Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

ViimeinenJojo
Moderaattori

Kuka nutraa tänään ja kuis menee ym.?

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ti Touko 31, 2005 12:42 pm

Palstaterroristi iskee jälleen... :D Koska uuden Terhin myötä päätin vähän vetkutella uuden päikkärin aloituksen suhteen, niin rupeanpa herättelemään keskustelua täällä palstoillakin vähän....

Koska meitä taitaa olla aika monta, jotka nutrailee silloin tällöin pari-kolme päivää viikossa, niin perustinpa tälläisen ketjun, johon kyseisenä päivänä nutraajat voivat halutessaan ilmoittautua ja tietenkin KAIKKI nutraajat kans heittää kommenttejaan, kokemuksiaan ja myös KYSYMYKSIÄ... Ties vaikka joku vastaisi... :D Josko tänne aikaa myöten muodostuisi ketju, josta löytäisi kaiken näköistä kommenttia & kokemusta tästä aiheesta.

Ilmottaudun tälle päivälle itse, eli tänään päätin nutrata, päivä on aikas pitkällä ja 2 pussia mennyt. Eilen osa-nutrasin, eli aamupalan, lounaan ja iltapäivän välipalan korvasin nutripussilla (yht. 3 pussia) ja illalla sit söin normaalin ruokarytmini mukaan. Sekin tuntui toimivan ihan mukavasti.

Kuis muut?

Niin, perustin tämän tänne yleisiin laihdutuskeskusteluihin, koska laihdutukseen tämä liittyy ja tänne toivottavasti löytävät kaikki nutraajat painoluokasta riippumatta... Heh. Jos tää mun pateilu jatkuu tätä tahtia, niin kaloripäivänä joudun perustamaan kaloriketjun ja... :D Niinno, pitäisikö vielä erikseen mainita, että saa tänne muutkin kirjoittaa kuin nutraajat... :D :D :D

tyynekaarina
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 2
Pituus: 175
Laihdutustapa: osta vain sen, minkä syöt
Laihdutushistoria: vuodesta 1977>
Viesti:

ViestiKirjoittaja tyynekaarina » Ti Touko 31, 2005 6:15 pm

Moi VJ.
Mä en ole Nutrannut.
Ostin viime syksynä jonkun 15 pkt niitä patukoita ja söin ne pikku hiljaa nannan nälkään viimesen nyt viime lauantaina.
Ole kyllä ostamassa Nutria kokeiluksi, mutta se menee ensiviikkoon ainakin. Odotan matkakorvauksia ja sijoitan ne kokeiluun.
Olen tavaillut tietoa nutreista ja ajattellut kokeilevani *eväsateriana* eli teen valmiiksi maito tai piimä pohjaisena evääksi termariin.
Mulla on pahataipumus kaupungisa kulkiessani poiketa jonnekin esm. pyörykkäbaariin ja sen ajatelin voivani Nutrilla lopettaa.
Se olisi sitten kait sitä *osa*nutrausta :D :?
Kuva En oo kaunis, mutta KOMIA

masukas
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja masukas » Ke Kesä 01, 2005 8:40 am

Moi, mä olen vasta vähän aikaa sitten lisännyt tämän uuden verbin, nutraus sanavarastooni. :D Olen kyllä aiemmin tiedostanut nutrilettien olemassaolon, mutta en sitten niin innostunut. Mutta kun luin terhistä erityisesti tuffyn huikeeta pudotusvauhtia pelkästään nutrillen, niin siitähän mä innostuin itsekin kokeilemaan. Ja löytyi noista keskusteluista monia muitakin kannustavia esimerkkejä, lyhyemmistäkin nutraussessioista. MUTTA olen itse osanutraillut. Korvannut lounaan ja päivällisen pusseilla, patukoilla. Ostin sitä nutriletin suklaan makuista pussia ja eka pirtelö maistui ihan oklta, mutta mielestäni maku pahenee joka kerta. Eilen kun "nautin" sekoituksen ihan oksetti. Eli aion nyt tyhjentää sen pussilaatikon ja siirtyä tyystin patukoiden pariin. Onko tietoa, että onko väliä jos nutraillessa käyttää vain patukoita, vai onks se lähinnä hintapoliittinen kysymys? Mutta sen olen huomannut, että paino putoaa tässä osanutrailussakin mukavasti. Eli aion jatkaa tällä linjalla!

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ke Kesä 01, 2005 7:28 pm

Mä olen kans tällä viikolla osanutrannut siten, että olen korvannut osan päivän aterioista nutrijauheilla. Aikaisemmin olen pitänyt 1-2 päivän täysnutrausta eli korvannut noiden päivien ateriat kokonaan nutreilla. Missään vaiheessa en varsinaisesti ole nutrannut pidempää ajanjaksoa putkeen.

Noissa patukoissa on enemmän energiaa kuin jauheissa, mutta eikös ne ole just tarkoitettu ateriankorvikkeiksi eli yhdellä patukalla voit korvata yhden aterian. Mutta, jos aiemmin olet korvannut yhden aterian jauhepussilla, niin yhdessä pussissa on 112 kaloria. Jos nyt rupeat korvaamaan yhden aterian yhdellä patukalla, niin siinä on 209 kaloria. Eli tämä kannattanee huomioida jotenkin eli pussit ja patukat ei siinä mielessä mene yks yhteen.

masukas
Viesti:

ViestiKirjoittaja masukas » Ke Kesä 01, 2005 7:46 pm

Joo, näin se on. Ja itseasiassa mä laskeskelen pointseja ja kun osittain nutraan, niin sisällytän ne nutrit päivän pointseihin. Mulla sellanen laskuri. Täällä paljon puhutaan noista modifast tuotteista, mutta itse en niihin ole törmännyt. Mahtaako niitä olla ihan marketeissa myynnissä. Nyt täytyy kerätä voimia, että saan nieltyä suklaanutripirtelön..

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ke Kesä 01, 2005 8:49 pm

Mä en ole törmännyt Modifasteihin marketeissa, mutta Babo vannoutuneena Modifast-fanina varmaan osaa sanoa, että mistä niitä löytää... Mahtaakohan hän seurata tätä ketjua... :D

Totta, sähän kerroit tuon sun systeemin jossain, siis et lasket pisteitä ja sisällytät ne nutrit niihin. Mitens sä teet, kun sä osanutraat, syötkö jotain muuta niin, että pisteet tulee täyteen vai syötkö vähemmän pisteitä, kun PV:ssä suositellaan?

Mähän lasken kaloreita ja mulla on ollut pitkään tavoitteena, että keskimäärin 500 kaloria vajetta / päivä eli käytännössä 3500 kaloria vajetta viikossa. Nyt, kun jumituksen johdosta ja muutenkin innostuin ottamaan pientä spurttia ennen lomia ja sisällytin ohjelmaan tätä osanutrausta, niin olen sit ajatellut, että kalorivaje saa tulla suuremmaksikin. Toisaalta mulla on vähän väliä ollut kaikenmaailman menoa & pippaloa, että eipä sitä "ylimääräistä" vajetta ole pahemmin syntynyt... Eli toisaalta osanutraus on auttanut siihen, että kun joinakin päivinä kalorit paukkuu komeesti ylitse, niin tuo on tasapainottanut tilanteen...

Ainut, että tuli niistä Modifasteista vielä mieleen, että sehän ei ole VLCD valmiste, vaan LCD. Mikä tarkoittaa siis käytännössä, että siinä on enemmän kaloreita eli YA:n lehtisessä kerrotaan, että yhdessä annoksessa on energiaa 202-216 kaloria ja rasvaa 4.18-4.8 grammaa ja annoksen koko on 55 grammaa. Kerrotaan siitä muutakin, mutta eikös noi tiedot tarvittu pisteiden laskuun... :D

Joten herää ajatus, että jos katsoo pelkkiä kaloreita, niin on yks hailee, syötkö Nutrilett-patukoita vai Modifast-jauhetta yksittäisten aterioiden korvikkeena. Eli sit se on ihan makuasia... Siis kirjaimellisesti... :D Jos seuraat muitakin ravintoaineita, niin sit tilanne voi muuttua...

ulpukka

ViestiKirjoittaja ulpukka » To Kesä 02, 2005 12:01 am

Minä olen nutrannut tänään tutuilla Figure Control -patukalla ja keitolla. Kaloreita tänään kertyi 500 ja nyt kyllä nälättäisikin, mutta en enää näin myöhään rupea syömään. Juonut olen ainakin tarpeeksi.

Nyt menen nukkumaan. Mulla oli kamala päivä, huomenna on maailma varmaan taas vähän miellyttävämpi... *toiveikkaana*

masukas
Viesti:

ViestiKirjoittaja masukas » To Kesä 02, 2005 12:03 am

Joo sit siinä pussis ois 4pojoo.Jos nyt laaskin oikein, kun käytän tota laskuria niin et lasken mitä kaloreit ja rasvaa 100g:ssä ja sitten annoskoko. Mun tarvii ohjekirjasta tsekata. Nutrilett pussissa on 2 pojoo. Mä osanutraan sillai et sisällytän noi nutrit mun 23 pojoon. Eli syön sit muuta tänään esim patukan ja pussin siihen aamupala, yks ateria ja tos illalla vielä rahkaa ja ananasta, niin kaikki sain mahtumaan.
Mä sain just tällä osanutrauksella ton junnauksen liikkeelle ja tietty oon ollut sit niin ihanan innostunut, etten syö mitään ylimäärästä. Sen oon kyl täs monien vuosien kokemuksella huomannut, et noit kasviksii kun jaksaa vetää sen 300g päiväs, niin se tosiaan myös auttaa tohon painon pudotukseen.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » To Kesä 02, 2005 10:23 am

Heippa!!

Nyt vasta huomasin tän ketjun.... :shock: mutta toisalta yritän olla nutraamatta kin....
Ajatella et se voi mennä niinkin,et haluais mielummin nutrata kun syödä... :shock:

Mutta pari viikkoasitten nutrasin viikon ja ei mennyt alas niin kun olisin halunut,elikä nyt yritän syömällä laihtua!!!

Mutta ihan varmasti nutraan vielä!!!!

Ja tsemppiä teille jotka nutraavat nyt tänään!!!

:hali :hali :hali :hali :hali :hali :hali :hali
Kuva

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Kesä 02, 2005 11:29 am

Nutrasin minäkin aikoinaan jonkun aikaa muistaakseni Nutrifastilla. Pahan makuista oli ainakin kanakeitto vaikka siihen olisi mitä sekoittanut, mutta suklaajauhe kahviin sekoitettuna oli suorastaan herkullista. Kokeilkaapa :)

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » To Kesä 02, 2005 11:39 am

Kyselyikä iski:

Laitatko sinä siihen kylmää vai lämmintä kahvia?
Laitatko pelkkää kahvia vai kahvia ja vettä sekaisin?

Vieras

ViestiKirjoittaja Vieras » To Kesä 02, 2005 12:06 pm

Kuumaan kahviin, siis sellaiseen juomavalmiiseen sekoitin. Voisipa kokeilla myös pikakahvin sekoittamista siihen suklaajuomaan...

Edittinä: Tarkemmin muistellen voi olla että ensin sekoitin sen jauheen pieneen vesimäärään ja lisäsin sitten kahvia sekaan...

Pieni-pyöreä
Aloituspaino: 77
Tavoitepaino: 70
Pituus: 160
Laihdutustapa: Vähähiilarinen

ViestiKirjoittaja Pieni-pyöreä » Ma Kesä 06, 2005 11:38 am

Mulla tänään nutrauspäivä, onko muita nutraajia?

Huhuu??
- Tämä päivä, hyvä päivä! Kuva

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Kesä 06, 2005 11:53 am

Jeps! Minä nutraan tänään. Viime viikko oli sellainen sotku - alkuviikosta kolme päivää Hesassa ja loppuviikosta ulkomailla. Käytin vielä tilaisuuden hyväksi ja palasin vasta sunnuntaina eli viikonloppuna oli sit ommoo lommoo.

Lopputulos on se, että joka paikka on turvonnut, kun mulla ei oikein vatsa toimi noilla lyhyillä reissuilla - olen siitä tainnut joskus motkottaakin ja sit siellä oli hellettä jne... Eli sormukset ei mene sormiin, jalat pullottaa, maha on turvoksissa...

Ajattelin tänään sit nutrata, että pääsen taas normaalisyömisrytmiin ja olen toiveikas, että se laittaisi nesteetkin liikkeelle. Lisäksi olen tän aamupäivän juonut urakalla vettä ja ajattelin jatkaa sitäkin iltaan asti.

Jotain vaikutusta onkin, kun tuntuu, että koko ajan saa rampata veskissä. :D

2 pussia on mennyt - mä olen yksipuolinen, juon vaan Nutrilettin suklaata. 3 pussia on siis vielä jäljellä ja seuraavan varmaan nappaisen tuossa kahden hujakoilla.

Pieni-pyöreä

ViestiKirjoittaja Pieni-pyöreä » Ma Kesä 06, 2005 12:36 pm

Mä oon juonu vasta yhden nutrin ja käyny vessas solkenaan- taidan jo pian kurkata huomaako vaaka mun keventynyttä olemusta :wink:

Meillä onki yhteinen nutripäivä, Babo myös nutraa- ei vaan oo eksyny tänne kertomaan :)

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Kesä 06, 2005 1:01 pm

Täytyy nuhdella Baboa... :D

Eiköhän se ramppaaminen jossain näy - jossei muuta, niin kunto nousee... :wink:

Mulla on tuossa nutrauksessa sellainen systeemi, että yritän ripotella pussit tasaisesti koko päivälle. Juon yhden klo 8:00 hujakoilla, seuraavan 3-4 tunnin kuluttua eli klo 11-12, sit 14-15, 17-18 ja viimeinen noin klo 20-21. Eli ei se tietty mitään minuuttipeliä ole, mutta tosiaan suunnilleen 3-4 tunnin välein tulee nutri juotua.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Kesä 06, 2005 1:36 pm

Heippa hei!!
Löysin nyt vasta tänne.... :oops:
Joo minäkin nutraan!! Vasta yks nutrilette juonut tänään mutta kohta otan toisen!!!
Yleensä mäkin otan heti seitsemältä jo ekan pussin kun muut syövät aamupalan mutt kun ei ollu ketään syömässä siihen aikaan...
Vettä olen juonut tähän mennessä 12 dl !!!!Ja vähän light limsaa...

Mä olen myös sekoittanut joskus nutrilettet kahviin,silleen että olen ensin sekoittanut pussin yhen decilitraan veteen ja sitt lisännyt decin lämmintä kahvia kahvinkeittimisestä! maistuu kyllä paremmalta niin....

Tsemppiä meille ja ehkä jatkan vielä huomenna!!!
Kuva

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Kesä 06, 2005 8:33 pm

Muutin suunnitelmia lennosta. Eli aamun ja päivän nutrasin, mutta töistä tultua söin normaalin välipalan. Saldo on siis 3 nutripussia ja vähän ruokaa, kaloreissa alle 800.

Huomenna varmaan toimin samalla tyylillä eli aamun ja päivän nutraan ja illalla syön jotain vähäsen.

Kuis muut?

tyynekaarina
Viesti:

ViestiKirjoittaja tyynekaarina » Ke Kesä 08, 2005 5:01 pm

moi ostin paketin Nutrilett intensiv suklaanmakuinen.
lähden lauantain aamulla klo 2.45 reissuun ja palaan maanantain yällä.
eli kokeilu alkaisi ensiviikolla tiistaista.
mulla ei työ esteitä en nyt ihan tiedä miten tuo olisi edulisinta käyttää.
eli mistä tulisi tulosta parhaiten. olla kokonaan nutrillla vai korvata joku ateria sillä. syön kolme ateriaa päiväsä + hedelmiä.

palmiima
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 134
Tavoitepaino: 74
Pituus: 171
Laihdutustapa: ennen niin huono, nyt en laihduta vaan korjaan itseni!
Laihdutushistoria: Voi kyllä!!

ViestiKirjoittaja palmiima » Ke Kesä 08, 2005 11:42 pm

moooooi!

mä olen tänään nutrannut(vihdoinkin onnistuneesti) 4pss naturdiettiä ja yksi sellanen 99kcal patukka.. päivä kerrallaan.. katotaanko pääsenkö palstalle huomennakin kertoilemaan=)
:sydan Palmiima

Viola
Vilahtelijaterhikki
Pituus: 165
Laihdutustapa: Luonnollista puhdasta ruokaa + vähemmän makeaa

ViestiKirjoittaja Viola » To Kesä 09, 2005 12:53 am

Heip!

Mäkin täällä seikkailen nutripussien maailmassa, tänään toista päivää osanutrauksella, järjestelmänä se, että aamulla yksi nutripussi, päivällä normaaliruoka-ateria ja illalla naturdietin valmispirtelö+ puolikas nutripatukka. Lisäksi tänään kalanmaksaöljy, multivita ja kalsiumtabletti. Tämä systeemi tuntuu paremmalta kuin täysnutraus, vaikka aterioita on vähän harvemmin tuntuu elimistö pitävän siitä että saa edes kerran päivässä normaaliruokaa. Vielä huominen näin ja sitten taas luultavasti ihan normaaliruokaan, tämä oli vain tällainen pieni spurtinpoikanen!

tyynekaarina
Viesti:

ViestiKirjoittaja tyynekaarina » To Kesä 09, 2005 8:50 am

Kiitos viola
Tulen tiistaita vastaan yöllä takasin. Yritän pitää Terhin mielessä ja syömingit kohtuudessa.
Pitää sekin oppia vaikKa ei ruuastaan tarvitse maksaa, ei sitä tarvi syödä yli tarpeen. Olen turistina ja kävellemme paljon.

Eilinen 45 min Special: Ameriikan lihavin kaupunki toi hyvin esille kuinka sairasta on syödä siksi että saa ilmaiseksi.

Tuo 15 pussia riittää kolmeen kokopäivään tai pitempän osajuttuun, kun nyt sisäistän miten etenen.

Ostin myös yhden patukan /209 kcal /kpl. Ajattelin ottaa mukaan kahvileiväksi jos tarvii.
palmiina mikä patukka on tuo 99kcal :?:

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » To Kesä 09, 2005 11:08 am

Mä olen tässä koko tän viikon harrastanut osanutrausta eli tosiaan aamupala ja lounas korvaantuu nutreilla ja töistä tultua syön normaalikuvion mukaan eli siis tyyppiä voileipää ja vihanneksia. Kaloreita kertyy noin nafti 1200 päivässä. Sitä mietin, että töistä tultua vois tehdä jonkun kivan salaatinkin, mutta en ole vielä käynyt kaupassa.

Mä luulen, että jos pohtii, kummalla saa tuloksia nopeammin - täysnutrauksella vai osanutrauksella, niin se riippuu varmaan aikas paljon ylipainon määrästäkin. Nutrilett-infon sivuilla suositellaan täysnutrausta niille, joiden indeksi on yli 30. Toisaalta, siinä varmaan tarkoitetaan pidempää jaksoa kuin muutamaa päivää.

Itselläni tahti tuntuu olevan suunnilleen sama riippumatta siitä, että pidänkö viikossa 2-3 täysnutripäivää tai 5 osanutripäivää. Osanutraus tuntuu jotenkin mukavammalta. Mutta, toisten on ehkä helpompi olla 1 päivä kokonaan syömättä kuin yrittää sit illalla syödä kohtuullisesti tms. Meitä on niin moneksi - onneksi. :D

Viola
Vilahtelijaterhikki
Pituus: 165
Laihdutustapa: Luonnollista puhdasta ruokaa + vähemmän makeaa

ViestiKirjoittaja Viola » To Kesä 09, 2005 1:28 pm

Hei Tyynekaarina ja VJ ja muut,

se on totta että meitä löytyy monenlaista, paljon on ihmisiä joille täysnutraus on sopivampaa, siis sitäkin Tyynekaarina kannattaa ehkä kokeilla.? Itselleni se ei sovi, ruoansulatuselimistö tuntuu jotenkin toimivan paljon paremmin kun jotain "normaaliakin" sinne välillä laittaa. Minua alkoi myös huimaamaan helposti täysnutrauksella, mitä osanutrauksella en ole huomannut. Totta kyllä että BMi varmaan vaikuttaa, itse olen nyt juuri päässyt BMi 25 sisään niin ehkä siksi täysnutraus (lyhyinäkin spurtteina, pitkiä kausia en edes harkitse) on minulle liian rankka, tosin täällä on monia muitakin ihmisiä eri BMi-luokista joille täysnutraus ei sovi, esim. Tytöntyllerö kertoi todella elävästi ja kuvaavasti täysnutrauksen vaikeudesta päiväkirjassaan ja ketjussa "nutrauksen karu aloitus". Mutta sitten on paljon jotka nimenomaan ovat täysnutrauksen kannalla. Itse en edes ollenkaan ole mikään nutrausekspertti verrattuna moniin täällä liikkuviin nutraaja-ammattilaisiin, en siksi edes yritä neuvoa ketään, kirjoittelin vain oman kokemukseni ylös :_Iloinen Tsemppiä kuitenkin Tyynekaarinalle ja kaikille muille nutraajille!

palmiima
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja palmiima » Pe Kesä 10, 2005 5:29 pm

heipsistä! tänään osanutrataan.. eli kaks pussukkaa on vedellyt ja yhden sellasen naturdietin suklaa patukan(86kca) kaksi leipää ja minilättaa sekä kurkkua..

niin nää patukat!! elikäs naturdietin snac.. karamelli-suklaa 99 kaloria, mysli-marja 86 ja suklaa 86 kaloria.. ihan sittarista oon löytänyt..

lenkille pitäs lähteä mutta ei saa irti millään, jospa viettäs vapaaillan kun mieskin läks polttaripalaveriin.. saanhan olla laiska?? hih itseltäniyhän se tietysti pois on..

loppuillan juon vaan nuita pussukoita..

ainiin asiaakin oli tai pikemminkin kymysys.. tiettävästi nämä nutriletit ja naturdietit sun muut on hirmu kalliita.. no kävin sellasessa mikä ikivireä tai joku se oli ja kattelin kaiken näköstä pakettia ja törmäsin niihin proteiinijuomajauheisiin(olen käyttänyt samantyyppisiä palautusjuomana treenatessani) ja huomasin että niitäkin voi käyttää samaan tarkoitukseen kun näitä edellämainittuja juttuja.. vai siis voiko? harmi vaan että tämä oli niin pahan makuista että pitää myydä se hassulle työkaverille joka pitää siitä jostain kumman syystä=) myyjästä en oikein saanut selkoa olis varmaan myynyt mulle vaikka potensilääkettä laihdutusta tukevana.. jos olisin kysynyt että voiko pirtulla korvata kaikki päivän ruoka-annokset niin vastaus olis ollut varmaan että hyvin juu pari viikkoa(kunhan olisin ostanut pirtun heiltä=) niin että kertokaa ootteko korvannut esim nutriletin jollain tällaisella protskulla.. mä ensin ajattelin että otan sitä olisiko ollut nutri+ tai jokin ja siinä ei ollut hiilareita juurikaan olleskaan.. mutta otin sitten väärän.

nyt mä jätän teiät hetkeks rauhaan.

heips

los lisäysmä tein sen sittenkin.. kävin savalenkillä ja olo on jo paljon kivempi!! autto kun vähän täällä kiukuttelin itteni kanssa

palmiima
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja palmiima » Su Kesä 12, 2005 8:34 am

Kuva nutrit pääs loppumaan.. eli tänään en sitten varmastikaan nutraa :shock:

eilen oli toinen osanutripäivä ja hyvin menee pitkästä aikaa
katotaan kuin mun käy :roll:

nyt lähen töihin heippitsä=)

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Su Kesä 12, 2005 12:19 pm

Täytyy myöntää, että mä en osaa sanoa sit niin yhtikäs mitään noihin muihin proteiinijuomiin. Eli olen nutraillut vain noilla Nutriletteilla, kun niitä saa siitä ruokakaupan vieressä olevasta Vapaa Valinnasta. Kaiken kukkuraksi olen käyttänyt vielä vain yhtä makua eli suklaata.

No, saas nähdä, kuinka mun osanutrauksen ens viikolla käy. Suklaanmaku oli kaupasta loppu ja vaihtoehtoina oli parsa ja metsämarjat... Päädyin metsämarjaan... Ties vaikka joutuisin käyttämään P-P:n eli Pienen-Pyöreänaikoinaan käyttämää kikkaa eli nenästä kiinni ja nielaisu... :shock: Toivottavasti en kuitenkaan...

Eli ens viikolla maanantaina osa-nutrausta, tiistaina normaali ruokapäivä ja ke-pe lupauduin WilWarininseuraksi täysnutramaamaan... Ai niin, en ole tainnut sitä hänelle muistaa kuitatakkaan...

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Su Kesä 12, 2005 1:17 pm

:D Minä nutraan huomenna!!!! Juon modifastia ja nutriletteä !!!! :D
Kuva

Pieni-pyöreä

ViestiKirjoittaja Pieni-pyöreä » Su Kesä 12, 2005 5:58 pm

Mä en muistanu näitä sivuja :oops:

Mut huomenna nutraan, sitä vaan tulin kertomaan..

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Su Kesä 12, 2005 6:26 pm

Hahaa... P-P,kerro nyt johonkin, että mitäs sulle kuuluu... Mun päikkäriiin voi tulla tarinoimaan ihan omiakin kuulumisia! Oikeastaan voisin oikeastaan "käskeä" sua tulemaan sinne tarinoimaan, kun minä olen siellä jotenkin jumittunut ruokapäiväkirjan syvimpään olemukseen... Josko saisin jotain uutta puheenaihetta!!!

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Su Kesä 12, 2005 9:12 pm

Mun mielestä P-p vois kyllä kirjoittaa ihan oma päikkäriä ja sitt myös tulla useimmin meidän päikkäriin kirjoittamaan!!!!
Tääkin on käsky :D
Kuva

Pieni-pyöreä

ViestiKirjoittaja Pieni-pyöreä » Su Kesä 12, 2005 11:54 pm

Mä pommitan teidän päikkäreitä, alotan oman kunhan "ehdin".. Mulla on tää kiireinen kesäloma menossa :lol: Mähky on ollu TAAS meillä ja mun on ajettava se nutrien kanssa ulos!!! Siis urakoin useemman päivän et se varmasti lähtee ja kauas!!!

Mut nyt kurkkaan muiden kuulumisia ja meen nukkuun miehen kainaloon :sydan

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Kesä 13, 2005 10:06 am

Maistoin tänä aamuna metsämarjaa ja kyllä se kurkusta alas meni, vaikka hieman jauhoisen tms. makuista se oli. Eihän se suklaakaan nyt mitään gourmettia ole, mutta jotenkin se suklaa on lähempänä suklaata/kaakaota kuin tuo metsämarja metsämarjoja... Silleen niinkuin selkeesti sanottuna... :D

Mutta tosiaan, yks pussi nutria juotu ja litra vettä on mitattuna kannuun... Aamulla tuli jo lasi vettä juotua kotona ja tuo litra pitää tuhota työpäivän aikana.

Jeps, P-P,mun päikkärin pommitus on varsin sallittua!

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Kesä 13, 2005 11:25 am

Joo minäkin nutraan,eka Nutrilett smart carb juotu,ihan hyvää!!! Ja ollut sauvakävelylläkin jo sateessa!!!!

Kyllä P-p tuu vaan munkin päikkäriin kirjoittamaan !!!!
Kuva

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ma Kesä 13, 2005 11:34 am

Mikä on Nutrilett Smart Carb? Onko sen niitä valmisjuomia?

Palaa sivulle “Yleinen laihdutuskeskustelu”