Esittelyssä uudet moderaattorit!!!

Terhi Net tiedoitukset ja uutiset. Kysymykset ja ehdotukset ylläpidolle tänne.
webbie
Ylläpito
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Esittelyssä uudet moderaattorit!!!

ViestiKirjoittaja webbie » Ma Maalis 20, 2006 10:40 am

Olipa vaikea valinta, kaikki hakijat olivat niin erinomaisia...

Mutta lopulta sain kuin sainkin valittua 3 hengen moderaattori-tiimin, eli Terhi netin uudet ja ensimmäiset modet:

Allimaari, ViimeinenJojo ja Flame

Onneksi olkoon valituille!
Viimeksi muokannut webbie, Ke Heinä 19, 2006 11:03 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Mimmuli
Pikkuterhikki
Laihdutustapa: lchf
Viesti:

ViestiKirjoittaja Mimmuli » Ma Maalis 20, 2006 10:46 am

Onnitteluni valituille :)
Remember, eating fat is not what makes you fat, it’s the inability to burn fat that makes you fat. ~Rosedale

Bullero
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 65
Pituus: 160
Laihdutustapa: liikuntaa, liikuntaa, liikuntaa :))
Laihdutushistoria: "Hiljaa hyvä tulee..." kuvaisi parhaiten mun urakkaani. Nyt muutamat loppukilot tökkivät ja menen ylös alas tässä ....

ViestiKirjoittaja Bullero » Ma Maalis 20, 2006 10:48 am

Onnittelut valituille!!! Kuva
Bullero Kuva

sökö
Aloituspaino: 97
Pituus: 173

ViestiKirjoittaja sökö » Ma Maalis 20, 2006 10:57 am

Paljon onnea miunki puolesta! :D
Kuva

Kuva

pallervo
Aloituspaino: 105
Laihdutustapa: xtravaganza
Laihdutushistoria: Jojottelua lukuisin eri keinoin.

ViestiKirjoittaja pallervo » Ma Maalis 20, 2006 11:37 am

Onnea uusille moderaattoreille! :_Iloinen

~Kuutamo~
Viesti:

ViestiKirjoittaja ~Kuutamo~ » Ma Maalis 20, 2006 12:03 pm

:lol: Onneksi olkoon :D
Kuva

Kokonaistavoite

Kuva

Star
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 78
Tavoitepaino: 68
Pituus: 162

ViestiKirjoittaja Star » Ma Maalis 20, 2006 12:25 pm

Oikein paljon onnea uusille Modeille : Allimaari,VJ ja Flame Kuva

ONNEA Kuva
"Per aspera ad astra"
("vaikeuksien kautta voittoon!")

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Maalis 20, 2006 1:49 pm

Paljon onnea teille kaikille :D
Kuva

Rossukka
Aloituspaino: 108
Tavoitepaino: 67
Pituus: 165
Laihdutustapa: Ruokavalio/ Liikunta
Laihdutushistoria: Tammikuussa -06 paino 108,4
Tavoitepainossa alle 67 kg lokakuussa -06

ViestiKirjoittaja Rossukka » Ma Maalis 20, 2006 2:10 pm

Minunkin puolesta ONNEA kaikille uusille moderaattoreille !!

Kuva
Kuva

Lady
Viesti:

ViestiKirjoittaja Lady » Ma Maalis 20, 2006 3:42 pm

Vau! Tätä onkin jo odotettu, työn iloa modeille!

Pieni-pyöreä
Aloituspaino: 77
Tavoitepaino: 70
Laihdutustapa: Vähähiilarinen

ViestiKirjoittaja Pieni-pyöreä » Ma Maalis 20, 2006 3:58 pm

Onnittelut uusille modeille!! :rhali
- Tämä päivä, hyvä päivä! Kuva

dici
Viesti:

ViestiKirjoittaja dici » Ma Maalis 20, 2006 4:08 pm

Onnittelut uusille modeille, ja iloa ja menestystä tehtäviin! :D
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w2HuOh5/]
Kuva
[/url]

Hippo
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hippo » Ma Maalis 20, 2006 10:45 pm

Onneksi olkoon uusille moderaattoreille! Erinomainen valinta!
"Edina - 'Inside of me, sweetie, inside of me, there is a thin person just screaming to get out.'
Mother - 'Just the one, dear?" (Absolutely Fabulous)

allimaari

ViestiKirjoittaja allimaari » Ma Maalis 20, 2006 11:02 pm

Heips!!

Ihan ensiksi, suurkiitokset kaikille onnitteluista! :sydan Lammittivat mielta kovasti!!

Webbie pyysi, etta moderaattorit laittaisivat itsestaan tanne pienen esittelyn, joten taalta pesee: :D

Olen allimaari, ikaa on 25 vuotta, ja Helsingissa asustan silloin kun olen Suomessa. Veri vetaa maailmalle aina tasaisin valiajoin, milloin minnekin, talla hetkella olen Kanadassa opiskelijavaihdossa (sen takia ei skandeja kaytossa viesteissa, pahoittelut siita). Opiskelen yliopistossa, kunnianhimoinen tarkoitus olisi valmistua vuoden kuluttua ja lahtea sitten taas jonnekin, ja palata jalleen ja opiskella hieman lisaa. :)

Olen kiinnostunut eri kulttuureista ja erityisesti alkuperaiskansojen asemasta. Harrastan joogaa, jarjestoaktivismia ja lukemista. Mielenkiinnon kohteitani ovat dokumentit, ihmisoikeudet ja politiikka. Suhtaudun intohimoisesti tasa-arvoon, mediakritiikkiin ja naisten oikeuteen arvostaa ja kunnioittaa vartaloaan!

Olen oikein iloinen etta paasen "modettamaan" terhi.netissa, toivottavasti siis mahdollisimman monen teidan kanssa saamme aikaan mielenkiintoisia keskusteluja ja kannustavia ajatuksenvaihtoja, joista terhi niin hyvin tunnetaan!

Kirjoittelemisiin,
allimaari :rapu

ViimeinenJojo
Moderaattori

ViestiKirjoittaja ViimeinenJojo » Ti Maalis 21, 2006 12:26 pm

Joskohan minäkin tänne tarinoisin jotakin, kuten webbie pyysi.

Ja tosiaan, kiitos kaikille onnitteluista!

Minä siis olen ViimeinenJojo, mutta aikas harva tuota jaksaa kirjoittaa eli yleisimmin minua taidetaan kutsua VJ:ksi. Ja sitä nimitystä saa ihan kaikki käyttää eli ei ole mitään edellytystä tyyliin, vasta 2 kuukautta Terheiltyäsi voit käyttää VJ:stä tuota tuttavallisempaa lyhennystä... :lol: Muitakin nimiä minusta on käytetty eli mieleen muistuu ViJo, ViiZei ja viimeisimpänä helmenä "penteleen VJ". Sen verran voin paljastaa, että vaikka asiayhteydestä irrotettuna tuo nimitys voi vaikuttaa hieman negatiiviselta, niin todellisuudessa se oli varsin sykähdyttävä kohteliaisuus.

Ikää on tällä hetkellä 41 vuotta ja minusta se on äärimmäisen mukava ikä. Käyn töissä Tampereella kutakuinkin joka arkipäivä, asun Tampereen naapurikunnassa olevan pienen kylän lähistöllä metsän keskellä. Lähin ja ainoa naapuri asustaa kunnioitettavan etäisyyden päässä eli aivan rauhassa saamme siellä olla ja elellä - siis minä ja avomieheni. Lisäksi kahden hengen talouttamme elävöittää pieni, mutta varsin eläväinen koira.

Harrastelen kaikenlaista, mutta täällä Terhissä on tullut lähinnä höpistyä neule- & virkkuutöistäni ja agitoitua uusia jäseniä rivitanssiharrastuksen pariin. Kiinnostusta on kyllä ollut, mutta yhtään uutta harrastajaa ei ole tainnut minkään yhdistyksen riveihin juttujeni seurauksena tulla. :lol: Tuo käsityöpuoli meinaa riistäytyä tällä hetkellä käsistä eli ennen neuloin puseroita ja virkkasin pitsiä - nyt neulon pitsiä huivien muodossa ja tilanne rupeaa näyttämään uhkaavalta. Jos löydätte minut haahuilemasta Tampereella ja tyrkyttämässä pitsihuiveja ilmaiseksi vastaantulijoille, niin tilanne on siinä vaiheessa lopullisesti riistäytynyt käsistä. Nimimerkki: sain juuri postitse aivan ihanat langat kahteen huiviin...

Luonteenpiirteistäni täällä Terhissä taitaa korostua lyhytsanaisuus ja syvä inhoni erilaisia matemaattisia taulukoita kohtaan... Ne, jotka Terhissä ovat edes hetkenkin pyörineet, saattavat tosin olla hieman eri mieltä edellisestä väitteestäni. Lisäksi minulla on ikävä tapa jättää lauseet avoimiksi kolmella pisteellä, vaikka olenkin siitä tavasta yrittänyt opetella eroon... Huonolla menestyksellä tosin.

Laihdutuksesta sen verran, että kaikkea on vuosien varrella tullut kokeiltua ja vika ei ole ollut metodeissa sinänsä, vaan niiden sopivuudessa minun elämääni. Tarkoittaa siis sitä, että laihtuminen on onnistunut hyvin ja nopeasti, mutta niin on myös laihtumisen jälkeinen lihominen. Minulla siis on oikein vankka jojoilijatausta. Tätä taustaa vasten kuulostaakin sit hieman koomiselta ja epäuskottavalta, kun nyt olen vahvasti sitä mieltä, että tällä kertaa onnistun. Aikaisempiin systeemeihin ehkä näkyvimpänä erona on se, että ennen olen selkeästi ottanut tiukan kuurin ja pudottanut vaihtelevasti 20-reilu 30 kiloa puolessa vuodessa tai vähintääkin vajaassa vuodessa. Tällä kertaa olen tehnyt vain pieniä muutoksia ruokavaliooni ja hissutellut eteenpäin. Aloitin laihduttamisen kesällä 2004 ja nyt olen laihtunut noin 16 kiloa. Ensisijainen tavoitteeni on päästä alle 70 kilon ja pysyä siellä. Jos alle 70 kiloa tarkoittaa vaikkapa 68 kiloa, niin siihen on tällä hetkellä matkaa noin 9 kiloa eli paremmalla puolen ollaan.

Tämän moderaattorihomman toivon kannustavan ja osittain pakottavankin minut siihen, että tulen pyörimään täällä Terhissä vielä pitkään. Olen nimittäin huomannut, että täällä pyöriessä ei kehtaa lihoa. Toivoisin siis, että tämän avulla onnistun sit siinä tasapainoilussakin, joka toivottavasti kohtuu piakkoinkin on edessä.

Mitä tulee moderaattorin tehtäviin, niin eka alkuun menee varmaan aikaa ihan ihmetellessä. Lisäksi webbien ja allimaarin & Flamen kanssa pitää sopia, että millainen linja otetaan. Tietyllä tavalla oletan, että Terhin henkeen kuuluu aika kevyt moderointi, mutta toiveita & kommentteja saa esittää joko julkisesti tai yksäröiden.

VJ

Palaa sivulle “Ilmoitustaulu”