Onko kukaan kokeillut ns. sairaaladieettiä.

Keskustele eri laihdutusmenetelmistä:<br>Nutraus, Points, Atkins, zone,...

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

raiveli
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Onko kukaan kokeillut ns. sairaaladieettiä.

ViestiKirjoittaja raiveli » Su Loka 30, 2011 10:18 am

Hei, onko kukaan testannut ns. sairaaladieettiä, 13 päivän suhteellisen tiukka kuuri, jossa syödään hyvin vähän ja pääosin hiilihydraatitonta ruokaa.
Olisi mukava kuulla kokemuksia.
Nyt on menossa toinen päivä, ja paino tippui ekana päivänä puolisen kiloa, mikä tietysti on nestettä. Tavoite on saada tällä 4-5 kiloa pois, jotta pääsen taas hyvään alkuun.

Olen noin 10 kiloa ylipainoinen, aiemmin laihduttanut 16 kiloa, jotka ovat myös pysyneet poissa jo pari vuotta + - parin kilon heitoilla.
Tästä alaspäin en vain saa menemään millään, ja ajattelin kokeilla tällaista parin viikon tehokuuria ja jatkaa sitten nykyistä menetelmää; hyvin paljon liikuntaa( kuntosali, juoksu, yms.) , 3-6 krt vko, ja kevyt ruokavalio, josta pois valkoiset jauhot ja sokeriset tuotteet noin yleensä, mutta herkuttelukin on silloin tällöin sallittu.
Viime vuonna kokeilin viikon nutrausta, mutta se ei kyllä mulle sopinut ollenkaan. sikäli liikunta on tuonut paljon hyvää, esimerkiksi rasvaprosentti on jo näilläkin kiloilla normaalin rajoissa, ja minulle sopivat samankokoiset vaatteet kuin aiemmin kun painoin noin 10 kiloa vähemmän, eli olen kyllä hyvin paljon tiiviimpi kuin aiemmin.
Kuva

pallero
Aloituspaino: 85
Tavoitepaino: 75
Pituus: 180
Laihdutustapa: Ruokavalio
Viesti:

Re: Onko kukaan kokeillut ns. sairaaladieettiä.

ViestiKirjoittaja pallero » Ke Maalis 06, 2013 2:39 am

Heips, kyllä on tullut kokeiltua! Oli melko intensiivinen, mutta painoakin lähti 3-4 kiloa. Tosin tuli todella nopeasti takaisin :?
Varovaisuutta kannattaa noudattaa jos on matala verenpaine.
http://painopois.com Painopois.com - Laihdutusfoorumi

MissJ
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 115
Tavoitepaino: 80
Pituus: 165
Laihdutustapa: Low-carb
Laihdutushistoria: 2003 - 82kg.
2004 - 90kg.
2006 - 83kg.
2008 - 93kg.
2010 - 115kg.
2011 - 115kg.
2012 - 95kg.

Siinä karkeasti kilot vuosien varrelta. Vuoden 2014 lopussa olisi tarkoitus olla n. 80-kiloinen, mielellään jopa sen alle! Elämäntaparemontti alkoi 10/2011 ihan uudella asenteella.

Re: Onko kukaan kokeillut ns. sairaaladieettiä.

ViestiKirjoittaja MissJ » Ma Maalis 18, 2013 11:31 am

Humpuukia kaikki nuo pikakitudieetit!

Kyllähän sillä varmasti paino laskee, mutta kun dieetti loppuu, tulee ne saletisti takaisin myös pikavauhtia.
11/2011 lähtien -->

Kuva

"Kyllä läski aina selitykset keksii" -Bull

Palaa sivulle “Laihdutusmenetelmät”