Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ke Touko 31, 2006 4:41 pm

Heippa sydney!

Niinhän Modipaketissa lukee että 4 pussia/päivä mutt silloin ylittyy se 800 kcal./päivää...Mä juon yleensä 2-3 pussia ja nutripatukka ja lasken et jää alle 800....

tsemppiä sulle!
Kuva

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » Ke Touko 31, 2006 9:34 pm

Parempi lukea paketin ohjeet ja seurata niitä. Saat varmasti kaikki tarvitsemasi ravinteet niinkuin on tarkoitettu tuotetta tehdessä. Modifast on LCD (low calorie diet) tuote, eli energian saanti on 800-1200 kalorin välillä. Se on todella alhainen kalorimäärä ja varmasti laihduttaa jo riittävästi.

Nopeampaa laihtumista lupaa VLCD (very low calorie diet) valmisteet, joiden kalorimäärä jää 600-800 kaloriin päivässä. Tällä paino putoaa toki nopeammin kun LCD, dieetillä, mutta toisaalta voi olla vaikeampi myös pitää poissa kuurin jälkeen.

Pelkkä kalorimäärien tarkkailu ei kuitenkaan kerro koko totuutta, sillä nämä tuotteet pohjautuvat tarkkaan laskettuihin ravinnemääriin ja energia tulee pääasiassa proteiinista. Itse "sekoittelemalla" eri tuotteita keskenään ja jättämällä pusseja väliin ja korvaamalla niitä omenoilla tai ruisleivillä tms... ei ole järkevää, sillä ravinnemäärät eivät tällöin pysy samoina.

Muistaa tulee myös, että nämä tuotteet on kehitetty vaikean ylipainon hoitoon. Yleensä painoindeksin ollessa yli 30 tai yli 27, jos potilaalla on joitakin sairauksia, joita ylipaino vakavoittaa. Myös, VLCD- tutteiden käyttö tulee suositusten mukaan lopettaa, kun painoindeksi laskee alle 25, ja joka tapauksessa kahden-kolmen viikon käytön jälkeen, jos niitä käyttää ilman lääkärin valvontaa. Myös: moni perussairaus, syömishäiriö tai mielenterveyden häiriö on este näiden tuotteiden käytölle, kuten myös raskaus ja imetys.

Useimmissa maissa VLCD tuotteet ovatkin apteekkitavaraa ja mahdollista käyttää ainoastaan lääkärin määräyksestä, eivät mitään jokapaikan ratkaisuja pieneen vatsamakkaraan!

Suosittelen siis ottamaan "nutrauksenkin" kohdalla huomioon samat varotoimet, kuin mitä tahansa muuta itselääkintää käytettäessä. Oikeaa tietoa! Ja järki mukaan touhuun!!

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Kesä 01, 2006 7:57 am

Huomenta!
Tuffy on ihan oikeassa!
Mutta mä lasken aina sen mukaan että nutran niin lyhyitä aikoja ja on joka viikko kuitenkin "syömis" päivää että en usko et noi nutrit ehtii huonosti vaikuttaa.
Ja jos paino nousee nutrikuurin jälkeen niin se on vaan siitä kii et miten alkaa sitt syödä. Tottakai eka päivä nostaa painoa mutt sitt se tasantuu.
Mutta kaikki tekee parhansa mukaan ja kaikki me halumme ylimääräset kilot pois :D

Minä taas tänään yritän nutrata,eilen meni taas syömiseks illalla mutta nyt on kaikki keksit syöty niin ne ei kummitelee enää!
Kuva

*Sydney*
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 89
Tavoitepaino: 65
Pituus: 169
Laihdutushistoria: Pitkä...

ViestiKirjoittaja *Sydney* » To Kesä 01, 2006 8:18 am

Babo ja Tuffy! Kiitos neuvoistanne!

Mulla eka ''virallinen'' nutripäivä alkamassa...Juon toista aamukahviani ja odottelen koska tulee hieman nälkäinen olo, niin otan ekan pussin....Menen varmaan sillä 3-4 pussilla per päivä, tai sitten 3 pussia ja patukkaa...En ole suunnitellut mitään pitkää yhteenputkeen nutrausta, jos vaikka aina osan viikosta saisi täysnutrilla ja osa vaikka ihan pointseilla eli kevyesti syöden...Katsotaan nyt...Olen tosiaan nyt sairaslomalla, niin helpompi kokeilla nutraustakin, kun ei ole mitään työn mukanatuomia 'pakollisia' syömisiä....

Kivaa, olen todella innoissani täst' kokeilusta. Pidän teidät ajantasalla edistymisestä :wink:
Kuva

Mimmuli
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: lchf
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ma Kesä 05, 2006 3:26 pm

Tänään taas nutraan. Tähän mennessä on mennyt suklaanutri aamulla ja kananutri ennen töitä. Vettä on mennyt melkoisesti. Olo on hyvin luottavainen onnistumisen + tulosten suhteen, myös asenne tuntuu olevan kohdallaan!
Tänään vielä nutripatukka + 1 suklaanutri.
Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat. ~Rosedale

Anile

ViestiKirjoittaja Anile » Ma Kesä 05, 2006 10:46 pm

Minä kuulun tähän ketjuun, vaikka uusi Terhiläinen olenkin. Olen nyt viikon syönyt nutriletteja, ja painokin on kolmisen kiloa laskenut. Vaan onpa sitä pudotettavanakin. Ihan hyvin on tämä nutrien syöminen lähtenyt liikkeelle; ei ole vielä kovin vaikeaa ollut. Toivottavasti täältä löytyy vertaistukea niitä hankalampiakin aikoja varten... Niitäkin varmasti on vielä edessä!

Anile

ViestiKirjoittaja Anile » To Kesä 08, 2006 1:17 pm

Eikös täällä muita nutraajia nyt olekaan? Minulla on nyt toinen viikko menossa ja menee ihan kivasti. Olettekos muut huomanneet, että henki meinaa haista todella pahalle nutratessa? Koko ajan pitää tehdä suunpuhdistusta jossain muodossa. :?

NytSenTeen

ViestiKirjoittaja NytSenTeen » To Kesä 08, 2006 1:38 pm

Olen kanssa mutamia päiviä kokeillut nutrausta. Muuten hyvä juttu, mutta jauhemaisiin keittoihin tulee inho... Vaikka kuinka sekoitan hyvin ja sheikkailen, niin silti läpi maistuu jauhomaisuus. Oletteko keksineet tähän ongelmaan jotakin ratkaisua?

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » To Kesä 08, 2006 1:39 pm

Onhan täällä nutraajia, itsellä menossa neljäs päivä, ja hyvin menee :)

Nutratessa henki kyllä haisee, johtuu paastoaineenvaihdunnasta. Joskus olen mässännyt purkkaa hengityksen raikastamiseksi, mutta purkan jauhaminen tuntuu itsellä lisäävän pureskelun tarvetta.
Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat. ~Rosedale

riittastiina
Viesti:

ViestiKirjoittaja riittastiina » To Kesä 08, 2006 3:13 pm

Elikkäs minäkin olen nyt nutrannut maanantaista lähtien, paino on pudonnut 3 kiloa. Ja olo on mitä parhain. Vaikka tosin tänään on ollut vaikein päivä, ei ole nälkä, mutta nuo ruuan tuoksut meinaa sekoittaa pään. :P. Haaveena olis joskus päästä tuonne 65kiloon. saas nähdä nyt kuinka akan käy :roll:
Kuva

Anile

ViestiKirjoittaja Anile » To Kesä 08, 2006 4:59 pm

Ihanaa, täällähän on kohtalotovereita. :D Muakin inhottaa melkein kaikkien nutrien maku. Ainoa, jota saan kunnialla menemään on nutrilettin suklaa. Ja kyllä sekin rehellisyyden nimissä välillä tökkii. Mutta pitää vaan hulauttaa ne nopeasti kurkusta alas, eikä jäädä liian pitkäksi aikaa maistelemaan.

Tuoksut mullakin tekee tiukkaa, ja erityisen kamalaa on se, että mies on viime päivinä innostunut grillaamaan itselleen ihanan tuoksuisia pihvejä. :shock: Pitää vaan yrittää pysyä tiukkana. Minulla on niin paljon kiloja pudotettavana, ettei kärsivällisyys millään riitä ryhtyä pudottamaan niitä kaikkia pikkuisilla ruokavaliomuutoksilla. Ensin pitää saada kunnolla kiloja pois, ja sitten menen ehkä painonvartijoihin opettelemaan oikeampia syömistapoja.

yöperhonen
Viesti:

ViestiKirjoittaja yöperhonen » Pe Kesä 09, 2006 10:51 pm

Moikkista nutrailijat.
Minä nutrailen nyt toista kertaa. Ensin nutrailin tammikuussa niinsanotusti vauhtiinpääsemiseksi kun alotin tän urakkani. Kuukauden silloin elin pelkillä nutreilla, mutta kun en saanut niitäkään kaikkia alas niin tulin senverran huonoon kuntoon, että oli lopetettava siihen. Jatkoin kuitenkin uurastusta kaloreita laskemalla ja hyvinhän tuo meni paino alaspäin silläkin tavalla.
Nyt olin kuukauden päivävuorossa töissä ja elämä meni ihan sekasin :roll: Ei siinä onnistunut kaloreiden laskeminen millään ja paino meinasi alkaa nousemaan, ei ainakaan pudonnut.
Työkaverini sitten puhui että voisi alottaa nutrauksen kun palaan hänen parikseen yövuoroon ja het tietysti innostuin.

Nyt ollaan nutrattu reilu viikko ja hyvin on mennyt. Ei ole mitään oireita tullut tälläkertaa ei ees päätä särkenyt :shock: Nyt olen pitänyt huolen että kaikki annokset menevät jokapäivä tarkasti!

Tuohon makuasiaan. Olen tässä huomannut (työkaveri huomas ensin :wink: ) että jos sekoittaa nutrin ensin ja antaa sen seistä sitten esim. 5minuuttia ja juo sen vasta sitten niin jopas on jauhomaisuus lähtenyt ja maku on huomattavasti pehmeämpi ja paksumpi.
KANNATTAA KOKEILLA.

Itse meinaan tälläkertaa nutrata kaksviikkoo ja sitten jälleen siirtyä kaloreiden laskentaan. Vielä ois matkaa tavoitteeseen kuitenkin se reilu 5kg.

Tsemppiä kaikille nutrailijoille :lol:
[url=http://www.TickerFactory.com/]
Kuva
[/url]

Kotiaurinko
Viesti:

Modifasteja myynnissä!

ViestiKirjoittaja Kotiaurinko » Ma Kesä 12, 2006 11:10 am

Hei Kaikki Nutraavat Terhittäret! :D

Kuten useimmat kevään alla mun nutrausta seurailleet tietäneet tietävät, MINULLE nutraus ei ollut helppoa. Olin ostanut nutreja 10 viikon kuuria varten, mutta lopetin 8 viikon jälkeen koska mulla särki päätä. Paino kyllä laski.

Niinpä mulle on jäänyt kuukauden annos ihan priimatavarana Modifastia: suklaata, parsaa, purjo-perunaa ja hieman kahvia

Ajattelin, etten enää itse nutraa, joten voisin myydä käyttämättömät avaamattomat Modifastit, joissa päivämäärä suurimmassa osassa 2007, teille, jotka nutraatte. Apteekin hinta on n. 18-22e/pkt, jossain ehkä halvempaakin?

Mutta omien maksujen mukaan myisin Modifast -laatikot 15e/pkt. Ja se on hyvä hinta!

Mulla on lähinnä parsaa, peruna-purjoa. kahvia sekä suklaata. Toimitan äkkiseltään tapaamalla tähän pääkaupunkiseudulle- mielellään Helsingin keskustaan.

Itse en siis voi nutrata, koska olo oli nutratessa niin pääkipuinen ja heikko. Muille nutraus on näköjään ollut helppoa!

Otapas yhteyttä privaviestillä!
:saa KotiAurinko
Sillä aikaa -muista rakastaa itseäsi!

riittastiina
Viesti:

ViestiKirjoittaja riittastiina » Ma Kesä 12, 2006 1:05 pm

Maanantai ja viikko nutrausta takana. 80,4kg oli paino tänään. eli 4 kiloa :) Viikonloppuna paino jo kävi seiskaluvulla, mutta vain kävi siis. Ehkäpä sitten joskus se jää sinne. Perjantaihin saakka ainakin nutraan, viikonloppuna on pienehkö reissu miehen kanssa kahdestaan :wink: joten tokkopa modifastipusseja otan mukaan. Tarkoitus olisi jatkaa sitten taas maanantaina. Uskomattoman helpolta on tuntunut ainakin vielä. Päänsärkyjä ei ole, töissäkin on jaksanut ja olo on niin virkeä. Pitää nyt nauttia, kun takapakki saattaa tulla niin yllättäen.
Kuva

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ma Kesä 12, 2006 3:38 pm

Tänään on mennyt ihan ok. Aamulla naturdietin kaffelatte (tölkki), päivällä nutrilettin kanaa. Vettä olen juonut paljon, mutta olen myös hikoillut kuuman + lenkin vuoksi. Tänään on pää ollut kipeä.

adalmiina
Viesti:

ViestiKirjoittaja adalmiina » Ke Kesä 14, 2006 9:37 am

Täytyy täällä vähän käydä pontta hakemassa uuteen päivään. Neljässä päivässä nutriletilla on mennyt painoa alas kilon verran. Vyötäröstä 1 cm. Hain eilen vielä viideksi päiväksi nutri-evästä. Tavoite on tuo -neljä kiloa eli paino omassa vaakassa alle 80 juhannukseen mennessä.

Energiaa minulle tulee varmaan noin 900-1000 kcal/vrk kasviksista, omenasta ja kaksi Kuntonäkkärin palaa olen syönyt näinä päivinä sekä 1/3 kanan rintafileestä pilpunnut kaamean makuiseen kanakeittoon kasvisten lisäksi.

Sairasloman takia liikuntaa ei tällä viikolla tule juuri lainkaan. Auringossa makaaminen tosin hikoiluttaa. Eilen kun vähän jotain tein tuli kyllä nälkä.
img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;47;96;1;1/c/81/t/74/s/92/k/6b2c/weight.png[/img]
[/url]

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ke Kesä 14, 2006 9:50 am

Tänään ei yhtään huvittaisi nutrata. Olo on vähän outo. Tekisi mieli mennä kauppaan ja tyhjentää herkkuhylly, mutta taidan silti valita sen vaihtoehdon, että sekoittelen itselleni nutrin. nyt on n-ä-l-k-ä.

riittastiina
Viesti:

ViestiKirjoittaja riittastiina » Ke Kesä 14, 2006 1:27 pm

Nutraus jatkuu edelleen. eilinen oli hankalin päivä. Työasiat otti päähän ja sen myötä olis halunnu lohduttaa itseään syömällä. Tänään on ihan hyvin mennyt. puntarikin näytti niin kivoja lukemia, että intoa tuli lisää.
Kuva

Tuhti

Nutraus harkinnassa

ViestiKirjoittaja Tuhti » Ke Kesä 14, 2006 2:56 pm

Tämäkin täti harkitsee nutrausta. Olen ollut kolmisen päivää melko kevyellä linjalla ja osittain melkein nutrannut. Paino näyttäisi ilahduttavasti tippuvan jo näinkin, vaikka se tietysti on pelkkää nestettä. Mutta innostuttaa silti. Tarkoitus olisi saada laihdutus vauhtiin ja pahimpia kiloja pois, (kesähaasteena päästä alle 100 kg). Vaihtoehtoina on muutamaksi viikoksi joko melko kevyt dieetti tai nutraus. Käyn täällä välillä kuikuilemassa ja harkitsen asiaa. Kokemusta nutrauksesta on muutaman vuoden takaa ja silloin se sujui yllättävän helposti alkupäivien hankaluuksien jälkeen.

Minä olen myös niitä poikkeustapauksia, jotka tykkäävät nutrien mausta. Varsinkin suklaanutriletista. Siihen jäin aikoinaan melkein koukkuun. Pakko oli sitä silloin tällöin saada myös nutrauksen jälkeen. Nykyinen maku ei kyllä enää vastaa ihan sitä entistä, mutta hyvää tämäkin on. Minun mielestäni.

Jatkossa olisi tarkoitus siirtyä "normaaliin" laihisruokavalioon. Siis suurinpiirtein siihen, jota virallisessa terveydenhuollossa suositellaan. Tai siitä tukevoitettuun versioon vähän niinkuin Kutrin tyyliin, ei varsinaisesti mihinkään "laihdutuskuuriin" vaan pysyviin elämäntapamuutoksiin. Niihin pieniin.

Tuhti

ViestiKirjoittaja Tuhti » To Kesä 15, 2006 8:56 am

Taisin nutrata eilen tai ainakin melkein. Päivän mittaan nautiskelin 4 suklaanutrilettia ja iltapalaksi purkillinen tonnikalaa, rasvatonta maitoa, tomaatin ja omenan. Päivän kalorit jäi laskujeni mukaan alle 800 kcal. En tiedä oliko ihan oikeaoppista nutrausta, mutta en nyt vielä "virallisesti" nutraakaan.

Illalla oli vähän nälkä ja muutenkin pieniä vaikeuksia. Yö meni kuitenkin hyvin. Aamulla heräsin aikaisin pirteänä ja nälkäisenä. Onneksi nyt alkaa ollakin jo aamunutrin aika.
Jatkan harkintaa. :P

kattimatti

ViestiKirjoittaja kattimatti » To Kesä 15, 2006 10:48 am

Jipii, viikko takana. 5kg mennyt, olkoonkin sitten mitä hyvänsä nesteitä tms. niin silti olen erittäin tyytyväinen. Toinen vko vielä edessä. Katsotaan mitä se tuo tullessaan. Nutraus on sujunut yllättävän hyvin, eilen oli ainut paha päivä. Teki mieli lähteä kauppaan ja ostaa suklaalevy ja syödä se siinä illan aikana, mutta enpäs lähtenyt vaan tein salaattia ja popsin sitä hyvillä mielin :) Jotenkin niin helppoa ja vaivatonta kun ei tarvitse ruokaa laittaa!

Kid

ViestiKirjoittaja Kid » To Kesä 15, 2006 11:57 am

Mä alotin (osa?)nutrauksen maanantaina ja suht hyvin on mennyt. Kerkesin mä repsahtaa juustonaksuihin (pari kourallista), mutta taas ollaan kärryillä.

Mä syön yleensä 4 pussia sitä nutriletin suklaata päivässä ja joskus päälle lautasellisen salaattia (salaattia, kurkkua, sipulia, kapriksia ja paprikaa) tai puolikkaan pussillisen kasvissekotusta tai hernemaissipaprikaa.
Napsin samalla porkkanoita, retiisejä ym.
En oo ihan varma jääkö kalorit alle sen 800.

Mutta näillä eväillä hyvin on mennyt ja kilo on tippunut. Ajattelin että tää ois hyvä tapa saada pieni painonpudotus alkuun ja siitä helpompi sitten jatkaa laihdutusta ihan normiruoalla mutta terveellisemmin.

Wiivi

nutrailen kanssa..

ViestiKirjoittaja Wiivi » To Kesä 15, 2006 1:27 pm

Aloitin nutrauksen lähes huomaamatta viime lauantaina.. :wink: huomasin syöneeni vain nutri-patukoita ja kun nälkä pysy poissa niin päätin jatkaa.. ja nyt on reilut kolme kiloa hävinnyt elopainoa..
Käyn ottamassa näiltä sivuilta vauhtia ja meinaan jatkaa toistaiseksi..

Ootan kauhulla sitä päivää kun tekis mieli syödä kaikki mikä ei karkuun juokse.. :lol:

1,3:n kilon päästä paino alkaa 6:lla.. jee jee! tavoitteena 62kg

Mimmuli
Pikkuterhikki
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Pe Kesä 16, 2006 8:56 am

Tänään tulee kunnon nutripäivä. Vähän on pää kipeä, mutta luulen että se johtuu nutrauksen + unen vähyyden yhteisvaikutuksesta.

riittastiina
Viesti:

ViestiKirjoittaja riittastiina » Pe Kesä 16, 2006 9:07 am

Kahdestoista päivä nutrausta menossa. Paino oli aamulla 78,6kg eli melkein 6kg pudonnut. Takapakkia otetaan nyt viikonloppuna, kun lähdetään "pahoille teille" miehen kans. 8) Noo sitten jatketaan maanantaina taas.... :oops:
Kuva

Tuhti

ViestiKirjoittaja Tuhti » Pe Kesä 16, 2006 10:30 am

Olisko kolmas nutripäivä? En ole vieläkään päättänyt alanko nutrata. Toisaalta olen jo tainnut aloittaa. Eilen oli nälkä koko päivän ja se myös tuppasi viemään ajatukset muilta asioilta. Päivän mittaan taas 4 pussia suklaanutria ja vettä. Illalla purkillinen tonnikalaa, 2 palaa näkkäriä, rasvatonta maitoa, tomaatti. Yhteensä alle 800 kcal.

Harkinta jatkuu.

Kid

ViestiKirjoittaja Kid » Pe Kesä 16, 2006 12:25 pm

Yippee! Aamuvaaka näytti -1,5kg. Siis maanantaina alotin. Tuntuu hemmetin hyvältä ja pirtee olo. Eilen vähän päätä särki mut se meni ohi kun otin vähän lepoa kotona.

Mulla on tavotteena laihtua se 10kg. Aikarajaa en oo muuten asettanut, kun että jos ens kesänä mahun taas biksuihin :P
Tänään tulee kyllä herkuteltua kun on työkamun tuparit..Mut huomenna taas ruotuun.

adalmiina
Viesti:

ViestiKirjoittaja adalmiina » Su Kesä 18, 2006 1:12 am

Heips! Noin 3,5 kg lähtenyt painoa viikossa nutrauksella eika ole nälkä ollut! Positiivisinta mitä minulle on tapahtunut noin vuoteen! Olo on siis hyvä. Päätin, että kun 80 vaakassa vilkkuu, ostan farkkuihin niittivyön ja niin tein ja eikös ystävät sen huomanneet: "ollaanpas sitä trendikkäitä", sanoivat he!

Tänään pidin syömispäivän, mutta suurimman osan päivää pärjäsin kahdella ruisleivän siivulla ja levitteellä. Illalla söin kanaa, salaaattia ja puoli dumblesuklaalevyä, koska ko. herkku on koko perheelle uusi tuttavuus. ( Minä söin puolet ja muu perhe ( 4 hlöä) söi loput neljään osaan...)

Huomenna taas jatketaan. Hyvää jatkoa myös kaikille muille painon pudottajille ja paljon monipuolisia kasviksia kehiin, ettei tarvitse pelkilla lisäaineilla elää!
img]http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/3;47;96;1;1/c/81/t/74/s/92/k/6b2c/weight.png[/img]

[/url]

riittastiina
Viesti:

ViestiKirjoittaja riittastiina » Ke Kesä 21, 2006 3:01 pm

Reissu tehty ja nutraus on jatkunut taas maanantaista, tänään kävin puntarissa ja paino oli 78.9kg eli ilmeisesti pari kolme kiloa ainakin syötiin viikonloppuna. Onneksi ollaan edelleen alle 80 kilon. :)
Kuva

Anneli
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 148
Tavoitepaino: 85
Pituus: 168
Laihdutustapa: normaali ruokavalio
Laihdutushistoria: Kaikki alkaa taas alusta painosta 148 kg. Nyt tarkoituksena saada aikaiseksi elämäntapamuutos ilman " vippasdiettejä ".
Viesti:

ViestiKirjoittaja Anneli » Su Heinä 02, 2006 12:11 pm

Moi

Nutrailen tässä 7-päivää, kun aloitin tämän vaaka näytti 136,8kg joista varmaan tuo 200g oli juhannushöttöä, no tänä aamuna vaaka näytti 133,3kg eli n. 3,5kg on lähtenyt, saa nähdä miten käy ens viikolla yritän vielä viikon jonka jälkeen alkaa kesäloma ja yritän siirtyä takaisin vähitellen painonvartijan pisteille... Miten teille on käynyt kun lopetatte nutrailun onko paino noussut...

Tavoitteena olisi painaa Heinäkuun lopussa 130kg tai vähän alle saa nähdä miten tässä käy.

Välillä tekisi mieli sanoa tahtoa minulla on, mutta voimat vähissä, meinaa nimittäin välillä päässä heittää, joka johtuu tästä VLCD:stä tai liian vähäisestä unesta.
Kuva

periksi ei anneta, vaan mennään yli vaikeuksien

Elin@
Aloituspaino: 118
Pituus: 175
Laihdutustapa: Työstän 12 askeleen ohjelmaa
Laihdutushistoria: BED (6.vuotta toipumassa)
Viesti:

ViestiKirjoittaja Elin@ » Su Heinä 02, 2006 3:05 pm

Mä karppailen rennosti ja olen OA:ssa. HYVIN menee! :lol:
What we need is more people who specialize in the impossible. -Theodore Roethke. Procrastination is the grave in which opportunity is buried. Vaikea lihavuus-BMI:stä lievään ylipainoon OA:n ohjelman avulla.

B52

ViestiKirjoittaja B52 » Ma Heinä 03, 2006 8:45 am

Minä aloitin tänään ja tarkoitus olisi olla nyt ainakin kaksi viikkoa täysnutreilla.

Nää helteet suosii kyllä nutrausta...kuumalla ilmalla ei tee mieli yhtään syödä. Paitsi eilen söin mansikoita....koko kesän kiintiön täyteen :) Ja pakastettavaksiksin riitti muutama.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wZnT79Y/]
Kuva
[/url]

riittastiina
Viesti:

ViestiKirjoittaja riittastiina » Ma Heinä 03, 2006 2:11 pm

Modifastia hain taas apteekista, eli nutraus jatkuu. puntarissa en ole käynyt, viikonloppuna tuli grillattua ja paino varmaan noussut. Kesäloma alkaa 3viikon kuluttua, joten ainakin 2viikkoa aion nutrata.Tein vielä niin radikaalin teon eilen, että heitin kaikki lihavimmat vaatteeni roskiin. 6vuotta paksukaisena oloa riittää.
Kuva

tuffy

ViestiKirjoittaja tuffy » Ma Heinä 03, 2006 3:09 pm

Mulla toinen nutrauspäivä menossa. Ja tosiaan, ei näin kuumalla edes tekisi mieli syödä, joten helposti menee :)

Namskis
Tavoitepaino: 65
Pituus: 168
Viesti:

ViestiKirjoittaja Namskis » Ma Heinä 03, 2006 4:30 pm

Tämäkin nutraa. Eka päivä menossa ja voi kuinka onkin turvonnut ja tosi kamala olo viikonlopun syömisistä. En mitenkään ahminut, mutta tuli syötyä yli oman tarpeen. Huomenna olo onneks jo helpompi;tiedän kokemuksesta. Vettä olen juonut jo useemman litran ja sit noita suklaanmakusia nutrilettei syönyt. Mitään muuta en oo suuhuni pistänytkään. Ihan kivasti sujuu eikä oo mitää mielitekoja. Vaakaa käyn moikkaamassa perjantaina tai sitten lauantai aamuna ja toivon, että tota tickeriä voi sit jo uusia. Viikonloppuna syön töissä jotain kevyttä, kun en viitsi mukanani viedä noita nutrilettei. Tavoitteena olisi, että voisin heittää hyvästit kasarille ja siirtyy seitkytluvulle tän nutrauksen myötä!
Kuva

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”