Cambridge-kuuri

Keskustele eri laihdutusmenetelmistä:<br>Nutraus, Points, Atkins, zone,...

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

nana

Re: Cambridge-kuuri

ViestiKirjoittaja nana » Su Maalis 06, 2011 2:21 pm

Kiitos vastauksista! :tahti

Sunny kirjoitti:Toisaalta taas mä oon muut pussit vaan shakerilla sekoittanut kylmään veteen, kun taas Cambridgejen kanssa olen sekoittanut sauvasekoittimella ja murskannut joukkoon jääpaloja. Sillä on aika suuri vaikutus makuun.

Eikö ne sekoitu kunnolla shakerilla vai ootko halunnut sinne jäitä sekaan ja sen takia päätynyt sauvasekoittimeen?

Mä oon miettinyt sitä, että voisi olla helpompaa kun ei tarvitsisi saada alas kuin kolme pirtelöä päivässä. Viisi tuntuu niin kauhean paljolta, etenkin kun ne ei maistu hyvältä. Täytyy ihan tosissaan varmaan miettiä tätä asiaa, kun toi kuulostaa kuitenkin tosi hyvältä. Konsulentin luona käyminen ei houkuta ollenkaan, mutta täytyy yrittää pohtia jos pystyisi muuttamaan mielensä.
Kuva

Sunny
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 104
Tavoitepaino: 68
Pituus: 161
Laihdutustapa: VLCD

ViestiKirjoittaja Sunny » Su Maalis 06, 2011 2:30 pm

Ei mun mielestä sekoitu kunnolla shakerilla. Oikeastaan siis mun mielestä muunmerkkiset sekoittuu shakerilla paremmin kuin Cambridget. Ja ne paakkusattumat mitä jää on ihan kamalan makuisia.

Mä en koe itse saavani siitä konsulentilla käynnistä oikein mitään irti mutta eipähän siitä haittaakaan ole. Tietysti siitä joutuu maksamaan, mutta mä käyn kolmen viikon välein niin ei siitä paljon lisämaksua tule per viikko. Ja toisaalta en olisi uskaltanut täysnutrata näin kauan omin neuvoin, on jotenkin turvallisempi olo kun joku edes vähän vahtii mun perään. :wink: Ja uskon että konsulentista on huomattavaa apua siinä vaiheessa kun alan siirtymään muille tasoille.
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/weCTEOf/]
Kuva
[/url]

utunen
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

ViestiKirjoittaja utunen » Su Maalis 13, 2011 10:56 am

Jos jollakulla olisi vinkkiä hyvästä konsulentista Tampereen alueella, voisiko laittaa mulle viestiä privana? Mulla olisi sellaiset 10 kiloa tiputettavana.

Einaritar
Aloituspaino: 107
Tavoitepaino: 58
Pituus: 158
Laihdutustapa: Cambridge
Laihdutushistoria: Kaikkea maan ja taivaan välillä.

ViestiKirjoittaja Einaritar » Ke Marras 02, 2011 10:49 am

Mie alotin tänään kanssa tuon Cambridgen. Eilen tavattiin ystäväni kanssa valmentaja, ja viikon pakettihan sitä mukaan lähti. Pakko sanoa että olen vähän epäilevällä kannalla, nutraaminen oli aika rankka kokemus, mitä aiemmin yritin, en vaan päässyt siitä nälästä yli sitten millään.

Lähes kaiken kokeilleena, toivon tästä olevan apua. Seuraavaksi on sitten lihavuusleikkaus. En vaan pysty syömään oikein. Ehkä tämän kanssa oppii sitten kun alkaa palailemaan taso tsolta normaaliin ruokaan.
Toivon.
"Fatty, fatty, bumbum." - Little Britain

Einaritar
Aloituspaino: 107
Tavoitepaino: 58
Pituus: 158
Laihdutushistoria: Kaikkea maan ja taivaan välillä.

ViestiKirjoittaja Einaritar » La Marras 12, 2011 10:29 am

Heij!

Tänään alkoi yhdestoista päivä pussikuurilla, ja olen ollut aika masentunut. Painoni tippui ekalla viikolla 2,6 ja nyt sen jälkeen vain kilon. Ystäväni joka aloitti samaan aikaan, on pudotanut jo 8 kiloa. Lievästi turhauttavaa!! Onko kenenkään muun kroppa ollu näin nihkee rasvojen luovuttamisessa. Ylipainoa kuitenkin 40 kiloa, joten pitäisi liukumalla lähteä.. Olen lievästi sanottuna *****untunut! :cart Hjelppiä.
"Fatty, fatty, bumbum." - Little Britain

kukka1
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 56
Pituus: 161
Laihdutustapa: vlcd ja myöhemmin karpaten
Laihdutushistoria: koko aikuisiän taistellut kilojen kanssa enemmän ja vähemmän. vlcd ja karppia ruokavaliota noudatellen. Raskauksien jälkeen en ole enään ollut normaalipainoinen vaan paino pyörinyt 70 kummallakin puolen.

ViestiKirjoittaja kukka1 » Pe Marras 18, 2011 9:31 pm

Ymmärrän tunteesi hyvin:)
Minulla jumitti nutrilla 3 viikkoa ja nyt tällä viikolla sitten vaakan lukemat muuttui parempaan suuntaan. Itse olen jojoillut ja uskon sen hidastavan laihdutusta kun kroppa pitää tiukemmin laardista kiinni. Tsemppiä kyllä se paino pakostakin tippuu näillä keinoilla:)
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wRejLLh/]
Kuva
[/url]

Marru
Aloituspaino: 108
Tavoitepaino: 55
Pituus: 180

ViestiKirjoittaja Marru » Pe Helmi 03, 2012 1:35 pm

Ite aloitin cambridge ohjelman 9.11.2011 ja painoin silloin 112,3 kg BMI oli 34,7.
pudotin kaikenkaikiaan 6kg.
Lopetin Cambridge ohjelman 22.11.2011 koska oli liian kallis juttu ja lopettettuani BMI oli 32,8 ja painoin 106,3 kg.
Sit tuli joulu ja lihoin 109 kg ja aloitin taas 30.1.2012 taas laihdutuksen mutta en cambridge ohjelmalla vaan syön terveellisemmin ja liikun.
Mulla on vielä Cambridge pusseja tuolla hyllyssä ja ne kyllä syön pois koska ne on pirtelöitä.

Jos jollakin on varaa aika kalliiseen ohjelmaan niin suosittelen ,koska sain tukea/neuvoja valmentajaltani.

Onnea Cambridge pudottajille. :)

koikkis
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 138
Tavoitepaino: 0
Pituus: 172

ViestiKirjoittaja koikkis » Ti Marras 06, 2012 8:38 pm

Jos jotakuta kiinnostaa minun päikkystäni voi lukea cambridge taivaltani. :)
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wNpSiGx/]
Kuva
[/url]

Palaa sivulle “Laihdutusmenetelmät”