Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

kamro
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: Kaikkea on kokeiltu, tällä hetkellä nutraus
Laihdutushistoria: Kerran enemmän lihonut kuin laihtunut

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja kamro » To Syys 09, 2010 4:26 pm

Hei Piia,
olen itse laihtunut hyvin kasvis-lihalinjalla. Eli jos jättää vaaleat hiilarit pois, muuta voi syödä suht vapaasti. Tietysti tästä on varmasti monta mielipidettä. Proteiinin osuutta ei kannata kovin pieneksi vetää ettei mene kaikki laihtuminen lihaksista.

Mulla tuohon hedariin yleensä auttaa vesi. Jos ei auta niin lepo tai burana. Kieltämättä nutratessa on aika usein pää kipeä.

t.kamro
Pää pystyssä kohti uusia pettymyksiä
Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » To Syys 09, 2010 6:14 pm

9. Päivä ja 80 päivää jäljellä täysinutrausta.
Ekalla viikolla varmaan pudotukset keskimäärin aika suuria, lienee? Oon ollut pikkuflunssassa, niin etten ole päässyt liikkumaan kunnolla. Ens viikon tavoite on käydä kunnon lenkillä ja crossailla. Lisäksi tarkoitus olis aloittaa kahvakuula treenit.

Mutta siis kaikki hyvin, eikä kovia mielitekoja. Tunnesyömisen aihuttamia fiiliksiä jonkinverran, jos en olis nutreilla, olisin saattanut langeta. Nyt ehdin tavoittaa fiilikset ja ottaa aikalisän. Lisää tästä päiväkirjassani.

Fiilis bueno. Tsemppiä kaikille nutraajille. :wink:
Kiiruhdan hitaasti

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Pe Syys 10, 2010 4:02 pm

10.päivä ja 79 jäljellä
Tänään karmea päänsärky. Tuskin mitään tekemistä nutraamisen kanssa. Laitoin tänään peruna-purjo keittoon hyvät mausteet ja muutamia parsan paloja tölkistä. Todella hyvää :roll: ihmeellistä. Leipää on tehnyt mieli, mut niin varmaan tekee koko mun loppuelämän. Se (leivänhimo) tulee ole mun akilleen kantapää aina. Joten "just get used to it, Tsupperoinen" :wink:
Mut ei mitään ihmeellistä valittamista muuten. Miten muilla nutraajilla? Miten olette valmistautuneet tulevaan viikonloppuun? :sydan
Kiiruhdan hitaasti

Saru
Pituus: 165
Laihdutustapa: Gramma kerrallaan

ViestiKirjoittaja Saru » La Syys 11, 2010 8:57 am

Päivä numero 1 nutrilett talossa...

Markettireissulla tarttui mukaan kasviksia, paketti Allevon suklaapirtelöä ja Nutriletin tomaattisoppaa. Neljäksi päivää juomia (tai melkein, Allevon paketissa oli 14 pussia, jää yhden verran vajaaksi). Näillä aloitetaan! Mies syököön enimmät safkansa töissä, kasvissoppaa lukuunottamatta sitä ei enää kotoa saa! Aika paljon sillä illat meneekin leivän, myslin ja jugurtin parissa.

Piia

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » La Syys 11, 2010 12:20 pm

11. päivä ja 78 jäljellä
Päänsärky edelleen, perus buranat ei tehoa ollenkaan. Piti ottaa ketomex, joka tehoaa mun vaikeaan päänsärkyyn, jos buranat ja paramax-kombit ei tehoa. Aavistuksen tuntuis helpottavan. Eilen alkoi myös suussa maistuu hyvin voimakkaasti metalliselle. Ärsyttävä fiilis ja aivan järkky maku :shock: . Pakko pestä hampaat kolme kertaa päivässä.

Mut jatkan edelleen suunnitelmien mukaisesti.
Onnistumisen riemua kaikille nutraajille ja muille kaventujille!
Kiiruhdan hitaasti

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » La Syys 11, 2010 7:27 pm

Tsup: Se metallinmaku on kuulemma puhdistusreaktio, merkki siitä että kuona-aineita poistuu elimistöstä. Liittyy varmaan paastoon.

Olen alkanut korvata pirtelöitä taulukon mukaisesti raejuustolla ja kananmunalla. Tänään on ollut tosi huono ja heikko olo. Taidan kokeilla huomenna, meneeko huono olo ohi jos palaan pelkkään pirtelöön. Ruokafantasiat ovat lähteneet liikkeelle. Tuntuu että 8 ja puoli viikkoa on tooosi pitkä aika...

Toisaalta, housut alkavat pudota jalasta ja ajattelin katsoa, mitä kaapista löytyy sarjassa "ei oo mahtunut päälle"...

Kamro
Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » La Syys 11, 2010 7:47 pm

Kiitos Kamro! Oon tulossa hulluksi tän maun kanssa... Käy lukee mun päikkyä :shock:
Tiedätkö, miten kauan tämä kestää? Nyt jo kai kolmas päivä?

Mulla ihan sama fiilis, aika tuntuu tänään älyttömän pitkältä. Yritän aina palauttaa itselleni sen fiiliksen, kun ystäväni nutras 12 vkoa ja minä-likka vetelin samaan aikaan kunnolla kaloreita... Yhtäkkiä 12 vkoa oli mennyt, ystävä oli laihtunut, pirteä ja aktiivinen. Minä olin väsynyt, turpea ja passiivinen. Mua harmitti niin paljon. Yritän kai tällä sanoa, et aika kuluu kuitenkin. Eli kannattaa tehdä nyt ne valinnat, jotka parantaa loppuelämää. Tsemppirutistus.
Kiiruhdan hitaasti

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Su Syys 12, 2010 11:48 am

12.päivä ja 77 jäljellä
Tänään ei päänsärkyä! Aivan jumalainen olo! Kävin lenkillä 70 min. hiki virtasi ja tunsin voimakkaasti olevani elossa! Vatsalihakset tuntuivat työskentelevän jokaisella askeleella. :D

Suussa edelleen törkeä metallimaku, mutta eilen päätin, et kestän senkin. Tänään on sellainen tunne, et tapahtuupa mitä vain, niin mä nutraan. Eli, Tsupukka nutraa tänään tyytyväisenä :wink:

Suloista sunnuntaipäivää :kirsikat
Kiiruhdan hitaasti

kaivo
Aloituspaino: 118
Tavoitepaino: 65
Pituus: 178
Laihdutustapa: Nutrit niin pitkään kuin kestän, loput 10kg hiljakselleen.
Laihdutushistoria: Jojo!

ViestiKirjoittaja kaivo » Su Syys 12, 2010 1:39 pm

Moikka kaikille!

Olen nutraillut aiemmin yhden kerran hyvin tuloksin (-16kg), mutta kuten arvata saattaa, tulokset eivät kauaa kestäneet. Nyt aion lähteä tavoittelemaan uusia tuloksia hieman vakaammassa elämäntilanteessa, ja toivottavasti suuremmin tuloksin.

Aivan mahtavaa, että joku oli kertonut tuossa aiemmin nutrien korvattavuudesta, sillä itseäni alkaa aina jossain välissä puistattamaan ne pirtelöiden esanssiset maut, ja opiskelijan kukkarollekin sopii hyvin välillä halvempi vaihtoehto kuin nutrit, ja onhan se tietysti myös kivempi pureskella jotain välillä. :)

Nutraus alkaa virallisesti huomenna, ja aion ottaa sunnuntain punnituspäiväkseni jatkossa. Tänäinen vaakakäynti hälyttelikin jo kellojha päässäni, ja onhan olokin ollut jo pidempään aivan paska suoraan sanottuna :D Huomenna liityn siis ketjuun, joka osaltani varmaan sisältää marinaa kamalasta mausta suussa, pureskelemisen himosta, jatkuvasta päänsärystä ja nälästä ekalla viikolla ;)
Kuva

Sunny
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 104
Tavoitepaino: 68
Pituus: 161
Laihdutustapa: VLCD

ViestiKirjoittaja Sunny » Su Syys 12, 2010 3:45 pm

Heippahei!

Täällä alkaa myös huomenna nutraus. Kävin jo heinäkuussa kurkkimassa tätä ketjua mutta en sitten uskaltanut aloittaa nutrausta kun mulla aloitettiin kilpirauhaslääkitys. Nyt epätoivo alkaa kuitenkin olla jo sitä luokkaa että pakko kokeilla tätäkin. Kävin ostamassa Nutrilettin suklaata ja tomaattikeittoa.

En uskaltanut ostaa enempää kuin neljän päivän nutrit näin alkuun, koska mun edellinen nutrausyritys muutama vuosi sitten kesti vain muutaman päivän. Tarkoituksenani olisi nyt kuitenkin nutrata ainakin 11 päivää jos vain suinkin pystyn. Sen jälkeen olemme lähdössä viikonlopuksi anoppilaan joten pohdiskelen vielä että kumpi on pienempi paha - syödä viikonlopun ajan vai tunnustaa anopille että olen pussikuurilla. :wink:
Viimeksi muokannut Sunny, Ti Syys 14, 2010 2:34 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weCTEOf/]
Kuva
[/url]

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Su Syys 12, 2010 4:49 pm

Hauskaa saada tänne lisäväkeä! :peukku
Kiiruhdan hitaasti

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Su Syys 12, 2010 8:11 pm

Tsup: En kyllä osaa sanoa kauanko se metallinmaku kestää. Mulla on joskus ollut kun olen käynyt vyöhyketerapiassa ja on käsitelty kilpirauhasalueita, kun mulla on vajaatoiminta. Silloin kesti pari päivää. Voimia!

Olen korvannut tänäänkin osan pusseista seillä ja naudanlihalla. Nyt ei ole enää niin heikko olo. Pidän kalorit alle 800 kalorin joten nälkä ei oo.

tsemppiä,
kamro
Kuva

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ma Syys 13, 2010 7:48 am

Minulla alkaa 3. päivä nyt! Kupillinen jäillä höystettyä suklaa-allevoa on nokan edessä ja maistuu jo vähän paremmalle, varsinkin kun vaaka näytti huimaa 2 kg pudostusta!!!! :D

Tästä on hyvä jatkaa alkupäivien sinnittelyä!

Piia

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ma Syys 13, 2010 11:13 am

Ensimmäinen päivä ja ensimmäinen suklaanutri vedetty napaan. Laitoin aamukahvista desin jääkaappiin niin iltapäivällä voin kokeilla sitä suklaakahvinutria mikä oli paketin kyljessä mainittu. :)

Mitään enempiä nestepainon poistumisia mulla ei ole odotettavissa, olen tässä juttaillut monta viikkoa ennen tätä nutrausta. Tosin mussa pitäisi olla edelleen kesän sairauden jäljiltä monta kiloa viikossa tullutta nestettä mutta en tiedä lähteekö ne ikinä. :roll:
Kuva
[/url]

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ma Syys 13, 2010 5:05 pm

13. päivä ja 76 jäljellä
Tänään mieletön päivä töissä. Niin kiire :shock: Tein aamukahvin kanssa suklaapirtelön, josta tuli ihan liian litku, liikaa vettä. Join sitä tunnin töiden ohessa ja yhtäkkiä tajusin, et mun pitää olla jo muualla enkä ehtinyt syödä lounasta. Avomaan kurkkuja 2 ja puolikas paprika mukaan ja menoksi. Nyt kotona ja huomaan, et onkin jo hieman nälkä. Pitää keskittyä säännöllisempään syömiseen. Liikunnat vielä tälle päivälle suorittamatta kokonaan :shock: eli riittää tekemistä illallakin ...

Oletteko käyneet lukemassa liikunta-osiossa "haastetta"? Otin sieltä eilen haasteen vastaan ja tänään se on vielä kuitattava :wink:
Kiiruhdan hitaasti

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ma Syys 13, 2010 5:38 pm

^Ei pysty, mulla tekee minuuttikin hooveria jo aika tiukkaa. :D

Täällä on kohta vuorossa päivän neljäs pussi. Aamupalalla söin siis suklaa-Nutrilettin, lounaalla tomaattikeitto-Nutrilettin jossa seassa yksi kuutioitu tomaatti, kuivattua basilikaa ja valkosipulirouhetta, ja iltapäivällä suklaa-Nutrilettin jossa puolet vedestä oli korvattu kylmällä kahvilla.

Ylitin myös itseni ja kävin lähes kaatosateessa vaunulenkillä. :) Vähän tuntui pari tuntia sitten huimausta, muuten olo on jees.
Kuva
[/url]

Sunny
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Sunny » Ti Syys 14, 2010 5:34 pm

Ei onnistunut multa nutraus, luovutin. :cry:
Kuva
[/url]

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ti Syys 14, 2010 7:45 pm

Tänään on ollut "taukopäivä" kun olen korvannut pussit palvikinkulla ja seikeitolla. Edelleen alle 800 kcal eli paastolla pysyy. Huomenna jatkan osanutrausta eli 3 pussia ja 2 liha/kala/raejuustoannosta. Tämä on tuntunut hyvältä, ei heikota eikä nälätä. Katsotaan torstaina mitä vaaka sanoo.

Tsemppiä kaikille!

Kamro
Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ti Syys 14, 2010 9:13 pm

14. Päivä ja 75 jäljellä
Hyvin menee. Liian kiire päivä taas ja vasta nyt klo 21 on kaksi pussia syötynä. Myslipatukka yöpalaksi ja huomenna vannon, et syön viisammin!

Kiire edelleen!
Kiiruhdan hitaasti

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ke Syys 15, 2010 8:03 am

Huomenta nutraajat!

5. päivä lähti käyntiin ja kiloja sulanut 3 kpl. Ei paha! Eilinen ei ihan pussitellessa sujunut, vaan iltapäivä- ja alkuiltapussin sijasta söin Naturdietin patukan (siis 2x1/2). Todella makea ja hiilari/proteiini suhteita kurkattuani hiilarivoittoinen. Saman firman toisessa patukassa suhteet oli fifti-fifti, eli kannattaa olla patukoissakin tarkkana! Nutriletin asiantuntijalle lähetin kysymyksen siitä, että voinko korvata pari pussia päivässä patukalla. Päteekö tähänkin se vanha sanonta, että hiljaisuus on myöntymisen merkki?

Koska nuo syömiset meni vähän normiaikataulua aiemmalla tahdilla, niin venytin iltapalaa. Ehti vähän äklötys jo tulla ja suklaa-allevo ei houkuttanut, joten keitin pari kananmunaa ja tein salaatin. Rehellistä suklaata lukuunottamatta en ole ikinä ollut erikoisemmin makean ystävä ja nälkään pitää ehdottomasti saada aina suolaista - mieluiten leipää. Oppia eilinenkin päivä. olen tietoisesti pyrkinyt venyttämään viimeistä pussia riittävän lähelle nukkumaanmenoaikaa tai syömään vähän kasviksia mahan täytteeksi, ihan sen vuoksi ettei nukahtamisen kanssa tule ongelmia.

Mitäs tänään ohjelmassa? Pieni excursio paikallisen Siwan postitiskille ja iso paketti Nutriletteja 18 päivän laihistelua varten. Eli yhteensä 22 päivää nutraan (riippuu vähän loppupään kalenterista ja reissuista ja joudunko turvautumaan usein patukoihin päivän aikana, jolloin pussit riittävät pidemmälle).

Piia

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Ke Syys 15, 2010 12:48 pm

15.päivä ja 74 jäljellä
Näin päivät sit kuitenkin kuluu. Yksi toisensa jälkeen. Ei mitään ihmeellistä tälle päivälle. Olo on hyvä.
Mukavaa päivää muillekin nutraajille.
Kiiruhdan hitaasti

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Ke Syys 15, 2010 8:43 pm

Huomenna punnitus ja nyt kyllä jännittää näkyykö sooloiluni painossa. Meillä ei virallisesti ole sallittu näitä korvailuja joten olen ollut niistä hyvin hiljaa... Jos ei ole painoa lähtenyt niin palaan tiukkaan ruotuun, muuten jatkan tätä kasvis-liha-kala-osapussilinjaa. On tosi paljon helpompi olla kun saa esim. seikeittoa kuin pelkkiä kasviksia.

Nälkä on kyllä kokonaan poissa ja olen pysynyt alle 800 kcal joka päivä.

Tsemppiä,

kamro
Kuva

kaivo

ViestiKirjoittaja kaivo » To Syys 16, 2010 11:41 am

Mulla oli jääkaapissa sen verran ruokia jäljellä, että en aloittanutkaan nutrailua vielä maanantaina, olen vaan keventänyt ja pyrkinyt syömään enemmän salaattipainotteista ruokaa. Nyt alkaa ruoat loppumaan, eli tänään on sitten eka virallinen nutripäivä. Vaakallakin kävin aamulla, ja näytti 112,2, eli on tuosta pari kiloa kumminkin sulanut. Sunnuntaita ennen en sitten käykään enää vaakalla.

Lueskelin tuossa jotain vanhoja tuloksia, kun mietin että millaisen tavoitteen ottaisi itselleen painonpudotuksen suhteen tälle vuodelle, vielä en ole päättänyt, taidan askarrella tänään sellaisen painonpudotuspäiväkirjan itselleni ihan vihkoon, mistä voi sitten tsemppailla itseään. :)
Kuva

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » To Syys 16, 2010 1:59 pm

Tänään oli punnitus ja 2,2 kiloa lähtenyt. 2 nutrausviikossa 7,1 ja kevennysviikko mukaan luettuna 9,6.

Onpa mukavaa kun on "uusia " vaatteita eli niitä paitoja joista olen jo pitkään pursunnut ulos. Tänään vanha lempipaita päällä ja iloinen mieli :)

Tsemppiä kaikille!

Kamro
Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » To Syys 16, 2010 7:58 pm

KAMRO: Ihana kuulla, sun pudotuksesta ja uusista vaatteista!!! OOn niin onsku sun puolesta :lol:
Mulla 16. päivä ja 73 jäljellä.
Unohdin käydä aamulla vaa'alla :roll:. Mutta menen nyt kolme pussia ja yksi patukka rytmillä. Lisäksi vähän (tarvittaessa) kaali, sipuli ja paprika hauduketta :shock: Voimakkat hajut, mutta hyvät maut. Saa vähän pureksia ja maistella makuja... Vaihtelen aina eri mausteita siihen.

Jaksamista kaikille. Ollaan jokaisena hetkenä pikkuisen lähempänä tavoitteitamme.
Kiiruhdan hitaasti

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Pe Syys 17, 2010 9:02 am

Kiitos Tsup. Muista syödä päivän mittaan, patukka menee nopsasti alas jos on kiire!

Mullakin on illalla ongelmia hallita mielitekoja jos päivän ruokailut jää liian vähiin. Eilen oli vähän sellainen päivä ja siitä yritän heti viisastua!

Tänään on paljon ohjelmaa ja ystävän tapaaminen. Kiva!

Mukavaa viikonloppua kaikille nutraajille!

Kamro
Kuva

miimuska
Aloituspaino: 103
Pituus: 164
Laihdutustapa: nutraus

ViestiKirjoittaja miimuska » Pe Syys 17, 2010 10:02 am

Taas pitkästä aikaa täällä... Teillä muilla näyttää menevän suht hyvin. Hieno juttu! :peukku

Ekan viikon aikana sain nutraamalla pois sen 4kg. Toislla viikolla paino vain nousi ja nousi. Otin sitten yhteyttä nutraustani valvovaan ravitsemusterapeuttiin, joka totesi painon nousun johtuvan liiasta hiilihydraattien määrästä. (minulla on PCOs, jolloin hiilihydraattien määrän tulee olla monesti pienempi kuin "terveellä" ihmisellä) Myöskään ketoosin en päässyt :( Ja tuo paino nousi siis 2.5kg viikon aikana...
Ti aloitin syömään niin, et syön vain 3pss ja korvaan kaksi proteiini annoksella. Kalorit pitää kuitenkin olla alle 600/vrk. Ketoosia en ole vieläkään saavuttanut ja nälkä vaivaa jatkuvasti. Mutta, Paino on nyt kuitenkin tippunut 5.2kg lähtöpainosta laskien, joten sen 2.5kg:n nousu on nyt poissa. Jos en sunnuntainakaan vielä pääse ketoosiin, tiputetaan pussien määrä kahteen ja korvataan siis kolme annosta proteiineilla.
Nyt elättelen taas toiveita painon sujuvasta putoamisesta. Toivottavasti en pety kovin paljon... :?

Tsemppiä kaikille jatkoon ja onnistumisen iloa jokaisesta hetkestä kohti päämäärää :hali

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Pe Syys 17, 2010 7:19 pm

Toivon myös, että saat painon laskusuuntaan. On varmasti äärimmäisen ärsyttävää nutrata, jos paino ei laske...

Mulla siis nyt 17.Päivä ja jäljellä 72 päivää...
Aamupunnitus kertoi, et viikon saldo olis -2,7kg. Kahden viikon saldo -7,9kg. Jotenkin ei tunnu siltä. Menkkaturboilua? What ever, matka jatkuu...

Onnistuneita valintoja viikonloppuun kaikille!
Kiiruhdan hitaasti

Martta
Aloituspaino: 126
Tavoitepaino: 80
Pituus: 166
Laihdutustapa: nutrilett

ViestiKirjoittaja Martta » Pe Syys 17, 2010 7:27 pm

Uskomatonta, mutta mulle kävi juuri tuolleen kun sulle miimuska. ekalla viikolla tippu 4 kg, mutta sitten pari viikkoa vaan nousi. Aikaisemmin kun olen nutrannut niin tälleen ei ole käynyt. Eihän se sitten hirveästi motivoinut niin olen nyt viikon ollut 2-3 pussia nutreja ja 2 salaattiannosta tonnikalalla tms taikka pikkasen kotiruokaa, rahkaa taikka raejuustoa ja nyt ei paino ole enää noussut vaan on pysynyt samassa. Kalorit on edelleen jotain 800 pintaan ja mielestäni olen vielä ketoosissa kun ei edes nälkäkään ole tullut. Täytyykin testata tilanne huomen aamulla. Kannattaa varmaan minunkin ottaa yhteyttä ravintoterapeuttiin jolla jo aijemmin keväällä kävin ja kesellä missä tää nyt mättää?!.
punnituspv maanantai

Kuva

GFG-haaste tavoite

Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » La Syys 18, 2010 6:00 pm

Ja nutraus jatkuu...
18.päivä ja 71 päivää jäljellä.
Aamulla suklaapirtelö. Illalliseksi korvaan yhden pussin kanalla. 70g filettä thaikeiton sekaan. Nam.
Illaksi patukka. Lenkille ennenkuin alkaa taas sataa :D

Voimia!
Kiiruhdan hitaasti

kaivo

ViestiKirjoittaja kaivo » Su Syys 19, 2010 10:45 am

Noniin, punnituspäivä ja viikon saldo on -2,7kg, olen ihan tyytyväinen kun ottaa huomioon mitä kaikkea on tullut syötyä. :)

Mulla on aika opetteleminen maltillisen liikunnan kanssa, helposti teen niin että vedän itteni ihan piippuun ja sitten tulee penikkatautia tai muuta vastaavaa, jonka vuoksi joutuu pitämään kokonaan taukoa liikkumisesta. Yritän pyrkiä siihen, että tekisin sen 3-4 "kunnon" treeniä viikossa, mitään parin kilsan koiranulkoilutuslenkkiä nyt tietenkään en edes laske, kun se tulee tehtyä aina pari kertaa päivässä. :) Tän viikon saldo on siis 2krt n. 20km lenkki, siihenkin olen tyytyväinen.

Nälkä on alkanut helpottaa myös vähän, ei särje koko ajan päätä. Tästä haasteena eteenpäin sitten se, että muistaa syödä oikeasti sen 5ps/pv, pakko varmaan ostaa patukoita mitä voi sitten pitää mukana koulussa, en nimittäin siellä ala mitään pirtelöitä ravistelemaan. :)
Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Su Syys 19, 2010 1:54 pm

19. päivä ja tasan 70 jäljellä
Just vetäsin 250g miniluumutomaatteja... todella hyviä. Muuta en ole vielä ehtinyt nauttia tänään. Tosin suklaapirtelö odottaa pakkasessa puolisen tuntia, sit suklaakahvin kanssa nautiskelen aamiaisen. Edelleen vointi ihan hyvä muuten, mut ärsyke-turvoke sormissa ja jaloissa. Voi tietty olla eilisestä liikunnasta. Kävelin paljon.

Aurinkoista sunnuntaipäivää kaikille!
Kiiruhdan hitaasti

kamro

ViestiKirjoittaja kamro » Su Syys 19, 2010 9:17 pm

Viikonloppu on mennyt mallikkaasti, paljon ihmisiä ja kannustusta! Olen syönyt alle 800 kcal ja pärjännyt sillä hyvin. Hyvä olo, ei kyllä tunnu että olisin laihtunut mutta ei tuntunut viime viikollakaan ja silti lähti 2,2 kg.

Ensi torstaina on ensimmäinen leikkausselvitys. Tsemppaan ja pyydän sinne punnitushistorian mukaan. Ainakaan valmistelut ei ole enää vain aikomisessa...

Kevenevää viikkoa kaikille!

Kamro
Kuva

Tsup
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » Su Syys 19, 2010 11:07 pm

Hienoa K! :peukku
Jännittääkö sua se torstai? Entä pelottaako leikkaus ja sen jälkeinen elämä? Sulla on kyllä lähtenyt hienosti painoa, saat varmasti positiivista palautetta lekurilta. Kiva, et muutkin on kannustaneet ja tsempanneet. Se on tärkeää. Ajattelen sua joka kerta kun vedän mun naftia ulkoilutakkia päälle :lol: ja mietin, et vielä minäkin sujahdan takkiini niinkuin sinä sun puseroihin :wink:

Kaikille nutristeille hyvää alkavaa viikkoa! :omppu
Kiiruhdan hitaasti

Saru

ViestiKirjoittaja Saru » Ma Syys 20, 2010 9:35 am

10 päivää takana ja pudotusta 5 kg!!!!

Tsemppiä kaikille!!!

Piia

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”