Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Lintetsa
Aloituspaino: 90
Tavoitepaino: 70
Pituus: 159
Laihdutustapa: VHH, VLCD, PV, milloin mitäkin
Laihdutushistoria: 2008 syksyllä paino 83 kg, 2009 kesällä paino 70 kg, kesällä 2010 paino 85 kg, keväällä 2011 paino 90kg ja nyt siitä toivottavasti suunta jälleen alaspäin.

ViestiKirjoittaja Lintetsa » Ma Loka 29, 2007 12:35 pm

Mun täysnutrailu-ura on nyt sitten päättynyt. Kaksi viikkoa menikin sitten aika vikkelään. Ensimmäiset muutaman päivää olo oli kieltämättä hieman heikko, mutta kun vaan joi tarpeeksi (paljon!) vettä niin päänsärkykin hellitti. Osanutrailulle siirryn, sillä Allevon banaani-vadelmajuoma vei mun sydämen :D Otan sen osaksi jokaikistä aamua, se menee loistavasti aamupalasta, minä kun en ennen aamupalaa syönyt. Iltapalana saatan silloin tällön nappaista tuollaisen Allevon suklaapirtelön. Keittoihin en enää koske, en koskaan! Ennemmin suosittelen vaikkapa itsetehtyä kasvissosekeittoa!

Ensimmäinen viikko meni aika pitkälti uuden opettelussa ja toinen viikko menikin sitten siinä että yritti muistaa syödä yhden pussukan kolmen tunnin välein. Näläntunne oli kadonnut lähes tyystin, joten muutamana päivänä meinasin unohtaa syödä ja se tuo sitten aivan kaamean heikotuksen tunteen.
Kaksi viikkoa on todella lyhyt aika elämästä jos vaikkapa haluaa ottaa tällaisen pikastartin laihduttamiseen. Minä ainakin olen tyytyväinen että muutaman viikon tätä täysnutraamista kokeilin, ei vaan ollut mun juttu. Mulla toi leukojen lokse on pakollinen liike, eikä noita keittoja tai pirtelöitä tarvi paljoa pureskella. Yritin sitten pureskella purkkaa, vihanneksia, muutamia hedelmiä yms. ihan vaan että leuat saa liikettä.

Täytyy näistä kahdesta viikosta sanoa, että kaikkein eniten kaipasin lihaa. Jotenkin sen lihan makuelämys uupui täysin ja juuri siksi sitä kaipasin, sitä haluaa mitä ei saa :D Tästä eteenpäin siirryn osanutraamaan, aamupalan ja iltapalan, mutta lounaaksi ja päivälliseksi syön todennäköisesti ainakin tämän ensimmäisen viikon pelkkää lihaa ja vihanneksia :D

Maha toimi melko hyvin koko kahden viikon ajan. Ensin mahan vain täytyi tottua siihen, että kaikki ruoka on melko nestemäistä. Keho kuitenkin melko nopeasti tasapainotti itse itsensä.

Tämän kaiken siis kirjoitin ihan vaan siksi, jos jotakuta saattaisi kiinnostaa tälläinen kahden viikon kuuri ja oli mielestäni ainakin minulle hyväksi kirjoittaa miltä se minusta tuntui.
Kuva
Kuva

Aniliina
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 65
Pituus: 155
Laihdutustapa: nutraus
Laihdutushistoria: 03/2007 92 kg -> 66 kg 10/2007

ViestiKirjoittaja Aniliina » Ma Loka 29, 2007 3:50 pm

Hienoa Lintetsa, loistavasti selvisit kahden viikon urakastasi :D Tuohon keittoasiaan haluan sanoa painavan sanasen: itse tehty kasvissosekeitto ei sovi ENE-dieettiin, sillä siinä ei ole välttämättömiä ravinteita tarpeeksi niin kuin Allevon tai Nutriletin tuotteissa. Sosekeittoa voi kyllä syödä nutrituotteiden lisäksi, jos mieli tekee. Eikä oikeasti ole mitään väliä sillä, minkä makuisia jauhepirtelöitä nauttii, kannattaa käyttää vain niitä jotka maistuvat parhaimmalle :wink:

Lintetsa
Aloituspaino: 90
Pituus: 159
Laihdutustapa: VHH, VLCD, PV, milloin mitäkin
Laihdutushistoria: 2008 syksyllä paino 83 kg, 2009 kesällä paino 70 kg, kesällä 2010 paino 85 kg, keväällä 2011 paino 90kg ja nyt siitä toivottavasti suunta jälleen alaspäin.

ViestiKirjoittaja Lintetsa » Ma Loka 29, 2007 9:29 pm

Juurikin näin Aniliina, hyvin korjasit mun ajatusmokani :D Tarkoitus oli tietenkin että 5 nutripussia syö päivässä, vaikkapa kaikki makeita, mutta jos tämä tälläisen suolaisen nälkä tai siis "ruoan" nälkä tulee niin sitten vaikkapa tuota itsetehtyä keittoa, joka siis on tehty vähäkalorisista vihanneksista. Aina tulee syödä tuo 5 nutripussia päivässä ellei sitten korvaa osaa pusseista patukoilla. Pahoittelen, jos jollekulle tuli tästä jo väärä käsitys, aina kun en itseäni osaa kunnolla muotoilla :lol:
Kuva
Kuva

palmiima
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 134
Tavoitepaino: 74
Pituus: 171
Laihdutustapa: ennen niin huono, nyt en laihduta vaan korjaan itseni!
Laihdutushistoria: Voi kyllä!!

ViestiKirjoittaja palmiima » Ti Loka 30, 2007 1:46 pm

minä nutraan TAAS :oops:

pyrin täysnutraamiseen, mutta nyt torstaina mennään i-ä:n luo syömään makaronilaatikkoa ja sen aion jotenkin saaha mahtumaan tähän lutraukseen. kuhan vähän otan niin hälle ei jää paha mieli :lol: sovittu tuo tapaaminen jo aikaisemmin niin en viitsi enää alkaa selittelemään!
kivaa selittelyä
:lol:
:sydan Palmiima

hippa

ViestiKirjoittaja hippa » Ti Loka 30, 2007 7:21 pm

Minäkin liityn nyt "virallisesti" nutraajiin :D Kuuri kyllä alkaa vasta huomenna, mutta henkisesti valmistaudun asiaan jo nyt.

Tarkoitus olisi yhteensä pudottaa noin 15 kiloa. Ajattelin aloittaa muutaman viikon nutrikuurilla, jotta pääsen hyvään alkuun ja eroon tästä syömiskierteestä. Parin viikon aikana on hyvä miettiä koko syömisrytmi- ja tapa uudestaan.

Nutraako kukaan muu tällä hetkellä? olen taustalta seuraillut muita nutraajia ja se kyllä tsemppaa, kun muut onnistuvat :peukku

Raportoin tänne sitten kuulumisia ja tuloksia!
Kuva

nutrisuse
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Hei kaikille!

ViestiKirjoittaja nutrisuse » Ti Loka 30, 2007 9:12 pm

Minäkin aloitin tänään nutrauksen. Hyvin on toistaiseksi tähän iltaan asti mennyt. Ajattelin, että nutraan niin pitkälle kuin kantti kestää. Tavoitteena on -32kg. Tuntuu hurjalta määrältä, ja sitähän se onkin! Toivon, että tältä palstalta voisin saada kannustusta ja kullan arvoisia vinkkejä vaikeina hetkinä. Olen vain niin väsynyt näihin kilohin ja itseeni.

Jarruttaakohan kuinka paljon laihtumista, jos syön 5 pussia Intensive juomaa ja lisäksi pari porkkanaa päivässä?

Arki on aika hulinaa opintojen ja lasten kanssa, mutta onneksi mies on täysillä myös tukemassa.

Hyvää alkanutta viikkoa kaikille!
Lähtöpaino oli siis tänään 87, 3 kg. Viikon päästä sitten uusi lukema.

jantsku
Viesti:

ViestiKirjoittaja jantsku » Ti Loka 30, 2007 10:01 pm

tsemppiä nutrisuse ja kaikki muut nutraajat.

ei yksi kaksi eikä kolme porkkanaa ole pahaksi. parempi niillä saada puremisen tarve tyydytettyä kuin epsahtaa kokonaan. mulla meni noin 1,5kg/viikko ja söin päivittäin joko porkkanaa, tomaatin tai kukkakaalia. jos oikein miettii niin tuleehan niistä kaloreita, mutta toisaalta itse sain niistä tavallisen ruokailun olon (olikohan tuo edes suomea??) ja siten tsemppiä lisää.

anna mennä vaan porkkanaa ja muuta vähäkalorista syötävää ja paljon vettä niin kyllä onnistut

iida-anniina

ViestiKirjoittaja iida-anniina » Ti Loka 30, 2007 10:14 pm

Kovasti tsemppiä kaikille uusille ja vanhoillekin nutrailijoille. Itsellä tuli viikonloppuna täyteen 12 viikkoa ja painoa pudonnut 30 kiloa. Olo on hyvä ja tahto vielä kovempi. :)
Toisen löytää lämmin syli, rekka ajaa toisen yli.

nutrisuse
Viesti:

ViestiKirjoittaja nutrisuse » Ke Loka 31, 2007 7:09 pm

Kiitoksia tsempeistä! Todella kunnioitettavia tuloksia teillä. Mahtaa olla melkoinen itsekuri. Nyt minulla toinen päivä, sekin mennyt ihan mukavasti ainakin tähän asti. Tosin porkkanan ja kukkakaalia napostelin hiukan.

Oletko iida-anniina (olikohan nimi näin?) syönyt mitään 12 viikon aikana, vai pelkästään pusseilla mennyt? Voisin pitää sinua vaikka idolinani. :)

Sitten vain uutta päivää kohden. :D
Kuva
[/url]

iida-anniina

ViestiKirjoittaja iida-anniina » Ke Loka 31, 2007 7:23 pm

Nutrisuse:

Kirjoittelin ensimmäisestä kahdeksasta viikosta suunnilleen kuukausi sitten ja siinä oli myös puhe niistä ylim. syömisistä. Eli ekan parin kuukauden aikana meni silloin tällöin tomaattia ja kurkkuakin, mut nyt viim. neljän viikon aikana ei ole tainnut kertaakaan mennä mitään juomien lisäksi. Silloin neljä viikkoa sitten kun 8 vk tuli täyteen söin sinä päivänä oikean ruoan ja vähän herkkuja. Vielä ois nelisen viikkoa edessä, ja sitten se kovin koitos - pitää tää kaikki menetetty paino poissa. :)

hippa

ViestiKirjoittaja hippa » Ke Loka 31, 2007 8:19 pm

Ensimmäinen nutrauspäivä on sujunut hyvin. Neljä pussia on mennyt ja yksi vielä jäljellä. Söin muutaman kirsikkatomaatin, mutta muuten olen pysynyt ruodussa. Olokin on oikeastaan tosi hyvä. Jotenkin vähän zen-fiilis. Kerrankin on tunne, että hallitsen syömistäni eikä se minua.

Miten nutrailu on muuten sujunut teillä töissä? Miten ihmiset on suhtautuneet nurtailuun? Tänään olin vapaalla, mutta huomenna taas työpäivä. Ajattelin ottaa nutripatukan mukaan ja syödä sen kahdessa osassa. Sen lisäksi aamulla 1 pussi ja illalla 2 pussia suklaanutria.

Mikä teidän mielestä on ollut vaikeinta nutraamisessa? mä pelkään sortumista, jonka jälkeen tulee tunne, mitä väliä sillä enää on, mitä syön. Ei pitäis ottaa lipsahduksia niin vakavasti, eikä syyttää itseään epäonnistujaksi niin nopeasti. Ei yksi lipsahdus oikeasti mitään kaada, jos se vaan jää siihen yhteen.

Hyvää motivaatiota ja iloista mieltä kaikille laihduttajille! :D
Kuva

nutrisuse
Viesti:

ViestiKirjoittaja nutrisuse » Ke Loka 31, 2007 8:53 pm

Kuinka paljon te liikutte viikossa? Entä paljon silloin esim. ensimmäisten viikkojen aikana? Söitkö Iida-anniina niitä patukoita ollenkaan?
Kuva

[/url]

mimsberi
Viesti:

ViestiKirjoittaja mimsberi » To Marras 01, 2007 11:39 am

Kaikista vakuutteluistani huolimatta aloitan taas kahden viikon osanutrailun, eli korvaan 3 ateriaa suklaanutrilla ja syön yhden lämpimän aterian. Paino on nyt useamman viikon jumittanut 74-75kg välillä, ja pakko saada sysättyä sitä nyt vähän alaspäin, muuten lähtee motivaatio :wink: josko sitä vaikka saisi tämän kuun aikana painon tuonne 70 kiloon :oops: :twisted:
KOKONAISTAVOITE

Kuva

Notia
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 58
Pituus: 160
Laihdutustapa: Mikä milloinkin parhaalta tuntuu...
Laihdutushistoria: Yli 20v jojoilua isoilla kilomäärillä

ViestiKirjoittaja Notia » Pe Marras 02, 2007 12:49 am

Ehtoota kaikille!
2,5 viikon tauon jälkeen palaan areenelle. Tänään nutrasin koko päivän. Tarkoitus olisi pitää tällainen pieni "tehopyrähdys" pisteillä laihduttamisen lomassa. Viimeksi lähti kahdessa viikossa 6,2kg. Sen jälkeen on parissa viikossa lähtenyt pari kiloa lisää. Nyt ajattelin jatkaa 3-4pv, vähän riippuen siitä, menemmekö sunnuntaina anopille syömään. Ei olla käyty siellä pitkään aikaan ja viime sunnuntaina piti mennä, mutta jouduimme perumaan, joten tänä sunnuntaina se on mitä todennäköisemmin edessä :wink:
Tämä eka päivä meni tosi kivuttomasti. Ei edes viime kerralla uhkailleista päänsäryistä ollut tietoakaan. Tosin söin yhden annoksen ylimääräistä. Korvasin iltapäivällä thden pussin kokonaisella patukalla, koska mulla oli sellainen meno, jonne ei kehdannut ottaa nutreja mukaan. Kuitenkin nyt loppuillasta iski niin kova nälkä, että oli otettava pirtelö, että jaksaa aamuun asti. No, eihän tuo maailmaa kaada, jos silloin tällöin toimii näinkin, kunnei siitä anna tulla tapaa :D .
Se on vissiin aika painua pehkuihin. Huomenna on taas uusi kiireinen päivä. Hurjasti tsemppiä kaikille uusille ja vanhoillekin nutrailijoille. Oli tosi kiva lukea Lintetsan ja Aniliinan kuulumisia. Tosi hienosti teillä näyttää menevän! Bravo tytöt :!: :!: :!: :!:

Aniliina
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Aniliina » Pe Marras 02, 2007 12:33 pm

Minä aloitin tänään "loppurutistuksen", aion 14.11. asti ainakin osanutrata mutta yritän ihan täysnutrausta. En kuitenkaan enää ota stressiä siitä, jos syön niin sitten syön, mutta kohtuudella ja terveellisesti. Olin keväällä ja kesällä ENE-dieetillä yhteensä 15 viikkoa ja pudotin yli 20 kg. Nyt olen pikkuhiljaa osanutrailemalla tiputtanut vielä muutaman kilon ja kokonaissaldo on nyt -25 kg.

Tosi hienoja tuloksia täällä, iida-anniinalla ihan huippu, olet kyllä ihailtavan sitkeä ja sinnikäs :D

Anile

ViestiKirjoittaja Anile » Pe Marras 02, 2007 2:18 pm

iida-anniina kirjoitti:Kovasti tsemppiä kaikille uusille ja vanhoillekin nutrailijoille. Itsellä tuli viikonloppuna täyteen 12 viikkoa ja painoa pudonnut 30 kiloa. Olo on hyvä ja tahto vielä kovempi. :)

Miten ihmeessä teillä putoaa paino noin hyvin..? Itselläni tulee nyt 5 viikkoa nutrausta täyteen, ja painoa on pudonnut vain 7,6 kg. Ja siitäkin suurin osa heti alussa, nyt on jo pari viikkoa jumittanut samoissa lukemissa. Mitään muuta en ole tänä aikana syönyt kuin nutrilettin pusseja, en edes vihanneksia. Ja liikkunutkin olen... Painoa on edelleen yli sata kiloa, eli varaa olisi pudottaa ja paljon, vaan kun ei tunnu lähtevän. :?

Aniliina
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Aniliina » Pe Marras 02, 2007 4:43 pm

Anile: Onhan tuo ihan hyvä pudotus, keskimäärin 1,5 kg viikossa. Kahden viikon jumitus kuulostaa kyllä oudolta. Mulle tulee ensimmäiseksi mieleen, että et ehkä juo tarpeeksi vettä (tai muita kalorittomia juomia). Vähintään pari litraa olisi juotava päivittäin. Vihanneksista ei ole mitään haittaa, jos päivän kokonaiskalorimäärä pysyy alle 800 kcal. Syöthän myös säädetyn määrän niitä nutreja? Tsemppiä sinulle, älä anna periksi, vaan odota että vaaka luovuttaa ja alkaa näyttää pienempiä lukemia :wink:

iida-anniina

ViestiKirjoittaja iida-anniina » Pe Marras 02, 2007 5:47 pm

Anile: Millaista liikuntaa oot harrastanut nutrauksen aikana? Mietin että voiskohan rankalla punttitreenillä olla vaikutusta jumittamisen muodossa. Toinen on kyllä tosiaankin tuo juominen, pyrin itse sellaiset 3-4 litraa vettä juomaan päivässä.
Mutta jos jumitus vielä kauan jatkuu niin kannattaa ottaa puheeksi lääkärin/terkkarin kanssa. Ja roppakaupalla voimia sulle.

Nutrisuse kyseli liikunnasta. Mie oon pyrkinyt siihen että joka päivä käyn ulkona - lenkit on vaihdellut kuuden ja kymmenen kilometrin välillä. Tietysti ei aina jaksa, mutta hyvin tuo on pitänyt. Lisäksi oon nyt kun painon putoaminen on alkanut hidastua (ja myöskin siksi, että kevyempänä on mukavampaa) ottanut tavoitteeksi 6 tuntia crosstraineria viikossa. (Mulla on crossari kotona, niin voi tehdä vaikka pikku pätkissä.) Ja aina välillä tehnyt vähän vatsoja ja selkiä ja punttien kanssa yläkroppaa ja kyykkyjä. (Harvoin tosin). Joulukuun alussa palaan sit taas salille (ja siellä olevaan uima-altaaseen myös!) ja toivottavasti loput kilot karisee aikanaan sinne. :)

Joskohan joulun aikaan uskaltautuis laittaan kuviakin tonne galleriaan.. :?

Anile

ViestiKirjoittaja Anile » La Marras 03, 2007 11:00 pm

Kiitokset vastauksista, Aniliina ja iida-anniina. :D Kävi ilmi, että hätäilin sittenkin... tänä aamuna vaaka näytti taas paljon mukavampia lukemia, ja tällä viikolla pudotus on todennäköisesti yli kilon. Ei se paino vaan putoa tasaisesti, vaikka niin toivoisikin. :roll:

Juon kyllä kaikki päivittäiset annokset ja muutenkin kuvittelen juovani tarpeeksi (3-4 litraa päivässä). Jostain syystä vaan tunnen olevani jatkuvasti turvoksissa, eli en saa esimerkiksi tavallisesti löysiä sormuksiani nyt ollenkaan irti sormista. En tosiaan tiedä mistä tämä johtuu. Liikuntaa olen kyllä harrastanut, joskaan en mitään huimia määriä. Mutta ehkä sekin aiheuttaa rapakuntoiselle turvotusta...

Tänään söin muuten ensimmäistä kertaa viiteen viikkoon tavallista ruokaa ravintolassa, ja maistuipa taivaalliselta. :D Aion kuitenkin vielä jatkaa nutrausta, tämän päiväinen oli etukäteen harkittu poikkeama, jota ei oikeastaan tilanteen luonteesta johtuen voinut välttää. Mutta nyt siis jatketaan uudella innolla. :D

Hyvää jatkoa muille nutraajille! :D

palmiima
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 134
Tavoitepaino: 74
Pituus: 171
Laihdutustapa: ennen niin huono, nyt en laihduta vaan korjaan itseni!
Laihdutushistoria: Voi kyllä!!

ViestiKirjoittaja palmiima » Ti Marras 06, 2007 1:46 pm

toinen osanutrauspäivä menossa.. ja niinkin merkillinen että pitäisi saaha mahtumaan joku kakkupalanenkin tähän päivään :? mutta ihan pieni vaan. kummipojan synttärit, ei millään voi kieltäytyä :lol:
:sydan Palmiima

nutrisuse
Viesti:

ViestiKirjoittaja nutrisuse » Ti Marras 06, 2007 8:19 pm

Ensimmäinen viikko takana, pudotusta -3,8 kg. Tästä on hyvä jatkaa. Hieman olen tänään napostellut kiellettyjä, mutta huomisesta taas uomiin! Tsemppiä kaikille.
:D
Kuva

[/url]

mammi

ViestiKirjoittaja mammi » Ma Marras 12, 2007 12:37 am

poistettu
Viimeksi muokannut mammi, Ti Touko 20, 2008 11:24 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

nutrisuse
Viesti:

ViestiKirjoittaja nutrisuse » Ma Marras 12, 2007 10:28 pm

Hei Mammi!
:)

Mun täytyy myöntää, että edellinen viikko on mennyt enemmänkin syödessä kuin nutratessa. Noh, itseäni voin syyttää, mutta lapset ( 3 kpl) ovat olleet vuoron perään kaikki kipeänä ja valvottaneet öitä, tenttipaineita ollut jne. seli,seli :roll:
MUTTA! Katse tulevaisuuteen. Nyt on taas se piste, että olen valmis täysnutraamaan. Aloitan taas huomenna. Mukavaa, jos aloitat mukana. Kannustaa todella paljon, jos tietää että on täällä sellainen virtuaalilaihdutuskaveri! Eli kerro vain, jos aloitat, mä olen mukana.

Täytyy myöntää, että vaikka ekat päivät ovat "rankkoja", niin se olo on todella energinen ja hyvä. Pitää vain päästä sellaisista syömistottumuksista eroon....
Ja miten ihanaa, jos saa taas vaatteita vaihdella, eikä tarvitse samoissa vaatteissa kulkea, koska muut ei mahdu päälle. Eli huomisesta se taas lähtee! :D
Mutta huomenna en päivitä tickeriä. Yritän muutenkin vähentää vaa'alla remppaamista.

Tsemppiä!
Kuva

[/url]

Aniliina
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Aniliina » Ti Marras 13, 2007 9:36 am

Tänään on tämän laihdutusurakkani viimeinen nutrauspäivä. Aloitin maaliskuun lopulla ja olin ENED:llä yhtä kyytiä 12 viikkoa, sitten osanutrasin viikon ja täysnutrasin vielä 2 viikkoa. Sen jälkeen pidin kesälomaa 4 viikkoa jolloin söin aika normaalisti ja elokuun puolivälistä tähän asti olen täys- ja osanutraillut vaihtelevasti. Painos on pudonnut 26 kg, vyötäröltä lähtenyt n.15 cm ja mahanympäryksestä (lantio ;) ) sentti per kilo eli 26 cm. jatkossakin aion pitää nutripatukan aina mukana ja tarpeen tullen nutraan jauheillakin päivän tai pari, tai osanutraan pitempäänkin.

Toivotan kovasti tsemppiä ja kärsivällisyyttä kaikille nutrikeille :hali :D Säännöllisyys, kärsivällisyys ja vesi ovat kaiken a ja o. Ja muistattehan, että terveydellä ei saa leikkiä.

edit: typo
Viimeksi muokannut Aniliina, Ti Marras 20, 2007 10:33 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mammi

ViestiKirjoittaja mammi » Ti Marras 13, 2007 1:22 pm

Hei! Hatunnostot Aniliinalle (oon taaplaamassa sun päikkyä :D !)

Ja juu, nutrisuse, kyl mä oon jatkanu samalla linjalla. Eli nutraan :P ! Ja maanantaisin mul on punnituspäivä ja viimevkon tulos on 3.5kg!! Oon enemmän kuin iloinen.

Mieli tekis nutrata pitkään ja yhteensoittoon, mut en tiiä kuinka onnistun ku ens vkol meil on Helsinkiin meno pairks päiväks, voink mä lentsikas kuljettaa mitään jauhepusseja :oops: ?! Tulee viel huumekoirat...

Vaikeuksia mul ei kotona edes ole, oon tyhjentäny kaapit ja sielt löytyy porkkanaa ja kukkakaalia lähinnä nutrien lisäks. Helppoa viel kun mieheni on reissutyössä viel parivkoa, sen jälkeen tulee kyl kotiin ja joudun hellan ääreen. Lapsi on niin mini viel et hälle ei tarvi ruokaa laittaa.

Juu helppoa tää on munki mielestä ollut, niinku Aniliinakin on jossain kirjoittanut niin mahtavaa kun on ruuat päätetty jo pitkälle, ei tarvi miettii hulluna mitä söis jne...mul on ainut et tykkään biletyksestä ja kun lähen baariin niin myös juon... ja nytkin on enne joulua ainakin kahet "pakolliset" menot. Mut se täytyy jatkaa sit kiltisti :)! Miten susella?
Kuva

minna
Viesti:

moi

ViestiKirjoittaja minna » To Marras 15, 2007 9:18 am

Pari viikkoa nutrausta on ollut enemmän ja vähemmän tiukkana. Tänään taas alkoi se tiukka vaihe eli nyt saa mussuttelut jäädä taas pariksi viikoksi ja pelkkää nutria nassuun. :D Ei enään lasten karkkikaapin ryöväystä :oops:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wCiNWxi/]
Kuva
[/url]

mammi

MOI!!!

ViestiKirjoittaja mammi » To Marras 15, 2007 4:40 pm

Mä oon kans edelleen nutrannut, lisäks oon syöny vaihtelevasti kukkakaalta, parsakaalta, herkkusienii, porkkanaa kypsennettynä ja raakana :)! Olempas joskus ottanut hiukan herne-maissi-paprikaa ja tonnariakin...sit tietty ananasta kuluu päivässä pari purkkia.

Mul on sellanen ongelma et mä en saa syötyy niit hemmetin nutreja 5 päivässä. Monesti illalla huomaan et oho, oon syöny vasta kaks tällepäivälle...ja itseasias tnänki oon syöny vasta yhden, pitääpäs käydä nyt justiin sekottelemas :)!

Liikunnat ok, välillä kävelyä, välillä crosstraineria ja tnä kolasin koko hemmetin ison pihan sekä illalla crossailen :)! Sunnuntaina lähden kaverin kanssa spinningiin, en oo ikkään käyny, jännittää :)!

Helppoa tää on, mitään ei silleen tee mieli...ja helppoo kun kotona ei edes ole juuri mitään syötävää ;)! Tnä täytyi käydä kaupas kun mies tulee vkonlopuksi kotiin niin sille on pakko olla ruokaa....aarrgghhh :(!

Mitäs muille?
Kuva

Anile

ViestiKirjoittaja Anile » Ti Marras 20, 2007 11:21 pm

Mulla on nyt takana hiukan yli seitsemän viikkoa ja painoa on lähtenyt 13 kg. Oon tosi tyytyväinen tulokseen. :D Vielä olis tarkoitus jatkaa melkein viisi viikkoa, eli jouluun asti.

Anile

ViestiKirjoittaja Anile » Ti Marras 20, 2007 11:28 pm

Anile kirjoitti:
iida-anniina kirjoitti:Kovasti tsemppiä kaikille uusille ja vanhoillekin nutrailijoille. Itsellä tuli viikonloppuna täyteen 12 viikkoa ja painoa pudonnut 30 kiloa. Olo on hyvä ja tahto vielä kovempi. :)

Miten ihmeessä teillä putoaa paino noin hyvin..? Itselläni tulee nyt 5 viikkoa nutrausta täyteen, ja painoa on pudonnut vain 7,6 kg. Ja siitäkin suurin osa heti alussa, nyt on jo pari viikkoa jumittanut samoissa lukemissa. Mitään muuta en ole tänä aikana syönyt kuin nutrilettin pusseja, en edes vihanneksia. Ja liikkunutkin olen... Painoa on edelleen yli sata kiloa, eli varaa olisi pudottaa ja paljon, vaan kun ei tunnu lähtevän. :?

Viitaten tuohon ylläolevaan, niin omasta kokemuksestani voin kertoa, ettei paino nutratessa todellakaan välttämättä putoa tasaisesti. Ei siis pidä lannistua, vaikka menisi parikin viikkoa tosi pienillä pudotuksilla. Kunhan vaan jatkaa sitkeästi, juo joka päivä jokaisen nutriannoksen ja juo tarpeeksi vettä (3-4 l), niin kyllä se paino putoaa, ennemmin tai myöhemmin. Jumitusviikkojen jälkeen paino voi pudota useampia kiloja viikossa. Niin mulle kävi.

Mullahan meinasi tuossa vaiheessa uskoa loppua vallan, ja ajattelin, että mä olen joku ihme mutantti, joka ei pysty laihtumaan millään keinolla, mutta väärässäpä olin, onneksi. :D

Joillain ihmisillä paino putoaa nutratessa suht tasaisesti, mutta näin ei käy kaikilla.

Maanantai
Aloituspaino: 110
Pituus: 167
Laihdutustapa: sekalaista, kalorien laskentaa, nutrausta mikä milloinkin tuntuu hyväl

ViestiKirjoittaja Maanantai » Ma Marras 26, 2007 11:25 am

Liitynpä minäkin nyt tähän nutriketjuun!

Mulla on takana osanutrausta jonkin verran. Kerran vedin kaksi tehostrattia peräkkäin, mutta enempään en pystynyt. Siihen kyllä vaikutti aikalailla se, että ne pastat ei ole mun lemppareita!

Nyt on taas tehostartt menossa neljättä päivää ja yritän jatkaa tämän jälkeen suklaanutreilla. Niitä löytyy kaapista reilut 50 kpl. Sitten kun ne loppuu niin katsotaan mitä tapahtuu!

Täältä kun lukee Aniliinan ja kumppaneiden tekstejä niin todellakin tällä painolla täysnutraus kiinnostaa! Mulla meni viime keväänä ja kesällä hyvin, mutta sitten iski totaalirepsahdus ja painoa tuli luvattoman paljon takaisin. Syitä oli monia, mutta turha niitä tässä nyt alkaa vatvomaan! Pääasia on että nuo syyt ovat nyt "vanhoja menneitä juttuja" eikä niistä tarvitse enää välittää!
Kuva

Aniliina
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Aniliina » Ma Marras 26, 2007 1:04 pm

Ihanaa, pullasuu, sulla on nyt selvästi motivaatio kohdallaan, ja se on kaikkein tärkein asia laihduttamisessa. Tsemppiä kovasti, ja aina saat kannustusta ja tukea minulta kun sitä tarvitset :hali

Maanantai
Aloituspaino: 110
Pituus: 167
Laihdutustapa: sekalaista, kalorien laskentaa, nutrausta mikä milloinkin tuntuu hyväl

ViestiKirjoittaja Maanantai » Ke Marras 28, 2007 12:11 pm

5 päivän startti on takana, paino tippui 2.9kg eli loistava suoritus. Eipä tuossa näytä näkyvän pari lusikallista kermaperunoita ja broilerin rintafile, jonka siis kolmantena päivänä (muistaakseni) vetäsin napaani :oops:

Tänään pidän osanutrauspäivän ja huomenna sitten aloitan ihan "oikean" nutrauksen! Toivottavasti pystyn siihen!!!
Kuva

Aniliina
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja Aniliina » Ke Marras 28, 2007 10:07 pm

No voihan Wautsi, pullasuu, tuollaisella aloituksella pitäisi motivaation kyllä nousta niin korkealle, että en yhtään epäile ettetkö pystyisi :hali :D Tsemppiä vaan edelleen!

Cinnamon234

Osanutrausta

ViestiKirjoittaja Cinnamon234 » To Marras 29, 2007 1:11 pm

Hei vaan!

Ihanan mielenkiintoinen ja kannustava tämä ketju ja niin pitkä :) Olen lukenut sitä jo useamman päivän, mutta vieläkin olen jossain puolivälissä.

Tarkoitukseni on tässä vaiheessa osanutrata ja korvata 1-2 päivän ateriaa Nutriletteilla. (Ainakin lounas joka arkipäivä.) Muutenkin on ajatuksena syödä kevyesti.

BMI on tuolla yli 35:ssä eli pudotettavaa on ja kun polvetkin ovat nyt sanomassa irti työehtosopimustaan, niin motivaatiotakin riittää.

Tsemppiä kaikille nutraajille! :)
Uusi alku 18.10.2009 ja ensimmäinen välitavoite:
Kuva

Cinnamon234

Täysnutrausta...

ViestiKirjoittaja Cinnamon234 » La Joulu 01, 2007 8:49 am

Vaikka pari päivää sitten totesin, että korvaan 1-2 ateriaa nutraamalla, niin kun tämä on tähän asti mennyt niin hyvin, ajattelin ainakin tänään kokeilla täysnutrausta (jatkan huomisenkin sillä, jos olo edelleen hyvä).

Ja olon hyvänäololla tarkoitan sitä, että mulla ei oo ollut tän viikon aikana yhtään nälkä :) Oon oikeistain ihan ihmeissäni. Mielitekojakaan ei ole ollut kauheasti (yks ilta eräs sulkaan pala kummitteli jääkaapissa, mutta muuten on tullut vain hetkellisiä mielitekoja). Juuri nuo mieliteot ovat olleet mun kompastuskiveni. Jos tulee kauhea suklaan tai hampparin ja ranskisten himo, en oo pystynyt niitä kauheasti vastustaan, vaan oon lampsinut lähikiskalle tai snagarille hakeen jotain hyvää. Ja lopputulos näkyykin sitten päällepäin :oops:

Tsemppiä kaikille nutraajille ja oikein hyvää viikonloppua!!!
Uusi alku 18.10.2009 ja ensimmäinen välitavoite:
Kuva

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”