Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Anneli
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 148
Tavoitepaino: 85
Pituus: 168
Laihdutustapa: normaali ruokavalio
Laihdutushistoria: Kaikki alkaa taas alusta painosta 148 kg. Nyt tarkoituksena saada aikaiseksi elämäntapamuutos ilman " vippasdiettejä ".
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » La Elo 05, 2006 9:30 pm

Jännä päivä ollut tänään, aamulla oli todella jotenkin oudon rento olo, ei huono mutta jotenkin ei ole pitkään aikaan tullut oltua niin rentona.... Outoa.... Töissä huomasin, että jotenkin meinasi voimat loppua kesken, mutta kyllä se sitten siinä meni. Nutrailu on sujunut ihan hyvin pientä päänsärkyä meinaa tulla ja niskat rutisee eli ovat hieman jumissa. Urheilla ei vielä hirveämmin tee mieli, en ehkä jaksaisi tällä kalorimäärällä, tai sitten muuten vaan laiskottaa, katsotaan miten käy kun tähän tottuu.
Kuva

periksi ei anneta, vaan mennään yli vaikeuksien

Ritva
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritva » La Elo 05, 2006 10:33 pm

Aloin osanutrata tiistaina. Rupesi tekemään mieli lämmintä ruokaa, mutta meillä ei ole hellaa keittiöremontin vuoksi, niin ostin nutreja. Meillä voi keittää keittimillä kahvia, vettä ja kananmunia ja mikrossa voi lämmittää ruokaa, leivänpaahdinkin on.. Päätin korvata päivällisen Nutrifast-kanakeitolla. Nutrifasteja syödään neljä pussia päivässä, toisin kuin joitakin muita merkkejä, mitä syödään viisi annosta..

Minun on helppo syödä niukkaa aamupala. Pidättyväisen lounaan syön yleensä töissä, viikonloppuisin saatan syödä lounaaksikin Nutrifast keiton. Päivälliseksi syön Nutrifast-kanakeiton ja iltapalaksi teen yleensä salaatin. Syön kurkkua ja tomaattia. En pysty vastustamaan vattuja ja viinimarjoja, mutta pidän määrät kohtuullisina. Minäkin tahtoisin syödä noin 800 kcal, mutta en ole varma pääsenkö niin alas.

Minulla ei ole sellaista tunnetta, että olisin laihdutuskuurilla. Syön vain neljä pidättyväistä ateriaa päivässä, eikä mitään väliaikoina.
Tapahtukoon Sinun tahtosi, ei minun. Amen.

Mimmuli
Pikkuterhikki
Laihdutustapa: lchf
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Su Elo 06, 2006 8:26 am

Herätty taas hieman "köykäisempänä" kuin eilen :) Henki haisee kuin salipelikengät, mut muuten olo on ihan hyvä. Nyt on menossa 5. nutripäivä, pääkipu on poistunut. yleensä palelen nutratessa, nyt se vaiva on ollut pois. Oliskohan tulla melkein +30 astetta olevalla helteellä mitään tekemistä asian kanssa 8)
Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat. ~Rosedale

Ritva
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritva » Su Elo 06, 2006 9:02 am

Minulla on menossa kuudes osanutrauspäivä. En ole muistanut punnita itsäni.

Anneli
Pikkuterhikki
Laihdutushistoria: Kaikki alkaa taas alusta painosta 148 kg. Nyt tarkoituksena saada aikaiseksi elämäntapamuutos ilman " vippasdiettejä ".
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » Su Elo 06, 2006 9:32 am

Minulla 7-nutrauspäivä menossa.
Kuva

Ritva
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritva » Su Elo 06, 2006 11:45 am

Voisiko Babo, tuffy tai joku muu nutrausguru vastata. Onko Modifastilla suolaisia keittoja? Mistä saa ostaa ja mihin hintaan? Kanakeittopakkaukseni alkaa olla jo puolissa välin. Jotain muuta keittoa pitäisi saada. En kuitenkaan tahdo mitään makeaa nutria.

Läskinallu

ViestiKirjoittaja Läskinallu » Su Elo 06, 2006 11:53 am

Mimuli ja Anneli, olettelo kokonutrauksella? Mitä muuta syötte lisäksi paitsi että vettä varmaan pari litraa.

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Su Elo 06, 2006 12:15 pm

Juu, mä kokonutraan. Mä syön lisäksi vihanneksia kuten kurkkua, tomaattia ja kukkakaalia, joskus narskutan porkkanaa. Noihin lämpimiin keittoihin pistän normaalisti pari lusikallista raejuustoa, ovat "ruokaisampia" sillä tavoin. Jos kalorit sallivat, saata syödä pari kinkkuleikettä tms. Itse pyrin syömään alle 800 kcal, mutta ei ole mikään katastrofi vaikka menee vähän yli, kunhan pysyy alle 1000 kcal.

Ruokailuni ovat tällä hetkellä
aamulla: suklaa/mansikkanutri
lounas: nutripatukka
(välipala: vihanneksia)
päivällä: kanakeitto/nutripasta-ateria
illalla: suklaa/mansikkanutri

Itse juon varsinkin näin kuumalla veden lisäksi mieluusti kivennäisvettä. Tämä ei suinkaan ole ensimmäinen nutrikertani, itse olen huomannut että keinomakeutetut limut ylläpitävät herkkuhimoa eivätkä suinkaan vähennä sitä. Helpompi olla kokonaan ilman.
Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat. ~Rosedale

Anneli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » Su Elo 06, 2006 1:57 pm

Periaatteessa en voi sanoa että täysnutraan oikeampi muoto on noudatan vlcd kuuria eli kalorini jäävät alle 800kcal, edellisen sivun lopussa on juttua miten minä syön....
Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Su Elo 06, 2006 5:25 pm

Ritvalle :

Modifastilla on myös parsakaali ja peruna-sipuli pusseja.Niitä saa ainoastaan apteekista ja maksaa noin 16 euroa/paketti miss on 8 pussia! Ja ovat hyviä :D

Mulla huomenna nutripäivä!

Anneli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » Su Elo 06, 2006 6:36 pm

hei kysymys kaikille minkä makuisia on nutriletin marjapussiruuat, maistuuko miten jauhoiselta ja maistuuko marjat, suklaa nutriletista en hirveästi tykkää mutta haluaisin löytää jonkun hyvän ns. makean maun vlcd tuotteesta lähinnä nutriletit ovat mielestäni melkein olleet halvimpia, jolla on kokemusta tai on maistanut voisiko kertoa mielipidettä ?
Kuva

Ego-Cat
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ego-Cat » Su Elo 06, 2006 8:21 pm

Mulla on ollut paketti Nutrilettin metsämarjaa. Taitaa olla vielä töissä osanutrailuajalta muutama käyttämättäkin, eli pitää ne sutaista huiviin sieltä pikimmiten.

Mutta siis maku.. Noh, makuasiathan on tietenkin sellaisia joissa kai jokaisella on se oma kokemuksensa, mutta kyllä ne nyt menettelee. Maistuu samalla tavalla marjalta kuin suklaa maistuu suklaalta.
Vaikea selittää. Ite tykkään enempi siitä suklaasta.

Joten ehkä onkin niin että sun suussa Anneli se metsämarja olisi maukkaampi kuin mun. :D

Toivottavasti löydät kivan maun!
Ite aion huomisesta lähtien lähes kokonutrailla tuolla suklaalla jonkin aikaa, saa sitten nähdä miten sujuupi ja miten kauan. Lomaplussia on niin tajuton määrä että pakko ottaa kovat keinot käyttöön että pääsee taas "oikeastikin" pudottelemaan painoa. 8)
Ainakin vielä tällä hetkellä ajatus totaalisesta ruokavaliomuutoksesta 2 viikon mässäyksen jälkeen tuntuu varsin mukavalta. :hehehehe
13.2.06 paino 148,5kg - BMI 55,2
4/07 painoin n.75kg - keinoina äärimmäisyyksiin viety liikkuminen ja syömisten tarkkailu.
Enää en siten hallitse ahdistustani - Elämänmuutosten myötä olen Onnellinen!
"Lunta päin - sano Mummo tulessa!"

Anneli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » Su Elo 06, 2006 9:11 pm

Jos asuisit Ego-cat lähempänä ostaisin metsämarjan makuisen nutrin sinulta maistiaiseksi, niin ei tarvitsisi ähmiä syödä koko pakettia jos ovat pahoja.

Muistelen tässä vielä aikaa kun nutrit maistuivat todella pahalta, niin että meinasi oksennus lentää kun niitä hörppi alas, mutta nyt niiden makuun on alkanut tottua ja ne saa syötyä kohtalaisen hyvin. Armottoman kalliitahan nuo ovat kun nyt saa odotella millon pääsee miehelle tekemään tukihakemuksen ja millon sieltä alkaa tulla rahaa kun mies aloittaa sen opiskelun, mutta eiköhän sitä jostakin taas revitä rahaa.....
Kuva

Lilian
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lilian » Su Elo 06, 2006 9:28 pm

Heps

Anneli: mä tykkään nutriletin mansikasta, se on aika makeaa ja kuitenkin raikasta. Metsämarjaa olen sisukkaasti juonut yhden paketin, en kamalasti tykännyt. Tosin nää on niitä makuasioita. Suklaa mulla menee hyvin alas, kylmänä.

t: Lilian
Kuva
[/url]

Anneli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » Ma Elo 07, 2006 6:23 am

Tervehdys 8-nutrausaamu ja pää ihan väsynyt lyhyiden yöunien jälkeen, nyt täytyy mennä aamuvuoroon. Vatsan toimimista tässä odottelen kun se ei ihan joka aamu välttämättä toimi kun nutrailee.
Kuva

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ma Elo 07, 2006 8:25 am

7. nutriaamu. Tänään harmittaa, kun vaaka näytti "vain" 200 grammaa vähemmän kuin eilen. Jostain syystä mä oon taas turvonnut ihan hirvittävästi, sormet on varsinaisia nakkeja. Oliskohan taas tullut juotua liian vähän...

Asra
Laihdutustapa: Nutraus

ViestiKirjoittaja Asra » Ma Elo 07, 2006 10:47 am

Jälleen maanantai ja vaaka näytti 1,2kg vähemmän kuin viikko sitten. Olen tyytyväinen :D . Olen niin fiiliksissä siitä, että vihdoinkin olen löytänyt minulle sopivan laihdutustavan, joka on tehokas, helppo ja jossa olo on hyvä koko ajan. Ensimmäistä kertaa pitkään aikaan on luottavainen olo, että jospa nyt onnistuisi karistamaan nämä kilot ja olemaan normaalipainoinen ensimmäistä kertaa vuosiin. Ehkä ensimmäistä kertaa ikinä.

Eli nyt pyörähtää käyntiin neljäs vlcd-viikko! :D

Hyvin olen vieroittunut suklaasta ja muista mieliteoista. Olin nimittäin eilen elokuvissa ja sinne ostin hieman karkkia. Ja siitäpä tulikin todella paha olo, päätä alkoi särkeä ja vielä yhden aikaan yöllä oli niin levoton ja hyperaktiivinen olo, ettei nukkumisesta tullut mitään! :shock: Teki mieli hyppiä haara-perusta tai vähintään punnertaa yhdellä kädellä :D . Eipä tee hetkeen kyllä uudestaan mieli.

Tänään taas takaisin "ruotuun" eli nutripatukoiden ja kasvisten pariin. Toivon vain, että tämä pudotustahti jatkuu, kilo viikossa ja olen very happy!
Kuva

Esme
Aloituspaino: 79
Tavoitepaino: 60
Pituus: 156
Laihdutustapa: elämäntapamuutos Personal Trainerin avulla
Laihdutushistoria: Kaikkea mahdollista ja mahdotonta!

ViestiKirjoittaja Esme » Ma Elo 07, 2006 11:09 am

Kaappisiivouksen yhteydessä löytyi paketillinen mansikkanutria sekä muutama parsakaalikeittopussi. Pitäis varmaan imaista ne joku päivä... Onhan tuo nutrisapuska aika kätevää ottaa evääksi esim. tallille, kun siihen ei tarvi muuta kuin vettä. Ei tarvi mennä huonon tekosyyn kanssa Heseen.. 8)
Hevillä ei hävitä!!!

Kuva

IP

ViestiKirjoittaja IP » Ma Elo 07, 2006 12:22 pm

IP aloittaaa nutrit uudelleen. Viimeksi nutrasin sen 7pv ja tulos oli -2,6kg, välissä oli neljän päivän tauko ja yritys syödä "normaalisti". Ei oikein onnistunut. Palaan siis nutreille. Tavoitteena nyt 10pv ja tämä on siis päivä numero 1.

Noista nutrien mauista. Nutriletin suklaa mulla menee parhaiten alas. Metsämarja jotenkuten. Osion sitä kanakeittoa ja en saa sitä alas ollenkaan Sitä olis tuolla kaapissa joku 10-12 pussia. Haluaako joku vaihtaa? NutriFastilta mulla on katkarapukeittoa, se on ihan ok. Modifastilta oon joskus ostanu sen Kombi-paketin ja tykkäsin siinä suklaasta sekä oisko se nyt ollu peruna-purjo-sosekeitto. Kauheesti tekisi mieli maistaa Modin vaniljaa, mutta sitä ei täällä meillä apoteekeista saa, vaan pitäisi tilata ja sitä en ole saanut aikaiseksi.
Kevätspurtti
Kuva

Ritva
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritva » Ma Elo 07, 2006 1:00 pm

Kiitos Babo vihjeestä. Soitin juuri apteekkiin ja tilasin Modifastin parsakaalikeittoa. Saan sen jo huomenna. Saan sitten jotain vaihtelua siihen kanakeiton syöntiin.

Minä en voisi ajatellakaan nutrien enkä minkään suolaisen ruuan JUOMISTA. Jopa lihaliemen syön lusikalla. Minä tahdon SYÖDÄ nutrit. Minulla oli joskus suklaanutria ja sekoitin sen lautaselle ja söin. Nykyisin en voi enää sietää makeita nutreja. Heitin loput suklaanutrit roskiin. Tai ehkä kokeilen myöhemmin sitä vaniljan makuista Modifastia. Paasto on tietysti eri asia. Silloin juon paljon vettä ja puolisen litraa mehua päivässä.

En tiedä hyväksyttekö minua edes osanutraajaksi. Olen ajatellut nostaa päivittäisen energiansaantini 1000 kcal:iin. Vain yksi päivän aterioistani on suolainen nutrikeitto. Kolme muuta ateriaa ovat niukkoja tavallisia aterioita ja aamupalan pyrin pitämään olemattoman pienenä. Minulle on myös tärkeää, etten syö mitään aterioiden välillä. Kasvikset syön aterioiden yhteydessä. Olen korvannut leivän avomaankurkulla. Haukkaan välistä palan kurkkua ja sitten lusikoin keittoa. Mietin, miksi pitää aina huijata itseään. Se näyttää kuuluvan kuitenkin asiaan.

Ritva
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritva » Ma Elo 07, 2006 1:19 pm

Anneli harmitteli, että asuu niin kaukana, ettei nutripusseja voi vaihtaa maistamistarkoituksessa, jotta välttyisi ostamasta itselle koko pakettia, mikäli ei sattuisi pitämään mausta.

Ehdottaisin, että voisimme lähettää postissa toisillemme nutripusseja kirjeessä, mikäli joku tahtoo maistaa jotain makua, mitä toisella on. Nutrifastin kanakeittopussin sisältö painaa 35 g. Jos sen lähetän kirjeessä, se taitaa onnistua siinä halvimmassa maksuluokassa, riippuu tietysti kirjekuoren painosta.

Voisimme lähettää puhelinnumeromme tai osoitteemme yksityisviesteillä, siis ne, joita tämä nutrien vaihtaminen kiinnostaa.

Mimmuli, oletko kadottanut jonnekin yhden päivän? Muistaakseni sinulla oli eilen viides nurtipäivä.

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ma Elo 07, 2006 2:31 pm

Onpas Ritva lukenut tarkasti viestit :) Tänään on kyllä 7. päivä, mutta näköjään nutrausprosessissa olen elänyt 5. päivän kahdesti ja jättänyt kuudennen välistä :lol:

Tuo nutripussien vaihto postitse olis ihan hyvä idea. Itseltä löytyy tällä hetkellä Nutrilettin kanaa ja suklaata sekä Naturdietin kaffelattea, voisin vaihtaa pussin tai pari nutrilettin parsa ja/tai mansikka pusseihin.

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ma Elo 07, 2006 3:12 pm

Ritva kirjoitti:En tiedä hyväksyttekö minua edes osanutraajaksi. Olen ajatellut nostaa päivittäisen energiansaantini 1000 kcal:iin. Vain yksi päivän aterioistani on suolainen nutrikeitto.

Mielestäni olet osanutraat, itse käsitän osanutrauksen siten, että pitää kalorit alhaalla ja korvaa yhden tai useamman aterian vuorokaudessa nutrilla.

Ritva kirjoitti:Mietin, miksi pitää aina huijata itseään. Se näyttää kuuluvan kuitenkin asiaan.

Ihmettelen että miten koet nutraamisen itsesi huijaamiseksi. Itse suhtaudun nuteihin niin, että tänään syön näin koska haluan sulattaa komean "oluttynnyrimahani" enkä jää sen enempää miettimään asiaa. Mutta niin kai se on että jokainen kokee tämänkin asian eri tavalla.

Itse juon makeat nutrit, mutta suolaiset minäkin syön ehdottomasti lautaselta lusikalla. Mausteet on aika pop nutrien kanssa, peittää edes vähän jauhomaista makua.

Ritva
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritva » Ma Elo 07, 2006 10:53 pm

Mimmuli
En koe nutraamista yleensä itsensä huijaamiseksi, vaan sitä että MINÄ kurkku kädessäni (ikäänkuin voileipä) lusikoin nutrikeittoa ja välillä haukkaan kurkusta ja ryyppään vettä päälle ja kuvittelen syöneeni herkullisen pivällisen.

Onkohan muut kuin Mimmuli halukas lähettelemään maistiaspusseja kirjeessä? Minä voin lähettää Nutrifastin kanakeittoa kolmelle ensimmäiselle, eikä tarvitse lähettää välttämättä mitään vastalahjaksi. Itseäni kiinnostaa se Modifastin vaniljan makuinen, kun Babo on sitä niin paljon kehunut, mutta en uskalla ostaa, jos vaikka en pidäkään. Osan suklaanutreista jouduin aikoinaan heittämään menemään, kun en saanut niitä syötyä ja ne vanhenivat.

Voisin kyllä vaihtaa iltasalaattini nutriin, jos löytäisin mieleiseni. Tällä tavoin varmistaisin, ettei iltapala lipsahda liian suureksi. Muutamana päivänä en ole viitsinyt väsätä salaattia, vaan olen syönyt salaattiaineet suoraan jääkaapista, mikä on mielestäni aikamoista RAPPIOTA.

Minulla on tosi hyvä olo. Saatan olla ketoosissa, kun kalorimäärä jää suht. alhaiseksi ja olen syönyt paljon proteiinipitoista ja vältellyt hiilareita.

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ti Elo 08, 2006 8:22 am

Viikko sitten tiistaina aloitin nutrauksen, painoa tippunut hitaasti mutta tasaisesti. Olo on ollut hyvä ja reipas, pääkipu ollut vieraana mutta ei mitään josta ei ibuprofeiinilla olisi päässyt eroon. Muuten menee hyvin, ei edes nutrit töki yhtään, edes ne makeat :) Ilmeisesti olen jo turtunut niiden makuun :lol:

Anneli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » Ti Elo 08, 2006 9:30 am

9-nutrauspäivä menossa, kyllähän tämä tässä menee....nyt kun olen asetellut itselleni päämäärät, että kerran kuukaudessa saan herkutella on helpompi nutratakin, ei tunnu nutraaminen niin ankaralta..... Periaatteessa ei hirveitä ongelmia ole joskus esiintyy jonkinlaisia mielitekoja, mutta ei onneksi hirveän pahoja.

Olen pohdiskellut että mihinkähän sitä siirtyisi nutrauksen jälkeen, painonvartioiden pisteet ovat toimineet minulla pitkään mutta niistä on tullut niin paljon negatiivista palautettaa mutta niitä on kyllä minun helpoin noudattaa kun ne ovat iskostuneet päähän.... Toisaalta kalorilaskuri voisi olla hyvävaihtoehto, no onneksi on aikaa ennenkuin siirryn nutraamiselta pois joten voi punnita eri vaihtoehtoja rauhassa.
Kuva

Esme
Aloituspaino: 79
Tavoitepaino: 60
Pituus: 156
Laihdutustapa: elämäntapamuutos Personal Trainerin avulla
Laihdutushistoria: Kaikkea mahdollista ja mahdotonta!

ViestiKirjoittaja Esme » Ti Elo 08, 2006 12:39 pm

Laitoin sulle Mimmuli yksityisviestiä niistä nutripusseista... Multa löytyy siis Nutrilettin mansikkaa, metsämarjaa ja parsaa, jos jotakuta muutakin kiinnostaa tehdä vaihtareita. Itse haluaisin maistaa jotain Modifastin tuotetta, kun olen lähinnä keskittynyt näihin Nutriletteihin.

Eilen tosiaan söin lounaaksi yhden metsämarjanutrin, sekoitin joukkoon vähän mustikoita ja muussasin sauvasekottimella koko komeuden pirtelöksi. Ihan kiva kevyt lounas näin hellepäivänä! Nutrin ansiosta jäi sitten eiliset kalorit ihan kohtuullisiksi, vaikka sorruinkin illalla pieneen jäätelöön. Kuva
Hevillä ei hävitä!!!

Kuva

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ti Elo 08, 2006 12:51 pm

Esme: pistin sulle yksäriä...

Tuli vaan tässä mieleen eräs asia. Monesti olen ostanut naturdietin valmiita "pirtelöitä" kun ne maistuu paremmalle. Mutta en ole niiden avulla jaksanut nutrata kuin max. 3 päivää. Voiskohan olla, että niissä on "liikaa" kaloreitaja sen vuoksi elimistö ei mene paastoaineenvaihdunnalle vaan vaatii ruokaa. Vai onko mulla yksinkertaisesti nyt parempi motivaatio (vai molempia?)

Onko muilla vastaavia kokemuksia valmiit nutrijuomat vs. jauhepirtelöt?

Lilian
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lilian » Ti Elo 08, 2006 1:19 pm

Hola!

Hauskaa kun näin paljon pulinaa ja pussikansaa

Kuva

Kävinpäs sitten puntarissa, viikon aikana olen keventynyt 1 kg. Ei mikään huikea tulos, mutta tulipa jonain päivänä (joinakin?!?) herkuteltua juhlissa.

Kävin muuten aikuisneuvolassa, yritin selvittää onko tamperesterissa jotain vlcd-ryhmää tms. Mutta siä oli joku diabeteshoitaja, joka piti kauheen paasauksen lautasmallista. Oli sitä mieltä että mun pitäs heti lopettaa nutraus kun en opettele tässä terveellistä lautasmallia. Että olipas motivoivaa ja kannustavaa!
Kuva

Nutrailu jatkuu edelleen. Lautasmallia ehtii näillä pudotettavilla kilomäärillä opetteleen viä moneen kertaan. Tämä on viikko on nyt testiviikko, paljonko putoo Ilman sosiaalista sössäystä! :wink:

Ja nyt on aloitettu miäletön reenailukin! Mää kävin eilen 10 km pyärälenkillä, aattelin aloittaa pyöräilyn töihin ens viikolla. Kuva Terkkarillekin kerroin ja se kyllä meinas etten mitenkään kykene moiseen kun en ole koko kesänä pyäräillyt. Pah!

Mulla on tonne viä uus aika, 14.9. Ja toki terkka teetti testit ja olen huikeaa diabetesriskiryhmää ja nyt on sit sokerirasitustestit ja kolestrolimittaukset edessä, ihan hyvä sinällään. Pitäs piruuttaan vetää nutreja tonne asti ja pyäräillä viä päälle työmatkatki! Näyttää lälläsläät tätsylle!

On kyllä oikeesti tosi rasittavaa ettei tollanen tervhoidonhlö voi sanoa, että hienoa, olet löytänyt oman tapasi laihduttaa, jatka ihmeessä. Luulenpa, ettei se täti oikeasti tiennyt nutrauksesta just mitään, ehdotti sitä lautasmallia ja että pitäisin kerran viikossa nutripäivän. Kysyin sit että mites ketoosi sitten, muttei vastannut mitään!

Motivoivaa on, että mahduin eilen sujuvasti shortseihini, jotka kiristivät aivan kammosti ennen tätä nutrauksen alkua. Mies jaksaa kannustaa ja hänestä on hienoa kun olen jaksanut näin pitkään. Alkuun hän epäili migreenikohtauksien ja huonon olon iskevän minuun piankin, mutta onneksi niin ei käynyt.

Hienoa, jos jaksoit lukea tänne asti, nyt on loppu lähellä! :lol:

t: Lilian, täynnä sisua ja päättäväisyyttä!
Kuva
[/url]

IP

ViestiKirjoittaja IP » Ti Elo 08, 2006 4:31 pm

Toinen pussipäivä menossa. Nesteet liikkuu hyvin, mutta nälkä on!

Hyvä idea Esme, että sauvottaa sinne sekaan marjoja! Taidan kokeilla, kun mullakin noita metsämarjanutreja tuolla kapissa on. Piitääkin heti mennä pakkasesta kaivamaan mustikoita ja mansikoita.

Kuinka usein käytte pussikuurin aikana vaa'alla? Mä edellisen spurtin aikana kävin joka aamu, mutta koin sen stressaavaksi, niinpä nyt olen ajatellut käydä vain keskiviikkoisin, joka on "se" päivä.
Kevätspurtti
Kuva

Ritva
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritva » Ti Elo 08, 2006 6:27 pm

Viikko osanutrausta on takana ja 2,6 kg mennyt. Käyn kerran viikossa puntarissa. Tämän päivän nutri on vielä syömättä, mutta kolme ateriaa on jo syöty, kun jouduin syömään poikkeavissa oloissa. Ei oikein huvittaisi syödä kanakeittoa iltapalaksi. Saatan vaihtaa nutrin tänään maitoon ja veteen tehtyyn löysään kauravelliin. Pitää laskea paljonko kauravellissä on kaloreita. En ehtinyt tänään apteekkiin kyselemään tilaamaani Modifast-parsakaalikeittoa.

Oloni on aivan loistava, mistään vaivoista ei ole tietoakaan, on niin kevyt olo ja työkin maittaa. Kevyt olo ei voi millään johtua, niistä parista pudotetusta kilosta. Mittarissa on sentään vielä 108,6 kg. En koe olevani laihdutuskuurilla.

Lilian
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lilian » Ti Elo 08, 2006 9:38 pm

IP: Mää käyn vaaálla joka ikinen aamu! Vaakani tarkkuus on 0,2 kg, eli se monesti tuumaa pitkään 2 lukeman välillä. Joskus on turhauttavaa kun ei ole tipahtanut, vaikka on ollut ihan asiallisesti, toisinaan taas romahdus lukemassa antaa siivet uudelle nutripäivälle.

Ja olen todennut lihovani niin herkästi, että mun on paras rampata tossa tiuhaan. Jos sitä painonnousua on vaikka nesteenkertymisen johdosta, niin kuitenkin on sit ihan hyvä rajoittaa syömisiään.

t: Lilian
Kuva
[/url]

Ritva
Viesti:

ViestiKirjoittaja Ritva » Ti Elo 08, 2006 10:34 pm

Laskeskelin, että kauravelli olisi ollut vähäkalorisempi ja vähähiilarisempi iltapala, lisäksi se ollisi ollut minulle maukkampi ja halvempi vaihtoehto kuin nutrikanakeitto. Kuitenkin päädyin nutrikeittoon, koska sitä ei tarvitse keittää, eikä liata kattilaa.

Meillä on nyt kyllä keittomahdollisuus.Mies on hakenut jostain 50- tai 60 luvun keittolevyn. Sillä kestää puolen litran vesimäärän saaminen kiehumapisteeseen 5 minuuttia. Ajattelin välttää sähkölevyn käyttöä, jotta en joutuisi tekemään ruokaa muillekaan. Puolitostaviikkoa hellatonta aikaa alkaa olla takana.

Anneli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » Ke Elo 09, 2006 1:22 am

Pitäisi kait sanoa että 10-nutrauspäivä menossa kun on tuo vuorokausi vaihtunut ja pakerran täällä töissä. Hieman vaikeaa tää nutraaminen nyt kun on yövuoroja, mutta kyllä tää tässä menee jos vaan saa huomenna päivällä nukuttua hyvin. Tänään nukuinkin päivällä monen tunnin päiväunet. kalorimäärän olen laskenut aika tarkasti ja sen pitäisi laskujeni mukaan jäädä nytkin alle 800kcal:rin tosin light juomien kaloreita en yleensä laske/pistä ylös mihinkään.

Hieman nälkä on, mutta pitää malttaa vielä vähän aikaa ennenkuin rupean syömään. Metsämarjan makuinen nutri oli kohtalaista jauhe ei maistunut niin pahasti kuin suklaassa, maku tosin oli hiukan teennäinen mutta kohtuu ok, eikä aiheuttanut yökötys reaktiota tota vois vaikka seuraavaksi ostaa tai sitten täytyy vielä maistaa mansikka nutrilettiä ja katsoa kumpi on parempaa. toisi vähän vaihtelua nuihin imelänpuolen nutreihin kun toi suklaa maistui alussa todella pahalta, mutta nyt makuun on alkanut tottua ja se menettelee jo.

Käyn muuten joka aamu yleensä vaakassa nyt kun nutrailen ja odotan painoni tippumista. Tyhmää tämä jokapäiväinen punnailu, mutta olen niin utelias näkemään, miten paino käyttäytyy ja onko mennyt alaspäin.
Kuva

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ke Elo 09, 2006 4:57 am

Tänään alkaa itsellä 9. nutripäivä. Tämä mene jo ihan rutiinilla. Paino oli taas vähän alempi kuin eilen, nyt lähtenyt viimeviikon perjantaista melkein 2,5 kiloa :D

IP: Mä punnitsen itseni joka aamu, punnailu on mulle ihan uus juttu joten lienee myös uutuudenviehätystä 8)

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”