Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Pirreliina
Aloituspaino: 65
Tavoitepaino: 59
Pituus: 164

Re: Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja Pirreliina » Pe Helmi 27, 2009 12:44 pm

huh,tavoitteena olis parin kilon pudotus ja kokeilen viiden päivän nutrikuuria! toivottavasti auttaa hyvään alkuun :)
Koitan tännekin kertoa kuinka etenee..

Tsup
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja Tsup » To Maalis 05, 2009 10:27 pm

Mä aloitan nutraamaan huomenna 6.3.2009... onko kohtalotovereita?
Tavoitteena nutrata 26.3. saakka. Pitkä viikonloppu taukoa ja aloitan taas 1.4.2009. Tänä aikana kirjoitan säännöllisesti päiväkirjaani fiiliksistä.
Kaipaisin varmasti tukijoukkoja..ja mielelläni yrittäisin myös olla tukena muille :wink:
Kiiruhdan hitaasti

sinisilmä
Aloituspaino: 97
Tavoitepaino: 70
Pituus: 168

ViestiKirjoittaja sinisilmä » Pe Maalis 06, 2009 9:20 am

11. nutrauspäivä alkamassa. Ihmeen helppoa tämä on ollut. Mielitekoja ruoan suhteen on kyllä ollut ja olen joutunut todella kamppailemaan itseni kanssa etten sorru. Arkitilanteet ja kotona noita kiusauksia ei ole, mutta sitten kun mummolassa mummo tekee lapsille pannukakkua ja sitä on iso lautasellinen pöydällä, niin siinä oli hieman vastusta. Onneksi selvisin kiusauksista ja nyt menee taas hyvin.

Päivän "ruokalista" on pysynyt edelleen samana. Aamu- ja iltapalana syön suklaa-nutria, lounas ja päivällinen on kana-nutria höystettynä basilikalla, chilillä ja paprikalla sekä pippureilla. Mitä enemmän chiliä, sen parempi 8) Välipala on päivän kohokohta, nutrilettin "suklaapatukka". Vettä vähän joka välissä, joskus lasillinen vissyä. Kahvia tulee juotua vähän liikaa, mutta kaikista nautinnoista en rupea luopumaan.

Tsemppiä myös uusille nutraajille. Tämä on oikeastaan ihan hauskaa, kun siihen asennoituu oikein :)
Sinisilmä

Kuva

tiinulainen
Pituus: 167

ViestiKirjoittaja tiinulainen » Ma Maalis 09, 2009 10:20 am

Ja täällä lähti käyntiin kahdeksas nutrauspäivä, kiloja(ja nestettä) viikossa lähtenyt 3,4 :mrgreen: Nutriletin kasviskeitto on jopa hyvää!

Vielä meinaan yhden viikon jaksaa sinnitellä, kiloja pitäisi saada ainakin kymmenen pois ennen kesää :puku1
Kuva

sinisilmä

ViestiKirjoittaja sinisilmä » Ma Maalis 09, 2009 12:44 pm

tiinulainen, minusta taas se kasviskeitto oli aivan kamalaa :D

Minulla on tänään 14. päivä nutrausta, kiloja lähtenyt 6.1. Jatkan varmaan vielä 2-3 päivää vähän sen mukaan kuinka kauan nutreja riittää.
Sinisilmä

Kuva

tiinulainen

ViestiKirjoittaja tiinulainen » Ti Maalis 10, 2009 10:36 am

Yhdeksäs nutrauspäivä käynnissä...
Tää onkin sit mun ihan henkilökohtainen enkkani, kahdeksannen päivän iltaan olen joskus aiemmin päässyt, mutta siihen tyssäsi. Nyt kyllä meinaan sisulla sinnitellä tuonne maanantai aamuun asti.

Vaikeinta on kieltäytyä leivästä :evil: tänäkin aamuna kun lapsille tein reissareita niin piti kaikki voimansa kerätä, ettei vahingossa suuhunsa sellaista laita. Mutta muuten ei mitään hirmuisia vaikeuksia, jos tulee heikko hetki, niin pitää juosta äkkiä tänne Terhiin saamaan lisäpotkua!

Hyvin menee sullakin sinisilmä :peukku , hienosti on paino pudonnut, ootko vielä mukana ja kaunko meinaat vielä jatkaa? Ootko jatkoa ajatellut? Itse ajattelin tämän jälkeen ruveta jonkun sortin karppauslinjalle ja saada vielä lisää kiloja tiristetyksi. :dyna

:Apina
Kuva

sinisilmä

ViestiKirjoittaja sinisilmä » Ti Maalis 10, 2009 12:19 pm

Täällä ollaan edelleen, juuri kanasoppaa hörpin lounaaksi.

Mulla on nutreja jäljellä vielä pariksi päiväksi. Toisaalta tekisi kovasti mieli jatkaa vaikka ens maanantaihin asti, silloin tulisi 3 viikkoa täyteen. Into on siis edelleen kova, etenkin kun vaaka näyttää armollisesti joka aamu hieman edellistä vähemmän. Toki tahti on hidastunut, mutta kuitenkin suunta on alaspäin. Joka tapauksessa nutrauksen jälkeen jatkan pointseilla. Aiemmin oon laihduttanut menestyksekkäästi karppaus-tyyliin kaloreita laskien, mutta nyt koin että on liian vaikeaa väsätä karppi-ruokaa itselle ja muuta ruokaa perheelle, joten kokeilen siis painonvartijoita. Pudotettavaa riittää vielä pitkään....
Sinisilmä

Kuva

sunlily

ViestiKirjoittaja sunlily » Ti Maalis 10, 2009 3:58 pm

Heissan!

Uusi nutraaja ilmoittautuu remmiin mukaan :D Tänään olen aloittanut nutrauksen Nutriletin quick startilla ja katsotaan kuinka pitkälle mennään... Suunnitelmissa olisi että viikonloppuun saakka täysnutraan ja viikonloppuna osanutraan ja jos hyvin menee jatkaisin ensiviikolla täysnutrauksella toisen viikon :) Paikkaireiden pisteillä olen 16 kiloa laihduttanut viimeisen vuoden aikana, motivaatio on ollut kateissa noin puoli vuotta eikä paino ole laskenut, ja nyt haenkin uutta potkua laihdutukseen nutreilla (uusi aluevaltaus :D ), jotta saan itseni taas käyntiin! :D Viikonloppu tosin jännittää kun on tiedossa kaverin synttärit ja viihteelle olisi tarkoitus lähteä, että miten kroppa sitten reagoi, mutta katsotaan miten käy :D

Löytyykö neuvoja miten voisi nutrailla ilman että tarttee kerto kaikille nutraavansa? Lähinnä tarkoitan sitä, että kun mennään vanhempien luo viikonlopuksi, että pystyisi aamupalan esim korvaamaan nutreilla, kun en halua koko viikonloppua vedellä normiruuilla kun olen kerran nutrauksen aloittanut! :D Haluan nutrata!! :D Alkoholi ei kuulemma nutraukseen sovi, mutta jospa osanutraus viikonloppuna auttaisi, ettei kroppa saa slaakia, onko tästä kokemuksia? Auttakaa tietämätöntä :oops:

Joo mä en näköjään osaa kirjoittaa lyhyesti, että pitää yrittää keskittää jorinoita tuonne päiväkirjaan ja raportoida täällä sitten lyhyemmin! :D

Tsemppiä kaikille :peukku :D
Kuva

Pirreliina
Tavoitepaino: 59
Pituus: 164

ViestiKirjoittaja Pirreliina » Ti Maalis 10, 2009 10:01 pm

No niin pika startti on ohi ja pettymykseksi paino ei pudonnut vaikka en syönyt mitään muuta kun niitä nutri tuotteita ja muistin juoda vettä :( olo kyllä keveni ja mahavähän kutistui sekä vaatteet on väljempiä.. :? olisiko käynyt niin että kun kuitenkin urheilin kuurin aikana niin olisin saanut jopa lihaksia niin rasvan poistuminen ei näy vaa'alla??

Tuon paketin tuotteet oli ihan hyviä,paitsi se juustopasta :x yäk. Miksei muuten niitä pastoja myydä kuin noissa 5päivän paketeissa?niitäki olisi kiva ostaa eikä aina vain pirtelöja tai keittoja..

sinisilmä

ViestiKirjoittaja sinisilmä » Ke Maalis 11, 2009 9:40 am

Minä olen ikuinen kaloreiden laskija, vaikka muilla keinoilla nyt pyrinkin laihduttamaan. Noista nutreistahan tulee kai jotain 500-600 kcal ja esim. 2000 kcal:n vuorokausikulutuksella laihtumistahti voisi olla noin 1.5 kg viikossa (jos oikein laskin). Voihan siis olla, että 5 päivän kuuri ei välttämättä näy vaa'alla ainakaan heti, etenkään jos ylipainoa ei ole paljoa. Pirreliina, kyllä mä ainakin uskon että on tuosta pikastartista pakosti jotain hyötyä ollut!

Mulla on toiseksi viimeinen nutrauspäivä menossa, 16. päivä siis. Päätin nyt sitten, että en enää uusia nutreja osta vaan siirryn pointseille. Ajattelin asian niin, että tuohon kaloriteoriaan pohjaten lisäviikolla nutreja voisin saada 1.5 kg pois, mutta pointseillakin pitäisi päästä 700-1000 g pudotukseen (eikö?), joten ehkä saavutettava hyöty ei ole niin suuri että se kannattaisi.
Sinisilmä

Kuva

sinisilmä

ViestiKirjoittaja sinisilmä » To Maalis 12, 2009 12:51 pm

Viimeinen nutraus-päivä ja täytyy sanoa että kivaa ( :lol: ) tämä on ollut. Tsemppiä vaan muillekin nutraajille nyt ja jatkossakin. Eihän sitä tiedä vaikka itsekin taas jossain vaiheessa nutrailen, ainakin jos paino kovasti junnaa paikallaan.
Sinisilmä

Kuva

tiinulainen

ViestiKirjoittaja tiinulainen » To Maalis 12, 2009 1:45 pm

Hatunnosto sulle sinisilmä, hieno suoritus :peukku

Meikätyttö saakin sitten vähin äänin poistua tästä ketjusta, eilen ratkesin syömään :evil: No onneksi kuitenkin pysyin tiukalla karppilinjalla ja tänään sama meno jatkuu. Motivaatio on kyllä korkealla(jälleen kerran) alle seitsemänkympin on päästävä.

Palaillen taas joskus tähän ketjuun, nutraus on kyllä hyvä keino päästä ainakin muutamasta kilosta eroon, mulla ei vaan luonne kestä pidempiä pätkiä.
Aamupainoni oli 76kg eli 9,5 päivän nutrauksella siis lähti 3,1 kiloa, eli ei ollenkaan huono saavutus.
Kuva

sunlily

ViestiKirjoittaja sunlily » Pe Maalis 13, 2009 11:58 am

Hiphei kaikille!
Kolme päivää nutrausta takana, neljäs päivä alkanut ja kaksi kiloa näyttää vaaka painostani kadottaneen! :D Olen erittäin tyytyväinen tähän, sillä en hirveän suuria odotuksia kuitenkaan asettanut tälle viiden päivän nutrikuurille. En edes tiennyt kolmeen päivään kykeneväni :D Kokonaan en pysty tuota viittä päivää nutreja syömään, koska ollaan menossa vkonlopuksi vanhemmille (en ole kertonut uudesta villityksestäni :shock: ) , joten tänään joudun vähän pakostakin palailemaan normiruokiin, mutta suunnitelmana on tehdä se kevyesti ettei kadotetut kilot pompsahda heti takaisin. Sunnuntaina katsotaan sitten miten viikonloppu on mennyt kokonaisuudessaan.

Mutta tsemppiä kaikille nutraajille ja oikein rattoisaa tulevaa viikonloppua!! :D
Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Maalis 23, 2009 8:27 am

Tänään eka nutripäivä,en tiedä miten kauan jatkan....
Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Maalis 23, 2009 10:28 pm

Eka nutripäivä ohi ja hyvin on mennyt,olen jopa juonut 1.4 l vettä :D

Missä muut nutraajat??
Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ke Maalis 25, 2009 2:53 pm

Kolmas päivä meneillään :D
Kuva

tiinulainen

ViestiKirjoittaja tiinulainen » Ke Maalis 25, 2009 11:14 pm

Ja täällä ensimmäinen 8)

Olen tässä viimeisestä nutrikuurista lähtien karpannut tiukasti, mutta viimeisenä kahtena päivänä mennyt koko touhu läskiksi, joten aattelin nyt ottaa itseäni niskasta tän tutun nutrauksen avulla. Motivaatio on nyt taivaissa, mun on pakko päästä kutosella alkavaan lukuun ja mieluiten jo heti eilen :evil:
Kattelaan kuis muorin käy, mitään tavoitteita tälläkertaa en tälle pussikuurille laita, mennään niin kauan kun kestetään ja karpilla loput :wink:
Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Maalis 26, 2009 12:19 pm

Kiva kun on muitakin :D

Neljäs päivä !!
Kuva

tiinulainen

ViestiKirjoittaja tiinulainen » Pe Maalis 27, 2009 11:05 am

Eilinen ei mennyt niin hirveä hyvin syömisten puolesta, mutta liikuntaa tuli sitäkin enemmän. :pisara Eli uimista, on muuten kivaa :peukku

No tänään meinaan taas jatkaa, nyt kahvit vasta juotuna, iltavuoroon menossa. Olen muuten huomannut, että tuo nutraus onnistuu kaikkein parhaiten kun on monta iltatuuria peräkkäin.
Eihän tämä laihdutus niin vakavaa touhua ole ja kompuroiminen ja takaiskut kuuluvat elämään ja kuihdutukseen. Kunpa vaan suunta olisi oikea :evil: Puntarilla en ole uskaltanut edes käydä, huomenna sitten...
Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Maalis 30, 2009 7:48 am

Eka viikko takana - osanutraamista välillä kun olen paljon vihanneksia syönyt ja pari päivää jotain lihaa mukaan -
kuitenkin - 2.2 kiloa :D
Kuva

tiinulainen

ViestiKirjoittaja tiinulainen » Ma Maalis 30, 2009 11:15 am

Nutripusseja menee silloin toinen tällöin, eli en enää varsinaisesti nutraa,
mutta puntarille uskaltauduin aamulla :D

Pian viisi kiloa tippunut, mutta haitanneeko tuo mitään.. 8)

Pitänee lähteä tutkailemaan itselleni sopivaa puolinutraus/lutraus ketjua, ei nyt jaksa enää täysillä nutrata, kaloreita koitan pikkasen katsella ja vältellä hiilareita.

Tsemppiä kaikille nutristeille :peukku
Kuva

laalaa
Pikkuterhikki
Tavoitepaino: 55
Pituus: 160
Laihdutustapa: Pääasiassa pyöräily ja jumpat.

ViestiKirjoittaja laalaa » Ti Maalis 31, 2009 3:03 pm

Nutrausjuttuja netis selailles törmäsin tällaiseen: http://www.fitnesstukku.fi/cgi-bin/ibut ... r=9967-07r

Sori pitkä linkki :oops: .
Kuva
Lyhyen aikavälin tavoite.

Lumiere
Aloituspaino: 66
Tavoitepaino: 58
Pituus: 160
Laihdutustapa: Nutraus alkuun, sitten terveellisesti syömällä

ViestiKirjoittaja Lumiere » La Huhti 04, 2009 11:44 pm

Minä ilmoittaudun. Aloitin ihka ensimmäisen nutrilett-laihdutuksen maanantaina eli nyt on kuusi päivää takana. Ajattelin jatkaa ensi perjantaihin asti. Jos vain saisi niin jatkaisin kuitenkin varmaan vaikka miten pitkään (nyt tuntuu siltä). Olo on ollut erinomainen alusta asti ja molemmat pirtelöt - metsämarja ja suklaa - ovat herkullisia. En ole ikinä ollut innostunut ruoanlaitosta joten on ihanaa vain ravistella pirtelöitä muutaman tunnin välein. Ja kaikki mielihalut on pysyneet täysin poissa. Ennen seisoskelin iltaisin kaappeja tuijottamassa että mitähän söisi - nyt ei tarvitse. Tämä taitaa sopia minulle liiankin hyvin. :shock:

KatarinaPompula
Pituus: 172
Laihdutustapa: Karppaus, imetys, lenkkeily
Laihdutushistoria: monta vuotta ylös-alas-ylös-alas-ylös- NYT LOPULLISESTI ALAS!!!
Viesti:

ViestiKirjoittaja KatarinaPompula » Pe Huhti 10, 2009 8:26 pm

Pistin äsken tilaukseen tuon nutrilett tehostartti paketin.
Tosin menee vielä jonkin aikaa ennenkuin sen otan käyttöön, kun tällä hetkellä on puhdistuskuuri menossa.
Mutta katsotaan sitten jonkin ajan kuluttua siitä, kun kuuri on loppunut.

Kertoilkaahan kokemuksianne. Pitänee tietty lukea ketju, tämän löysin haku toiminnolla äsken.
3.4.2011
Kuva

Eeva81
Aloituspaino: 70
Pituus: 165
Laihdutustapa: nutrilett, naturdiet,vähäkalorinen ruokavalio,lenkkeily
Laihdutushistoria: painonvartijat, tohtori toloset ja kaikki siltä väliltä on kokeiltu. Nyt uskaltauduin nutraajaksi, ja huomaankin tämän olevan sitä mitä olen tarvinnutkin. Yhteensä olen pudottanut jo 20 kiloa joten loppukiri häämöttää.

ViestiKirjoittaja Eeva81 » Ma Huhti 20, 2009 7:42 pm

Uusi nutrailija esittäytyy myös :)
nutrailun aloitin perjantaina joten nyt olen nutrannut siis 4:ttä päivää.
Alkupaino mulla oli 70kg ja nyt 4 päivän nutraamisen jälkeen painan sen 67.5kg. Olen kyllä todella tyytyväinen. Tänään on ekaa kertaa ollu hiukan kurjempi olo..nälkä ja huonovointisuutta muutenkin.

Syön viiden nutripussin kera päivässä jonkun verran kasviksia: porkkanaa, kaalta sekä vihanneksia:kurkkua, tomaattia ja paprikaa. Kova nälkä jos on yllättänyt olen saanut sen talttumaan vesilasilla ja riisikakulla :)
vettä juon tasaseen pitkin päivää :) ja palan painikkeena vielä mintun makuista vihreää teetä :). Olen meidän perheestä ainoa joka nutraa, muut syö tavallisesti. Mielitekoja ei kauheesti oo ollut.. ja toivottavasti ei tuukkaan :)
viime yönä heräsin klo 4 enkä meinannut millään saada enää unta, joten virkeyteen tämä ainakin vaikuttaa :) Hirveästi huonotuulisuutta ei ole ollut, muuta kuin tänään :lol: :x :| :mrgreen:

Mie oon nyt tämän neljä päivää nutrannut suklaajuomalla ja patukoita oon maistanut kahta eri makua. Postissa olis tuloillaan se 5 päivän tehostartti , joten kun se tulee niin saan hiukan vaihtelua :)

19kg olen nyt pudottanut ja noin 9 kg vielä pudotettavaa :) :omppu
Ensimmäinen tavoite painaa 65kg. *saavutettu :)*
Seuraava tavoite painaa 60kg
Viimeinen tavoite painaa 58kg :)
(Tikkeri seuraa minua tuonne viimeiseen tavoitteeseen)

Kuva

marsap
Aloituspaino: 105
Tavoitepaino: 75
Laihdutustapa: VLCD 8vkoa + pisteilyä sen jälkeen
Laihdutushistoria: Olen 58v/168cm:n paksukainen. Painoni on noussut 10v. aikana 35kg. En ole kertaakaan tosissani yrittänyt saada painoa laskemaan. Laihdutus on aina jäänyt "pitäis aloittaa nyt"-asteelle. Nyt aloitan VLCD-tuotteilla ja aion jatkaa 8vk. Minulla on PV-kirjekurssi, jonka voimin jatkan sitten.
Terveisin marsa

ViestiKirjoittaja marsap » Ma Huhti 20, 2009 9:19 pm

:apila On vähän kuin olisin onnenapilan löytänyt, kun tälle sivustolle päädyin aloittaessani kevennyskuuriani.

Suhteellisen mukavasti on mennyt, nyt on kolmas päivä VLCD-kuuria takana. Toki on monta kiusauksen paikkaa ollut, mutta vesilasillisella olen ohittanut ne.
En helposti, mutta ohi kuitenkin :peukku. Suunnittelen jatkavani tätä 8vk. Hurja ajatus, mutta voinee onnistuakin. Toki suon itselleni sen, että jossain vaiheessa otan mukaan juuri riisikakun, jos tulee puremisen tarvekin kova. Myös kurkkua ja tomaattia syön justiin siksi, että puremista nesteruokailussa kaipaa :)

Leipä on ehkä suurin kiusaukseni. Rakastan leipää. Eniten ruisleipää ja maalaisleivän tyyppistä, kovakuoriseksi paistettua sekaleipää. Leivon molempia myös itse -- kuten kaikkea muutakin. Leipominen on johtanut leipomusten syömiseen liiallisessa määrin, joten siinä osasyy ylipainoon.

Ai niin, olen 58-v. ja painoni oli lauantaina 105kg. Pyrin saamaan pois n. 30kg. Uskon olevani melko sopusuhtainen, jos painan n.75kg, pituuteni on 168cm. Ja kun ikää kuitenkin on, niin en jotenkin koe tarpeelliseksi tuon alemmas painoani laskemaan.

Meillä perhe syö normaalia ruokaa ja kyllä eilen oli vaikeaa, kun lihapataa haistelin... Ah, tuoksu oli mahtava. "Maistuis varmaan mullekin" oli päällimmäisenä ajatuksenani.

Minä tykkään kanakeitosta, kasviskeitosta ja ylipäätään suolaisista keitoista enemmän kuin makeista pirtelöistä. Käytän sekä Nutrilett että Nutrifast-tuotteita. Ja toki suklaapatukat kuuluvat ohjelmaan, vaikka eivät niin suurta herkkua olekaan. Kyllähän se on pitkälti asennekysymys ja tottumiskysymys myös, miten nuo maut kokee. Ainakin tosiaan suolaiset keitot ovat minusta oikeasti hyviä, kun sekaan vielä silppuaa vaihdellen yrttejä, sipulia voi mikrossa kypsentää ja lisätä keittoon jne.

Tulipas nyt pitkä kirjoitus :oops: , mutta innostuin jotenkin niin kovasti.

Minulla on päiväkirjakin, jonne tietenkin saanen raapustaa vaikka miten pitkiä loruja, eikö vain :?:

Mukavaa viikkoa kaikille lukijoille ja paljon voimia painonpudotustaipaleelle -- ja varmasti voimia tarvitaan sitten painonhallinnassakin, mutta mehän emme siellä asti vielä ole.
Kuva

Eeva81
Aloituspaino: 70
Pituus: 165
Laihdutustapa: nutrilett, naturdiet,vähäkalorinen ruokavalio,lenkkeily
Laihdutushistoria: painonvartijat, tohtori toloset ja kaikki siltä väliltä on kokeiltu. Nyt uskaltauduin nutraajaksi, ja huomaankin tämän olevan sitä mitä olen tarvinnutkin. Yhteensä olen pudottanut jo 20 kiloa joten loppukiri häämöttää.

ViestiKirjoittaja Eeva81 » Ti Huhti 21, 2009 10:16 am

Tänään on menossa 5:s nutraus päivä, ja puntari näyttää hitusen ehkä vähemmän kuin eilen :D vaikeaa sanoa kun puntari punnitsee puolen kilon välein. Alempana se kuitenkin on kuin eilen :) näin sanoi mieheni, joka joutuu lukemaan mulle ne lukemat ku mie en niitä näe lukea :D liekkö sitten liian vaaleat viivat vai sitten huononäkö jompi kumpi :lol:
Eilen oli tosiaan kova nälkä, ihan hirmunen. Mutta tänään aamulla kun heräsin oli ensimmäinen päivä jolloin ei ollut nälkää. Tälle päivälle olen juonut yhden pussijuoman ja teetä ja vettä, tunnin päästä uudelleen pussijuomaa, ja vielä ei ainakaan nälkä kaiherra-
Pahin nälkä mulla on ajoittunut tuonne 6-7 maihin iltapäivällä :) mutta repsahtanut en ole. Mulla on nyt niin vahva tahto laihtua, ja ekaa kertaa elämässäni tiedän ja tunnen että nää lähtee nyt :) niin uskon että aika hyvin tälläkertaa itsekuri säilyy. 8)

Kaivoin juuri vaatekaappiani, ja löysin kolmet housut viime kesältä :) kaikki auttamattoman suuria. Yhdet henkkamaukan caprit kokoa 46, yhdet henkkamaukan caprit 44 ja yhdet ruskeat pitkät housut seppälän great girls osastolta kokoa 44.

Täytyy pistää myyntiin, ovat kuitenkin uudenveroisia.
niin ja löysinhän vielä yhden hupparipaidan kokoa 44/46 .
Muuten en ole kyllä muutosta itsessäni huomannut, muuta kuin vaatteiden isonemisessa. Esimerkiksi kun menen kauppaan edelleen katselen haaveillen vaatteita ja mietin että voi että kun olisi kiva jos tuo sopisi mulle, ja voi että nämä farkut olis ihanat...ehkä sitten joskus hoikempana :) :mrgreen:
Ensimmäinen tavoite painaa 65kg. *saavutettu :)*
Seuraava tavoite painaa 60kg
Viimeinen tavoite painaa 58kg :)
(Tikkeri seuraa minua tuonne viimeiseen tavoitteeseen)

Kuva

mookana
Aloituspaino: 77
Tavoitepaino: 65
Pituus: 163
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Su Touko 17, 2009 7:28 pm

:D pitkästä aikaa.....tänne löysin ; )onko kaikki muut jo kuihtuneet olemattomiin ???
kerään itse taas jotakin tahdon lujuutta että pääsis alkuun....
hymy kaunistaa . )

Valentina
Aloituspaino: 107
Laihdutushistoria: Laihdutushistoria on vaihteleva. Välillä onnistuu, välillä ei. Kevät ja kesä on yleensä parasta aikaa, syksy ja talvi sitä huonointa. Nyt tarkoitus oppia terveelliset elämäntavat ja saavuttaa pysyvästi normaalipaino.

ViestiKirjoittaja Valentina » La Kesä 13, 2009 3:01 pm

Missäs kaikki nutraajat on? Mulla kuudes päivä menossa ja paino tippunut jo melkein 4 kg. Erittäin tyytyväinen olen :mrgreen:
Eilen kyllä söin ruispalat kun oli tuoretta ja ah niin namia...

hemulitar
Aloituspaino: 93
Tavoitepaino: 69
Pituus: 171
Laihdutustapa: Terveellinen ruoka, paljon liikuntaa, joskus apuna nutripussit
Laihdutushistoria: Piiiiiiiiiiitkäääää

ViestiKirjoittaja hemulitar » Pe Kesä 26, 2009 11:07 am

Moikka!
Täällä uusi nutraaja, tai tarkemmin uusi nutraaja täällä terhissä. Nutrasin talvella enemmän tai vähemmän säännöllisesti, kun pudotin raskauskilojani. Nyt ajattelin taas jatkaa siitä, mihin talvella jäin. :)
Mulla on nyt kuudes nutripäivä meneillään, eli aloitin viime sunnuntaina. Aloituspaino oli 81,7kg ja tänä aamuna paino oli 79,5kg. Tavotteena oli alkuaan nutrata täysin väh. viisi päivää ja saada paino uudelle kymppiluvulle. Nyt on asetettu uudet tavoitteet, eli päästä mahdollisimman kauas tuosta 80 kilon rajasta ja olla koskaan enään palaamatta sinne! :D Nutrailen täyspäiväisesti niin kauan kuin hyvältä tuntuu(max pari viikkoa vielä) ja siirryn sitten pikkuhiljaa osanutrauksen kautta terveelliseen ruokavalioon. Tää projekti lähti liikkeelle n.93 kilon painosta, joten ihan hyvällä mallilla tämä keventely on! Tavoitteena olisi vielä pudottaa 8-12 kiloa sen mukaan, missä painossa olo tuntuu hyvältä. Pituutta multa löytyy n.171cm! :D
Onkos täällä muita, jotka nutraavat nyt?
Kuva

Vadelma
Aloituspaino: 96
Tavoitepaino: 61
Pituus: 155

ViestiKirjoittaja Vadelma » Pe Kesä 26, 2009 1:10 pm

Moikka hemulitar! Täällä kans yksi nutrailija. Aloitin tänään nutrailemaan (käytän Naturdiet-tuotteita) ja tarkoitus olisi nutrailla ainakin viikko, mutta mielellään 3 viikkoa. Sen jälkeen ajattelin kanssa osanutrailla vähäkalorisesti. Olen nutraillut ennenkin muistaakseni max 2 viikon pätkiä, jolloin kiloja on tippunut 5. Laihdutin 1,5 vuotta sitten n. 95 kilosta 83 kiloon. Kiloista tuli takaisin syksyllä 3 kiloa, talvella 2 ja nyt keväällä 3. Joten painan nyt 90 kiloa. Tavoitepainoani en tarkkaan tiedä, kun en ole ollut normaalipainoinen kuin nuorena. Painoindeksin mukaan normaalipaino olisi alle 62 kiloa. Eli sinne ehkä sitten suunnistetaan. Ensimmäinen etappi on kuitenkin tuo reilu vuosi sitten saavuttamani 83 kiloa.

Olisi kiva kuulla toisten nutrailijoiden kuulumisia. On kiva kannustaa muita ja kannustusta ei koskaan voi saada tarpeeksi :)
Kuva

hemulitar

ViestiKirjoittaja hemulitar » La Kesä 27, 2009 7:50 am

Seitsemäs nutripäivä alkaa vähien unien jälkeen. Lihaksia kivistää, koska tein eilen illalla aika myöhään pitkän treenin: reilu 90 minuuttia crosstrainerilla ja päälle kasa vatsalihasliikkeitä, punnerruksia ja selkäliikkeitä. Siitä huolimatta puntari näytti äsken 79,4kg! :D Oon tosi tyytyväinen jo tän hetken viikkotulokseen(6pvä ja 2,3kg) ja hirmu ylpeä itsestäni! :peukku
Tällä hetkellä nutraaminen sujuu hyvin, eikä kiirettä oikean ruoan saamiseen ole! Eilen söin kyllä vesimelonia, mutta kalorit pysyi kuitenkin alle 800.
Tsemppiä sullekkin Vadelma! :peukku Mitäs naturdietin makuja käytät? Itselläni on sitä ananasta ja on ihan mielettömän hyvää! :D Tykkään syödä sitä sorbettina, eli sekoitettu pirtelö kulhossa pariksi tunniksi pakkaseen ja sekoittelua välillä!Nam Nam! Pitäis maistaa muitakin makuja, ainakin sitä päärynää ajattelin! Osaatko Vadelma tai joku muu suositella mitään? Itse oon vähän sekakäyttäjä, mutta enimmikseen käytän Nutrilettiä. Mulla on käytössä starttipaketti, suklaapirtelö, kasvissoppa ja patukoita. Muutama metsämansikkakin löytyy ja sitä jo mainittua naturdietin ananasta. En oo kaikkia hankkinut nyt, vaan niitä oon säästänyt aiemmilta nutrauksiltani. Onkin ihan hyvä pitää kaapissa muutama hätävara. Mäkin aloitin nutrauksen juhannussunnuntaina ihan extempore, joten hyvä, että kotoa löytyi alkujuttuja! :)
Mutta nyt aamukahville ja sitten vois lähtä pyöräilemään :bike kunhan ukkokulta herää lapsen kanssa touhuamaan! Ihanaa viikonloppua kaikille nutraajille! :iloinen
Kuva

mookana
Aloituspaino: 77
Pituus: 163
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » La Kesä 27, 2009 8:07 am

:lol: hyvää huomenta..
kivaa että taas alkaa viritä tää nutri ketju.mä olen roikkunu mukana aika pitkään..välillä pikkusen onnistunu ja taas repsahtanu..mut nyt taidan sit aloittaa tosissaan..
eli paino tänä aamuna 70.7 kg ja tavoite olis 65 kg mulla jo ikää sen verran etten ihan ruipeloksi edes tahdo :oops:
kaivan kaapista jämät nutrit ja sit katson mitä ostan lisää..
montako pussia te syötte päiväs ??? en edes muista enää ??koko nutraukseen en ole pystyny kait oikein koskaan :cry: mut nyt pystyn :lol: 8) :shock: hih...olen flunssan takia nyt saikul...ja ens viikol alkaa loma :D joten pitäs pystyä.
iloista päiväää kaikille ja mukavaa pyörä retkeä hemulittarelle :D teetkö pitkiä lenkkejä ? minä kans tykkään pyöräillä,saatan tänäänkin hypätä pyörän selkään :D
hymy kaunistaa . )

Vadelma
Aloituspaino: 96
Tavoitepaino: 61
Pituus: 155

ViestiKirjoittaja Vadelma » La Kesä 27, 2009 9:56 am

Huomenta sinnekin kaikille! :D

Toinen nutrauspäivä alkoi vedenjuonnilla ja aamulenkillä. Huomasi kyllä tänään, ettei ole oikein energiaa kävelyyn. Tai siis kävely tuntui tavallista raskaammalta, oli voimaton olo. Onneksi tuolla metsissä oli niin paljon hyttysiä, että käveltiin miehen kanssa rivakasti nälkäisen parven jahtaamana pakoon :lol: Ehkä pitäis siirtyä aamukävelylenkkien sijaan aamupyöräilyyn tai uintiin... Kesken kävelylenkin rupesi muuten tekemään mieli wieneriä. Onneksi himo meni ohi nopeasti. Tutulta kuulostaa. Viime nutrauksen aikanakin tuli välillä yhtäkkiä niitä mielihaluja päähän ja sitten piti taistella vähän aikaa niitä vastaan, niin loppuivat.

hemulitar: käytän Naturdietin valmiita shakeja (3 kpl/pvä), joita juon. Niitä myydään sellaisissa 3,3 dl:n tetroissa. Ne vaan laitetaan jääkaappiin viilentymään ja juodaan kun on tarvis. Itse tykkään suklaan makuisesta eniten, myöskin vanilja on hyvää ja mansikka menettelee. Suklaashake maistuu ihan maitokaakaolta. Hyvää! Sit on olemassa Naturdietin smoothieita, joita olen maistanut yhtä makua. Tykkäsin siitäkin, mutta en yhtä paljon kuin shakeista. Noita Naturdietin jauheita en olekaan kokeillu, maut kuulostavat kyllä hyvältä. Modifastin pusseja olen joskus käyttänyt ja tykkäsin muistaakseni kana- ja kasviskeitosta. Nutrifastin kana- ja kasviskeitoista tykkäsin myös. Joskus vuosia sitten kokeilin Nutrilettin suklaajauhetta, enkä tykännyt siitä. Jauheista mulle on tainnut upota parhaiten suolaiset maut. Olen myös syönyt jonkun merkkisiä patukoita, joista tykkäsin.

mookana: Riippuu valmisteesta, kuinka monta pussia pitää syödä. Itse juon noita Naturdietin shakeja 3 kappaletta päivässä. Muistaakseni Nutrilett-valmisteita kuuluu syödä 5 pussia päivässä ja Nutrifastin tuotteita 4 pussia päivässä. Kyllä sä pystyt täysnutraukseen, tahdonvoimaa siihen vaan tarvitaan! Itsekin ajattelin tänään kun tuli aamulla mieli wieneriä, että saanhan mä wieneriä vielä joskus. Ei mulla ole mikään tarve syödä sellaista juuri nyt. Nyt syön vaan nutriruokaa. Ja kyl se mielihalu katos :P
Kuva

hemulitar

ViestiKirjoittaja hemulitar » La Kesä 27, 2009 10:30 am

Hei taas! :)
Mookana, tsemiä nutrailuun, hyvin se menee! :)
Mä syön nutreja 5/päivä. Välillä korvaan yhden aterian patukalla tai puolikkaalla. lisäksi herkkusieniä, kurkkua ja/tai tomaattia(eilen jopa vesimelonia..) siten, että kalorit jäis alle 800. Ihan kivasti on tähän mennessä mennyt!
Teen vaihtelevan pituisia pyörälenkkejä riippuen siitä, miten ehdin ja miten muuten liikun. Viime aikoina oon käynyt polkemassa n. 10 kilometrin lenkkejä, mutta tarkoitus olis pidentää niitä, kunhan aikaa löytyy. Lisäksi pelaan jalkapalloa, crosstraineilen, vesijuoksen, sauvakävelen, hölkkään, käyn spinningissä.....Mitä milloinkin, mutta kesällä en yleensä sisälajeja harrasta...Nyt nutrailun aikana en mitään rääkkitreeniä aio tehdä, vaan ihan kevyttä liikuntaa vaan. Tän projektin jälkeen sitten jatketaan kevennystä liikunnan avulla! :wink:
Kuva

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”