Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

kamro
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: Kaikkea on kokeiltu, tällä hetkellä nutraus
Laihdutushistoria: Kerran enemmän lihonut kuin laihtunut

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja kamro » Ma Syys 20, 2010 2:07 pm

Tsup: mulla jännittää leikkausselvityksessä se, etten olisi epäsopiva leikkaukseen. Olen miettinyt tämän asian niin tarkkaan etten sinänsä jännitä leikkausta ja sen valmisteluja. Onhan se iso muutos elintavoissa, mutta sellaista nyt tarvitaan. Omin avuin en ole paino-ongelmaani ratkaissut ja kun lähtöpainoa oli viime keväänä 180 kg, kyseessä ei ole mikään pieni ongelma. Joten jännitän sitä, että pääsisin "jatkoon" leikkausselvityksessä.

Kyllä se takki kohta sujahtaa päälle! Mulla on jo aika monta "uutta" vaatetta. Kyllä se motivoi.

Tsemppiä kaikille nutraajille!

Kamro
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä
Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ma Syys 20, 2010 10:22 pm

:wink:
20.päivä ja 69 jäljellä
Miten viikon viuhuu tällaista vauhtia, mut minä en olevinaan laihdu. ? :shock: Imen noita litkuja ja taatusti en syö mitään ylimääräistä; unissaankin pidän suussa hammaskiskoja narskuttelua vastaan. Eli en edes kävele jääkaapille unissani. Ihan syvältä. Mut siis varmaan joitain kiloja on lähtenyt, mutta olo ei ole laihtunut. Milloin mä itse koen edes kilon kutistumisen?

Plääh. Mut itse nutraus ei tuota mitään ongelmia. Ruokaa ei juurikaan tee mieli. Jatketaan siis näillä... :cart
Kiiruhdan hitaasti

fiona
Pikkuterhikki
Laihdutustapa: vapaat painot, kahvakuulailu, kuntopyörä, sisäsoutu

ViestiKirjoittaja fiona » Ti Syys 21, 2010 3:15 pm

Iso ISO tsemppi nutraajille :peukku
You train to look good I train to kick your ass!!!

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ti Syys 21, 2010 5:40 pm

Tsup: puntari on varmin laihtumisen mittari. Ylipaino on osittain päässä eikä minustakaan tunnu, että laihtuisin. Välillä arvioisin jopa, että painoa on tullut lisää. Tosin ennen liian pienet vaatteet mahtuvat päälle, joka kertoo että olen kyllä laihtunut. Arviointi on todella vaikeaa, älä anna tunteen latistaa itseäsi!

Mulla tavallinen päivä, vettä sataa ja palelee... kävin sentään lenkittämässä uusia vesijuoksusauvojani (kannustuslahja). Kyllä tuntuu hartioissa... :)

Tsemppiä kaikille!

Kamro
Kuva

Saru
Pituus: 165
Laihdutustapa: Gramma kerrallaan

ViestiKirjoittaja Saru » Ti Syys 21, 2010 5:41 pm

11. päivä menossa ja kiloja on kadonnut jo kuusi! Tosin noista viimeinen on sellainen haamukilo, joka vaa'an epätarkkuudesta johtuen näkyy joka toisella punnistuksella ja joka toisella ei, mutta olen vakuuttunut että parin päivän päästä se näkyy vaikka päällä seisoisi siinä vaa'an päällä!!!

Kamro, tsemppiä matkaan leikkausselvitykseen! Minusta itsestäni ei olisi siihen, mutta nostan kyllä isosti peukkuja kaikille leikkaukseen aikoville! :peukku

Tsup, olen tuossa lukenut sinun pähkäilyjäsi omasta koostasi ja vastaavasti miettinyt omalta osaltani, että milloin sen laihtumisen pitäisi tuntua. Toistaiseksi olen ollut supertyytyväinen vaa'an lukemiin ja se on riittänyt. Sain myös sen pahimman ahdistavan tunteen pois, mikä tuli kesän aikana lihotuista kiloista, jotka eivät vielä olleet nahkaa venyttäneet tieltänsä kokoa isommaksi. Painan nyt sen 122 kg :D (vitsi kun kiva kirjoittaa noin, se 128 oli aika mörkö minulle!!!) ja luulen, että olo tuntuu hoikemmalta vasta 100 kg kohdalla. Ja silloinkin se on vielä aika hurjan pyöreä. Nämä mun uusimmat farkut oli jo ekstralöysät tullessaan ja vanuvat kauheasti päällä, saisi kyllä jo pienentää. 6 kg kuitenkin on tiputtanut vyötäröltä vain pari senttiä. Aiemmin kun onnistuin isommin laihduttamaan, tunsin sen vasta 15-20 kilon tiputtua! Ja silloin aloituslukemat olivat tuolla sadan tienoilla. Tsemppiä kovasti matkaan, kyllä se hoikempi olokin sieltä tulee, kun kaivaa pieneksi käyneitä vaatteita kaapista päälle ja joutu kaventelemaan housuja. Ja hurjan hienosti olet jaksanut jo nutrata!

Fiona, kiitos tsempistä :D

Söin bussissa pari kourallista kasviksia ja masu on ollut "täynnä" jo pari tuntia, edellinen pussi meni 6 tuntia sitten, olisikohan aika siirtyä koneelta keittiöön!

Piia

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ti Syys 21, 2010 7:01 pm

Kamro :hali. Kiitos sanoistasi. Oot oikeassa. Ja oot myös ollut hirmu reipas, kun jaksoit viuhtoa sauvoilla menemään? Jäin miettii, et onko ne oikeasti vesijuoksusauvat vai kävelysauvat vesisateessa? Ne vesijuoksusauvat oli mielestäni hassut (urheiluliikkeessä katselin) ja ajattelin, et niillä on varmasti vaikea pysyä tasapainossa... Kaikki liikunta kuitenkin hyvästä. Nyt lämmintä teetä ja vällyjen väliin.

Piia: :hali Oot kans varmasti oikeassa. Oon vain liian kärsimätön. Kylmä totuus varmasti on, et pitää laihtua paljon enemmän ennen kuin se tuntuu todelliselta. Ja oma juttunsa on sit oman laihtumisen sisäisäminen osaksi identiteettiä; mut ärsyttää silti, et olo tällainen. Ihanaa, et sun paino on kiitänyt alaspäin!

Fiona :sydan Ihana oot kun jaksat kannustaa.

21.päivä ja jotain jäljellä... En edes nyt muista.
Torstaina on vaakapäivä. Saas nähdä. Mut oikeastaan vaa'an lukemilla ei edes tällä hetkellä ole väliä. Haluan jatkaa nutreilla.
Kiiruhdan hitaasti

mayinka
Aloituspaino: 80
Tavoitepaino: 62
Pituus: 168
Laihdutustapa: Kalorilaskenta ja liikunta
Laihdutushistoria: Omenavartaloinen karkkihiiri, joka pahimmillaan kellotti melkein 110 kg.
Viesti:

ViestiKirjoittaja mayinka » Ti Syys 21, 2010 7:22 pm

En nutraa mutta Tsupille painoasennekommentti, että itsellä oli ainakin vaikeuksia sisäistää omaa kokoa ja on vieläkin. Aloituspaino oli joskus vuosia sitten 108 kg eli BMI 38, ja siitä sataseen päästessä ei tuntunut vielä missään. 90 kilossa muutos jo näkyi ja tuntui, mutta yhä vain yritän sinnikkäästi joskus kirjoittaa painolukemani 8-alkuisella. Mieli on yhä 80-luvulla, vaikka elopaino lähentelee ennemmin 60 kuin 80 kiloa... Pidä projekti tarpeeksi pitkänä niin pääkin pääsee mukaan!
Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ke Syys 22, 2010 2:19 pm

Tsup:Mulla on ihan oikeat vesijuoksusauvat- mutta tosi on, että kävelysauvoilla olisi saanut eilisessä sateessa myös pientä "vesijuoksua" aikaan. Olen pitänyt niitä vaakatasossa vedessä ja tehokasta on. Pystyasento on raskas ranteille.

Huomenna taas punnitus, tänään mennyt ihan mukavasti.

Tsemppiä!

Kamro
Kuva

Ada
Laihdutustapa: cambridge
Laihdutushistoria: Kaikkea kokeilleena!

ViestiKirjoittaja Ada » Ke Syys 22, 2010 7:17 pm

Hei kaikki nutraajat :D

Olen itse cambridgellä joten kaippa se nutraukseksi lasketaan. Pussi mikä pussi :lol:
Mulla pudonnut 7 viikossa 10,7 kg ja 800 gramman päässä vilkkuu uus kymmenluku. Sillä alkavia lukemia en ookaan nähny moneen vuoteen. Mulla on kehonkoostumusvaaka ja se ei oo tunnistanu mua aikoihin syystä etten pitkään aikaan käyttäny koko kapinetta. Odottelen hetkeä jolloin se antaa mulle tietoa kilojen lisäks myös prosenteista :lol:

Tunnustan, mietin myös kummistako sauvoista oli kyse. Näin jo silmissäni vesisateessa tarmokkaasti tarpovan naisihmisen, sauvat vettä viuhtoen :D

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ke Syys 22, 2010 10:05 pm

22. Päivä ja 67 jäljellä
Tavallinen, kiireinen päivä. Opintohommien kanssa oon tehnyt älyttömäästi hommia. Hartiat ihan jumissa ja harmittaa, etei ole aikaa liikkua. Nyt oikeasti ei ole aikaa; minuuttiaikataululla mennään 24.9 klo 00 saakka. Onneksi la helpottaa ja pääsen lenkille.

Kamro: Pidän sulle peukkuja huomiselle. :taikaa

Kaikille jaksuja!
Ja Adalle tervetuloa! Hieno pudotus takana.
Kiiruhdan hitaasti

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Syys 23, 2010 9:52 am

Ada: Tsemppiä Cambridgelle! Tuosta pussikuurista en tiedäkään mitään, täytyy ottaa selvää.
Tsup: Tsemppiä rutistukseen! Muista syödä vaikka onkin kiire!

Tämän aamun punnituksessa oli -2,7 kg ja 3 nutri + 1 kevennysviikossa yht. 11,2 kg. En voi olla kuin tyytyväinen. Uusi kymmenluku häämöttää ehkä jo ensi viikon punnituksella.

Sitten vielä leikkausselvitys tähän malliin niin hyvin menisi...

Iloista nutrausta kaikille,

kamro
Kuva

Luru
Aloituspaino: 102
Tavoitepaino: 60
Pituus: 166
Laihdutustapa: Nutraus, jonka jälkeen annosten pienennys ja sään. ruokailut

ViestiKirjoittaja Luru » To Syys 23, 2010 10:21 am

Minäkin heitän puumerkkini tänne, kun nyt ainakin hetken nutraan :lol: Elikkäs tänään alkoi päivä 4 nutraillessa. Nutrauksen alotin lähinnä siksi, että juutuin painoon 87. Välillä käytiin 86.9 kilossa ja välillä lähempänä 88 kiloa. Nyt kiitos nutrien paino oli tänään aamulla 86.3, missä oon ollu viimeeks varmaan kaks kolme vuotta sitten, joten aivan mahtava fiilis. Ärsyttää vaan, kun en voi muualla tästä hihkua :( Kukaan miun lähipiiristä (no isäntä tietty tietää) ei nimittäin tiedä missä painoluokassa mie painin ja millä keinoin yritän saada painoa tippumaan. Itsetunto paskana, samoin koko tyttö.
Paino putoaa.. vai putoaako?

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Syys 23, 2010 6:30 pm

Hienoa Luru, tänne vaan kannustuksen pariin juhlimaan pudotuksia!

Tervetuloa joukkoon.

Kamro
Kuva

Ada
Laihdutustapa: cambridge
Laihdutushistoria: Kaikkea kokeilleena!

ViestiKirjoittaja Ada » To Syys 23, 2010 8:51 pm

Otsikkokysymykseen vastaten, Ada nutraa ja menee vähän paremmin kuin eilen :? Eilinen oli vaikea päivä ja vaikka kuinka sanon itselleni, että jaksa nyt vaan, ei tää oo ikuisuus, joskus loppuu paukut ja halut koko hommaan. No, tänään taas parempi mieli :D

Söin osittain muutaman viikon ajan ja nyt kun yritän palata puhtaaseen pussikuuriin, se on yllättävän vaikeeta. Sehän on vain korvien välissä oleva häikkä, se pitää vaan kitkeä hemmettiin. Mutta kun!

Huomista aamua ja vaakaa odotellen :lol:

Ada

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Pe Syys 24, 2010 10:17 pm

Heips kaikki!
24.päivä ja 65 jäljellä?

kamro: Miten meni? Ajattelin sua eilen ja :peukku .

Tosiaan eilen niin kiire, etten ehtinyt edes tänne laittaa puumerkkiä. Tänään söin koululla salaattia ja lihaa sekä tomaatteja. pienen annoksen. Olin unohtanut patukan kotiin ja päätin, etten lähde sen vuoksi ravaamaan apteekkiin; kauppa olis ollut kaukana...

Vaa'assakin oon unohtanut käydä. Askeleita on tullut ihan kivasti arkipäiväksi.

Halaus kaikille!
Kiiruhdan hitaasti

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » La Syys 25, 2010 8:43 am

Tsup: Kiitos hyvin meni. Olen leikkauskelpoinen ja halutessani pääsen ene-dieetin jälkeen suoraan hallinnollisen jonon eli valmistelujen kautta leikkauspöydälle. Tammikuussa ene-ryhmän seurantatapaamisen jälkeen tarkastetaan tilanne ja senhetkiset ajatukseni. Toisaalta, tilastollinen pudotus leikkauksen jälkeen on 25%, joten jos haluan sinne alle sadan kilon niin lähtöpaino leikkaukseen mennessä pitäisi olla noin 130 kg. Sinne on vielä matkaa enemmän kuin tammikuuhun mennessä tapahtuu, joten todennäköisesti otan vähän aikalisää ja pudotan ensin painon tuonne 130 kg hujakoille. Kuitenkin se tavoitteeseen pääsy on mulle aika tärkeää, jos leikkaus tehdään.

Muuten nutrailen edelleen ja fiilikset on hyvät. Positiiviset mielialat ovat lisääntyneet kovasti. Se tuntuu oikein hyvältä!

Tsemppiä kaikille.

Kamro
Kuva

Luru
Aloituspaino: 102
Tavoitepaino: 60
Laihdutustapa: Nutraus, jonka jälkeen annosten pienennys ja sään. ruokailut

ViestiKirjoittaja Luru » La Syys 25, 2010 10:03 am

Luru nutraa kuudetta päivää (ensimmäinen kerta elämässään muuten, kun on päässyt yli päivästä 2). Tänäänkin elämä hymyilee ja ihmettelen miten helposti ensimmäinen viikko nutrien kanssa on lähtenyt käyntiin. Paino on maanantaista tippunut parisen kiloa. Varsinainen punnituspäivä miulla on aina tiistai (merkkaan sen painon ylös "viralliseen tiputuskalenteriini", joten katsotaan sitten virallinen viikkotiputus.

Syksyinen ilma pihalla, nauttikaa siitä ja tsemppiä kaikille nutraajille!

Kuva
Paino putoaa.. vai putoaako?

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ma Syys 27, 2010 8:48 am

Käytiin eilen isännän kanssa katsomassa Salt Tennispalatsissa. Koko palatsi haisi popcornille ja isäntä mussutti irkkareita vieressä. Minä en syönyt edes evästomaattiani, joka lähinnä johtui siitä, että olin niin kovissa kuukautiskivuissa että oli hankala istua 2 h aloillaan. Mutta totesin, etten taida lähteä risteilylle ennen kuin ene on ohitse...

Ruodussa on pysytty, eilen söin pitkästä aikaa pussin sekavihanneksia ja nehän oli suorastaan hyviä!

Menen torstaina ennen punnitusta kilpirauhaskokeisiin. Mulla on vajaatoimintaan 2,5 tablettia ja masennuslääkettä yli suositellun rajan. Nyt on pääkopassa kierrokset kovalla, joten jompaa kumpaa pitää pudottaa. Katsotaan ensin se kilpirauhasen tilanne ja jos se ei ole yli rajan, sitten vähennän masennuslääkettä.

Tsemppiä kaikille!

Kamro
Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ma Syys 27, 2010 6:30 pm

Heips ja siis edelleen nutraan. Muutamana päivänä vaihdoin kolme pussia lihaan ja salaattiin. Nyt taas ruodussa ja tättä nutrausta eteenpäin. Perjantaina punnitus syyskuun tavoitteen toteamiseksi... Liikuntojen puuttuessa taidan jäädä kovasta tavoitteestani jokusen kilon. Mut ei stressiä, jatkan silti nutraten.

Nyt siis 27. päivä ja olisko 62? jäljellä? Pitää illalla oikein kalenterista tarkistaa.

Tsemppiä kaikille oikein paljon ja nautitaan valoisista päivistä!
Kiiruhdan hitaasti

Ippa
Aloituspaino: 127
Tavoitepaino: 80
Pituus: 168
Laihdutustapa: Ruokapäiväkirja, Liikunta, Nutrilett
Laihdutushistoria: Paino:
7/2009 : 127 kg
5/2010 : 108 kg
8/2010 : 112 kg
10/2010: 101 kg
Tavoitteena aluksi 80-83 kg, Tavoitepaino Ticker:ssä 85 kg

ViestiKirjoittaja Ippa » Ma Syys 27, 2010 6:44 pm

Taidan jättää jälkeni tähän ketjuun myöskin.
Osanutraan 26. päivää eli kuudes viikko alkoi juuri. Pudotusta viiden viikon aikana -10,3 kg. Kaurapuuroa aamiaisella, normi lounasruoka töissä (annoksia olen pienentänyt ja leivän jättänyt lähes kokonaan pois) ja iltaruuat pusseista (2-3). Tässä vaiheessa en haikaile täysnutrauksen "pariin".
Painonseuranta 23.8.2010 alkaen

Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ti Syys 28, 2010 6:36 pm

27.päivä menossa ja kaikki hyvin. Banaani-vadelma pirtelö tökkii voimakkaasti. Jätän sen suosiolla pois viikoksi. Huomenna sokoksella 2+3 päivät ja jotain nutritarjouksia on tulossa. Pitää käydä katsastaa.

jatketaan kaventumista ja kevenemistä! :wink:
Kiiruhdan hitaasti

miimuska
Aloituspaino: 103
Pituus: 164
Laihdutustapa: nutraus

ViestiKirjoittaja miimuska » Ke Syys 29, 2010 6:48 am

Huomenta kaikille!

Jaahas, paino vain junnaa ja junnaa.. 6kg lähtenyt ja nyt ei enään millään tipu. Nutrien määrän tiputin jo kahteen päivässä ja korvaan siis kolme annosta proteiineilla.
Viikonloppuna tuli lauantai-iltana kunnon repsahdus :cry: kun usko onnistuneeseen painonpudotukseen loppui tyystin. No, oon taas kuitenkin palannut ruotuun ja toisaalta jopa sain uutta puhtia repsahduksestani. Nyt ei tee mieli edes leipää :)

Mahtaakohan tuo kortisonikuuri vaikuttaa painonpudotukseen?? :?:

Tänään illalla alkaa totaalinen paasto ja huominen menee varmasti ilman ruokaa, koska huomenna klo 07.00 olenkin jo sairaalassa odottamassa vuoroani poskionteloiden ilmastointileikkaukseen. Jännittää todella paljon, etenkin toipuminen. :(

Kaikesta huolimatta aijon jatkaa, toistaiseksi nyt sitten hieman muunneltuna tuota nutrausta. Ja oon kuitenkin iloinen saadessani merkitä esitietolomakkeeseen kaksinumeroisen painon kolmenumeroisen sijaan :)

Kaikille paljon hermoja ja onnistumisen iloa nutraukseen!! :rhali

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ke Syys 29, 2010 7:12 am

Täälläkin jumittaa! 6-7 kg katosi ja sitten on pyörinyt siellä main pudostus.

Itse repsahdin pizzaan sunnuntaina muuton yhteydessä. Mutta vain puolikkaaseen! Ja eilenkin tuli yksi ylimääräinen protskuannos. Mutta ei noista niin paljoa pitäisi tulla. Elimistön reaktio vain reilun kahden viikon nutraamiselle! Liikuntaan ei ole ollut aikaa, kouluhommatkin alkavat painaa päälle. Nyt naamanlaittoon ja menoksi!

Piia

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Syys 30, 2010 8:42 pm

Tänään oli punnituspäivä ja -1,5 kg oli viikossa mennyt. Yhteensä siis suunnilleen 13 kg yhden kevennysviikon ja neljän nutrausviikon aikana. Olen tyytyväinen!

Tänään oli koulussa kurja iltapäivä ja pettymykseen syömisen refleksini meinasi revetä. Menin nukkumaan ja söin vasta äsken ison salaatin. Näistäkin oppii...

Huomenna on asiointi- ja shoppailupäivä stadissa. Ajattelin sijoittaa synttärilahjaksi kesällä saamani lahjakortin Sokoksen 3+1 päivien kauneuteen. Samalla haen paketin tullipostissa ja käyn pari tuntia töissä.

Nutraus jatkuu...

Tsemppiä kaikille!

Kamro
Kuva

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Pe Loka 01, 2010 7:27 am

Hienosti sulla Kamro on lähtenyt nutriviikkojen aikana! Ja voih, lahjakortti jonka voisin tuhlata kosmetiikkaan olisi ihana! Mutta kun tuollaisia ei tipu... niin saakoon mies sitten omaksi lahjakseen kosmetiikkaa ;-) Tilasin eilen voidemaista hajustetta (tobacco & black tea), savinaamiota (jauheena ruskeassa lasipullossa, saa itse sekoittaa) ja parranajosaippuaa (haa, ei enää isoa rumaa purkkia!).

Mun kolmiviikkoinen nutrausaika alkaa olla lopuillaan. Kiloja ensin näytti tippuneen 7, mutta nyt vaaka on näyttänyt sitä 6 kiloa. Tälle viikkoa pudotusta ei ole ollut, vaikka kalorimäärät päivittäin ovat olleet alhaiset eikä todellisia repsuja ole tullut sen puolikkaan pizzan lisäksi muita. Ei voi mitään tämän viikon osalta, mutta tämä oli hyvä alku. Aion jatkossakin kieltäytyä leivästä ja pastasta ja riisistä isolta osalta. Pitänee kurkkia noita karppaajien juttuja. Ah, ja mikä hyvä karkkilakon alku tämä on ollutkaan (jos nutripatukoita ei lasketa!). Iso läjä pussikeittoja on vielä kaapissa, eli varmaan jatkossa osanutraan, jotta ne kuluu pois. Makeat on liki jo loppuneet.

Mutta nyt meinaan jumia tähän koneelle! Oikein hyvää viikonloppua kaikille nutraajille!!!!

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Pe Loka 01, 2010 7:20 pm

Onnea Piia, hyvä tulos kolmelle viikolle! Suunnittelen itsekin tuota karppausjatkoa. Se on tehokasta.

Mukavaa viikonloppua kaikille!
terkuin Kamro
Kuva

kesä.kukka

ViestiKirjoittaja kesä.kukka » Su Loka 03, 2010 10:45 am

:hehehehe
Viimeksi muokannut kesä.kukka, Su Loka 17, 2010 5:40 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Martta
Aloituspaino: 126
Laihdutustapa: nutrilett

ViestiKirjoittaja Martta » Ma Loka 04, 2010 10:18 pm

Tää on nutrannu tänään...jos syyslomaan jatkais...
punnituspv maanantai

Kuva

GFG-haaste tavoite

Kuva

Notia
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 58
Pituus: 160
Laihdutustapa: Mikä milloinkin parhaalta tuntuu...
Laihdutushistoria: Yli 20v jojoilua isoilla kilomäärillä

ViestiKirjoittaja Notia » Ti Loka 05, 2010 4:48 pm

Koskas Martalla alkaa syysloma?
Olen täällä taas lueskellut nutrijuttujanne. Ylihuomenna meinaan liittyä joukkoon. Jos vaikka saisin vedettyä läpi kahden viikon tiukistelun, jota olen jo kauan suunnitellut, mutta aina vaan jostain syystä on lykkääntynyt.

Martta
Aloituspaino: 126
Laihdutustapa: nutrilett

ViestiKirjoittaja Martta » Ti Loka 05, 2010 5:57 pm

parin viikon päästä. vk 42 olis syysloma.
Tänään on ollut hieman päänsärkyä. No huomenna se jo helpottaa...
punnituspv maanantai

Kuva

GFG-haaste tavoite

Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Loka 07, 2010 11:50 am

Tervetuloa joukkoon, kesä.kukka, Martta ja Notia.

Mulla 5 viikkoa nutrausta takana ja aamun punnituksessa -3 kg, yhteensä 15 kg pudotusta kevennysviikon ja nutrauksen aikana.

Palkintofarkut, 2 numeroa pienemmät, ovat jalassa. Vähän kireät, mutta siinähän sitä tavoitetta on kun nämä löysytetään…

Olen vesijuossut ahkerasti tällä viikolla. Se lienee vauhdittanut painonpudotusta.

Tsemppiä kaikille!

Terkuin Kamro
Kuva

miimuska
Aloituspaino: 103
Pituus: 164
Laihdutustapa: nutraus

ViestiKirjoittaja miimuska » To Loka 07, 2010 4:49 pm

Jaahas, nyt on into täysin miinuksella. Paino nousi (saattaa johtua siitä että olin päivän keittosuolatipassa) ja nyt sen sain pois melkein kokonaan. -5.8kg on siis saldo viidessä ja puolessa viikossa... Ei paljon ole kehumista ei! olen siis syönyt 3 pussia /päivä ja korvannut ne 2 pussia proteiineilla kalorien pysyessä alle 600/päivä. Tämän ohjeen sain ravitsemusterapeutiltani kun paino jumitti ja alkoi lisääntyä nutreista huolimatta.
Otin taas yhteyttä ravitsemusterapeuttiini kun ei meinaa nyt motivaatio pysyä ollenkaan näin hitailla tuloksilla. Hänkään ei enään osannut keksiä syytä tähän juttuun. MIKSI paino ei putoa? tai Miksi painoa tulee lisää?? Luulis, että vaikka söisin päivän 600 kaloria täyteen pelkällä pullalla niin paino väkisinkin tippuis... Nyt pitäisi kuulemma kokeilla syödä 1500-2000kcal/vrk proteiinipainotteista ruokaa jokunen viikko ja kokeilla sitten nutrausta uudelleen. Mahdankohan uskaltaa, ettei vaan paino nousis takaisin alkupisteeseen... En ainakaan vielä, vaan katson mikä on tämän viikon tulos kun nyt oon maanantaista saanut 1.5kg pois niin en vielä luovuta...
Onkohan täällä jossain keskustelua painonpudotuksesta PCO:n kanssa? tai onko teillä kenelläkään siitä kokemusta tai parempaa tietoa???
Toivottavasti muilla menee jatkossakin hyvin ja jaksatte jatkaa kohti päämäärää. Paljon teille tsemppiä!!! :peukku

Notia
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja Notia » Pe Loka 08, 2010 4:24 pm

Oho, luulin eilen laittaneeni tännekin viestiä, mutta eipä sitä näy :shock: .

Kamrolle hurjat onnittelut! 3kg viidennellä viikolla on uskomaton tulos :peukku

Toinen päivä meneillään. Eilen oli välillä kova nälkä, mutta tänään mennyt jo paljon paremmin. Nyt on vaan alkanut paleltaa, mutta saattaa johtua vaan vetoisesta toimistostakin. Viime viikon lopulla kertyneet turvotukset sai heti kyytiä ja paino laski ekassa päivässä 900g, josta olen kovin iloinen. Kaiken kaikkiaan haluaisin saada 4kg pois kahdessa viikossa. Siihen olisin tyytyväinen. Enemmänkin saa lähteä, jos on lähteäkseen.

Notia
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja Notia » La Loka 09, 2010 4:12 pm

Kolmatta päivää litkuilla ja jo on alkanut sujua vanhalla rutiinilla :D

Kukkakaali
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 73
Pituus: 171
Laihdutustapa: Nutraus/VLCD/karppaus
Laihdutushistoria: Jojoilua näköjään nykyään..

ViestiKirjoittaja Kukkakaali » Su Loka 10, 2010 9:48 am

Täällä nutrattu tämä viikko.. olo on kevyempi :) Kysymys ammattilaisille: Paljonko syötte lisäksi? Ite popsin 5 jauhopussia päivässä ja lisäksi olen syönyt max 200kaloria/pvä sis. jopa 100g raejuustoa, muuten kasviksia. Välillä meinaa silti olla vielä nälkä varsinkin jos olen syönyt esim monta porkkanaa eli mietin tässä että pitäisko tai oiskohan järkevämpi ottaa nuo 200 kaloria protskuista vai ollako jopa ilman niitä kaloreita? Mitäs tuumitte?
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wIPRByL/]
Kuva
[/url]

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”