Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

(liian paksu) perhonen
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » Ti Heinä 29, 2008 5:23 pm

Elä mammi turhaan häpeile. Kannattaisi olla ylpeä, että olet saanut pidettyä painon kontrollissa! Nyt vaan sitkeästi eteen päin. Ehkäpä voit sopia itsesi kanssa uudesta päivämäärästä, ettei tule paha mieli jos ei tavoitetta saavutakkaan. Anna vaikka lisäaikaa saman verran kun on tullut "lepsuiluviikkoja".

Minulla on ollut tänään ensimmäinen täysnutripäivä. Siis sen lomareissun jälkeen. Vähän alkoi äsken nälkä kalvamaan. Mutta toisaalta olin unohtanut pussukat kassiin ja viiteen mennessä olin syönyt vain kaksi pussia :oops: Äsken söin patukan ja eiköhän tämä tästä!

Jatketaan 8)
Ensimmäinen 10% kadotettu 13.8.08

Kuva
[/url]

VLCD
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 116
Tavoitepaino: 60
Pituus: 169
Laihdutushistoria: 011006-011007 -20kg
011007-011008 -29kg
011008-011009 +2kg
(-50kg saavutettu 041008)
Viesti:

ViestiKirjoittaja VLCD » Pe Elo 01, 2008 10:28 pm

Onko ketään täysnutraajia paikalla? Tai siis että ajattelin ite täysnutrata huomisesta alkaen viikon ja kiva ois jos ois saman henkistä kaveria täällä Terhissä. Nyt oon kaks päivää vedelly aika reiluja ruoka-annoksia sekä namuja, vähän niiku lomanvieton merkeissä ja paino kipuaa ylöspäin tasaseen tahtiin, jees! Eli nyt tyttö ruotuun ja nutrit käyttöön :D
Kuva
START 030409

(liian paksu) perhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » La Elo 02, 2008 5:12 pm

Täällä täysnutraaja! Aika hiljaista on keskustelussa. Taitaa ihmiset olla vielä lomalla.

Eli täysnutrausta takana kohta neljä viikkoa. Siihen sisältyy pari salaatti- tai kasvisateriaan ja kolme päivää lomailua, jolloin söin ns. normaalisti. Pakko laitta ns. kun en minä normaalisti syö ravintoloissa herkkuja.

Kiloja tänä aamuna -9. Tuntuu aika kivalta. Ehkä saavutan ensimmäisen tavoitteeni eli -10% seuraavaan viralliseen punnituspäivään mennessä. On siis keskiviikkona.

Kannattaa kokeilla. Minulle tämä on ollut yllättävän helppoa! Mutta toisaalta tahtoakin on nyt roimasti. Tsemmpiä sulle VLCD!

Jatketaan! :D

Kuva

[/url]

(liian paksu) perhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » La Elo 02, 2008 5:19 pm

Kannattaisi lukea vähän tarkemmin :oops: Olin vaan niin innoissani, kun joku muukin kirjoittaa :?

Hieno saavutus sulla siis jo takana ja nutrailustakin kokemusta. Jos olisin sinun housuissasi, niin ottaisin pussit äkkiä käyttöön. Mä olen niin monta kertaa laihtunut ja sitten taas lihonut. Jtoenkin sitä sulkee silmänsä siltä painonnousulta ja ajattelee, että ehkä huomenna... Sitten onkin taas painoa ihan valtavasti liikaa. Ruotuun siis heti!

Kuva

[/url]

kata10
Viesti:

ViestiKirjoittaja kata10 » Su Elo 03, 2008 9:22 am

Moi!
Mun piti aloittaa xtravaganza elokuussa, mut on sit niin kallis et peruuntui sen takia, joten täällä on nyt täys nutrausta menossa 5pv.
Ihmeen hyvin on mennyt tähän asti, mut saa nähdä miten käy.
-3kg mennyt.

VLCD
Pikkuterhikki
011007-011008 -29kg
011008-011009 +2kg
Viesti:

ViestiKirjoittaja VLCD » Su Elo 03, 2008 1:23 pm

(liian paksu) perhonen kirjoitti: Jos olisin sinun housuissasi, niin ottaisin pussit äkkiä käyttöön. --- Jotenkin sitä sulkee silmänsä siltä painonnousulta ja ajattelee, että ehkä huomenna... --- Ruotuun siis heti!

No mulle on käyny tässä juuri noin. Oon siirtäny ja siirtäny tuota nutrauksen alottamista, aina vasta huomenna, huomenna ja huomenna. :( Se kun ei oo kaikkein halvinta hommaa niin tuntuu vielä typerältä osanutrata aamupäivät ja rellestellä ruoan kanssa illat. TyhmäMinä. Ja sit taas vakaasti päättää alottaa täysnutraus Huomenna!?

Elikkä eilinen meni sitte osanutrauksen puolelle. Illalla avokki ehdotti pizzaa ja kun...no mitäpä tässä selittelemään syitä miks söin. Söin ku söin. Ja TÄNÄÄN on tarkotus nutrata. Täysnutrata. Porkkanaraaste odottaa jääkaapissa kukkakkaalien keskellä ja sitten purjo-curry -keittoa naamaan! Tästä se taas lähtee! :D

kata10 meillä oli lehdessä kans ilmotus tosta xtravaganzasta, mut siinä ei kerrottu mitä-miten-millä hinnalla, kovasti vaa mainostettiin tuloksia, kilot karisee ja elämä muuttuu joka kantilta paljon paljon ihanammaksi :wink: Heitätkö vähän suuntaa minkä hintanen hullutus se ois ollu?
Kuva
START 030409

(liian paksu) perhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » Su Elo 03, 2008 5:15 pm

No, mutta. Sattuuhan sitä! *lohduttaa*

Oikeasti, HUOMENNA on maanantai ja hyvä päivä aloittaa. Viikonloput on niin vaikeita. Minäkin olen täällä melkein purrut tuolin jalkaa, kun on tehnyt mieli vaikka mitä! Kuukautiset alkamassa ja mieliteot jyllää. Eilen melkein heitin äijän pihalle, kun toi kotiin hampurilaisen! Kuvitelkaa niitä tuoksuja! Mutta (ihme kyllä) hillitsin itseni ja lähdin koirien kanssa lenkille. Tänään se teki sairaan hyvää tonnikalapataa ja vaati maistamaan. Maistoinkin, mutta vaan lusikallisen. Mua nyt kannustaa se, että ensimmäinen tavoite on niiiin lähellä. Yksi vaivainen kiloa ja ensimmäiset 10% painosta on tiputettu.

Mutta VLCD, aloita huomenna! Jooko, sitten minäkin saan lisää uskoa siihen, että tämän laihdutuksen jälkeen pystyn pitämään itseni kurissa. Minä pystyn jos sinäkin pystyt!

Jatketaan :wink:

Kuva

[/url]

VLCD
Pikkuterhikki
011007-011008 -29kg
011008-011009 +2kg
Viesti:

ViestiKirjoittaja VLCD » Su Elo 03, 2008 8:13 pm

Kiitos perhonen kannustuksesta! Oikeassa oot, huomenna on hyvä päivä alottaa :wink: Mustikkapiirakka muhii uunissa, käytiin avokin kans poimimassa puolilitraa mustikoita ja niistä tehtiin piirakkaa. Aion nauttia tuosta piirakasta täysillä, seuraavan kerran kosken moisiin herkkuihin kunhan paino on 66kg.

Ihmeellistä kuinka sä oot pystyny maistamaan miehesi tekemää tonnikalapataa, etkä oo sortunu syömään sitä enempää. Todellinen testaustilanne ois ollu mulle! Mä oon enempi joko-tai ihminen, joko syödään tai sit ei edes maisteta! Mutta siis, maanantai 4.8. ei maisteta eikä himoita toisten ruokia vaan täysnutrataan! Ja todistetaan toisillemme että pystytään siihen! Tsemppiä!
Kuva
START 030409

Yogaholic
Viesti:

ViestiKirjoittaja Yogaholic » Su Elo 03, 2008 9:15 pm

Saako jostain netistä halv(emm)alla noita nutripatukoita? Kaupassa kun maksavat 2-3 e. Ovat niin julmetun hyviä välipalana kiireisinä päivinä (koulukin alkaa taas syyskuussa...) mutta noilla hinnoilla ei millään raaski ostaa kaupasta ainakaan useammin kuin kerran viikkoon.

nutrisuse
Viesti:

Minäkin nutraan maanantaista 4.8. lähtien

ViestiKirjoittaja nutrisuse » Su Elo 03, 2008 10:53 pm

Tarkoituksena olisi jatkaa siitä viisi viikkoa eteenpäin.

Olen nutrailluit noin neljä viikkoa. Väliin on mahtunut päiviä, jolloin olen napostellut herkkuja eli en ihan täysnutrauksella ole ollut. Kiloja on tippunut n. 8,5 kg. Olen todella onnellinen tästä. Elämääni olen saanut mukaan myös lenkkeilyn. Pyrin käymään mahdollisimman usein n. 1,5 tunnin lenkillä. Syyskuun alussa aloitan lisäksi kuntosalin.

Koska tätä massaa on niin paljon, jatkan nutrausta. Pyrin olemaan täysnutrauksella seuraavat viisi viikkoa. Tänään pidin "nollauspäivän" ja söin jäätelön ja vähän leipää. Huomisesta on nyt sitten hyvä jatkaa.

Käyn täällä kertomassa kuulumisia. Tsemppiä kaikille nutraajille ja kannustetaan toisiamme.
Kuva
[/url]

mookana
Aloituspaino: 77
Tavoitepaino: 65
Pituus: 163
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ma Elo 04, 2008 7:39 am

:lol: minä kanssa..tänään täysillä mukaan :roll: olen muutaman viikon osa nutraillu ja extrsfakans pusseja myöskin juonut...mutta myöskin iltaisin sortunut säännöllisesti :oops: arg..viikon nyt nutraan täysillä :lol:
tänä aamuna paino 73,5 kg
nyt meitä on monta jotka tuetaan toinen toisiamme :lol: eiköstä vaan :lol:
hymy kaunistaa . )

kata10
Viesti:

ViestiKirjoittaja kata10 » Ma Elo 04, 2008 8:30 am

VLCD: xstravaganza hinnat hieman vaihtelee riippuen siitä, mitä sali pystyy tarjoamaan, mut viikon pussit on n. 60e ja kk jumppa-sali n. 70-90e ja siis munkin olis pitänyt sitoutua puolen vuoden juttuun kun painoa on niin paljon ja pelkillä pusseillakin olla n. 9vko. Ruotsin sivuilla on paljon blogeja ja keskusteluja aiheesta. Oikeesti jos vaan rahat riittää niin on mahtava juttu. Pääasiana on henkinen tsemppaus ja liikunnan lisääminen.
Jotka ovat käyneet ton läpi ovat olleet pääsääntösesti tyytyväisiä ja pitävät hintaa siihen nähden pienenä. Mut jos rahaa ei ole, niin sitä ei ole. olen kolmen lapsen kotiäiti ja vain mies käy töissä joten raha on tiukalla. Tietysti voisin mennä töihin mut, lapset on pieniä vain hetken.
Joten nutriletilla mennään ja liikuntaa yritetään lisätä.
tässä yksi esim.
http://angelsaim.blogg.se/index.html

kata10
Viesti:

ViestiKirjoittaja kata10 » Ti Elo 05, 2008 7:57 am

Paino nyt 94.6 eli -4.4kg vajaassa kahdessa viikossa. Hiphei tästä on hyvä jatkaa.

maaria73
Viesti:

ViestiKirjoittaja maaria73 » Ti Elo 05, 2008 12:02 pm

Hei!

Minäkin liityn tähän nutrausketjuun, muutaman viikon taustailun jälkeen :)

Aloitan tänään nutrauksen, ja aloituspaino oli 96,1kg... Tähänastisen elämäni pohjat siis, en ole ikinä painanut näin paljoa! Periaatteessa olen laihduttanut tammikuun alusta lähtien, mutta paino on näköjään vain noussut :? Tarkoitus on nutrailla niin kauan, että painan alle 90kg, ja sen jälkeen jatkaa osanutraten, pisteillä tms, en vielä tiedä. Haamutavoite on 63kg, mutta olen viimeksi ollut tuossa painossa v. 1994, enkä siis kauheasti vielä uskalla edes ajatella noin ihania lukemia...

Mutta tästä siis lähetään! Pyrin kirjoittamaan painolukemia päivittäin tänne. Täytyy toivoa, että paino lähtee laskuun nopeasti :)

kata10
Viesti:

ViestiKirjoittaja kata10 » Ke Elo 06, 2008 8:30 am

Hei Maaria73!

Täällä on ollut vähän hiljaista joten tervetuloa. Mulla käynnisty nyt 2.viikko. Yhden viikon olin jo aikaisemmin kevyemmällä ruoalla. Mäkin tähtään 90 nutreilla ja jos pää kestää ja lääkäri suostuu niin ehkä pitempäänkin. Siitä sit jatketaan karppaamalla. Pyrin kuitenkin pysymään ketoosissa, voisin hyvin karpata nytkin, mut mulla vaan lipsuu ihan mahdottomaksi nuo syömiset, niin tää on nyt parempi vaihtoehto. ei tarvitse miettiä mitä syö ja mahalaukku pienenee.

(liian paksu) perhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » Ke Elo 06, 2008 12:02 pm

Mulla tuli nyt suunnittelematon tauko nutrauksesta. Meille tuli kesälomavieraita ja kun en halua tehdä asiasta numeroa, olen sitten syönyt. Paino on junnannut muutaman päivän. Positiivista, ettei ole noussutkaan vaikka olen eilen ja tänään syönyt. Olen kyllä ollut aika tarkka syömisten suhteen ja onkin hyvä, että saan itse laittaa ruuat. Tarjolla on varmasti paljon kasviksia ja salaatteja! Muutenkin kevyttä linjaa. Mutta jatketaan loppu viikolla nutrauksella!

Tervetuloa uudet nutrailijat! Kiva saada mukaan lisää juttuseuraa!
Mitäs kuuluu VLCD:lle, onko nurtaus jo aloitettu? Mun tahdonvoiman salaisuus on ihan rehti vi*utus :twisted: Mä en halua olla näin lihava! Toisaalta nyt kannustaa se, että ensimmäinen tavoite on 1 kilon päässä. Tosin tämä kilo on nyt osoittautunut itsepäiseksi, mutta onhan sen lähdettävä!

Olen jakanut tavoitteet 10% pudotuksiin, josta siis ensimmäinen on jo melkein saavutettu.

Jatketaan!! (kunhan ne vieraat ymmärtää lähteä :wink: )

Kuva

[/url]

kata10
Viesti:

ViestiKirjoittaja kata10 » Ke Elo 06, 2008 10:01 pm

Heips perhonen!

Juuh täällä ihan sama ongelma, kun ei millään jaksa ruveta selittään porukassa ,et nutraa niin mieluummin sit syö vähän :x Tovotaan et vieraat lähtee pian :wink:

Me mennään perjantaina kylään sellaisille vähän vanhemmille ihmisille ja ilmeisesti täytyy syödä jotain kahvin kanssa, hankalaa. Tai jos tekeytyis mahavaivaiseksi ja kieltäytyis kaikista tarjottavista, hmm Täytyy kehitellä.

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » To Elo 07, 2008 7:51 am

:wink: osa nutrauksella täälläkin :cry: vaik uhosin että täysillä menään..mut yritys hyvä...73 kg aamu paino :o
tsemppiä ..toi oli kyl hyvä idea..maha kipeä :lol: hymm aina välillä tosiaan kiusallisia tilaisuuksia..missä tarvii valkoisia valheita :lol:
hymy kaunistaa . )

VLCD
Pikkuterhikki
011007-011008 -29kg
011008-011009 +2kg
Viesti:

ViestiKirjoittaja VLCD » To Elo 07, 2008 10:13 am

(liian paksu) perhonen kirjoitti:Mitäs kuuluu VLCD:lle, onko nurtaus jo aloitettu? Mun tahdonvoiman salaisuus on ihan rehti vi*utus :twisted: Mä en halua olla näin lihava!

Kuten tästä hiljaisuudesta voi päätellä ei oo nutraus lähteny ihan niin loistokkaasti käyntiin mitä uhosin... :? Maanantai meni osanutraukseks, tiistaina täysnutrattiin, keskiviikkona osanutrausta ja jos tuo vitutus pitää paikkaansa niin nyt alkaa olla sellanen käyrä otsassa että luulis onnistuvan jo!!! :evil: Mä eilen illalla märehdin sitä, että kun tää laihdutus ei oo mitään helppoo hommaa ja kun kerta nautin siitä keveydestä ja laihuudesta ja pienuudesta niin miks hemmettisoikoon HALUAN syödä liikaa? Mässätä?! Ahmia?! Miks en pidä itteeni kurissa?! Minä oon kumminki se joka ruoat suuhun tunkee?! MINÄ päätän sen pistänkö litran jätskiä vai suklaanutripussin?! :evil: :evil: :evil:

TÄNÄÄN aion TODELLA täysnutrata! Ja auta armias jos tämäki ilta menee herkuttelemiseks niin....!!! Nyt saa tulla vaikka presidentti kylään, mä pysyn nutreissa! Tarjoon perkele Tarjallekin nutrifastia :D
Nyt töihin! Ja tsemppiä kaikille!
Kuva
START 030409

(liian paksu) perhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » To Elo 07, 2008 2:31 pm

Nyt saa tulla vaikka presidentti kylään, mä pysyn nutreissa! Tarjoon perkele Tarjallekin nutrifastia

:hehehehe Nyt sulla on oikea asenne!!

Meidän vieraat poistuivat juuri, joten nutraus jatkukoon. Tänään siis syöty aamupala "oikeaa ruokaa", loppupäivä menee nutripusseilla, ja loppu viikko, ehkä loppu kuukin. Katsotaan.

Mieskin on oppinut jotain! Kun vieraat olivat lähteneet, se kysyi, ettet sitten varmaan syö enää mitään. Lähti kaverin luo ja aikoi tulla Hesen kautta kotiin jos ei kaveri ymmärrä ruokkia sitä! Oikein, kunhan ymmärtää olla tuomatta sitä hampurilaista tänne haisemaan.

Kauheesti tsemppiä muille nutraajille! Jatkan täällä sen saman kilon kanssa kamppailua, mutta en piru vie anna sen lannistaa minua :twisted:
Tippui mulla paino kuitenkin viikon aikana 1,5kg. Ihan hyvä.

Että jatketaan tytöt ja pojat! :_Iloinen

Kuva

[/url]

Keinu-Hevonen
Laihdutustapa: Terveellisempi ruoka, suklaan välttely, lenkkeily ja kiinteytysjumppa

ViestiKirjoittaja Keinu-Hevonen » Su Elo 10, 2008 9:58 am

Vieläkö on tilaa yhdelle nutraajalle? Aloittelin osa-nutraamistani viime viikolla. Ostin Nutrilettin suklaajuomaa ja ateriapatukoita. Alkuun tuntuu olevan mun juttuni tämä osittain nutraus. Voihan sitä jonain päivänä kokeilla kokonaankin kunhan aikaa menee.. Saakos täys-nutrapäivänä juoda kahvia? *kaivelee nutrauksen lakikirjaa* :D

Tämän ketjun viestejä lukiessa huomasin jonkun kirjoituksessa maininnan mahalaukku pienenee. En tullut ajatelleeksi että tästä on sekin hyöty, että syöminen voisi määrällisestikin vähentyä tämän avulla. No ilmankos olen joutunut jättämään ruokaa lautaselle, kun en enää jaksa syödä kuten ennen..

Sekoitatteko suklaajuoman veteen vai maitoon? Itselle maistuu paremmin rasvattomaan maitoon sekoitettuna. :?

Lelu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lelu » Su Elo 10, 2008 11:43 am

Täällä yksi osanutraaja. Olen kyllä vähän järkyttynyt kun painoa lähti vain 0,6 kg viikossa, ehkä syön liikaa muuta kuin nutreja? Syön 2 ateriaa ja 2-3 nutria.

Sekoitan suklaajauheen veteen, mutta maidon kanssa varmaan tulisi parempaa. Joskus laitan desin vettä ja desin kylmää kahvia, siitäkin tulee hyvää.
Kuva

(liian paksu) perhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » Su Elo 10, 2008 2:24 pm

Vielä on tilaa yhdelle jos toisellekin nutraajalle! Olen sekoitellut juomat veteen, kahvia juon (paljon) ja kahvissa käytän maitoa. Mulla on ollut tapana syödä neljä nutriapussia + yksi patukka päivässä. Patukan kanssa juon lasillisen maitoa. Se on mun päivän herkkuhetki :wink:

Lelu, yksi nutripussi vastaa yhtä ateriaa, joten sen mukaan lasket. Eihän ne nutrit itsessään laihduta. Joten laske vaikka muutama päivä, miten paljon niitä kaloreita menee. Mutta onhan sun saavutus yli voipaketillisen verran!

Minä täällä elättelen toivoa, että ehkä huomenna on ensimmäinen tavoite saavutettu. 200 grammaa puuttuu ensimmäisestä 10%:sta!

Mutta sinnikkäästi jatketaan :peukku

Kuva

[/url]

Keinu-Hevonen
Laihdutustapa: Terveellisempi ruoka, suklaan välttely, lenkkeily ja kiinteytysjumppa

ViestiKirjoittaja Keinu-Hevonen » Su Elo 10, 2008 2:54 pm

Niin unohtui ateriat mainita. Alkuun käytän nutraa siten, että aamulla kahvi ja leipä tai puuroa. sitten ruoka, päiväkahvi, iltaruokana nutraa ja iltapalaksi samaa kuin aamulla. Katson mitä se tekee tämän hetkiselle ololle, ja lähden muokkaamaan sitä mukaan. Teen ilta-työtä jota helpottaa tuo nutraus. patukka tai juoma on helppo mukana ja kevyt, jaksaa tehdä työtä -ei ole nälkä eikä toisaalta sitä ruoan jälkeistä väsyä.. :wink:

Opetteleminen on mulla siinä, että syön joka ruualla jotain. Mun kompastuminen on monesti siinä, että ruokien väliin jää liikaa aikaa. Kovassa nälässä on vaikea harkita ruoan laatua ja määrää.

Tässä viikonlopussa mainittavaa: En ole syönyt suklaata vaikka olin antanut itselle luvan siihen. Ei ole edes tehnyt mieli. :_Iloinen

Vinkulelu

ViestiKirjoittaja Vinkulelu » Su Elo 10, 2008 3:15 pm

Täysnutraan tänään kolmatta päivää, tosin yhden päivän olin puolinutreilla ennen täysnutrauksen aloittamista. Mukavaa kun alkaa jo tottua. :)

Lelu
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lelu » Su Elo 10, 2008 5:17 pm

Mä olen ajatellut että päivässä olisi 4 ateriaa (aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala) ja noista yleensä lounaan ja iltapalan olen korvannut nutreilla. Eli syön aamupalalla pari leipää ja päivällisellä kunnon ruuan. Välillä tekee vähän tiukkaa tämäkin ja on nälkä.
Kuva

Vinkulelu

ViestiKirjoittaja Vinkulelu » Ma Elo 11, 2008 1:29 pm

Täysnutrauksen neljäs päivä menossa! Illalla oli vähän nälkä, mutta join vettä ja menihän se ohi. Kalorit jää hieman alle 600 joka päivä ja mulla on totaalilinja nutreihin; muuta ei syödä. Cola lightin olen itselleni sallinut. Muuten menee överiksi (tunnen itseni sen verran hyvin). :roll:

kata10
Viesti:

ViestiKirjoittaja kata10 » Ma Elo 11, 2008 3:08 pm

Kohta kolme viikkoa takana nutreilla. Tosin kolme päivää meni syödessä kun taivuin anopin ruokien edessä :oops: , mut nyt taas arki ja normaalit kuviot, myös syömisissä.
Mä pyrin nutratessa myös ketoosiin, nälkä pysyy paremmin hallinnassa.
Syön kans 4pussia nutria ja yhden fitness patukan jossa on vain 5g hiilaria. Mulle noissa nutriletin patukoissa on liikaa hiilaria ja heti alkaa nälkä kaivertaan. Kahvia juon myöskin, jossa vähän maitoa. Pyrin pitämään hiilarit alle 60g mieluummin n.50g.

Ai niin, ja paino oli tänään 93.4 eli kaikkineen -5.6kg ja huomenna virallinen tulos :D

(liian paksu) perhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » Ma Elo 11, 2008 4:33 pm

Pakko hehkuttaa, tänään vaaka näytti 89,9 eli ensimmäinen 10% kadotettu! Keskiviikkona viikon "virallinen" punnistus.

Mä en ole osannut hiilareita kattella, nälkä ei kylläkään ole paitsi silloin kun olen jotain syönyt. Mulla on siis ollut kaksi taukoa nutrauksessa, jota takana nyt viitisen viikkoa. Aikomuksena nutrata tämän kuun loppun ja miettiä sitten tilannetta uudestaan. Sitten kun nutrauksen lopetan, lopetan sen kokonaan ja opettelen syömään oikein. Nutrauksen eka päivät on niin syvältä, etten viitsi mitään lyhyitä pätkiä vetää. Toisaalta olen sen verran joko/tai-tyyppi, ettei osanutraus taitaisi mulle sopia.

Että näin jatketaan :tahti

edit. kirjoitusvirheitä

Kuva

[/url]

kata10
Viesti:

ViestiKirjoittaja kata10 » Ma Elo 11, 2008 7:54 pm

:tahti Onnittelut perhoselle 10%

Juuh, eihän noi hiilarien kyttääminen kuulu nurilettiin, mulla vaan on joku herkkyys, et kun saa hiilaria liikaa, niin sit kaikki räjähtää käsiin ja alkaa sikailu :oops:

täälläkin toivonmukaan menee 90 raja rikki pikapuoliin ellei hiilarit valtaa mua...

kata10
Viesti:

ViestiKirjoittaja kata10 » Ti Elo 12, 2008 12:24 pm

3 viikon tulos -5.8kg ja vyötäröltä 4cm, :D

Keinu-Hevonen

ViestiKirjoittaja Keinu-Hevonen » Ti Elo 12, 2008 10:07 pm

Tänään on osa-nutrattu päivällisen aikaan ja nyt illalla ajattelin iltapalan juoda nutrilettia. Olen pyöräillyt uudella pyörällä ja ollut töissä. Iltapäivällä maistelin jäätelöä.. :roll:

(liian paksu) perhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja (liian paksu) perhonen » Ke Elo 13, 2008 9:24 am

Hieno tulos kata10! Onnea!

Mun tämän viikon "virallinen" paino oli 89,4kg eli viikossa olen pienentynyt 1,9kg. Mittasin pitkästä aikaa vyötärön ja kokonaiskaventuminen (viidessä viikossa) on 8cm. Olo tuntuukin jo pienemmältä ja olen joutunut etsimään vanhoja=pienempiä vaatteita kaappien perukoilta. Jee :D

Tästä on hyvä jatkaa!

Kuva

[/url]

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ke Elo 13, 2008 12:20 pm

:lol: vau..upeesti teillä menee...minä sooliolen osanutraten...mut paino kumminkin laskussa 71,9 kg tänä aamuna :lol:
kummasti motivoi..tänää yritän päivän nutrata..yöllä töissä ja kesäloman tekijät viimosta yötä joten pulla kahvit luvassa :oops: mut.....lankean kyllä ja huomenna taas täysillä mukana :D
temppi halit kaikille :lol:
hymy kaunistaa . )

mookana
Viesti:

ViestiKirjoittaja mookana » Ke Elo 13, 2008 12:21 pm

:oops: arg mitä kirjotus virheitä :oops: noh...yö vuoro :roll:
hymy kaunistaa . )

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”