Nutraus tuo tulosta.

Keskustele eri laihdutusmenetelmistä:<br>Nutraus, Points, Atkins, zone,...

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

zorro
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Re: Nutraus tuo tulosta.

ViestiKirjoittaja zorro » Ke Marras 12, 2008 7:09 pm

Terve vaan jaananen,sulla pyyhkii hyvin ei mitään hämminkiä, tuo sokerihommeli kun ei vaan ala värkäämään se on surkea tiedän ite, mulla vietiin sokerilääkkeet leikkauksen jälkeen pois kaikki ja sokeri arvot pyörii aika lähellä normaali lukuja.

Ei se ole kun otat miehesi kuvan ja scanaat sen a4 seksi ja pane nastalla nojatuoliin kiinni, niin saat kiusotella siinä illan eikä pane hantiin vaikka sanoo mitä jäät aina voiton puolelle ja mieli virkenee.

Mutta ei muuta kuin hauskoja rupattelu tuokioita.
Paino on voimaa,mutta ylipaino ylioimaa.
Tähän asti kaikki kilot nutrauksen ansiota.

jaananen
Pituus: 168
Laihdutustapa: nutraus + vesijuoksu
Laihdutushistoria: kokemusta 30 vuoden ajalta. Joskus 10 v. sitten ruokavaliolla -40kg. kahdessa vuodessa. Kaikki tullut takaisin korkojen kera.

ViestiKirjoittaja jaananen » Ke Marras 12, 2008 8:16 pm

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 6:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jaananen
Laihdutushistoria: kokemusta 30 vuoden ajalta. Joskus 10 v. sitten ruokavaliolla -40kg. kahdessa vuodessa. Kaikki tullut takaisin korkojen kera.

ViestiKirjoittaja jaananen » Pe Marras 14, 2008 9:32 pm

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 6:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

mamselmi

ViestiKirjoittaja mamselmi » La Marras 15, 2008 10:30 am

Jos nyt aloitan nutrauksen,niin mitä mun pitää ostaa,jotta saan kaikki päivän annokset?

Miten noita tuotteita syödään päivän aikana?

Saako niistä kaikki ravinteet,jotta keho ei mene säästöliekille??

Pitääkö raskas liikunta vähentää?

Apua...halua painon uuteen laskuun pitkän jumituksen takia! :roll:

jaananen

ViestiKirjoittaja jaananen » La Marras 15, 2008 5:58 pm

.

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » Su Marras 16, 2008 11:43 am

No eikun huomenta vaan kaikille.

Tuo on hyvä ohje tuo jaanasen ohje yhdyn täysin siihen ja niin on hänelläkin kissimirillä paino tippunut niinkuin minullakin ennen leikkausta.Ja nyt leikkauksen jälkeen paino tippuu hiljalleen ja varmasti se on hyvä ei liian kova vauhti oo hyväksi.

Tosiaan kasviksia söin noin 500g päivässä pakaste vihanneksia ja maustelin vihreällä tabasckolla ja aromisuolalla,6 pussia nutriksia päivän aikana miehet ja naiset tuon 5 pussia,kahvia pari kuppia tai teetä ja 2-2,5 litraa vettä.
Makuja on suklaa,metsämarja,kanakeitto,thaikeittoja jne........

JA KYLLÄ LÄHTEE PAINO LIIKUNTA AUTTAA NÄLÄN TUTEEN SUHTEEN MUTTA JO KOLMANNEN PÄIVÄN JÄLKEEN VATSA ALKAA MENNÄ KETONISEEN TILAAN JA NÄLÄN TUNNE ARMOLLISESTI HELPOTTUU NÄIN TOTESIN JA SE OLI TOSIAAN HELPOTUS SIIS KESTÄÄ TÄYTYY TUO ALKU VAIHE KAIKKI ON SUHTEELLISTA ERILLAISIA IHMISIÄ KUN OLLAAN.

Mutta ei kun nutrailleen ja kilojahtiin, siitä se housun vyötärys keventyy. :omppu :omppu :cart :kirsikat :dyna
Paino on voimaa,mutta ylipaino ylioimaa.
Tähän asti kaikki kilot nutrauksen ansiota.

jaananen

ViestiKirjoittaja jaananen » Ti Marras 18, 2008 9:25 am

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 6:59 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

jaananen

ViestiKirjoittaja jaananen » To Marras 20, 2008 7:15 pm

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 7:00 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

fiona
Pikkuterhikki
Laihdutustapa: vapaat painot, kahvakuulailu, kuntopyörä, sisäsoutu

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Marras 21, 2008 5:37 pm

Tänään tuli sitten postissa lähete sisätautien poliklinikalle eli siihen nutrausryhmään. Aika on 7.1. joten sillon sitten saa enemmän lisätietoa ja tarkan päivämäärän, koska tämä alkaa. Hyppään siis nutrausremmiin tossa helmikuun alussa about :mrgreen:
You train to look good I train to kick your ass!!!

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Marras 24, 2008 2:20 pm

Nyt tuli postissa tommonen iso nivaska syömistapakysely jossa on kysymys sekä vastauksia joista pitää valita omansa. Tässä sitä sit on iltapuhdetta :mrgreen: Alkaa jo ryhmä tosissaan jännittämään. :sp:

wilmawera
Aloituspaino: 76
Tavoitepaino: 60
Pituus: 160
Laihdutushistoria: aloitus 76,1kg,keventäjissä -11kg.tasapainoilua 1,5 vuotta,pikkusen plussaa ja
nyt kiloklubi,tavoite,normi bmi.

ViestiKirjoittaja wilmawera » Ma Joulu 15, 2008 1:02 pm

Tervehdys
Eksyin jotain kautta tänne Terhin sivulle ja bongasin tän mielenkiintoisen ketjun. :D
En ole ikinä nutrannut, mutta nyt se on alkanut kiinnostamaan siinä määrin et esitänpä teille muutaman kysymyksen.
Miten paino on pudonnut 5 päivän kokonutrauksella?Entä osa nutrauksella?
Paljonko tuollainen 5 päivän kuuri maksaa?

omaa historiaa sen verran,että olen saanut tiputettua painoani,keventäjissä ja kiloklubissa reilu 10 kiloa.paino tällä hetkellä/tänä aamuna 66,4kg.Tavoite olisi 60 kiloa,jolloin olisin luullakseni tyytyväinen itseeni ja kehooni, sekä BMI olisi normaali.Nutrausta harkitsen motivaation ylläpitämiseen....

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Joulu 15, 2008 1:59 pm

wilmawera kirjoitti:Miten paino on pudonnut 5 päivän kokonutrauksella?Entä osa nutrauksella?
Paljonko tuollainen 5 päivän kuuri maksaa?

Riippuu niin monesta seikasta tuo. Onko ennen nutraamisen alkua kehossa ollut paljon nestettä. Jos on niin paino putoaa 5 päivässä enemmän kuin mitä sillon jos jo on nesteet lähteneet.

Mulla on sillon kun olet nutrannut (nyt en ole aikoihin kun oli raskaus tossa välissä jen) niin kolmena ekana päivänä on lähtenyt 3kg ja sit muutamia satoja grammoja et 5 päivässä nopeasti arvioiden on lähtenyt n. 4kg. Mut jos heti sen jälkeen alkaa syömään vaikka ihan vain perusruokaa sallituissa kaloreissa niin nopeasti se paino tulee takas nesteiden ja biomassan vuoksi. Mä suosittelen nutraamaan vähintään sen kaksi viikkoa jos haluaa edes vähän pidempiaikaisia tuloksia. Mut jos tarkotus on mahtua johonkin pukuun juhlien vuoksi, muuten vain saada nesteet pois niin sitten tommonen viiden päivän nutraus on jees ja hyvä juttu.

Kaupassa ja apteekeissa myytävissä pakkauksissa on yleensä 3 päivän nutripussit et kannattaa olla joko 3pv nutreilla tai sitten 6pv ettei jää ylimääräsiä pusseja roikkumaan. Paketissa on todella selkeät, yksinkertaiset ohjeet, jotka kannattaa lukea ennen nutrausta. Samat ohjeet löytyy myös netistä. 3pv nutripaketti maksaa paikasta ja merkistä riippuen 15-22euroa.

Osanutrannut olen vain kerran, mut ei ollut mun juttu. Mielummin ostan ja syön ne nutrit+vesi ja sit syön oikeaa ruokaa mutta vähemmän. Osanutraamisessa mulle ei maistunut pussit jos söin myös tavallista ruokaa rinnalla. Teki enemmän mieli ruokaa, herkkuja jne kun oli kiusana ne tavisruuat nutrien lisäksi.
Ja toisaalta, ei ehkä kannata ostaa kalliita nutreja jos osanutraa viis päivää? Jos vain söisi tavallista ruokaa mut vähemmän ja keventelisi sitten niin?

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Joulu 15, 2008 2:00 pm

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » La Joulu 20, 2008 5:04 pm

Mä en mahtunut helmikuun alussa alkavaan sairaalan painonhallintaryhmää. 7.1. on sisätautien polille aika, että jos on tullut peruutuksia niin pääsen mut muuten sit vasta syksyllä...Kurjaa...
Ne menee mun edelle joilla on joku iso leikkaus, jonka vuoksi pitää saada paino nopeasti alas.

Nite
Viesti:

ViestiKirjoittaja Nite » La Tammi 03, 2009 9:12 pm

Terve taas tänne :) Aloitin tänään uuden nutrikuurin. En kokonutraa, koska keskiviikkona alkaa työt joten siellä syön normaalin ruuan mutta muuten nutraan ja liikun joka päivä. Jospa tällä tavoin sais taas muutaman kilon pois. Lihoin tässä joulun aikaan 5 kiloa ja se tympäsee :( Mutta eiköhän ne poissa lähde
Kuva

Tiikkis
Aloituspaino: 110
Tavoitepaino: 90
Pituus: 173
Laihdutustapa: Terveelliset elämäntavat, Reductil 10mg, mahdollisesti myös nutraus ..
Laihdutushistoria: Laihdutin 2008 vuoden aikana samoilla ohjeilla kymmenisen kiloa suht nopeasti, jonka jälkeen yritin vähän muilla konsteilla ja takaisinhan kaikki tuli. Nyt uudestaan paremmalla tuloksella.

ViestiKirjoittaja Tiikkis » To Tammi 22, 2009 10:52 am

Helou.

Tulin tänne kysymään tyhmiä kysymyksiä nutrauksesta. Te varmasti osaatte vastata. Eli voiko nutrata vain osittain? Voinko siis korvata vain osan aterioista vai voiko nutrata joka toinen päivä tms. Minua jotenkin nolostuttaa aloittaa nutraaminen kun työpaikalla yhteisruokailu ja jos siellä pitää nutrailla :o Kuinka kierrän työpaikkaruokailun, neuvoja? Käytän myös laihdutuksen apuna Reductil-lääkitystä.

Kiitos, jos joku jaksaa vastailla tai edes antaa joitain neuvoja mistä saisi parempaa tietoa.

yosei
Aloituspaino: 73
Tavoitepaino: 55
Pituus: 163
Laihdutustapa: kaloreita lasken

ViestiKirjoittaja yosei » To Tammi 22, 2009 12:20 pm

Tiikkis kirjoitti:Helou.

Tulin tänne kysymään tyhmiä kysymyksiä nutrauksesta. Te varmasti osaatte vastata. Eli voiko nutrata vain osittain? Voinko siis korvata vain osan aterioista vai voiko nutrata joka toinen päivä tms. Minua jotenkin nolostuttaa aloittaa nutraaminen kun työpaikalla yhteisruokailu ja jos siellä pitää nutrailla :o Kuinka kierrän työpaikkaruokailun, neuvoja? Käytän myös laihdutuksen apuna Reductil-lääkitystä.

Kiitos, jos joku jaksaa vastailla tai edes antaa joitain neuvoja mistä saisi parempaa tietoa.

kyllä, voit nutrata vain osittain, eli joko korvata yhden tai kaks ruokaa pussilla tai syödä muuten pusseja ja töissä työruuan. ite kun nutrasin niin aloin vaan koulussa sanomaan että miul on omat eväät. tosin jos nutraat vain osaksi niin silloin et saavuta ketoosia. kannattaa tutustua tuotteiden valmistajien omiin sivuihin.

http://www.nutrilett.fi
http://www.allevo.nu/default.aspx?id=25&epslanguage=FI
http://www.naturdiet.fi/default.asp?id=1374

tuossa muutama sivu.
Kuva

Edison
Aloituspaino: 117
Tavoitepaino: 79
Pituus: 171
Laihdutustapa: Reductil, nutraus ja kevyt ruokavalio
Laihdutushistoria: Monivivahteinen

ViestiKirjoittaja Edison » To Touko 07, 2009 9:14 am

Olisiko tällä hetkellä muita nutreja jakamaan fiiliksiä ja kokemuksia? Itselläni neljäs päivä menossa ja kolmisen kiloa tippunut (nesteitä pääosin). Tarkoitus olisi mennä jopa pari viikkoa tai enemmänkin..
Kuva

gin

ViestiKirjoittaja gin » Pe Touko 08, 2009 12:08 pm

Tämä aloitti elämänsä ekan kerran nutraamaan. Viides päivä menossa, 2,5 kg tippunut. Meinasin täysnutrata sen 2 vk ja sit korvata aamupalan ja lounaan nutrilla, illalla syödä vähän samaa ruokaa ku mieheni ja muuten popsin kasviksia + salaatteja. Makean himon korvaan nutriletin patukalla tai pirtelöllä.

Olen huono juomaan vettä, et vasta 2 päivää on menny nestettä 1,5-2 litraa. Hyvä jos sain ennen edes litraa päivässä juotua... Väsymys ja ärtymys on ollu kova, ekan kerran eilen jaksoin lähteä pyöräilee. Pahinta on ollu ummetus. :? Tarkoitus olis tiputtaa ainakin 22kg, sit olen "normipainon" ylärajoilla.

marsap
Aloituspaino: 105
Tavoitepaino: 75
Laihdutustapa: VLCD 8vkoa + pisteilyä sen jälkeen
Laihdutushistoria: Olen 58v/168cm:n paksukainen. Painoni on noussut 10v. aikana 35kg. En ole kertaakaan tosissani yrittänyt saada painoa laskemaan. Laihdutus on aina jäänyt "pitäis aloittaa nyt"-asteelle. Nyt aloitan VLCD-tuotteilla ja aion jatkaa 8vk. Minulla on PV-kirjekurssi, jonka voimin jatkan sitten.
Terveisin marsa

ViestiKirjoittaja marsap » La Touko 09, 2009 3:22 pm

Edison, minä olen aloitellut nutrauksen muutama viikko sitten, mutta tuli tauko koko hommaan, kun perheessä oli vakava sairausepäily> söin miten sattuu, vaikken sentään aivan mitä sattuu.

Eilen olen aloittanut uudestaan nutraamisen, ja tarkoitukseni on jatkaa sitä kaaaaauan :)

Minulla on pudotettavaa 30-35kg, vähän riippuen, miten asiaa katsoo. Todennäköisesti tuo n.30kg on sopiva määrä ottaen huomioon ikäni ym.

Mutta nyt en anna periksi, tuli mitä tuli. Hitsipilli, olen sen päättänyt. Luin Zorron kirjoituksia tästä ketjusta ja ajattelin, että kyllä vaan on pakko pystyä tekemään yhtä tiukka päätös kuin hänkin oli tehnyt. En suostu antamaan periksi. Tätä pitää nyt hokea ittelle, että se painuisi päänuppiin tiukasti :!:

Vihannekset otan nutrin lisäksi ja nyt on hyvä aika, kun kesä on tulossa. Saadaan vihanneksia edullisemmin ja tuoreempina :)
Onnea matkaan teille aloittelijoille :peukku ja itselleni siinä samalla :!:
Kuva

Edison
Aloituspaino: 117
Tavoitepaino: 79
Pituus: 171
Laihdutustapa: Reductil, nutraus ja kevyt ruokavalio
Laihdutushistoria: Monivivahteinen

ViestiKirjoittaja Edison » Su Touko 10, 2009 7:31 pm

Onnea matkaan Marsap! Minulla on myös iso urakka. Pitkässä juoksussa -40 kg, mutta jokainen pudotettu viisikiloinenkin on hyvä saavutus. Aikaa on jos vaan maltti riittäisi..

Minulla on huomenna punnitusaamu. Koko viime viikko meni tiukasti pelkästään nutreilla, mutta viikonloppuna oli iltamenojen takia pakko löysätä vähän. Kevyesti on kuitenkin oltu ja jälleen tulevan viikon aion nutrailla. Pitäkee peukkuja että on aamulla hyvä lukemat vaa'alla :peukku
Kuva

gin

ViestiKirjoittaja gin » Ti Touko 12, 2009 1:27 pm

Viikko mennyt ihan hyvin. Mielitekoja oli loppuviikosta ihan sikana ja sorruin hedelmäsalaattiin ja pieneen palaan piirakkaa sunnuntaina. Muuten on menny täysin pussiruuilla ja patukoilla. Mä kun olen kovasti suklaan ja makean perään, niin noista parukoista on tullut todellinen helpotus. :lol:

Sitten kaipaisin teidän tietävien apua: Miten siirryn seuaavan viikon jälkeen täysnutrauksesta pois? Kuinka pitkään voin korvailla aamupalan + lounaan noilla nutreilla? Miten jos korvaa välillä nutrit niillä "kuppikuumilla", joissa on n 120 kaloria kupissa? Mietin vaan kun ovat hieman halvempia.. Saisko kaikki tarvittavat vitamiinit yms. jostain multivita-purkista?

Mutta tää on vaan suunnittelua. Mun itsekuri tai -hillintä on tunnetuti ihan surkeita. Pahinta on kun oma äiti yms asettaa eteen houkutuksia koko ajan..ei ole reilua. :cry:
Kuva

Hellu
Aloituspaino: 111
Pituus: 172

ViestiKirjoittaja Hellu » Ke Heinä 08, 2009 11:02 am

Täällä uusi nutraaja, tulin hakemaan täältä tsemppiä urakkaani. Tänään eka päivä, en ole aiemmin nutrausta kokeillut. Painoa tänään 111kg, pituus 172cm. :oops: Paino nyt siis korkeimmillaan, tasaista tahtia noussut ylöspäin, ihan huomaamatta. :roll: Jos ajan kanssa saisin tuon painon putoamaan 75kg, olisin tyytyväinen. Alkuun voisin yrittää ihan 5kg välitavoittein.
Aiemmin olen kokeillut Pisteiden laskemista, hyvin tuloksin, mutta toki se paino kertyy takaisin bonuksien kera, jos ei laihdutuksen jälkeen katso mitä suuhunsa laittaa... :shock: Viime aikoina olen jopa yllättänyt itseni ahmista, ja tätä ongelmaa nyt pelästyinkin ja päätin, että jotain on tehtävä! Motivaatio ei vaan ole riittänyt terveelliseen syömiseen ja liikuntaan, ajattelin nyt, että jos saisin nutrauksella alkusysäyksen ja sitten siirryn pisteisiin.
Ihana lukea täältä kannustavia kertomuksia siitä, että tämä toimii!

Vadelma
Aloituspaino: 96
Tavoitepaino: 61
Pituus: 155

ViestiKirjoittaja Vadelma » Ke Heinä 08, 2009 12:49 pm

Moikka Hellu! Tsemppiä yritykseen! Täällä kanssa yks nutraaja. Kannattaa muuten tuolla tuonne nutraus-ketjuun. Siellä on muitakin tällä hetkellä nutraajia :)

Linkki keskustelun vikalle sivulle:
viewtopic.php?f=24&t=1495&start=2800
Kuva

Hellu
Aloituspaino: 111
Pituus: 172

ViestiKirjoittaja Hellu » Ke Heinä 08, 2009 3:14 pm

Kiitti Vadelma, suuntaankin tuonne lueskelemaan muiden kokemuksia :)

ajantana
Aloituspaino: 119
Tavoitepaino: 90
Pituus: 175

ViestiKirjoittaja ajantana » Ti Heinä 28, 2009 10:52 am

Heippa!

Täällä uusi nutraaja esittäytyy. Ensimmäistä kertaa koitan laihduttaa nutripussien avulla, ensimmäinen pussi takana ja maistuu kyllä aika kamalalle..Taisin valita sen hirveimmän maun eli mansikkapirtelön :D Vai onko ne kaikki yhtä karseita...
Aloituspainona nyt 119kg ja tavoitteena aluksi saada edes 10kg pois, seuraava välietappi 90kg. Ajattelin nutrata nyt 2 viikkoa. Tuloksia odottelen jo kovasti ! :D

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ti Elo 18, 2009 1:12 pm

Aikaisemmin puhuin tuosta sairaalan painonhallintaryhmästä eli siellä nutrataan 10viikkoa ja mukana on ryhmän tuki + ravitsemusterapeutteja, psykologi, fysioterapeutti ja lääkäri. Nyt mä sit pääsin sinne tämän syksyn alkavaan ryhmään.

Nyt vain mietin menenkö vaiko en kun laihdutus sujuu muutenkin hyvin. Siitä kun sain ryhmään oon laihtunut nyt omin voimin 23kg. Ja pääkoppa (kiitos psykologin) on kunnossa ja mietin voiko se jotenkin (syömishäiriöni) tulla takas kun nyt oon just toipumassa.

Jokaisella kerralla (tavataan kerran viikossa) on punnitus ja joku aihe. Esim. rasvat tai liikuntatottumukset, juhlapyhät, mieliteot jne ja saadaan kotitehtäviä.

1 ja 2 vuoden välein nutrailun loppumisesta on vielä sellanen jälkitarkastus.

Viesti:

ViestiKirjoittaja karma » To Syys 03, 2009 9:59 pm

heips, kysyisin teiltä nutraajilta seuraavanlaista: minullan on joskus ongelmana vatsan örinät, eli kesken luennon saattaa vatsa aloittaa konsertin :( onko teillä ollut nutraamista ennen/aikana tällaista ongalmaa? eli sitä mietin, että jos aloitan nutrauksen, niin voinko odottaa ongelman lisääntyvän... voi vaikuttaa tyhmältä kysymykseltä, mutta oikeasti haluaisin tietää kokemuksistanne....
Kuva

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Syys 04, 2009 9:04 am

^
Pystyisitkö ottamaan vesipullon mukaan ja juomaan vähän vatsalle täytettä kesken luennon? Ja sitten syöt kun luento loppuu?

Viesti:

ViestiKirjoittaja karma » Pe Syys 04, 2009 9:24 pm

tuota olen joskus kokeillutkin, mutta joskus se veden juonti ei vaan tunnu auttavan :(
Kuva

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Syys 11, 2009 4:45 pm

Alotin sunnuntaina pussittelun (virallisesti ois pitänyt alkaa vasta nyt keskiviikkona) mut mä ajattelin et ois vaikeaa mennä mökille ja syödä tavallista ruokaa su, ma, ti ja sitten yhtäkkiä siirtyä pusseilla ja mökin kaapeissa ruokaa. Eli kun mökille mentiin niin pussit mukaan ja vihannekset ja niillä mentiin.
Päänsärkyä ei oo ollut, nesteet hyvin liikkellä mut alussa pari kolme päivää oli vähän sellasta ettei jaksanut mitään. Eli ei olla vielä ketoosissa. Sillonhan olo on tosi hyvä, pirteä ja touhukas :mrgreen: Eilinen oli se koetinkivi joka tässä tulee jossain välissä alussa. Toisilla se on eka päivä, toisilla kolmas ja mulla se oli eilen. Mieliteot ja sellanen nälkä koko ajan mut handlasin sen ja nyt kaikki ookoo.

Yhtään ei oo muuten ollut nälkä vaikka en ketoosissa viel olekkaan. Pussit on maistunut mausteiden, yrttien ja vihannesten kans tuunaamalla ja toi suklaapirtelö nyt noista on aina se mikä menee parhaiten alas. Nyt takana siis 5 päivää ja puolikas :peukku

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ke Syys 16, 2009 9:01 am

Ryhmän toinen punnitus toi tullessaan -3.9kg ja tänään on nyt sitten 11 nutrauspäivä aluillaan :peukku

Mursu-70
Aloituspaino: 148
Tavoitepaino: 70
Laihdutustapa: elämäntapa remontti
Laihdutushistoria: kevät 2009 n. 160 kg
10.1.2010 142 kg
elokuu 2012 n. 138 kg
joulu 2012 120 kg

ViestiKirjoittaja Mursu-70 » Ke Syys 16, 2009 10:19 pm

Onko kukaan ollut osittain nutrauksella? Eli söisi vaikka 3 pss nutrilettia ja sitten jotain muuta???
Mitä mieltä olette?
Onko kokemuksia?
Itse ajattelin, että jos kokeilisin sellaista?

Matami
Aloituspaino: 85
Tavoitepaino: 60
Pituus: 162
Laihdutustapa: Kaikkea kokeilen

ViestiKirjoittaja Matami » To Syys 17, 2009 11:47 am

Mä olen nyt muutaman päivän niin mennyt, mutta syön patukoita.
Hyvin toimii ja aion jatkaa näin!! :peukku
Kuva

Seuraava tavoite 63 kg

Mursu-70
Aloituspaino: 148
Tavoitepaino: 70
Laihdutustapa: elämäntapa remontti
Laihdutushistoria: kevät 2009 n. 160 kg
10.1.2010 142 kg
elokuu 2012 n. 138 kg
joulu 2012 120 kg

ViestiKirjoittaja Mursu-70 » To Syys 17, 2009 11:52 am

Ehkäpä mäkin sitten kokeilen sitä. Täytyy käydä ostamassa yks laatikollinen pusseja, vaikka niitä suklaan makuisia.
Ostaminen kyllä menee huomiselle, mutta sitten aloitan.
Mikä olisi viisainta?
- Korvata aamupala ja iltapala ja välipala?
- Korvata lounas ja iltapala?

Kokemuksia?

Palaa sivulle “Laihdutusmenetelmät”