Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

kamro
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: Kaikkea on kokeiltu, tällä hetkellä nutraus
Laihdutushistoria: Kerran enemmän lihonut kuin laihtunut

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja kamro » Su Loka 10, 2010 5:33 pm

Notia: Kiitos, ja tsemppiä!
Kukkakaali, minä olen syönyt kasviksia vapaasti ja vähentänyt pusseja, jos olen syönyt muuta proteiinia. Sillä on kyllä paino laskenut. Olen laskenut sen noin 100 kcal pussin tilalle eli esim. vajaa 100 g vähärasvaista kanaa tai 1,5 dl rahkaa.

Tein tänään kaalilaatikkoa soijarouheella, nam. Siinäpä viikon eväs...

Muuten ihan mukavasti.

Intoa ja tsemppiä kaikille!

T:Kamro
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä
Kuva

3llu
Tavoitepaino: 75
Pituus: 172
Laihdutustapa: ene ja VHH
Laihdutushistoria: Ainaista jojoilua, kaikki kuurit kokeiltu, nyt enemmän panostusta elämäntapoihin kuin laihduttamiseen.

ViestiKirjoittaja 3llu » Ma Loka 11, 2010 11:35 am

Uusi nutraaja ilmoittautuu mukaan. Tänään eka päivä, ja puhkun intoa! Voikun sama fiilinki pysyis pahojen päivienkin yli.
Takana reilu -10 kg (vuoden alusta) vähähiilarisella ja liikunnan lisäämisellä (vesijuoksu ja pyöräily). Nyt koitan saada uutta puhtia pudotukseen kun ei meinaa millään mennä alaspäin!

Tuntuu että täältä saa tsemppiä tähän hommaan :)
Kuva

Notia
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 58
Pituus: 160
Laihdutustapa: Mikä milloinkin parhaalta tuntuu...
Laihdutushistoria: Yli 20v jojoilua isoilla kilomäärillä

ViestiKirjoittaja Notia » Ma Loka 11, 2010 4:21 pm

Tervetuloa joukkoon 3llu!
Mulla on ihan samat aseet käytössä, eli VHH ja nutrit. nyt meneillään 5. päivä nutritsempistä ja kova tsemppi päällä!

Tsemppiä uuten viikkoon kaikille nutraajille :D

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ma Loka 11, 2010 6:36 pm

Mä keräilen tsemppiä aloittaa taasen lähipäivinä... Kannustan teitä jo nutraavia :peukku HyväHyväHyväHyvä... :peukku
Kiiruhdan hitaasti

miimuska
Aloituspaino: 103
Pituus: 164
Laihdutustapa: nutraus

ViestiKirjoittaja miimuska » Ti Loka 12, 2010 11:20 am

Hiphei! Minä toivotan teille nutraajille paljon tsemppiä jatkoon.
Itse luovun nutrauksesta nyt ja jatkan toistaiseksi vain ruokavalion tarkkailulla. Palaan tänne todennäköisesti jos kaikki menee hyvin niin noin 9kk kuluttua ;) Toivon kyllä etten ihan valtavaa määrää kerää lisää kiloja, tosin paino varmasti jonkun verran nousee. Uudella puhdilla ens vuonna sitten uudestaan, nyt jään vain odotteleen vatsan kasvamista :D

3llu
Laihdutushistoria: Ainaista jojoilua, kaikki kuurit kokeiltu, nyt enemmän panostusta elämäntapoihin kuin laihduttamiseen.

ViestiKirjoittaja 3llu » Ti Loka 12, 2010 6:38 pm

Kiitos notia :)

Toka päivä menossa, hiukan on huimannut mutta muuten ok. Odotan kauhulla huomista :( , kuulemma voi olla karmee päivä...

Tsemppiä kaikille muillekin ja onnea matkaan miimuskalle!

Painnon puotoamista odotellessa ;)
3llu
Kuva

Notia
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 58
Pituus: 160
Laihdutustapa: Mikä milloinkin parhaalta tuntuu...
Laihdutushistoria: Yli 20v jojoilua isoilla kilomäärillä

ViestiKirjoittaja Notia » Ke Loka 13, 2010 9:09 pm

Seitsemäs päivä nutrailua kohta ohi. Eilen tosin söin pari siivua paahtoleipää illalla nutrien sijaan. Silti olen nyt puolessa välissä kilo-tavoitettani. Eli aamulla punnitessa oli lähtenyt tasan 2kg kuudessa päivässä.
Tänään olen syönyt yhden päärynäpirtelön, yhden suklaapirtelön, lautasellisen sosekeittoa raejuustolla, ½nutripatukkaa. 20min. päästä pääsen töistä ja sitten kotona odottaa vielä yksi soppa-annos :) . Ihan kivasti menee.

Ada
Laihdutustapa: cambridge
Laihdutushistoria: Kaikkea kokeilleena!

ViestiKirjoittaja Ada » To Loka 14, 2010 6:15 am

Hienoa Notia, hyvin oot edennyt :lol: Tsemppiä jatkoon :lol:

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Loka 14, 2010 9:33 am

Tänään on ryhmällä syyslomaviikko eikä siis punnitusta. Olen pysynyt ruodussa ja syönyt sallitut määrät. Korvaan nutripirtelöitä muulla proteiinilla aika ahkerasti, mutta vointi on ollut hyvä ja paino on laskenut joten näyttäisi toimivan. Yhtenä päivänä jäi suola tosi vähiin ja yöllä veti suonta ahkeraan. Pitää siis (ainakin mun) syödä jotain suolaista makeiden nutrien lisäksi.

Mulla on ollut ongelmia masennuslääkkeiden ja kilpirauhaslääkityksen kanssa. Olen laihtunut viime keväästä 20 kg ja lääkettä on nyt ollut liikaa. Olen pudotellut molempia hissukseen, mutta edelleen on kierrokset kovilla. Pitänee käydä uudestaan verikokeissa.

Tsemppiä kaikille ja onnittelut hyvistä tuloksista!

Kamro
Kuva

Saru
Pituus: 165
Laihdutustapa: Gramma kerrallaan

ViestiKirjoittaja Saru » To Loka 14, 2010 12:49 pm

Kamro, sain pikaherätyksen tänä aamuna: jalkka kramppasi niin lujaa että nousin sängystä kiljuen! Arvatkaapa pelästyikö koirat ja mies :o Ja nyt kun sanoit suolan määrästä, niin ei ole vaikea laskea yks plus yks... eilen tuli suolaa todella minimaalinen määrä! Täytyypä tänään kiinnittää asiaan huomiota. En nutraa enää, niin voi olla, että kaikki ei ole sitten ihan niin hyvin balanssissa kuin viiden nutripussin kanssa olisi!

Nutraus oli minulle todella hyvä alku ja pusseja on vielä läjä kaapissa, niin voi olla että otan jonkun viikon nutriviikoksi ihan buustatakseni pari kiloa nopeammin pois. Parasta nutrikuurissa oli, että kroppa tottui vähemmälle ravinnolle, ei enää kiukuttele niin paljon pienestä tai suuremmastakaan nälästä ja kaikki oikeasti turha jäi pois. Suosittelen :D

T. nutripatukan ja pähkinäpussin (ilman suolaa!) kera lounasteleva P

Kukkakaali
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 73
Pituus: 171
Laihdutustapa: Nutraus/VLCD/karppaus
Laihdutushistoria: Jojoilua näköjään nykyään..

ViestiKirjoittaja Kukkakaali » To Loka 14, 2010 10:52 pm

Pakko kommentoida, että mullakin on vetänyt yöllä suonta :( Otin extramagnesiumia, ku luulin että se on Mg-puute, mutta onko se sittenkin suolan puute??

Mulla nyt 11.päivä menossa ja mainio olo!! painoa tällä viikolla jo pois 1.5kg, viime viikolla meni vain 1kg. Mulla oli tavoiteetta lokakuun aikana -6kg. Saas nähdä. Tsemppiä kaikille!!
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wIPRByL/]
Kuva
[/url]

3llu

ViestiKirjoittaja 3llu » Pe Loka 15, 2010 8:40 am

Kuinka kauan ootte nutrailleet yhteen menoon? Suosotuksehan sanoo että 10vkoa (2 jos ei seurantaa).

Olo on yllättävän hyvä kun päiviä takana 4. Kaikista suurin juttu mulle on tällä viikolla ollut se, että ei tarvitse miettiä lainkaan mitä syö, kun on vaan ne tietyt pussit eikä muuta (kasviksia jos haluaa). Ei tarvitse laskea kaloreita, rasvaa, hiilareita, annoskokoja ja kertoja jnejne. Yllättävän paljon tuo syöminen ressaa, näköjään :)

Koska pussiruoka on alkanut tökkimään ja mitä ootte sitten tehneet?

Hyvä kun otitte puheeksi tuon suonenvedon, täytyy pitää mielessä! Toivottavasti pääsette eroon, se on ikävä vaiva!
Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Pe Loka 15, 2010 2:28 pm

Mulla veti aluksi suonta koko ajan ja sitten aloin korvaamaan osan pusseista lihalla, jolloin ongelma katosi. Käytän siis ainoastaan makeita nutreja (NL suklaa) jolloin suolaa tulee 1,5 g päivässä. Se ei kyllä tälle kamelille riitä kun juon ainakin 3 l päivässä. Sairaalassa tämä on täysin kielletty ja kauhistus kun siellä luullaan, että jos suolan käyttö sallitaan niin jengi vetää pelkkiä suolakurkkuja ja paino ei laske pelkästä turvotuksesta. Olen käyttänyt suolaa maltillisesti mutta jos vetää suonta niin otan kyllä rakeen kielen alle. Ja on tässä muutkin kuulemma sooloilleet...

Kun alkoi pelkät nutrit tökkimään, aloin korvata noiden sairaalan suositusten mukaisesti kanalla, kalalla, lihalla, munalla jne. nutripusseja lähinnä siten, että laitan niitä salaattiin. On tosi helppoa ja painoa on lähtenyt 5 viikossa 15 kg, joten ei ole tulosta heikentänyt. Lisäksi otan kalsiumia, monivitamiinia ja omega-3 päivittäin. Tässäkin olen pitänyt pääni vaikka tämä on ankarasti kielletty. Mun ruho, joten teen kuten parhaaksi näen, mutta olen silti laihtunut naisista eniten koko poppoossa. Kyttään kyllä orjallisesti sitä, että 800 kcal ei mene rikki vuorokaudessa.

Tänään söin eka kertaa salaatissa 5% juustoa. Olipa hyvää... :iloinen

Ja hyvin menee. Tsemppiä kaikille!

Kamro
Kuva

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » To Loka 21, 2010 8:34 am

Kamro, sinun pudotus on kyllä huikea! Onneksi olkoon! Olen samaa mieltä tuosta oman kropan kuuntelemisesta, me kaikki olemme erilaisia. Jopa identtisillä kaksosilla on viimeistään aikuisiällä erilainen ympäristöaltistus. Ja jos kroppa on tyytyväinen, niin eiköhän ne kilotkin tipu helpommin. Nutratessa olikin parasta ne salaattiannokset lihalla/kananmunalla/raejuustolla, joissa oli vielä ripaus syntistä nautinnollisuutta kun se oli vähän kiellettyä 8)

Minä lopettelin sen nutraamisen, mutta olen todella tyytyväinen siihen, että syödyn ruoan määrä on pysynyt vähäisenä senkin jälkeen. Munakkaat ja salaatit ovat pysyneet ruokavaliossa. Ja nutripatukat lounaalla. Eilen ja aamulla myös nutrijuomat, koska hammaslääkärin vihulainen repi viisaudenhampaan irti... Jossain välissä otan ne loput pussit kyllä käyttöön :D ja tiputan muutaman extrakilon!

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Loka 21, 2010 11:53 am

Heips,

Piia, kiitos! Hienoa, että olet kyennyt tekemään pysyviä muutoksia nutrauksen jälkeen. Se on täälläkin tavoitteena.

Lomaviikon jälkeisessä punnituksessa tänään 2 viikon saldo -3,6 kg, yhteensä nutrauksen aikana 7 viikkoa + 1 kevennysviikko vähän päälle 19 kg. Tavoitteeni on 25 kg, joten siinä ja siinä on pääsenkö kolmessa viimeisessä viikossa sinne... mutta lähelle ainakin.

Olo on ok, salaattilinja jatkuu.

Mitenkäs teillä muilla?

Kamro
Kuva

Ada

ViestiKirjoittaja Ada » To Loka 21, 2010 2:10 pm

Onnittelut Kamrolle, mahtava pudotus ja näyttää vaan jatkuvan :D

Onko kilppari hankaloittanut pudotusta? Mulla kans vajis ja vasta nyt on löytynyt keino kilojen karistamiseksi, pussiruuat :lol: Uskoin sokeasti vuosien ajan, ettei nutraus sovi vajiksille. Mulla ainakaan ei oo ollu ongelmia ja omakohtaisten kokemusten perusteella voin lämpimästi suositella myös muille.

Cambridge-pussittelu siis jatkuu ja olo on loistava. Jouluksi pyrin tavoitepainoon mutta ei haittaa vaikken ehtisikään. Jatkan ens vuonna jos tarve vaatii.

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Loka 21, 2010 6:49 pm

Onnea, Ada, oikeasta asenteesta!

Mulla on ollut paljon kilppariongelmia, kun lääkitys on käynyt liian kovaksi painonpudotuksen myötä ja vajaatoiminta on korjaantunut liikatoiminnan puolelle. Olen ravannut verikokeissa. Sama juttu masennuslääkkeiden kanssa. Kontrollit kannattaa pyytää noin 10 kg välein jos aikoo pitkään nutrata.

T. Kamro
Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Loka 28, 2010 10:28 am

Seitsemännen nutrausviikon jälkeen tänään punnituksessa -1,5 kg eli yhteensä -20,5 kg kevennysviikko mukaanluettuna.

Tänään kahdet juhlat, katsotaan miten selviän...

Kolme nutriviikkoa jäljellä ja kieltämättä haluaisin jo vähän lisätä energiamääriä. Toisaalta olisi kiva päästä siihen -25 kg tavoitteeseen, joka näyttää nyt ihan realistiselta.

Kuis muilla? Kovin on ollut hiljaista.

Kamro
Kuva

3llu

ViestiKirjoittaja 3llu » To Loka 28, 2010 1:29 pm

Kolmas nutrausviikko menossa, poislukien viimeviikonloppu, kun tuli hiukan juhlittua :( Vaikka hauskaa oli :) !!! Hyvin pääsin heti sunnuntaista uudelleen ruotuun, siitä annan kyllä pisteet itselle. Oon kamalan huono tekemään sitä ryhtiliikettä ja siihen mun laihdutus yleensä loppuukin...

Hienosti on mennyt kaikilla, kun kuitenkin tää on aika haastavaa hommaa. Mun saldo näistä kolmesta nutrausviikoista on melkein 6 kg miinusta, ekalla viikolla lähti eniten. Oon kyllä tyytyväinen.

Nyt on ruvennut tekemään kamalasti mieli syödä kaikkee muutakin kun pussikeittoja ja kasviksia. Kuinka kannattaisi aloittaa normiruoan lisääminen syömisiin ettei se repeis heti mässäämisieksi? Oisko jossain hyvä nettisaitti (muukin kun tämä tehi) josta sais vinkkiä?

Tsemppiä kaikilllle :peukku
Kuva

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Pe Loka 29, 2010 12:52 pm

Minä tuun takas nutrailijoiden joukkoon pariksi seuraavaksi viikoksi alkaen maanantailta! Tahtoo lisätehoa pudotukseen ja takaisin nutrikuurin jälkeisen "ei ole nälkä, en tarvitse paljoakaan ruokaa"-olon. Varmaan tälläkin kertaa osa aterioista korvaantuu lihalla, kananmunilla ja raejuustolla, tietenkin ison salaattiannoksen päältä nautittuna. Osa taas menee puolikkailla patukoilla olosuhteiden pakosta (bussissa 2 tuntia päivässä, syömisen pitää olla helppoa).

Jos vaikka saisi sen toisen 10 kg pois ennenkuin vuosi vaihtuu uudeksi :wink:

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Pe Loka 29, 2010 5:18 pm

3llu: hienosti sulla menee! Olen itse aloitellut vähähiilihydraattista ruuan lisäämistä. Tuntuu toimivan ongelmitta eikä väsytä.
Piia: Tervetuloa joukkoon! 10 kg loppuvuonna on hyvä tavoite ja realistinen, jos malttaa jouluna pidättäytyä perinteiseltä mässäilyltä.

Mulla menee hyvin, olen tosiaan vähän jo lisäillyt energiamääriä mutta hiilarit pitänyt alhaalla. Eilen oli kahdet juhlat ja söin ehkä 40 g hiilareita, heti alkoi väsyttää. Se oli hyvä muistutus ennen nutrausta vallinneesta olotilastani.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Kamro
Kuva

3llu

ViestiKirjoittaja 3llu » Pe Loka 29, 2010 6:13 pm

Tervetuloa Piia! Hyvä kun saadaan lisää hengenheimolaisia.

Kamro, oot niin oikeessa tosta hiilariväsymyksestä! Eilen repsahdin ruisleipään, ja armoton pöhö iski. Ja morkkis. Ny taas tuntuu hyvältä!

Tsemppiä viikonloppuun kaikille :D
Kuva

Ada

ViestiKirjoittaja Ada » Su Loka 31, 2010 1:56 am

Ada ottaa nyt itsestänsä niskalenkin ja aloittaa taas aamulla säännöllisen pussittelun ja veden litkimisen. Join eilen reippaanlaisesti kuivaa vinkkua ja nyt morkkistaa. Tosin taisin korvata pussit sillä nesteellä koska kylässä en viitsinyt pussitella ja ruuat jäi vähiin.

Nyt on paino pudonnut 15 kg ja pudotettavaa jäljellä 7kg. Se pitäisi mennä tämän vuoden puolella jos en ravaa kovin useissa pikkujouluissa :lol:

mamma85
Pituus: 170

ViestiKirjoittaja mamma85 » Su Loka 31, 2010 11:40 am

Täällä mamma palailee nutraus tielle ´reilun vuoden jälkeen ( tänä aikana perhe kasvoi yhdellä tytöllä).
Tänään siis ajattelin ja sen kummempia tavoitteita en uskalla asetella, marraskuun ajan olen ajatellut nutreilla ainakin olla, ja sitten katsotaan jatkoa, tämän vuoden loppuun jos sais -10kg hyppisin ilosta, mutta -5kg olis jo ihan hyvin, ja siihen pitäs kyllä pystyä....
tsemppiä tulee varmasti tarviimaan joten jospa tää ketju pysyis aktiivisena..

tsempit vaan kaikille muille nutraajille
Kuva

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ma Marras 01, 2010 1:06 pm

Nutrit naamassa, reippaasti kavennetut housut jalassa, olo kevyt! Tsemppiä kaikille nutraajille!!!!

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ti Marras 02, 2010 1:59 pm

Piia ja toisen päivän heikotus! Eka päivä meni taas nätisti, tää toinen on näköjään aina paha. Ei mielihaluja mutta pää on vähän hontelo! Kroppa vinkuu energiaa ja saa vain vettä ja pussin nutreja silloin tällöin. Unohdin eväskasvikset jääkaappiin 40 kilsan päähän, nice! Harkinnassa reissu lähikauppaan kirsikkatomaattien hakuun... Jos olis rahaa niin ehkä myös paahtopaistia... Tule tilipäi... öööhh.. opintotukipäivä, tule! Joskus on ikävä palkkatyötä säännöllisine tuloineen, mutta eipä silti, en vaihtais tätä opiskelua pois mistään hinnasta (tai no ehkä tämän alan työpaikkaan :wink: ).

Itseasiassa, ne mielihalut hävisi kokonaan kun hörpin eilen ekan kipollisen nutria. Nyt nutrataan, nyt ei mietitä mitä syödään vaan nutrataan ja herkutellaan salaatilla ja kananmunilla tms. Helppoa ainakin sen pari viikkoa!

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Marras 04, 2010 6:53 am

Tervetuloa joukkoon, mamma85 ja Ada.

Minä olen oikeastaan jo aika lailla siirtynyt karppauksen puolelle. Tosin energiamäärät on edelleen siinä alle 800 kalorissa joten siinä mielessä nutrausta. Tällä viikolla ei punnitusta, ensi viikolla virallisesti nutrauksen alasajo ensi torstain punnituksen jälkeen. Olo on hyvä vaikka paleleekin aika lailla.

Tsemppiä kaikille!

Kamro
Kuva

vanu
Laihdutustapa: nutrilett

ViestiKirjoittaja vanu » To Marras 04, 2010 11:55 am

Moi kaikille.
Olen uusi nutraaja eli neljäs päivä menossa. Suunnittelin olevani vain pari päivää, mutta sitten päätin että olen sen verran kuin pystyn, on tää sen verran rankkaa ettei viitsi kovin usein uudestaan aloittaa. Mulla menee nutreja 1000 kaloria päivässä, pienemmällä määrällä heikottaa liikaa :)
Onko vitamiinit hyväksi tässä rinnalla? Olen niitä popsinut ahkerasti.
Painoa on jo mennyt 2.6 kiloa, ihan hyvin, vielä olis 7 kiloa jäljellä.
Pää on ollut vähän kipeä ja maha, kait jotain närästystä ja poltetta :(
Miten muilla menee?

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Pe Marras 05, 2010 4:38 am

Hei Vanu, tervetuloa joukkoon!

Mulla on auttanut tuohon närästykseen light-colan nopea siemailu ja tarkoituksellinen röyhtäily. Happotasapaino muuttuu ja jos ei röyhtäile, tulee maha kipeäksi. Vitamiineja, omegakolmosta ja lisäkalsiumia olen syönyt koko ajan vaikkei sairaalan mukaan tarvitse. Aattelen ettei niistä haittaakaan ole. Varsinkaan nyt pimeänä aikana.

Totta on että alle 800 kaloria heikottaa varsinkin alkuun. Toisaalta jos pysyt sen yli, nälkä ei mene ohitse ja joudut koko ajan taistelemaan mielitekoja vastaan. Huomaan tämän itsestäni, varsinkin eilen kun meni yli niin illalla istuin nojatuolissa ja ajattelin "keksipaketti, keksipaketti" nonstoppina. Totesin, että kannattaa pitää varansa ettei ratkea, moraalinen krapula olisi melkoinen.

Onnea nutrimatkalle!

Kamro
Kuva

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » La Marras 06, 2010 1:02 pm

Flunssa... taidan pitää parin päivän tauon nutraamisessa, syödä terveellisesti ja antaa kropan toipua pöpöstä. Ja levätä.

Tsemppiä muille nutraajille! Mulle viikonloppu on yleensä se hankalin, mutta siihen auttaa kun vaihtaa yhden pussin kana tms. salaattiin ja tekee siitä oikein hienon näköisen! Kelpaa täällä päässä oikein mainiosti myös miehelle :D

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Marras 11, 2010 12:39 pm

Kahden viikon punnitustauon jälkeen tänään -2,7 kg kahdessa viikossa, yhteensä reilu 23 kg. Vielä vähän alle 1,7 kg tavoitteeseeni.

Olen karpannut jo pari viikkoa vähän energiamääriä lisäten. Vointi on erinomainen ja virtaa on riittänyt. Se onkin ollut tarpeen kun on kauheesti duunia...

En olisi uskonut miten paljon tämä 3 kk parantaa vointiani ja elämänlaatuani. Mielialakin on kohonnut tosi reippaasti ja olen elämääni aika tyytyväinen.

Terkuin kamro
Kuva

Ada

ViestiKirjoittaja Ada » Ma Marras 15, 2010 11:56 pm

Onnittelut Kamro, mahtava pudotus :lol: Perässä tullaan vaikkakin hitaasti.

Ada

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ti Marras 16, 2010 10:13 am

Kiitos Ada. Olen syönyt nyt useamman hedelmän päivässä ja se väsyttää. Paras vointi olisi jos söisi vain kasviksia ja järkeviä proteiininlähteitä. Siinä yritän nyt pysyä.

Entäs muut? Hiljaista on...

Terkuin kamro
Kuva

Kukkakaali
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 73
Pituus: 171
Laihdutustapa: Nutraus/VLCD/karppaus
Laihdutushistoria: Jojoilua näköjään nykyään..

ViestiKirjoittaja Kukkakaali » Ke Marras 17, 2010 8:03 am

Onnea Kamro hienosta suorituksesta tähän asti!

Ite nutrasin 5vkoa/8kiloa. Nyt jo toinen viikko menossa "normilaihdutusta", mutta ei tuu tulosta :( Lisäksi eilenki lipsuin... ENsi viikolla aloitan nutrauksen uudestaan. Se on siinä mielessä niin hhelppoa, että tuloksia tulee ja lipsumisen vaara pienempi.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wIPRByL/]
Kuva
[/url]

Luru
Aloituspaino: 102
Tavoitepaino: 60
Pituus: 166
Laihdutustapa: Nutraus, jonka jälkeen annosten pienennys ja sään. ruokailut

ViestiKirjoittaja Luru » Ke Marras 17, 2010 10:40 am

Luru ilmottautuu taas eli takana on nyt 3+2 täysnutripäivää (välissä oli yks nutriton päivä = isänpäivä). Tarkoituksena ois jaksaa tuonne joulukuun alkuun täysnutrilla ja sit taas yhden päivän tauko ja jatkaa sen jälkeen täys- tai osanutrilla.

Nutraus vaan sopii miulle, kun ei tartte laskea kaloreita tai miettiä vieläkö voin syödä :)
Paino putoaa.. vai putoaako?

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”