Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

zapriina
Aloituspaino: 101
Tavoitepaino: 84
Pituus: 164
Laihdutustapa: Go Fat Go
Laihdutushistoria: kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä kokeillut.

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja zapriina » Su Tammi 17, 2010 3:38 pm

Moikkas.
4. päivä mulla taasen nutratessa.. päikkyyni jo kirjoitinkin, että tää menee taas sitä tuttua rataa, että vlillä tulee lipsuttua, mutta tästä jatketaan ja niillä " eväillä " , jotka on annettu !Olo iha ok, mutta ne mieliteot rassaa...
Välitavoite

Kuva
1. 98,9kg -2.4 kg
2. 97,7kg -1.2 kg---> -3.6 kg
3. 95,9kg -1.8 kg---> -5.4 kg
4. 94.3kg - 1.6 kg---> 7.0 kg
...
7. 91.3kg - 3 kg---> -10 kg
10. 89.3 .2 kg---> -12 kg

Martta
Aloituspaino: 126
Tavoitepaino: 80
Pituus: 166
Laihdutustapa: nutrilett

ViestiKirjoittaja Martta » Ma Tammi 18, 2010 10:10 am

Viikko täynnä täysnutrausta ja saldona olon keventyminen 3,3 kg! :)
Muutenkin olo on aivan mahtava. Nälkää ei ole ja olokin on pirteä, tuntuu että vois jatkaa tätä loputtomiin....

Tästä on hyvä jatkaa!
Tsemppiä muillekkin nutraajille! :)
punnituspv maanantai

Kuva

GFG-haaste tavoite

Kuva

Mursu-70
Aloituspaino: 148
Tavoitepaino: 70
Pituus: 168
Laihdutustapa: elämäntapa remontti
Laihdutushistoria: kevät 2009 n. 160 kg
10.1.2010 142 kg
elokuu 2012 n. 138 kg
joulu 2012 120 kg

ViestiKirjoittaja Mursu-70 » Ma Tammi 18, 2010 11:54 am

Mä sain tänään otettua itseäni niskasta kiinni...oisko niin, että niin huono omatunto joulunajan mässäilystä... ja aloitin nutrauksen hedelmien kera. Ajattelin ottaa jokaisen nutri-ruuan kanssa yhden hedelmän ja jos ihan kamala himo tulee niin välipalaksikin yhden hedelmän (tai piltin).
En ajatellut olla kuin ma-pe (tai to) nutreilla, mutta onhan siinäkin tekemistä, koska himottaa ruoka niin niin kovasti!

Lemonitsa

ViestiKirjoittaja Lemonitsa » Ke Tammi 20, 2010 8:53 am

Mä olen nyt neljättä päivää melkein täysnutreilla, olen syönyt 5 pussia nutripirtelöitä päivässä ja sen lisäksi noin 3 dl kaalikeittoa, jossa on noin 110 kcal/annos eli kalorit pysyneet alle 700. Eilen illalla oli aika kova nälkä, kun venähti iltapalan ja nukkumaanmenon väli liian pitkäksi, pitää siis tänään muistaa mennä ajoissa nukkumaan :)

En malttanut olla käymättä vaa'alla, onneksi suunta on vihdoinkin taas alaspäin :D
Kuva

lilja
Aloituspaino: 127
Tavoitepaino: 0
Pituus: 169
Laihdutustapa: VHH
Viesti:

ViestiKirjoittaja lilja » Ke Tammi 20, 2010 11:06 am

Torstaista on nutrailtu eli huomenissa voisi odottaa viikon tulosta :) Viimeiset kaksi päivää tysin nutreilla, joten jotain pitäisi olla ainakin tapahtunut. Ihan hyvin sujuu, mutta lisämakuja kaipaisin tähän hommaan.

Pääsin yllättäen TEV-työhön, joka alkaa jo maanantaina, ja sen aikana joudun sitten palailemaan osittain normaaliin ruokaan. Ajattelin ainakin kokeilla aluksi osittan nutraamista, mutta voi olla, että ruokailutapojen opettelu alkaa sitten kunnolla jo nyt. En ole pahoillani: eipä ole ainakaan aikaa syödä liikoja :))

Kiva kuulla, että muillakin sujuu näin hyvin!

Joko on mieliteoista päästy? Mulle ne tuntuivat tulevan vasta nyt toisella nutrijaksolla, ja ihan kaikki ruoka houkuttaa näkkileivästä lähtien.

zapriina
Aloituspaino: 101
Tavoitepaino: 84
Pituus: 164
Laihdutustapa: Go Fat Go
Laihdutushistoria: kaikkea mahdollista maan ja taivaan välillä kokeillut.

ViestiKirjoittaja zapriina » To Tammi 21, 2010 1:35 pm

Viikko takana enemmän tai vähemm'n onnistunutta nutrailua.. onnistunutta sen vuoksi, että paino on tippunut, mutta vähemmän onnistunutta, kun mieliteot on vällillä saanut vallan. Mutta tulos ratkaisee... kaikki keinot sallittuja.. ?? Jopa lipsuminen..? Kuva Kuva
Välitavoite

Kuva
1. 98,9kg -2.4 kg
2. 97,7kg -1.2 kg---> -3.6 kg
3. 95,9kg -1.8 kg---> -5.4 kg
4. 94.3kg - 1.6 kg---> 7.0 kg
...
7. 91.3kg - 3 kg---> -10 kg
10. 89.3 .2 kg---> -12 kg

Anika
Aloituspaino: 108

ViestiKirjoittaja Anika » Ke Tammi 27, 2010 5:52 pm

Minä, minä, minä. :) Kolmatta päivää kokonaan nutreilla, porkkanoita ja omenoita on tullut vähän rouskuteltua lisäksi ja taitaa tuolla kaapissa kurkkuakin olla odottamassa. Ja vettä sitruunamehulla maustettuna tulee juotua, allekirjottanut ei oikein pelkkää vettä jaksa litkiä mutta kun sekaan kaataa muutaman tipan sitruunaa niin johan toimii.
Yllättävän helpolla olen päässyt, pientä päänsärkyä oli eilen mutta muuten ei oikeastaan mitään. Työmatkoja (n. 15min kävellen suuntaansa) enemmän en ole liikkunut, kattellaan sitten muutaman päivän päästä olon mukaan josko sitä uskaltautuisi lenkille.
Vaa'alla oli pakko käydä aamulla ja hyvältä se näytti, -2,2kg parissa päivässä! :shock: HUI! Nestettähän tuo on, mutta silti. Alaspäin jokatapauksessa.

Tarkoitus olisi muutama viikko nutrailla, ja sitten siitä osanutraamalla muutama viikko. Pitää vähän miettiä että mikä olisi hyvä suunnitelma ittelle. Ja jos vaikka saisi liikuntafiiliksen päälle, kun nyt ensin nuo saakelin ilmat vähän lämpenisivät. :evil:
Kuva

hemulitar
Aloituspaino: 93
Tavoitepaino: 69
Pituus: 171
Laihdutustapa: Terveellinen ruoka, paljon liikuntaa, joskus apuna nutripussit
Laihdutushistoria: Piiiiiiiiiiitkäääää

ViestiKirjoittaja hemulitar » Su Tammi 31, 2010 6:38 pm

Tsemppiä nutraajille! :) :) Minä palaan osanutrauksen/täysnutrauksen pariin hetkeksi, kunhan saan ensin liian kovan työtahdin alta pois. Työputki on ollut melkonen, joten on tullut syötyä milloin mitäkin, ei onneksi kuitenkaan mitään ylensyöntiö(laatu ollut heikkoa..). Urheilumääristä en oo tinkinyt, joten painokaan ei oo päässyt nousemaan, ainakaan vaikuttavasti... :D
Kuva

kaivo
Aloituspaino: 118
Tavoitepaino: 65
Pituus: 178
Laihdutustapa: Nutrit niin pitkään kuin kestän, loput 10kg hiljakselleen.
Laihdutushistoria: Jojo!

ViestiKirjoittaja kaivo » Ma Helmi 01, 2010 2:22 pm

Täällä taas vedellään nutreja. Tällä viikolla kunnon rutistus, joten tavoitteena on ainakin -4kg. Päänsärkylääkkeet on otettu jo esille ;) Tsemiä muillekin!
Kuva

Lemonitsa

ViestiKirjoittaja Lemonitsa » Ma Helmi 01, 2010 11:19 pm

Olin ajatellut siirtyä normiruokaan, mutten olekaan henkisesti valmis. Nutrailen siis vielä ainakin tämän viikon osittain, 1-2 ateriaa koitan syödä jotain kiinteetä. Ostin kokeeksi Allevon suklaapirtelöitä ja Naturdietin päärynäpirtelöitä, ei oo niin hyviä kuin Nutrilettit mut eiköhän ne alas mene :) Jospa sitä nutrailis nyt ainakin sinne normaalipainon rajalle tai vähän alle...
Kuva

_Paksukissa_
Pikkuterhikki
Tavoitepaino: 75

ViestiKirjoittaja _Paksukissa_ » Ma Helmi 08, 2010 9:00 am

Saanko minäkin liittyä seuraan, vaikka vain osanutraan?
Tavoitekalorimäärä on 1500 ja kokeilen nyt ensin kaksi viikkoa tätä.
Syön aamupalaksi maitorahkaa mansikoilla ja sitten päivällä ja illalla yhteensä neljä pirtelöä, jotka valmistan rasvattomasta maidosta ja nutrista tai proteiinijauheesta, lisäksi heviä. Juon paljon, mukaan lukien marjasopat.
Katsotaan miten onnistuu!
Kuva

Pompula
Aloituspaino: 68
Tavoitepaino: 62
Pituus: 167
Laihdutustapa: osanutraus ja sitten takaisin järkevään syömiseen :)
Laihdutushistoria: Kymmenen vuotta sitten laihdutin 20kg, nyt on takaisin tullut viimeisen vuoden aikana noin 5kg. Aika palata ruotuun ja alkaa syömään niin kuin ennenkin - kaikkea kohtuudella.

ViestiKirjoittaja Pompula » Ti Helmi 09, 2010 11:06 am

Heissan!

Mukaan nutrausketjuun minäkin, osanutrausta tosin mutta kuitenkin :)

Viikon olen nyt korvannut osan aterioista Nutriletin suklaapirtelöllä ja kaksi kiloa on kadonnut! Ihanaa :D Vielä olis tarkoitus pudottaa nelisen kiloa tai sitten siihen saakka kun näytän hyvältä tavoitevaatteissa! Vaatteet on siis sellaisia joissa ennen näytin hyvältä, mutta painon nousun takia alkoivat kirraamaan ja nainen tursuamaan niistä ikävästi yli... Mutta nyt olen asiaan havahtunut ja kivat vaatteet, täältä tullaan!

Annu6

ViestiKirjoittaja Annu6 » La Helmi 13, 2010 11:40 am

Täällä kans osanutrataan. Korvaan pari päivän ateriaa noilla allevon pirtelöillä. :)
Kuva

_Paksukissa_
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja _Paksukissa_ » La Helmi 13, 2010 12:30 pm

No eihän mulla onnistunut se kokeilu ollenkaan! Kokeilen kuitenkin vielä maanantaina jatkaa ja jos tää menee taas ahmimiseksi niin palaan heti normaalille dieetille.
Tsemppiä kaikille nutraajille, ootte te rautaisia mimmejä :hehehehe
Kuva

Annu6

ViestiKirjoittaja Annu6 » Su Helmi 14, 2010 10:28 am

Tänään näytti puntari semmosta että iski ahdistus ja koitan mennä tän päivän pelkillä nutreilla.
Kuva

vauhditar
Aloituspaino: 97
Pituus: 182
Laihdutustapa: Ensin nutrauksella hyvä lähtö ja sitten terveellistä sekaruokaa

ViestiKirjoittaja vauhditar » Ke Helmi 17, 2010 6:16 pm

Kuulkaahan kaikki nutraajat...mulla menossa nyt toinen päivä kokonutrausta...voinko korvata yhden pussin näin: keitin n. 400 kukkakaalia vedessä jossa oli yksi fond du chef kasvisvalmiste (eli vähän niinkuin kasvisliemikuutio). kaloreita tuli suunnilleen saman verran kuin mitä pussissa olis ollut, ehkä hieman vähemmän... Nautiskelin siis koko satsin liemineen....

Ja muitakin vaihtoehtoja otetaan vastaan =) Kiitos ja anteeksi!
Kuva

Rikkurakku
Tapaterhi
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 60

ViestiKirjoittaja Rikkurakku » To Helmi 18, 2010 1:40 pm

Hei!

Minulla kolmas päivä tänään ja eilen söin nutrien lisäksi pikkuporkkanapussin, sellaisen pakastejutun siis ihan noiden viiden nutripussin lisäksi vielä kun tuli niin kova nälän tunne. Mikroon laitoin ja päälle yrittisuolaa sekä muutama tippa makeaa chilikastiketta... Silti pidän itseäni ihan täysnutraajana ja sallin myös kukkakaalin ja parsakaalin, jos nälkä tulee, kirsikkatomaattejakin ostin varalle pari rasiaa.

Onko täällä näin hiljaista? Laitoin tuonne toiseen ketjuun toissapäivänä ekan viestin, mutta eipä sinne ole muut kirjoittaneet kuin minä :(

Olis niin kiva, kun vois jakaa näitä kokemuksia. Mä aion pudottaa 20-25 kg nutraamalla nyt putkeen, jos terveys vaan sallii. Täytyy käydä jossakin välissä mittauttamassa veriarvot sun muut.

Nyt siis kolmas päivä menossa ja tänä aamuna vaaka näytti 81.8. Perjantaisin päivitän tuota tickeriä, vaikka tää eka viikko jääkin vajaaksi.

Seuraa janoan, seuraa tänne :roll: :lol:
Kuva

_Paksukissa_
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja _Paksukissa_ » Pe Helmi 19, 2010 9:02 am

Nyt on kyllä pakko avata suuta, mie en missään nimessä lähtis nutraamalla pudiottamaan tuollaista painomäärää tuon kokoisena
Kuva

fiona
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: vapaat painot, kahvakuulailu, kuntopyörä, sisäsoutu

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Helmi 19, 2010 4:16 pm

81kg miinus 20-25kg nutraamalla on aika rankka yritys. Siis sekä henkisesti että fyysisestikin. Varsinkin kun sinulla ei tuota ylipainoa kuitenkaan niin reilusti ole. Nutrithan on tarkoitettu ensisijaisesti vaikeasta lihavuudesta kärsiville ihmisille startiksi joka kestää yksin nutratessa max 2 viikkoa ja sairaalankin ryhmissä 10-16 viikkoa.

Se on tosi asia, että et mitenkään saa kahdessa etkä kolmessakaan viikossa 20-25kg pois ja taas pidempään jos nutraa pitää kääntyä lääkärin puoleen.

Itse nutrasin sairaalan painonhallintaryhmässä muiden kanssa täysnutreillen 10 viikkoa ja täytyy sanoa, että se on henkisesti sellanen ponnistus et jos joku sen ilman ryhmäntukea+ sitä tietoa/taitoa pystyy niin sulka hattuun!

Siellä sekä lääkäri, ravitsemusterapeutti että fysioterapeutti sanoi, että tosiaan max 3 viikkoa voi mennä ilman hoitohenkilökuntaa. Ja taas kroppa ei saa mitään irti enää yli 16vk nutrauksesta.

Mulla lähti n. 20kg 10 viikon aikana pois.
You train to look good I train to kick your ass!!!

Annu6

ViestiKirjoittaja Annu6 » La Helmi 20, 2010 3:03 pm

Tääl alko tänään nutraus :) Tarkotus olis olla 2-3 viikkoa ja sit jos jaksaa jatkaa vielä ni käydä verikokeissa pyytämässä lupa pidemmälle taipalaalle. Aiemmat yritykset on kaatunu kolmannen päivän tienoilla (klassista) ja huomenna tulis eka tulikoe kun käyn sukuloimassa ja siellä kahvipöydässä tarjolla kakkua yms. Alotin kans päiväkirjan tänne terhiin minne voin kirjotella nutrifiiliksiä.
Kuva

Rikkurakku
Tapaterhi
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 60

ViestiKirjoittaja Rikkurakku » Su Helmi 21, 2010 11:30 am

Heippa!

Minulla on tarkoitus käydä lääkärissä muutaman viikon nutrauksen jälkeen tarkistuttamassa veriarvot ja kysyä lupaa pidempään nutraamiseen. Mulle tää nutraus on vaan niin sopiva tapa laihduttaa ollut ennenkin. Joskus pudotin kuukaudessa painoni 71 kilosta 60-kiloiseksi ja siinä se pysyi 3 vuotta, kunnes tulin raskaaksi. Enpä keksi miksen tällä tavalla voisi pudottaa painoni ihannepainoon, jos vaan pystyn siihen ja terveys sallii sen ja lääkäriltä lupa irtoaa:)

Tänään 6. aamu vasta nutreilla. Psyllium-kuitua ostin, se auttaa sekä ulosteen kulkuun, että myöskin antaa vatsalle täydemmän tunteen turvotessaan ja tasaa verensokeria:)
Suosittelen kaikille nutraajille ja vatsaongelmaisille.
Kuva

Lilian
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lilian » Su Helmi 21, 2010 1:36 pm

Moi kaikki,

aattelinpa liittyä tähän viestiketjuun kun nutraus on ajankohtainen juttu myös mulle ja olisi kiva vaihtaa fiiliksiä muiden nutraajien kanssa.
Uudenvuodenlupauksena itselleni aloitin elämäntaparemontin, eli terveellinen ruokavalio ja totuttelu liikuntaan. Paikkareiden pisteillä mentiin ensin ja iltakävelyä mahdollisuuksien mukaan 2-3 kertaa viikossa ja ihan hyvin sujui.
Nyt kuitenkin halusin vähän vauhdittaa tätä laihtumistani ja aloitin täysnutrauksen, nyt menossa kymmenes päivä. Olen todellakin nyt täysnutrannut ja ketoosi on kivasti päällä (ketostickeillä mitattu), ei ole nälkä eikä ole mielitekoja. Teen ruuat viisihenkiselle perheellemme. Aiemmin olen osanutrannut, mutta tämä täysnutraus on kyllä helpompaa, ketoosin kestää päästä minulla noin 5-7 päivää.
Syön vlcd-pusseja päivässä arkisin neljä ja lounaaksi naturdietin vlcd mansikka-pirtelön ja viikonloppuisin vlcd pusseja 5 päivässä makuja vaihdellen tehtynä todella kylmään veteen. Kahvia juon pari kuppia päivässä sekaan tippa rasvatonta maitoa. Lisäksi syön tri Tolosen Kuitutabletteja sen 12 kpl päivässä, tasaa verensokeria ja suoli toimii. Juon paljon vettä ja kivennäisvettä, makuja vaihdellen.

Tsemppiä ja mukavaa sunnuntaita!
Kuva
[/url]

Martta

ViestiKirjoittaja Martta » Su Helmi 21, 2010 1:44 pm

Minkälaista tulosta saat tikkuihin? Mulla kanssa käytössä, mutta aina näyttää samaa?! Tarkoitan että ei tunni ketoosi syvenevän taikka en tiedä pitäskökään sen tummentua...
punnituspv maanantai

Kuva

GFG-haaste tavoite

Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Su Helmi 21, 2010 2:55 pm

Moikka tänne...

Enemmän ja enemmän alan haluta takasin nutrimaailmaan.....Nyt hyvällä "dietillä" ja liikunnalla saanut just ja just vähän alle 5 kiloa pois vuoden alusta :x

Toi Lilian nutraus kuulosta tosi hyvältä ja tervelliseltä,tsemppiä Sulle ja tietysti muillekin :peukku
Kuva

Annu6

ViestiKirjoittaja Annu6 » Su Helmi 21, 2010 7:44 pm

Kävin tänään sukuloimassa ja vedin pullaa ja täytekakkua viimestä päivää, loppupäivä nutrien varassa ja huomisesta alkaen täysnutrausta. Voitteko suositella jotain kuitutabletteja nutrauksen ajalle?
Kuva

_Paksukissa_
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja _Paksukissa_ » Ma Helmi 22, 2010 5:54 am

Mie aloittelen taas tänään tätä osanutrausta, eli syön maitoon tehtyjä nutripirtelöitä ja sitten proteiinipirtelöitä sekä marjasoppaa, porkkanaa ja omenaa.
Mitään kuitutabuja en kyl osaa suositella, ite saan paljon kuitua juomalla Valion vähäkalorista Karviais-soppaa, siinä on 15 g kuitua litrassa.
Kuva

Lemonitsa

ViestiKirjoittaja Lemonitsa » Ma Helmi 22, 2010 8:55 pm

Mä aloin taas nutraamaan, ainakin tän viikon meen taas 4 nutripussia ja lautasellinen kaalisoppaa-linjalla :) Josko tää infernaalinen turvotus laskis...
Kuva

Annu6

ViestiKirjoittaja Annu6 » Ti Helmi 23, 2010 9:12 am

Tääl starttas toinen päivä ja hyvin menee :peukku
Kuva

Lemonitsa

ViestiKirjoittaja Lemonitsa » Ti Helmi 23, 2010 7:53 pm

Annu6 kirjoitti:Tääl starttas toinen päivä ja hyvin menee :peukku
Samat :D Mulla ois paketillinen Naturdietin päärynää, kai nekin on pakko kiskoa, vaikka ne on mun vähiten lemppareita. Noi Nutrilettin Metsämarjat on ihan sikahyviä.
Kuva

JulietJones74
Aloituspaino: 111
Laihdutustapa: osa-Nutrit ja kevyttä ruokaa
Laihdutushistoria: Kaikkea mahdollista ja vähän mahdotontakin on kokeiltu.
Viesti:

ViestiKirjoittaja JulietJones74 » Ke Helmi 24, 2010 1:45 am

Tämäkin palutuu Nutrien pariin.. Kiihkeän sairastelun tuloksena loppui nutrit ja muut kuurit n.2 kk sitten.

Nyt paremmalla motivaatiolla. Ostettu on Startti paketti ja positiivinen yllätys on ollut makujen suhteen. Eli ei pahaa ja alas menee. Tosin riittävällä sisulla ja motivaatiolla sitä syö vaikka pahvia ja pieniä kiviä. Liemet on vähän outoja mutta kasvisliemi kumman koukuttavaa. Tomaatti.. hmm.. outoa mutta menee. Ainoat mitkä tuottaa tuskaa on jälkkärit. Vaniljasta varsinkin tuli ikävä assosiaatio Dallaspullien töhnään.. :shock: Ja Pastaria aterioista tykkäävänä juustopasta oli täysin mauton ja hajuton kokemus. Patukat ok.. Lisäksi menee porkkanaa parin porkkanan verran ja 1-2 dl herneitä per päivä..

Jotta jos sitä näillä nyt alkuun ja sitten takaisin suklaaNutrin pariin.. tuttu ja turvallinen..

Pieni offtopic tähän loppuun.. Olen kummastellut tuota "suklaa" makujen määrää laihdutus tuotteissa.. on kumma miten kaikki patukat melkeen päällystetään suklaalla. Entä ne ihmiset jotka on kokukussa suklaaseen. Tämä on mutkallinen.. eihän sitä nimittäin voi oppia eroon suklaasta laihduttaessa näillä tuotteilla vaan se jatkuu ja jatkuu ja kierre on valmis.. (nälkäinen pääni ajattelee kummia)
Elkää välittäkö kirjootus virheistä, en minäkään välitä. Pää kun menee nopiammin kun sormet kerkii perässä.

24.2 109,7

_Paksukissa_
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja _Paksukissa_ » Ke Helmi 24, 2010 8:04 am

Mä oon kiinnittänyt samaan huomioni, kaikki päällystetty suklaalla. Myslipatukat ei, mutta ne onkin sitten liian sokeripitoisia useammat...

Tänään koitetaan taas osanutrailla, paremmalla menestyksellä kuin eilen. Aloitan aamuni kahvilla, jumpalla ja rahkalla, loppupäivä sitten erilaisialla juomilla ja porkkanalla tai omenalla.
Kuva

Annu6

ViestiKirjoittaja Annu6 » Ke Helmi 24, 2010 10:26 am

Kolmas päivä alko hyvin pienemmällä vaakalukemalla :) Eilinen oli rankka kun koko illan teki mieli suolapähkinöitä! Muutenki jotain suolasta aina tekee mieli. Tein nutrilettin kasviskeiton ja lisäsin siihen vähän suolaa ja se autto vähän.
Kuva

Lilian
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lilian » Ke Helmi 24, 2010 10:44 pm

Hellou...

Martta: noi mun ketostickit on ostettu viime kesänä joskus eli yli puol vuotta... eli vanhentuneita virallisesti, mutta käytänpä pois. Mulla on siinä toiseks ja kolmanneks vaaleimman kohdalla keikkunut toi värisävy, mittaan aamusta. Netin syövereistä luin että
*jos juo paljon nestettä, se vaalentaa sävyä eli laimentaa virtsaa ;)
*Ketostixit näyttävät siis elimistössä _ylijäävän_ ketoaineiden määrän, joka poistuu virtsatessa. Näinpä on siis täysin mahdollista pissiä tikkuun ilman punaista ja olla silti ketoosissa

että ota tuosta sitten selvää... nälkä mulla ei juurikaan ole ollut eli kuvittelisin olevani ketoosissa yleensä muputan koko ajan jotakin eli elän syödäkseni

Kieltä ja hampaita tulee harjattua, hengitys haisee ällölle, mentoolipurkkaa ja suuvettä kuluu.

Millaisia värisävyjä Martta sä oot saanut aikaseks tikkuihin?

Lemonitsa: sekoita se päärynä ihan tosi tosi kylmään veteen !

Mä olen mieltynyt allevo suolaisiin keittoihin: purjo-peruna ja thai , varsinkin se purjo-peruna tämmöselle perunahullulle on jotenkin Suuri Lohtu =)

tsemppiterkut kaikille nutraajille! Mietityttää miten selvitä pian alkavasta hiihtolomasta...
Kuva
[/url]

Lemonitsa

ViestiKirjoittaja Lemonitsa » To Helmi 25, 2010 7:45 am

Lilian kirjoitti:Lemonitsa: sekoita se päärynä ihan tosi tosi kylmään veteen !
No niin, tein näin ja johan maistui, kiitos :lol:

Vaaka näytti tänään 70.3 kg, vihdoinkin olen virallisesti normaalipainon rajoissa :D Peili kertoo että muutama kilo saa vielä kyytiä ja kiinteytyä pitäis aika lailla, mut silti jee!
Kuva

Martta

ViestiKirjoittaja Martta » Pe Helmi 26, 2010 9:58 pm

lilian:samoja tuloksia kuin sinullakin olen saanut.
punnituspv maanantai

Kuva

GFG-haaste tavoite

Kuva

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”