Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Beib
Aloituspaino: 65
Tavoitepaino: 60
Pituus: 168
Laihdutushistoria: jojo

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja Beib » Pe Heinä 24, 2009 9:59 pm

Vaikka te vikana päivänä ennen nutrausta olisitte porsastelleet tosi pahasti, niin aloitatteko te aamulla kuiteskin heti yhdellä pussilla?
Kuva

Beib
Aloituspaino: 65
Tavoitepaino: 60
Pituus: 168
Laihdutushistoria: jojo

ViestiKirjoittaja Beib » Su Heinä 26, 2009 6:38 pm

Eilen oli 1. täysnutripäivä.
Kamalaa oli. Nesteitä lähti kyllä, mikä on hyvä.
5allevoa/päivä+250g porkkanaa.

Tänään on 2. nutripäivä.
Kamalaa on. Hitusen vähemmän kamalaa kuin eilen, kuitenkin. Mutta laihtumiseen ei ole oikotietä. Paras olis tänäänkin painon laskea, kun on niin kamalaa.

Tarkoitus olisi vielä huomenna täysnutrata. Sen jälkeen kattoo sit mitä tekee.

Mulle ei nää kärpäsenpaskan kokoset ateriat monta kertaa päivässä tee muuta kun vihaseks. Tykkäisin syödä mieluummin 1000kcal kerralla kaks kolme kertaa päivässä. :lol:
Kuva

mookana
Aloituspaino: 77
Tavoitepaino: 65
Pituus: 163
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » La Elo 15, 2009 6:36 pm

:D heipsis...onkos ketään nyt nutrailemass ???
minä huomanissa aloitan...
hymy kaunistaa . )

kimpale
Aloituspaino: 90
Pituus: 165
Laihdutustapa: liikkumista ja syömistä

ViestiKirjoittaja kimpale » Ma Elo 17, 2009 7:33 pm

Hei mookana, alotitkos nutrailut??

Mäkin päätin epätoivoisten kesäkilojen tahdittamana siihen ryhtyä. Tänään eka päivä, enkä muistanu, jotta se voi olla näinkin kamalaa 8) . Päivä töissä meni oikein hyvin, eikä hermokaan ollu tavallista kireämmällä. Mutta nyt tää iltapäivä/alkuilta on ollu tosi kaamea olo :x . En tiiä kuuluuko tää asiaan, vai yritänkö tulla kipeeksi, mutta lihaksia kolottaa (myös päätä särkee) ja paleltaa. Sinnittelen kuitenkin! Yritän tukeutua siihen aatokseen, että oon täysnutrannu joskus onnistuneesti kolme viikkoa (-6kg), joten kai sitä nyt viikon ainakin pystyy!
Kuva

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ma Elo 17, 2009 8:53 pm

:D tsemppiä..
yritin..mut osanutrauksel mennää...kirjoittelen huomenna lisää :D
hymy kaunistaa . )

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Ti Elo 18, 2009 9:57 pm

Täällä on tsempattu tosissaan 8) .

Toinen nutrauspäivä finaalissa.

Eilen ois voinu olla niiiiiin helppo luovuttaa, kun olo oli tosi kaamea, mutta tänään heti aamulla olo oli tosi paljon parempi. Oon epäilly, miten selviän aamuista ilman aamupalaa (herään kuudelta ja juon ekan nutrin kasilta töissä), mutta sekin on menny nyt aivan hyvin. Toki nälkä on ollu töissäkin, mutta ei niin paha, että ois tullu mitään pahoinvointia. Päivän kaks ekaa nutria (tai Allevoitahan ne mulla..) on olleet suklaan makuista, iltapäivällä söin puolikkaan Nutrilettin patukan ja iltasella sitten peruna-purjojuomat. Kiva juoda jotain lämmintä. Lisäksi oon syöny porkkanoita, kaks siivua saunapalvikinkkua ja pienen kurkun Aromatilla maustettuna. Lisäksi varmaan se puoltoista litraa vettä/kivennäisvettä. Just tän hetken fiilikset on sellaset, jotta tätähän jatkais vaikka kuin kauan :wink: .
Kuva

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ke Elo 19, 2009 6:11 am

:cry: yrittää,yrittää...
eilinen aamu ja päivä hyvin...aamul töissä jugurtti ja töiden jälkee (14.00)nutri keitto+raejuustoa...mut illal taas vitutukseen vetäs lidlin niitä pieniä,ohuita metvursti makkaroita...kokopaketin :cry: perkema...

hienoa Kimpale että sulla menee hyvin :D nostan sulle hattua kun pystyt pitämään pintasi...tänään minäkin :D

mukavaa päivää kaikille :D
hymy kaunistaa . )

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Ke Elo 19, 2009 10:07 pm

mookana, ei sitä kannata väkisin yrittää nutrata, jos ei vaan just nyt luonnistu... :roll: :peukku Musta ainakin tuntuu, että kyllä tähän ihan sellasen selkeen motivaation ja innon tarvii. Joskus ite kokeilin vähän puolilla valoilla lähtä tähän hommaan, mutta eihän siitä mitään tullu. Sain varmaan jo ensimmäisenä iltana perusteltua ittelleni nutrailun olevan turhaa, kun oikeetakin ruokaa voi syödä terveellisesti :roll: .

Nyt on motivaatio (ja mahamakkarainho) sellasella taajuudella, että kyllä tätä nyt ainakin nää arkipäivät helposti vetää! Viikonloppu on vähän hankala, kun meen sukuloimaan ja yhteen sukutapaamiseen, mutta vakaa aikomus on nutreilla mennä sekin keikka!

Tää päivä oli varmasti eilistä helpompi, vaikka nälän tunne toki edelleen vaivaa. Tän päivän saldona on kolme Allevon jauhepussia, yks Nutrilettin patukka ja yks proteiinipatukka sekä noin neljä porkkanaa, neljä siivua kinkkua ja kymmenen sentin pätkä kurkkua Aromatilla. Kävin tänään salilla tunnin rehkimässä, joten siksi söin vähän enemmän. Salilla jaksoi oikein hyvin, ihme kyllä.

Ei tää nyt niin pahalta tunnu, kun vauhtiin pääsee 8) .
Kuva

fiona
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: vapaat painot, kahvakuulailu, kuntopyörä, sisäsoutu

ViestiKirjoittaja fiona » To Elo 20, 2009 5:25 pm

Aikaisemmin puhuin tuosta sairaalan painonhallintaryhmästä eli siellä nutrataan 10viikkoa ja mukana on ryhmän tuki + ravitsemusterapeutteja, psykologi, fysioterapeutti ja lääkäri. Nyt mä sit pääsin sinne tämän syksyn alkavaan ryhmään.

Nyt vain mietin menenkö vaiko en kun laihdutus sujuu muutenkin hyvin. Siitä kun sain ryhmään oon laihtunut nyt omin voimin 23kg. Ja pääkoppa (kiitos psykologin) on kunnossa ja mietin voiko se jotenkin (syömishäiriöni) tulla takas kun nyt oon just toipumassa.

Jokaisella kerralla (tavataan kerran viikossa) on punnitus ja joku aihe. Esim. rasvat tai liikuntatottumukset, juhlapyhät, mieliteot jne ja saadaan kotitehtäviä.

1 ja 2 vuoden välein nutrailun loppumisesta on vielä sellanen jälkitarkastus.
You train to look good I train to kick your ass!!!

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » To Elo 20, 2009 10:21 pm

Aika hankala tilanne, fiona. Mä itte ajattelen niin, että etenkin pitkäaikainen nutraus ois keinona vasta sitten, kun kaikkea muuta on kokeiltu ja ei toimi. Jos mulla menis ruokailut terveellisesti ja laihtumista tapahtuis, niin en suunnittelis nutraamista ollenkaan, kun eihän tämä ole "todellista elämää". Toisaalta tuossa ryhmässä kuulostais olevan varsin mielenkiintosia aiheita näin muuten.

Täällä neljäs nutrailupäivä on sujunut jo suorastaan rutiinilla. Nälän tunnetta ei voi edelleenkään olla huomaamatta, mutta se ei ole epämiellyttävä tunne. Eilen ostamani EasyBody-proteiinipatukoista söin tänään (esanssisen)banaanin makuisen version. Jotenkin kauhian makeeta verrattuna Nutriletteihin, jotka nekin ihan riittävän makeita! Eikä niissä niin kivaa suutuntumaakaan ole, mutta kyllähän tuo nyt aikansa piti nälkääkin poissa.

Huomisesta sunnuntaihin punnitaan sitten taistelukestävyys, kun lähden sukuloimaan. Yöpaikassa serkun perheen luona voin onneksi ihan avoimesti puputtaa porkkanaa ja kurkkua ja ne kyllä ymmärtää. Mutta lankeanko sitten esimerkiksi kalakeittoon, se onkin eri asia...Psyykkausta olen harrastanut jo ennakkoon 8) .

Niin, ja aamupaino oli 82,kg eli vajausta neljännen päivän aamuna -1,8kg.
Kuva

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Elo 21, 2009 11:46 am

kimpale kirjoitti:Eilen ostamani EasyBody-proteiinipatukoista söin tänään (esanssisen)banaanin makuisen version.

Nutraatko myös proteiinipatukoilla? Niissähän ei ole vitamiini-ja ravintoainejuttuja samalla tavalla kun nutreissa?

Joo mä edelleen pohdin tota ryhmä hommaa ja teen pian päätökseni.

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Pe Elo 21, 2009 10:55 pm

Fiona: En oo syöny noita patukoita kun yhden/puolikkaan päivässä, kun oon tarvinu jotain pureskeltavaa. Ei kai niissä täysin sama sisältö ole ravintoaineiden suhteen, mutta totta puhuen en oo ees välittäny niin paljoa, että oisin kattonu... :oops: En usko sillä olevan merkitystä, kun kuitenkin oon päivittäisen monivitamiinitabletin nauttinu sekä kasviksia kaveriksi.

Tänään viides nutripäivä haasteineen takana. Päivä meni taas mainiosti, mutta sitten tulin kyläpaikkaan, missä oli leivottu tuoksuvia kakkuja ja muu perhe söi herkulliselta haiskahtavaa makkarakastiketta. Lisäksi kävimmä serkkutytön kans terassilla (minä kuskina) ja katutapahtumameiningissä, missä tuoksui grillimakkarat ja muut asiaan kuuluvat herkut. Lätytkin! Kyllä koeteltiin :roll: 8) . Selvisin kuitenkin ja huomenna meno jatkuu. Aamulla vaakalukemat niin, että pudotusta neljän päivän jälkeen 2,2kg.
Kuva

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » La Elo 22, 2009 11:01 pm

Meneehän tää vähän yksipuoliseksi jorinaksi, mutta kannustuksena nutrausta suunnitteleville kerrottakoon, jotta kuudennestakin nutrauspäivästä voi selvitä, vaikka siihen kuuluisi päivän viettäminen noin 40 sukulaisen kanssa ruokailun ja kahvittelun merkeissä. Sen verran oli lipsumista ilmassa, jotta parista kahvikakusta nappasin molemmista noin sokeripalan kokoiset maistiaiset. Nautinnollista! Muut söi kalakeittoa ja kahvitteli ja joi siideriä yms., mutta minä keskityin liemieni ohella kaikkeen mahdolliseen puuhasteluun, kuten tarjoilemiseen ja keittiön siivoamiseen, eli niin siitäkin selvittiin. Lieneekö ihmekään, että odotan jo maanantaita ja helppoa nutrausarkea...
Viimeksi muokannut kimpale, Su Elo 23, 2009 10:44 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Su Elo 23, 2009 9:23 am

:D fau ...hyvä kimpale :D todella hieno suoritus..en kyllä pystyis moiseen...
totta töriset että kirjoittelusi kannustaa ja innostaa muitakin tässä hommassa...itsekin käyn päivittäin lukemassa ja yritän,yritän...ja jonakin kauniina päivänä onnistun :oops:
ihanaa aurinkoita päivää sinulle ja kaikille muillekin laihistelijoille :D
hymy kaunistaa . )

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Ma Elo 24, 2009 6:44 am

Seitsemän päivää nutrausta takana, - 3,2kg. Ei edelleenkään sen suurempia ongelmia. Olo on tosi hyvä, mutta kaikenmoiset ruokatuoksut on pitäneet mielen vähän turhankin virkeänä...
Kuva

Vanilja
Aloituspaino: 132
Tavoitepaino: 82
Pituus: 166
Laihdutustapa: karppaus

ViestiKirjoittaja Vanilja » Ma Elo 24, 2009 10:15 am

Ensimmäinen nutripäivä tänään ja takana kaksi pussia. Mulla on molempien pussien (Nutrilett mansikka) jälkeen tullut inhottava huono olo. Pussien välissä oli kyllä ihan hyvä ja kiva olo. Onko muilla ollut kokemusta huonovointisuudesta heti pussien jälkeen?

Katselin, että yhdessä annoksessa on 10 g hiilaria. Tämä on tietenkin aika paljon verrattuna siihen, että yleensä syön päivän aikana noin 20 g yhteensä, ehkä tämä voi olla alkuun reagointia "hiilarihyökkäykseen"...

gsb
Aloituspaino: 156
Tavoitepaino: 80
Laihdutustapa: Elämäntapamuutos, tukena ryhmä ja VLCD.
Laihdutushistoria: Kun kaikki on jo kokeiltu, on aika aloittaa uusi kierros, jos jotain on jäänyt vaikka huomaamatta.

ViestiKirjoittaja gsb » Ma Elo 24, 2009 2:38 pm

Ilmoittaudun osa-aikanutraajaksi. Pyrin aloittamaan aamun Nutriletin suklaa- tai mansikka"pirtelöllä", joka sekoitetaan rasvattomaan maitoon (200kcal). Lounaaksi menee Nutripatukka ja puoli litraa vettä (200kcal). Kotona syön perheen kanssa normiruokaa, yleensä kuitenkin salaattipainotteista kera proteiinien eli broileria tai tonnikalaa. Hiilareita pyrin välttämään, mutta toisinaan salaatissa mukana riisiä tai pastaa. Jos teen perheelle kotiruokaa eli perunaa/pastaa/riisiä kera kastikkeen tai kasvislisäkkeen, niin syön sitä itsekin, mutta yritän opetella kohtuullisuutta, joka on kahdenkymmenen vuoden painonkeräyksen myötä aika pahasti kateissa.

Tukena käytän Reductil laihdutuslääkettä, kohta kuukauden niitä syönyt ja ovat auttaneet tosi hyvin syömishimoihin.

Aamulla ja lounaan jälkeen olo on ihan hyvä, ei ole nälkä. Lounastan yleensä saman työkaverin kanssa, eikä siinä rupatellessa edes huomaa häiriintyä vaikka toisella on nuudeleita, jugurttia, leipää tms., kun itse pureskelee jankkia Nutripatukkaa ja siemailee kraanavettä.

Kokeilin myös koko päivän nutraamista Nutriletin starttipaketilla eli pirtelöä, patukkaa, pastaa, liemiä ja vanukkaita, mutta ei kyllä ole oikein mun juttu. Aamut ja päivät vielä menee, mutta illalla tuntuu, että on ihan pakko saada ruokaa, kun sitä kuitenkin perheelle kokkaan. Mutta tuntuu tämä osa-aikanutrauskin tuloksia tuottavan, vaikka nesteitä ei ehkä samalla tavalla lähde kilokaupalla alkuun. Kolmisen viikkoa olen nyt kikkaillut ja kolmisen kiloa on lähtenyt. Riittävä vauhti minulle, jos vaan jatkuu samanlaisena.

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ti Elo 25, 2009 12:35 pm

Paljonko teiltä on lähtenyt painoa jotka olette nutranneet pidempään siis enemmän kuin viikon parin nutrausta? Onko täällä ihmisiä jotka ois nutrannut 5-10vk?

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ti Elo 25, 2009 12:36 pm

kimpale kirjoitti:Fiona: En oo syöny noita patukoita kun yhden/puolikkaan päivässä, kun oon tarvinu jotain pureskeltavaa. Ei kai niissä täysin sama sisältö ole ravintoaineiden suhteen, mutta totta puhuen en oo ees välittäny niin paljoa, että oisin kattonu... :oops: En usko sillä olevan merkitystä, kun kuitenkin oon päivittäisen monivitamiinitabletin nauttinu sekä kasviksia kaveriksi.

Nutrilettilla (plus muut merkit) on patukoita joissa on ravintoaineetkin kohdillaan siis vitamiinit ja hivenaineet. Kokeile niitä jos tekee mieli pureksittavaa nutrailujen lomaan? :omppu :peukku

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Ti Elo 25, 2009 4:11 pm

Nutrauspäivä yhdeksän puolessa välissä. Nyt tää alkaa puuduttaa ja hyydyttää... Sisulla vielä menen kyllä perjantaihin asti, jotta saan mm. vältettyä perjantaina työpaikalla olevat kakkutarjoilut.

Fiona: Kyllähän mä noita Nutriletin patukoita siis olenkin syönyt välillä, mutta yrittäny pitää sen puolikkaassa tai kokonaisessa/päivä. Pureskelun tarpeen täyttää hyvin kurkku ja porkkana. Sekä palvikinkkusiivut.

Hmm, en muuten muista, mitä vaaka näytti aamulla 8) ! Pudotus kuitenkin noin 3kg.
Kuva

Vanilja

ViestiKirjoittaja Vanilja » Ti Elo 25, 2009 6:43 pm

Toinen soppapäivä! Tänään ei enää syömisen jälkeen tullut ällöä. Kipeäksi taidan olla kuitenkin tulossa, kurkkua sattuu ja korvat on tukossa. Noista ei voi syyttää nutrausta, joten eilinen pahoinvointikin saattoi liittyä kipeäksi tuloon. Vähän kurjaa, että tämän kokeilun aikana pitää vielä tulla kipeäksi. :x Mutta huomenna jatketaan vielä pusseilla! Tulta päin!

Muutosta eiliseen -100 g. :mrgreen:

Mua kiinnostaisi myös tietää, onko joku nutraillut hieman pidempään ja kuinka paljon painoa on silloin tippunut.

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Ke Elo 26, 2009 6:45 am

10. nutrauspäivä alkaa ja paino 81,2kg eli pudotusta 3,2kg.

Nyt alkaa tuntua, että painon pudotus hidastuu niin, että tähän samaan pääsis normaalilla kevyellä syömiselläkin. Tänä aamuna oli siis niiiiin lähellä, etten ottanu jo näkkäriä aamupalaksi. Mutta koska en jaksa vieläkään oikein ajatella terveellisesti syömistä, vaan panosta viikonloppuun, yritän sinnitellä. Kun ei olokaan nyt mitenkään kamala ole.

Tsempit Vaniljalle; sairaana voi toki olla aika nihkeetä nutrata, joten toivottavasti et kovin kipeäksi ole tulossa! Pitempään nutranneista en itte muista näin yhtäkkiä kuin Aniliinan, enkä sitäkään, kuinka pitkään hän nutraili (useamman viikon kuitenkin!) ja paljonko kiloja lähti (paljon kuitenkin :D !).
Kuva

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ke Elo 26, 2009 10:49 am

Vanilja kirjoitti:Mua kiinnostaisi myös tietää, onko joku nutraillut hieman pidempään ja kuinka paljon painoa on silloin tippunut.

Noissa sairaalaryhmissä jonne olen menossa on saatu pudotettua 10 viikossa 20-50kg. Mut noin pitkään ei tosiaan saa nutrata yksin (tuskin kukaan pystyykään, sen verran henkisesti raskasta olla 2.5kk ilman oikeaa ruokaa, tuolla on kuitenkin lääkärit, psykologit, ammatti-ihmiset ja suurimpana ryhmän tuki).

Vanilja

ViestiKirjoittaja Vanilja » Ke Elo 26, 2009 4:37 pm

^ On ne kyllä hurjia saavutuksia. Samanlaisia tuloksia tullee Xtravaganzallakin. Sen verran olen kuitenkin jo tässä parin päivän aikana huomannut, että pussikeittoilu ei ole pitemmän päälle mun juttu. Hyvä, että ensin testasin kotona, eikä tarvinnut kantaa rahojaan kuntosalille sitä huomatakseen! :D

Tänään jatkuu sheikkailu. Mansikkapirtelö ei ole enää yhtä ällöä kuin ensin. Tähän vaikuttanee se, että nyt pirtelöt tulee sheikattua tarpeeksi tehokkaasti. Ja allit saa kyytiä. :mrgreen:

Kimpale, aiotko jatkaa osanutrilla vai jättää nutrit kokonaan pois?

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Ke Elo 26, 2009 4:50 pm

Jee, hyvä Vanilja :D ! Mä en oo nyt käyttäny ollenkaan muita makuja kun tosiaan Allevon suklaata ja purjoperunaa. Joskus kokeilin mansikkaa ja jotain metsämarjaa, mutta ne oli kamalia... :roll: Muuten mulle ei töki yhtään tuommonen jauhoinen soijan maku 8) .

Aion osanutrailla tämän jälkeen, jotta vatsa kestää paremmin paluun tavallisen ruoan pariin ja jotta sitä ei sitten tule syötyä liian isoja annoksia innokkaana.Todennäköisesti tulen syömään aamupalan normaalisti (leipä ja rahka/jogurtti), sen jälkeen töissä lounaan, välipalan korvaan nutrilla ja iltapalan (jos sellaiselle nyt tulee tarvetta...). Sitten tuossa välissä ruisleipää, rahkaa tms. tai nutri suhteessa siihen, miten menen salille tai jumppaan tai lenkille, mitä nyt keksinkään tehdä. Pitää vähän vielä suunnitella, tai jos jollain on omasta kokemuksesta antaa hyvää vinkkiä, niin otetaan vastaan!

Tää päivä mennyt nutraillen taas ihan kevyesti tähän asti. On ihan jännä, miten tuo kevyesti eläminen onkin töissä helppoa..! Tänään ei siis tarvinnut edes suunnitella ottavansa tarjolla ollutta kakkua 8) .
Kuva

Vanilja

ViestiKirjoittaja Vanilja » To Elo 27, 2009 1:23 pm

Täällä pyyhkii kivasti! Pussit saa mun olon turvonneeksi, mutta painon putoamistahti on ollut 0,1/0,2/0,1 per päivä.

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » To Elo 27, 2009 5:49 pm

Vanilja kirjoitti:^ On ne kyllä hurjia saavutuksia. Samanlaisia tuloksia tullee Xtravaganzallakin.

Mä en vain uskaltaisi laihduttaa sillä koska se on niin eri tyylinen mitä sairaalan painonhallintaryhmä. Siellä on eri alojen asiantuntijoita ja veriarvoja, verenpaineita sun muuta seurataan koko ajan. Puhumattakaan siitä, että jokaisella kerralla on tietty kotitehtävä joka käydään läpi ja on aihe mistä keskustellaan. Kaveri veti ton Xtran läpi ja se oli aika hepponen homma eikä antanut oikein eväitä siihen miten jatkaa kun se loppuu. Tossa sairaalaryhmässä on vielä pussittelun jälkeen kolme tapaamista sekä seuran yhden vuoden jälkeen ja kahden vuoden jälkeen.

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » To Elo 27, 2009 5:49 pm

Vanilja kirjoitti:Hyvä, että ensin testasin kotona, eikä tarvinnut kantaa rahojaan kuntosalille sitä huomatakseen! :D

Puhumattakaan siitä, et siitä tarvii maksaa montaa sataa eroa :roll:

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Pe Elo 28, 2009 7:10 am

Hmm, eilen tais olla 11. nutrauspäivä. Iltapuolesta tuo kääntyi osanutraukseksi, koska sen viimeisen nutrin vaihdoin isoon annokseen katkarapu-kinkkusalaatiksi, jossa mukana öljyetikkakastiketta. Ja kaks hapankorppua kinkulla. Vähitellen siis siirtymistä oikeaan ruokaan.

Vaaka palkitsi tuon kaiken jälleen 200g pudotuksella, eli kokonaispudotus 11 päivän saldona 3,6kg.

Tänään suunnitelmissa taas päivä nutraten ja illalla salaattia tms. Tosin aamupalaksi nro1 söin yhden hapankorpun, kun ekan nutrin otan vasta parin tunnin päästä. Näillä mennään.
Kuva

Amphetamine
Aloituspaino: 139
Tavoitepaino: 69
Pituus: 169
Laihdutustapa: Nutraus, kevyt ruokavalio, liikunta
Laihdutushistoria: Aikamoista vuoristorataa...

ViestiKirjoittaja Amphetamine » Su Elo 30, 2009 12:23 pm

No niin, täällä taas... Mulla on tullut kauhee kierre, jossa tulee repsahduksia ja Nutripäiviä peräkanaa, tätä on kestänyt koko kesän. Sen takia paino on pysynyt samana jo parin kuukauden ajan, mutta ehkä hyvä asia on, ettei se oo noussu, joten hmm... Kroppa on vaan aika kovilla, saa nähä millon pettää :/

Nyt oon taas päässy nutrauksen "makuun" ja 5. päivä menossa. Siivosin kämppää koko aamun ja huhkin niin paljon, että hikoilin 2 kg nesteitä pois, heh! :D Eli kaikki siivoomaan vaan, se on aika damn good hyötyliikuntaa! Ja pääkoppakin puhdistuu, kun turhat rojut lähtee nurkista mieltä vaivaamasta ;)

Hyvää alkusyksyä ja tsemiä kaikille! :wink:
KuvaKuvaKuva

kimpale

ViestiKirjoittaja kimpale » Su Elo 30, 2009 8:10 pm

Täten ilmoitan, jotta nutrailu riitti tältä erää. Viikonloppu meni jo melkeinpä kokonaan oikeilla kevyillä ruoilla, vaikka siihen mahtui myös kolme lasillista viiniä. Sekä hikiliikuntaa yhteensä 3,5tuntia. Tästä on hyvä jatkaa taas kevyen elämän opettelua! Tsempit nutrailijoille!
Kuva

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Elo 31, 2009 8:10 pm

Huomenna alkaa ryhmä ja itse nutraus alkaa 8.9. Eli sillon lähtee siis 10 viikkoa nutraamista!

Kirjottelen tänne sitten miten homma etenee :mrgreen: :peukku

Vanilja

ViestiKirjoittaja Vanilja » Ke Syys 02, 2009 11:17 am

Mielenkiinnolla seuraa fiona nutriviikkojasi! Tsemppiä! :peukku

Lopetin itse nutrikokeilun neljännen pussipäivän jälkeen. Kokeilu oli valaiseva, erityisesti siksi, että huomasin, ettei pussittelu ole mun juttu.

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ke Syys 02, 2009 12:16 pm

Eilen alkoi ryhmä mutta varsinainen pussittelu alkaa vasta ensi viikon tiistaina. Nyt oli infoa, toisiimme tutustumista, saatiin tietoa, vinkkejä ja mukaan erilaisia pusseja makukokeiluihin. Tämä ke-ti mennään nyt 1200kcal jotta kroppa tottuu vähiin kaloreihin ennen pussittelua ja sit tositoimiin ensi viikon tiistaina :peukku

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ti Syys 22, 2009 9:19 am

Moikka pitkästä aikaa :D

Mulla toinen modifast päivä meneillään,enkä tiedä jatkanko kauan. Tää on vähän stoppia herkuille-startti mulle et voin sitt jatkaa taas tervellisellä syömisellä.
Turvotukset ja ylimääräset nesteet lähti jo,elikä 1.7 kiloa eilisestä 8)
Kuva

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”