut ja siks uskallankin yrittää nutrausta.

Oon huomannut, et hirveen helposti kun kieltää itteltään jotain tärkeitä (kuten atkinssissa leivän) niin mitä pidempään kieltää, sen pidempi on repsahdus ollut. Toivotaan nyt, että tällä kertaa toimis.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wd2PIHk/]
Kuva
[/url]

mamma85
Pituus: 170

ViestiKirjoittaja mamma85 » Su Tammi 09, 2011 1:15 pm

9 päivää nutrausta takana ja nyt viikko nutrausta campridge tuotteilla takana.. viikossa pudotus 3,7kg :mrgreen:
ja sitä ennen jo 2päivän nutraus pudotti 1-2kg eli olen super tyytyväinen... homma jatkuu kiitos campridge tuotteiden ja konsun... nutreilla oisin jo luovuttanu :oops:
Kuva

jonxu
Viesti:

ViestiKirjoittaja jonxu » Su Tammi 09, 2011 1:34 pm

Hieno tulos Mamma-85! :D

Mulla on huomenna virallinen punnituspäivä, mutta tällä hetkellä näyttäis että paino on puonnu semmosen -3 kg. Ja eka viikko menossa. Nesteitähän nuo taitaa olla, mutta samapa tuo :D

Muutenki menee tosi hyvin tämä nutrailu. Ketoosi on päällänsä ja nälkää ei enää ole, meinaa jopa unohtaa syä :?

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Su Tammi 09, 2011 3:29 pm

Mulla on kuusi päivää takana (2 nutreilla ja 4 cambridgellä) ja pudotusta nyt 4,8 kiloa. Mussa on niin paljon ylimääräistä nestettä etten ihmettele tulosta yhtään. :) Ketoosissa en ole vieläkään vaan nälkä piinaa edelleen.
Kuva
[/url]

Saasu71
Aloituspaino: 91
Laihdutustapa: Nutraamalla ylimääräiset pois.
Laihdutushistoria: Massaa maksimissaan 96kg (1/10). Siitä alaspäin nutrien ja liikunnan lisäämisen avulla. Välillä tiukempaa kuuria, välillä tasapainottelua, juuri nyt taas nutrikuuri noin kuukauden tauon jälkeen. Tavoitteena normaalipaino ja hyvä olo :)

ViestiKirjoittaja Saasu71 » Su Tammi 09, 2011 4:51 pm

Heippa! Mulla on nyt viides päivä menossa, enkä kyllä mielestäni missään ketoosissa ole. Viime kesäisestä nutrailusta poiketen en ramppaa jatkuvasti vaa'alla, jos viikottain katsois sen viikkopudotuksen. Eilinen meni vähän säätäessä, mutta pitää nyt yrittää pysyä kunnolla ruodussa. Päätä ei ole onneksi särkenyt, eikä mikään kova nälkäkään ole. Olen nyt ollut vapaalla, saa nähdä miten nutrit onnistuu kun työt huomenna taas alkaa...

irma77 - mullakaan ei imetys (2x yli vuoden) vienyt yhtään kiloja, ärsytti oikein ne "kyllä ne sit imettäessä häviää" -puheet.

Nutritavoitteita yritän miettiä, vähän olis samoja mietteitä kuin Sunnylla, eli kilot pois suht nopsaan ja sit sitä painonhallintaa opettelemaan kunnolla. Ja löytäis se oman hyvän painon, itsellä se olis varmaan vähän alle 70 kg.

Tseppiä kaikille
Paino 6/10: 91,1kg BMI 33,1 - 6vko (osa)nutrailun jälkeen 83,2kg (-7,9kg)
Paino 5.1.11 85,0kg - 5vko nutrailun jälkeen 78,2kg (-6,8kg) BMI 28,3

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ma Tammi 10, 2011 9:20 am

Tänään alkaa mun nutraus! Hiukan hirvittää millaiset sokerivieroitusfiilikset tulevat, sillä muutamana viime päivänä on tehnyt mieli kauheasti hiilareita ja sille olen periksi antanut. Kilomääräisissä tavoitteissa etappi on 115 kg, mikä oli aamun punnituksen mukaan 5,4 kg päässä. Ajallinen tavoite on 4 viikkoa. Päätin sen juuri, ja päätös tuli sen perusteella, että syksyllä nutrasin 3 viikkoa. Se meni suhteellisen nopeasti ja melko kivuttomasti, joten nyt mennään viikko enemmän. Täytyypäs piirtää taulukko kaapin oveen. niin näkee heti kuinka monta päivää on vielä jäljellä.

Tulen tänne huomenna tuskailemaan sitten toisen päivän kärsimyksiä!!! :silmanisku

Tsemppiä ja hyvää alkanutta viikkoa kaikille!

Katarina77
Pituus: 158
Laihdutushistoria: 6/09 : 93 kg
6/10 : 89 kg
8/10 : 78 kg
12/10: 80 kg
6/11 : 74 kg
reps...
12/13 :88kg

tavoitteet:
I : 74 kg

II: 68 kg (tämän painoinen häissäni v.-02)

* lisähaastetta tuo kilpirauhasen vajaatoiminta
* peikkona taustalla suuri DM2-riski

ViestiKirjoittaja Katarina77 » Ma Tammi 10, 2011 11:53 am

Huhuu, kuka muistaa mistä löytyi se ruokalista, jossa oli ainakin maitorahka, kananmuna listattuna, millä voi korvata osan nutripusseista? Oli muistaakseni ihan joku ravitsemusterapeutin/sairaalan lista.

* suunnittelee osanutrauksen aloittamista jälleen*
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpYGygK/]
Kuva
[/url]

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ma Tammi 10, 2011 12:03 pm

Olen tämän listan printannut täältä Terhistä joskus, mutta en muista kuka on julkaissut ja mistä alunperin peräisin. Kumma miten kananmunista ja pienestä lihakimpaleesta salaatin joukossa tuleekin onnelliseksi nutratessa :)

VLCD-LAIHDUTUSVALMISTEIDEN KORVAAMINEN MUULLA RUOALLA

- Syö joka päivä vähintään 2 pussillista VLCD-valmistetta
- Korvaa puuttuva valmistemäärä proteiinipitoisella, vähärasvaisella ruoalla

Seuraavat ruoka-aineet korvaavat yhden pussillisen Nutrilettia tai 2/3 pussillista Dietta Minia tai Nutrifastia
- 60-70 g kypsää, vähärasvaista lihaa, broileria tai kalaa
- 2 kananmunaa
- 4 kananmunan valkuaista
- 80 g raejuustoa
- 100 g maitorahkaa (maustaa voi light-mehulla)
- 75 g maitorahkaa + 0,5 dl rasvatonta maitoa

Jos korvaat 2 pussia VLCD-valmistetta muulla ruoalla, sinun tulee lisäksi ottaa monivitamiinivalmiste ja kalsiumvalmiste niinä päivinä.

Katarina77
reps...

tavoitteet:

ViestiKirjoittaja Katarina77 » Ma Tammi 10, 2011 12:27 pm

Kiitos Piia, juuri tuota listaa tarkoitin :D
Kuva
[/url]

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » Ma Tammi 10, 2011 6:05 pm

Kiitos listasta!

Täälläkin nutrit apuna laihdutuksessa :) Pääsin ennen joulua jo 75 kg:n pintaan, ja nyt vedetään arki tiukasti nutraillen* ainakin siihen asti, että alta 75 saavutetaan (viikonloppuisin syön oikeaa ruokaa ja saatan pitää buustipäiviäkin). Kun tuon 75 tavoitan, olen tosi tyytyväinen, se on pakko tavoittaa tammikuussa, ainakin.. Varmaan jatkan osanutreillen senkin jälkeen, olisi kauhea himo saada paino pian alle 73:n, sitten alle 70:n... ;)

*puhun nutrailusta, vaikka jotkut pussit korvaisinkin "oikealla" ruualla; kunhan kalorit on alta 700 niin kutsun nutraamiseks.

Perjantaina nähdään, mitä neljän päivän nutraus tekee!
You can't buy happiness
but you can buy wine
and it's almost the same thing.

Luru
Aloituspaino: 102
Tavoitepaino: 60
Laihdutustapa: Nutraus, jonka jälkeen annosten pienennys ja sään. ruokailut

ViestiKirjoittaja Luru » Ma Tammi 10, 2011 9:09 pm

Minäkin täällä taas häntä koipien välissä "joulu"kiloja (viimisiltä 5 vuodelta ;)) karistamassa. Täysnutrilla aloitellaan ja takana siis ensimmäinen päivä. Tässä vaiheessahan tämä on vielä helppoa, huomenna tuskin ei ja ylihuomisesta ei ole tietoakaan.

Tsemppiä kaikille, täällä näyttäs nyt olevan aikana paljon hulinaa :)
Paino putoaa.. vai putoaako?

irma77
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 70
Laihdutustapa: sekalainen, nutraus, karppaus yms.
Laihdutushistoria: 2000 kesällä laihdutin Nutrilettella 35 kiloa. Pysyin hoikkana liikunnan avulla, kunnes sairastuin masennukseen, Kesällä 2007 häissäni painoin 76 kiloa. Esikoisraskauden jälkeen kiloja oli 96. Nyt tarttis saada ne pois. Haluan lisää lapsia:)
Olen konkari täälläkin, ekan kerran joo silloin reilut 10 vuotta sitten.

ViestiKirjoittaja irma77 » Ma Tammi 10, 2011 11:01 pm

Moikka taas!

Mulla on nyt neljäs päivä takana, painoa on tippunut kai just sen 2 kiloa eli niitä nesteitä:) Olen yrittänyt väkisillä juoda paljon, mut kun töissä ei ehdi ja se ajottuu ilta-aikaan niin sitten ravataaan aamuyöhön asti pissalla...ja se ei kyllä sovi pienen lapsen äidille kun muutenkin väsynyt

Ihan hyvin tää on mennyt, ei oo paljoa nälkääkään ollut. Noi patukat on luojan lykky, niitä ei ollut ekalla nutraussessiollani silloin 10 vuotta sitten vaan piti pelkillä jauhoilla vetää sen 3 kk. Täytyy kyllä sanoa, että senaikainen Modifast oli mun herkkuni, harmi ettei sitä valmisteta enää.

Mites ton proteiinin kans hei? Kun siitä patukasta riittää energiaa kahen pussillisen verran mutta proteiinia vain yhden pussilisen verran. Proteiinin merkityshän on tosi tärkeä lihasten määrän vuoksi ja nythän niitä tulee pelkillä pusseilla 60, joka on vähän alakanttiin mutta menettelee... jos korvaa kaks juomaa patukalla niin proteiini jää liian vähäiseen. Pitäskö ostaa jotain heraproteiinijauhetta ja juoda sitä, en kyllä tiedä miten niissä taas on energiaa. Joku pieni broilerin reisikoiven neljäsosakin riittäis jo korvaamaan vajeen. Rintafileessa on 100 grammassa 23 grammaa proteiinia, 1,5 grammaa rasvaa ja 0 hiilaria (107 kcal). Voisko tuo semmoisenaan auttaa tohon proteiinimäärään? Mä en todellakaan halua menettää vuosien tuloksena hankittua lihasvoimaa vaikka painoa alas haluankin.

Vai onko sillä väliä toisaalta jos rasva ja lihakset surkastuvat samassa tahdissa? Jos tässä kuitenkin samalla vähän yrittää liikuntaa (crosstrainer, tanssitunnit, punttia) niin ehkä proteiinilisä vois olla tarpeen?? Mitäs ootte mieltä?

Vähän juteltiin tossa miehen kanssa, että voishan sitä nutrausta toki jatkaa niin pitkään kun jaksaa. Eka olin suunnitellut et 10 kg ja sit tauko - raskauden yritystä. Mut miks sitä ei vois samalla yrittää raskautua kun nutraa, jos menkat vaan palaa. Harvemmin varmaan tämmönen ENE-dieetti nyt menkkoja mihinkään vie, pikemminkin tuo ne ylipainon takia kateissa olevat:)

Työpäivät menee niin helposti, jossain välissä vaan juomaa tai patukkaa...ostin tota tomaattikeittoa ja ehkä senkin sais tehtyä muiden huomaamatta. Mut kotipäivät - voi juma. Mies kun on niin makean perään, on munkkia, pullapitkoa, karkkia.... hänelle tarttis varmaan pitää joku vieroitusdieetti tässä samalla kun mä laihdutan. Meinaan äkkiähän se paino nousee kun toinen kantaa makiaa pöytään:)

Miten te ootte saanu suositeltua herkkusuumiehet luopumaan makeista?

Nyt täytyy painua nukkumaan, yöt!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wd2PIHk/]
Kuva
[/url]

Katarina77
reps...

tavoitteet:

ViestiKirjoittaja Katarina77 » Ti Tammi 11, 2011 11:05 am

Hei,

palailen jälleen osanutrauksen ja vähähiilarisen pariin. Kesällä lähti 10 kg samoilla keinoin, joten nyt tavoitteena lisäkilojen tiputtaminen.
Osanutraan niin, että 2-3 pss päivässä nutripusseja ja loput korvaan maitorahkalla ja kasviksilla/broikulla.
Kahvin juontia koitan samalla vähentää, vihreätä teetä tarkoitus tilalla juoda. Suklaa on suurin kompastuskiveni, joten kaupasta pitäisi karkkihyllyt kiertää kaukaa ja kotoa löytyvät joulusuklaa pitäisi varmaan syöttää lapsille, ettei ne kummittele kaapin pohjalla.
Onneksi puoliso innostui myös painontarkkailusta, itsellekin helpompaa.
Kuva
[/url]

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ti Tammi 11, 2011 12:13 pm

Moi vaan kaikille!

Varoittava sana nutraamista harkitseville: keventäkää ensin ainakin muutama päivä ja jättäkää ylimääräiset sokerit pois ruokavaliosta. Minä en niin tehnyt tällä kertaa ja olo on KARMEA! Viimeksi kevensin ja ruoan puutteesta johtuvaa heikkoa tunnetta lukuunottamatta aloittaminen oli helppoa. Nyt oireilen hirveän "krapula"-päänsäryn kourissa ja oksettaa. Kävin nukkumassakin jo pari-kolme tuntia ja nyt uusi kierros buranaa, Se menee kyllä ohi ja kestän sen, koska tiedän, että nutraamisella kilotkin katoavat ja tiedän sen fiiliksenkin kun pääsee uusille kiloluvuille piiiitkään aikaan.

Katarina, aiotko kokeilla käyttää myös patukoita pussien ohella? Naturdietin appelsiini ja minttupatukka ovat ihan mielettömän hyvän makuisia, jopa siinä määrin, että kun joulun alla maistoin tavallista suklaata, se tuntui jotenkin pliisulta. Nutriletin patukat eivat ihan samalle tasolle yllä, mutta hyviä niistäkin löytyy. Itsellä aikataulut ovat hyvin rikkonaiset ja juoman sekoittaminen bussissa on sottaista puuhaa (trust me, kokeiltu on!), jotenka patukat ja valmiiksi leikatut kasvikset pikkupussissa ovat olleet päivän pelastajia usein.

Irma, meilläkin mies on makean perään. Onneksi ne makeat herkut ovat sellaisia, mistä itse en välitä, sokerista jugurtta ja pipareita pääsääntöisesti. Olen siinä mielessä onnellisessa asemassa, että hän kyllä tukee minua kovasti laihiksessa. Ja näppäränä miehenä taitaa tankata ruokaa duunissa ennen kotiinlähtöä ja syö siellä herkkunsa jos niitä kaipailee. Mutta vaikka mies tykkää salaateista, niin niitä se on laiska tekemään. Joten arvatkaapa oliko nutrikuuri miehenkin mieleen, illalla iso lautasellinen kana tai kananmunasalaattia. Ei ole valituksia kuulunut! :)

CeilingCat, mullekin tää laihis, kun kerta jää VLCD-kaloreille on nutraamista. Nutraaminenhan on vaan yhden firman kauppanimi ja sopii paremmin suomalaiseen kieleen kuin VLCD tai ENE. Enetämpäs tänään.... Hmmm... Nutraanpas sittenkin! Tsemppiä viikonloppusyömisille! Ne on mulle laihiksilla aina pahin paikka ja nutrit kyllä helpottaa siinä. Onneksi itsellä ei ole tapana käydä baarissa joten se ei ole ongelmana.

Tsemppiä kaikille muillekin!!!

Piia

jonxu
Viesti:

ViestiKirjoittaja jonxu » Ti Tammi 11, 2011 1:37 pm

Irma, mie käytän noita smoothieita, joissa kans proteiini jää vähäisemmäksi kuin pusseissa, olenkin sitten lisäksi syönyt yhen proteiiniannoksen, esim. tonnikalaa, raejuustoa, maitorahkaa tms. Pyrin siihen 60g proteiinia päivässä.

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”