Nutraus tuo tulosta.

Keskustele eri laihdutusmenetelmistä:<br>Nutraus, Points, Atkins, zone,...

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

Re: Nutraus tuo tulosta.

ViestiKirjoittaja CeilingCat » Su Tammi 24, 2010 10:51 pm

Osanutrailu on kolmessa viikossa vienyt nyt 4,3 kiloa. Kiitos ja nam!
You can't buy happiness
but you can buy wine
and it's almost the same thing.

Helmi78
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0

ViestiKirjoittaja Helmi78 » La Tammi 30, 2010 9:21 pm

CeilingCat kirjoitti:Osanutrailu on kolmessa viikossa vienyt nyt 4,3 kiloa. Kiitos ja nam!

Voisitko kertoa mitä syöt päivässä? Lähinnä minkälainen on osanutrailijan ruokavalio..

Aloitin torstaina 5päivän startin, tomaatti- ja lihalientä en ole pystynyt syömään, muut kyllä. Eli aamulla pirtelö, lounaaksi patukka ja illalla joko pasta tai keitto ja jälkiruoka.
Tiistaina on jo normaali päivä, kiinnostaisi tietää miten jatkan tästä eteenpäin.. :) Eli vinkkejä kehiin!

Nyt paino tippunut 1,2kg kahden päivän aikana.
Vuosi 2010: -12kg
Vuosi 2011 tavoite 3-5kg

lilja
Aloituspaino: 127
Pituus: 169
Laihdutustapa: VHH
Viesti:

ViestiKirjoittaja lilja » Su Tammi 31, 2010 6:32 pm

Minuakin kiinnostaa, miten osanutrataan toimivasti. Olen nyt viikon verran ollut töissä, ja tämä uusi päivän aikataulu, enempi kulutettu energia ja Nutrilett eivät ole toistaiseksi kohdanneet. Lisähankaluutensa hommaan tuo se, että teen työtä vuoroissa, joten en voi rakentaa täysin kellonajoista riippuvaista ruokarytmiäkään. Olen nyt syönyt töissä välipalaksi hedelmän ja lounaaksi Nutrilett-patukan, mutta tämä ei kuitenkaan ole oman jaksamiseni kannalta paras ratkaisu, enkä usko näin yksitoikkoisesti jaksavani kovin pitkään.

Mitkä ruokailut korvaatte Nutreilla ja syöttekö joka tapauksessa tuon viisi kertaa päivässä?

_Paksukissa_
Pikkuterhikki
Tavoitepaino: 75
Pituus: 171

ViestiKirjoittaja _Paksukissa_ » Ma Helmi 08, 2010 7:35 am

Täällä ilmoittautuu tänään osanutrauksen aloittaja! Tarkoitus olis vetää kahden viikon testi, yhdellä vapaapäivällä ja katsoa mitä painolle tapahtuu, niitä joulu ym lomakiloja tässä pudotellaan ensisijaisesti, mutta muutakin pudotettavaa toki löytyy :lol:

Kopsaan tähän nyt päiväkirjastani suunnitelman, kuinka toteutan ruokailut. Tarkoituksena on syödä se tuttu 5-7 kertaa päivässä. Lisää etenemisestä ja ruokailustani voitte lukea päiväkirjastani.

Aamulla rahkaa ja mansikkaa ja sitten päivällä ja illalla yhteensä 4 annosta pirtelöä joihin tulee a 3dl rasvatonta maitoa, kaksi nutrilett pirtelöä ja kaksi proteiinipirtelöä. Kaavailen noin 1500 kaloria per päivä, noiden lisäksi saisin käyttää 272 kaloria HeViin.
Kuva

Rikkurakku
Tapaterhi
Aloituspaino: 87
Tavoitepaino: 60
Pituus: 168

ViestiKirjoittaja Rikkurakku » Ke Helmi 17, 2010 12:48 pm

Heikkulis!

Aloitin eilen nutrauksen ihan täysnutrauksella ja tarkoitus olis jatkaa, kunnes vaaka näyttää noin 60 kiloa. Nyt painoa on peräti liki 83 kg. Pituutta löytyy 168 cm.
Olen ollut ylipainoinen nyt 3 vuotta. Tuli ero miehestä ja sen jälkeen kilot kertyivät, kun masennus iski kyntensä :roll:
Nyt olis motivaatiota ja halua katsoa kuitenkin eteenpäin elämässä ja kesäksi haluaisin hoikkaan kuntoon, jotta voisin nauttia siitä oikein kunnolla. Pari viime kesää kun on mennyt läskien takia itsesäälissä kieriskelyksi ulkoisen itseinhon takia :oops:
Mahtuisiko porukkaanne tällainen Rikkurakku, joka tahtoisi olla kesällä ketterä kuin :kisu ?
Tsemppiä vaan kaikille, lähden lueskelemaan aiempia viestejänne ja muita nutritarinoita...
Viimeksi muokannut Rikkurakku, Ke Helmi 17, 2010 3:44 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

Rikkurakku
Tapaterhi

ViestiKirjoittaja Rikkurakku » Ke Helmi 17, 2010 3:44 pm

Vielä jatkaa....merkkaan tuohon tickeriin pudotuksen aina perjantaisin, vaikka tästä ekasta viikosta ei tulekaan täyttä viikkoa, kun aloitin vasta eilen tiistaina:)
Toivottavasti tänne ilmestyy muitakin. Itse aion olla sitkeästi mukana, kunnes pääsen tavoitteeseeni, vaikka onhan se aika tosi opitimistista toivoa, että jo Vapuksi olisin siellä...
Mulla on tollanen personal trainer tukena kuin tuossa kuvassa ja crosstrainer-laite, jota yritän käyttää viidesti viikossa puol tuntia min.

Ootan malttamattomana teitä ja :peukku
Kuva

Rikkurakku
Tapaterhi

ViestiKirjoittaja Rikkurakku » To Helmi 18, 2010 1:07 pm

Jaaha...kirjoittelenpa tänne näköjään yksinäni tällä hetkellä seuran toivossa. Vai oletteko kenties menneet muualle? No mulla nyt kolmas päivä menossa ja paino pudonnut ihan mukavasti. Tänä aamuna näytti 81.8. Olo on kyllä melko utuinen ja energiaa ei tunnu olevan juuri mihinkään, mutta pientä flunssanpoikasta saattaa olla. Eilen laitoin mikroon pussien lisäksi miniporkkanapussin, jotka maustoin yrttisuolalla ja parilla tipalla makeaa chilikastiketta. En tunne huonoa omaa tuntoa siitä vaan olen antanut itselleni mahdottomissa paikoisssa luvan nauttia porkkanaa, kukkakaalia tai parsakaalia :lol:

Eilen katselin jo kevään vaatekuvastoja jotka todella antoivat motivaatiota eteenpäin. Ihania vaatteita minulle palkinnoksi, kunhan saan minun näköisen itseni takaisin :D

Kirjoitelkaa nyt ihmeessä muutkin tänne...vai olenko tosiaan väärässä paikassa? Oletteko nutraajat jossakin muualla?
Kuva

Rikkurakku
Tapaterhi

ViestiKirjoittaja Rikkurakku » La Helmi 20, 2010 11:45 am

No niin..huomasin, että tickeriin meni eilen vahingossa tuo 81.1, vaikka paino eilen oli 81.7...no tämän aamuinen paino oli kuitenkin 81.1 eli olkoot nyt siellä se. :lol:
Eilinen työpäivä sujui energisemmin kuin yleensä, mutta toisaalta kyllä energiavajeen huomasi välillä aivotoiminnan pätkimisenä varsinkin sitten illemmalla...mutta olo on jotenkin hassun levollinen muuten.
Tänään käyn Cittarissa katsomassa, ovatko Naturdiet-pirtelöt siellä vielä edullisia. Kaapissa pitää olla valmiina reilusti niitä ja mielellään eri makuja, jotta on hieman makuvaihtoehtoja. :kirsikat
Olen tyytyväinen ja olo on hyvä kauttaaltaan! Tämä tosiaan toimii :!:
:sydan
Kuva

Annu6

ViestiKirjoittaja Annu6 » Ke Helmi 24, 2010 11:27 am

Täällä kolmas päivä starttasi ja tähän mennessä tulos -1,8 kg. :) Rikkurakku, en tiedä minne nutraajat menneet, ehkä "kuka nutraa tänään ja kuis menee" ketjuun?
Kuva

gsb
Aloituspaino: 156
Tavoitepaino: 80
Pituus: 165
Laihdutustapa: Elämäntapamuutos, tukena ryhmä ja VLCD.
Laihdutushistoria: Kun kaikki on jo kokeiltu, on aika aloittaa uusi kierros, jos jotain on jäänyt vaikka huomaamatta.

ViestiKirjoittaja gsb » Ma Maalis 01, 2010 1:40 pm

Mulla on menossa päivä nro 12 täysnutrauksessa. Ekalla viikolla lähti 6,7kg, nesteitä toki pääosin, mutta mukavasti olo keveni. Tarkoitus on jatkaa huhtikuun lopulle, mutta ans kattoo kuin eukon käy. Olen mukana sairaalan painonhallintaryhmässä eli ihan yksin en ole yrittämässä.

Mulla käytössä eri merkkejä, tällä hetkellä Nutilett ja Allevo ja makuja monipuolisesti, mutta suosikkina ehkä Nutrin metsämarja ja kana. Kasviskin on kyllä hyvä ja oikeastaan kaikki muutkin maut, mitä olen maistanut. Lisäksi uppoaa 3-4litraa vettä päivässä. Nälkä ei ole, mutta mielitekoja on. Yksi retkahdus sattui 9.päivä eli sorruin syömään leipää. Siitä tuli heti rangaistus eli armoton turvotus ja paha olo. Sitten taas pussitellen eteenpäin.

Tsemppiä kaikille!

Edit. Syön VLCDpussien lisäksi max. 300kcal:n edestä vihanneksia ja juureksia päivässä, monipuolisesti eli tomaattia, kurkkua, salaattia, kaalia, kukkakaalia, sipulia...

Edit2. Kävin puntarilla ja keskiviikosta oli lähtenyt -1,8 eli yhteensä 8,5kg 12päivässä :sp:

Mursu-70
Aloituspaino: 148
Tavoitepaino: 70
Laihdutustapa: elämäntapa remontti
Laihdutushistoria: kevät 2009 n. 160 kg
10.1.2010 142 kg
elokuu 2012 n. 138 kg
joulu 2012 120 kg

ViestiKirjoittaja Mursu-70 » Ke Maalis 03, 2010 10:55 am

Onneksi olkoon Gsb saavutuksestasi! Itselläni ei ole lähtenyt kuin kilo maanantaista, mutta voipi olla, että mulla ei niin hirveesti ole nyt kehossa ylimääräisiä nesteitä. Tänä vuonna, kun aiemmin nutrasin, niin silloin lähtikin oikein humahtamalla viikossa painoa, mutta takana olikin mun n. kuukauden kestänyt joulunaika...jolloin söin ihan kamalasti ja varmasti oli turvotustakin vaikka muille jakaa =)

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » Su Maalis 07, 2010 3:03 pm

Voi vitsi mä olen ihan unohtanut tämän keskustelun olemassaolon, pyydän anteeksi ihmisiltä jotka multa apua kyseli ja en ole vastannut!
Itse tosiaan tammikuussa osanutraten sain painoa pois 5,1kg, helmikuussa palasin tavisruualle ja paino tippui siltikin. NYt tämän kuun lopussa on 26.pv tärkeä juhla jossa haluan olla parhaimmillani, joten nutrit on taas mukana osameiningillä, tässä olisi 19 päivää aikaa tiputtaa 2,1kg. Siis tavoitteena painaa juhlissa kutosella alkavia.
Ekan viiden päivän osanutrailun tulos 1,6kg. :)
You can't buy happiness
but you can buy wine
and it's almost the same thing.

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Su Maalis 07, 2010 4:57 pm

Mäkin aloitin tänään : Elikä Päivä 1

Paino oli aamulla 95.7 ja käyn vaa'alla ensi kerralla lauantaina,
Tällä hetkellä on Nutriletten kana ja mansikkapussit käytössä.
kanakeittoon lisäsin tänään 100 g vihanneksia(=20 kcl)

Hyvin menee mutta on niiin kylmä....
Kuva

orchid
Aloituspaino: 65
Pituus: 160
Laihdutustapa: Nutraus & Atkins
Laihdutushistoria: Aloituspaino 01/2009 kahden raskauden jälkeen n. 80kg, siitä pikkuhiljaa tultu alaspäin. Nyt 65 kg:n tuntumassa, mutta vielä haluan 5 kg pois.

ViestiKirjoittaja orchid » Ti Maalis 09, 2010 8:01 am

Ilmoittaudun mukaan! Eilen aloitin Nutrilettin 5 päivän paketilla, joka olikin tuttu muutaman vuoden takaa. Juustopastaa nieleskellessä tuli taas mieleen, että miksi ihmeessä sitä ei pysty laihduttamaan NORMAALEILLA keinoilla... No, tän 5 päivää kyllä kestää ja sit jatkan varmaan osanutraillen jonkun aikaa. Noi, Nutrin "ruoat" ei uppoo mulle, patukat kyllä ja pirtelöt, mut mielellään nekin eri merkkiä. Nirso??

Vuosi sitten laihduttelin viimeksi ja se mihin se jäi, jäi. Eli olen mestari pysymään tavoitetussa painossa... Eilen eli aloituspäivänä painoia oli 71,5 kg, tavoite siinä 65 hujakoilla. Niissä luvuissa en ole ollut ikuisuuksiin, niin katsotaan sitten miltä näyttää :D

Mä en tykkää juoda aamupalaksi pirtelöä, tykkään yleensä syödä ruispalan. Nyt on siis pakko vetästä patukka, että saa hampaille tekemistä. :omppu

Mites muilla menee?
Kuva

Mursu-70
Aloituspaino: 148
Laihdutustapa: elämäntapa remontti
Laihdutushistoria: kevät 2009 n. 160 kg
10.1.2010 142 kg
elokuu 2012 n. 138 kg
joulu 2012 120 kg

ViestiKirjoittaja Mursu-70 » Ti Maalis 09, 2010 2:38 pm

Oletteko kokeilleet Quick Diet Complete -pusseja? Netissä törmäsin tällaisiin tuotteisiin. Ja kiinnostaisi, jos joku on niitä käyttänyt. Ravintoarvot näyttäisivät olevan ehkä paremmin kohdillaan kuin mm. Nutriletteissa.. proteiinia paljon enemmän kuin hiilareita.
Mitä mieltä olette?

orchid
Aloituspaino: 65
Pituus: 160
Laihdutustapa: Nutraus & Atkins
Laihdutushistoria: Aloituspaino 01/2009 kahden raskauden jälkeen n. 80kg, siitä pikkuhiljaa tultu alaspäin. Nyt 65 kg:n tuntumassa, mutta vielä haluan 5 kg pois.

ViestiKirjoittaja orchid » Ke Maalis 10, 2010 7:38 am

Huomenta!

Mursu: En ole kuullut noista mainitsemistasi Nutreista, pitääpä googlailla.

Kolmas päivä lähti käyntiin, vaaka näyttää n. kiloa vähemmän nesteitä kuin aloituspäivänä, mutta käyn vasta lauantaina vaa'alla "virallisesti". En ole kyllä kovinkaan orjallisesti tyhjentänyt 5 päivän laatikkoa, kun ne pastat tökkii jne... Eilen söin 2 patukkaa, yhden pirtelön, yhden liemen ja yhden porkkanan. Kalorit lienee menee melko tasan kuitenkin. Yllättävän helppoa on ollut tällä kertaa, en kyllä tiedä miksi. Kyllä toi 70 kilon alittaminen tuntuu olevan vaan niin tiukassa, mutta luulen, että siihen päästään piakkoin :D Syksyllä olin 69 kilon tuntumassa viikon verran, rajun oksennustaudin jälkeen. Sitten paino taas nousi tutuille luvuille, 71 tienoille. Argh!

Kyllä tää nutraus vaan on helppoa ja tehokasta, kun vaan saa homman käyntiin! Mullakin on ollut jauheet jo kaapissa ties kuinka kauan, mutta vihdoin sain otettua itseäni niskasta kiinni. Noniin, nyt "aamupalalle"!
Kuva

gsb
Laihdutushistoria: Kun kaikki on jo kokeiltu, on aika aloittaa uusi kierros, jos jotain on jäänyt vaikka huomaamatta.

ViestiKirjoittaja gsb » To Maalis 11, 2010 2:12 pm

Mulla nyt takana 3viikkoa nutraamista. Paino pudonnut 9,3kg.
Ekalla viikolla olin tiukasti nutreilla ja kasviksilla, toisella viikolla tuli retkahduksia ja kolmannella vielä hiukan lisää. Nyt yritystä pysyä vielä tiukemmin ruodussa ja eräänlainen lupa tuli ryhmästä, että jos on ihan pakottava tarve niin yhden pussin voi korvata proteiineilla. Parempi sekin kuin sortua ruisleipään tai muuhun hiilaripitoiseen.

Mieliteot roskaa kohtaan on pysyneet kokonaan poissa eli ei suklaata, karkkia, sipsejä. Mutta ruisleipää, lihaa ja esim. fetaa tekee mieli. Nälkä ei ole eli kyse nimenomaan mieliteoista ja niiden voittamisesta.

7viikkoa olisi vielä ohjattua nutraamista jäljellä, tavoitteena -30kg, mutta en vedä itseäni jojoon, vaikka tavoitteesta hiukan jäisin. Liikuntaa olen lisännyt pikkuhiljaa eli puoli tuntia sauvakävelyä päivittäin. Tietysti normaalit koirien pissatuslenkit myös kuvioissa mukana tuon sauvomisen lisäksi.

Tupukka
Aloituspaino: 130
Pituus: 174
Laihdutustapa: Laihdutusleikkaus

ViestiKirjoittaja Tupukka » Pe Maalis 12, 2010 7:55 am

Mä olen tässä miettiny, että mitähän mä teen tämän oman nutrailuni suhteen. Mä olen Cambridge-kuurilla, eli periaate täysin sama mitä nutrailussa. Nyt on viides päivä alkamassa ja olo on koko tämän ajan ollut ihan kamala. Nälkä vaivaa kovasti ja koko ajan on ällöttävä olo. Ja pusseja en meinaa millään saada alas. Mä kuvittelin, että tämä olo helpottuis kolmantena tai viimeistään neljäntenä päivänä, mutta ei tämä mihinkään tunnu helpottavan. Joten mä en tiedä nyt, että luovutanko vai mitä teen?

Mä olen aiemmin tässä hommassa onnistunut, silloin olin pusseilla 10 viikkoa. Ja painoa putosi noin 25kg. Mutta en tiedä miten tämä nyt näin vastustaa, en muista että viime kerralla se olisi näin hankalaa ollut.
Kuva

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Pe Maalis 12, 2010 2:25 pm

Tupukka - ehkä sun kannattais vaihtaa maku :D
Mä kun aina rakastin modifastin suklaata ennen niin nyt kun kokeilin sitä niin UÄÄK et oli inhottavaa.....
Itse nutraan Nutriletten tuotteilla tällä hetkellä,itse asiassa eka kerta koska ennen on ollut Allevot ja Modifastit :D
Kuva

gsb

ViestiKirjoittaja gsb » To Huhti 22, 2010 12:15 am

9vkoa nutraamista takana, täysnutrilla piti olla, mutta osanutraamiseksihan se meni. 9vkon tulos -13,6kg. Viikko vielä jäljellä ja sitten ihan luvan kanssa osanutraaja eli pari pussia nutria + kevyesti ruokaa. 7,7kg olisi matkaa yhteen välietappiin. Viimeisen viikon aikana painoa lähti 1,5kg eli tuohon 7,7kiloon menis aikaa kuukaus pari.

Onnistunein painonpudotusyritys kyllä nyt menossa. Yhdeksään viikkoon paino ei ole jojoillut eli alaspäin on lukema mennyt koko ajan, joskus vain 50g, mutta silti. Kolmeen vuoteen en ole painanut näin "vähän" ja ei ole aikomustakaan lopettaa, vaan projekti jatkuu. Nutrien ja kevennetyn ruokavalion avulla aion onnistua.

SuperM
Tavoitepaino: 75

ViestiKirjoittaja SuperM » To Huhti 22, 2010 1:47 pm

gsb, hieno tulos!

Itsen kans ilmeisesti osanutraaja, syön pussien lisäksi pari salaaattia tms kasvista päivittäin, pysytellen tuossa alle 800kcal rajassa. Useimpina päivinä jää reilusti alle. Ensimmäisellä viikolla -2,6kg.

Voisin edelleen syödä tuota suklaapirtelöä ihan koko ajan. :hekottaa
Kuva

gsb

ViestiKirjoittaja gsb » Pe Huhti 23, 2010 12:03 am

Mä söin kahdeksan viikon ajan jokaisena arkipäivänä lounaaksi kananutrilettiä ja pari porkkanaa :P Sitten alkoi tökkiä ja nyt olen viikon syönyt suklaanutria lounaaksikin. Aamuisin usein suklaa/metsämarjanutri. Iltapäivällä aina suklaaliemi. Rutiinit luo turvallisuutta ja lounaalla ehtii hyvin sauvakävelylenkille, kun ei liemen hörppäämiseen kauan aikaa mene.

eltsutti

ViestiKirjoittaja eltsutti » To Huhti 29, 2010 8:19 pm

Yritetään kirjottaa jotakin. Eli olen nyt ollut kolmisen viikkoa osanutrauksella. Hommaan rajoituksia asettaa se, että mitä vähemmällä olen niin sitä väsyneempi ja voimattomampi olo on, asiaan saattaa vaikuttaa sekin että teen fyysistä työtä. Ja se, että en voi ottaa asiaksi tehdä jotakin eli en voi esim. laskea kaloreita tai päättää että nyt pelkillä nutreilla. Siitä seuraa aina se, että ajatukset pyörii pelkästään ruoassa ja sitten on koko ajan nälkä ja sen jälkeen se onkin tuhoon tuomittua.

Painoa on tullut alas n. 3 kg eli ihan hyvällä vauhdilla kuitenkin mennään. Haaveilen että jos oppisin tässä samalla ne paremmat ruokailuannokset ja tulis syötyä enemmän kasviksiakin. Toistaiseksi näyttää ihan hyvältä, kun vaan muistan etten saa olla itselleni liian tiukka. Olen yrittänyt psyykata sitä henkistä puolta. Suurin plussa on se, että vähemmästä tulee täyteen - mutta vielä ei ymmärrä lopettaa ns. ajoissa eli vähän tulee vielä syötyä "vanhan kaavan mukaan" sitten kun muuta syö. Olen kuitenkin pyrkinyt pysymään ensisijaisesti kasviksissa ja proteiinissa (eli lihassa).

Jännää on, että olen huomannut kasvisten maistuvan paljon paremmalle ja moni muukin maistuu aivan toisella lailla kun ei ole "makujen ähkyssä" koko ajan.

Tällaisilla fiiliksillä. Toistaiseksi olen syönyt quick startin ruokia, tykkään niistä pastoista ja liemistä. Sekä kanakeitto ja suklaapirtelö on myös in. Saako noita tomaatti- ja juustopastoja erikseen mistään? Vaikka eipä sillä, koko quick start-pakkaus menee kyllä multa alas :roll: .

Supina
Aloituspaino: 100
Tavoitepaino: 55
Pituus: 158
Laihdutustapa: Nutraus, liikunta ja silleen
Laihdutushistoria: Yhtä pitkä kuin eletyt päivät.

ViestiKirjoittaja Supina » Ma Touko 10, 2010 2:16 pm

Hei :omppu

Mä aloitan huomenna nutraamisen. Hommasin semmosen viiden päivän boksin, ihan siksi, että saan tutustuu eri makuihin.
Kova yritys olisi. Huolettaa vain se, että kuntoilen aika paljon, että miten käy lihasmassan.. jaksaako jumpata?
Kokemuksia?

Supina

Supina
Aloituspaino: 100
Tavoitepaino: 55
Pituus: 158
Laihdutustapa: Nutraus, liikunta ja silleen
Laihdutushistoria: Yhtä pitkä kuin eletyt päivät.

ViestiKirjoittaja Supina » Ke Touko 12, 2010 2:35 pm

:bike Oon pyöräillyt paljon ja kävellyt kaikki kerrostaloni portaat ees taas.. ei mitään hissejä. :D

Eka päivä meni hyvin, lisäsin soijarouhetta ja rasvatonta maitorahkaa ja join pari liraa vettä. Aamulla vaaka näytti kaks kiloo vähemmän. :)
Ihan sama onko se nestettä vai mitä, mutta hei, mulle käy.
Päätin auttaa elimistöä jaksamaan ja lisätä tosiaan tuota rasvatonta maitorahkaa ja tummaa soijarouhetta ruokavalioon. :) Soijarouheessa kun ei ole rasvaa juuri yhtään, eikä hiilareita. Protskuu vaan tartten enemmän kun kuntoilen.
:mrgreen:

Nyt ttaas kuntosalille hups ja Zumbaamaan. :shock:

:peukku Iloista kevättä!

Supina

Laurentzia
Laihdutustapa: Alussa nutraten, jatkossa karpaten
Viesti:

ViestiKirjoittaja Laurentzia » Ma Touko 17, 2010 5:45 pm

Hahaa, täälläkin siis on nutrauspulinaa. Joo-o, nutraus tuottaa tulosta, takana kaksi viikkoa osa-nutrausta ja kaksi viikkoa täysinutrausta, tulos -7.7 kiloa tähän päivään mennessä :D On kyllä mistä lähteäkin... Juhannukseen täysnutrataan, pidetään pieni vierailutauko osanutraten tai karpaten ja sitten elokuulle asti jatketaan. Ravitsemusterapeutin siunauksella :lol: Tästä tarkoituksena jatkaa eteenpäin karpaten koko loppuelämä :peukku

Ravitsemusterapeuttini sanoi, että arviolta neljäsosa lähtevästä painosta lähtee lihaksista. Ja jos kuntosalilla käy tms. niin sitten vähemmän.

Hyvin menee Nutriletit alas, Naturdieti tökkii. Lisää pohdiskelujani blogissa 8)
Kuva

Asioilla on tapana järjestyä!
Lisästoorit tämän naisen nutrauksesta ja elämästä: http://laurentziapien.vuodatus.net/

Helmi78

ViestiKirjoittaja Helmi78 » Pe Touko 21, 2010 8:53 pm

Hienoja tuloksia monella :D

Tammikuun eka päivä aloitin, nyt -10kg on lähtenyt pois. Ja 2-3kg vielä pitäisi saada pois. Olen vetänyt 5päivän nutrikuureja ja pari kolme päivää taukoa :) Ja syönyt ihan mitä vain.. :D
Pastoja, keittoja en ole pystynyt syömään.. eli suklaisilla menty eteenpäin :)
Vuosi 2010: -12kg
Vuosi 2011 tavoite 3-5kg

Miinu.s
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 120
Tavoitepaino: 65
Laihdutustapa: RePa

ViestiKirjoittaja Miinu.s » Pe Touko 21, 2010 10:45 pm

9 viikkoa ja 2 päivää sekä 18 kadotettua kiloa :mrgreen:

Tämä siis VLCD-kuurilla (400-800kcal/vrk), jolla en syö nutripusseja niin paljon kuin pitäisi, vaan korvaan osan pusseista salaateilla, ruisleivällä, kananmunalla... ja joskus syön sokeritonta salmiakkia, ohuen slicen pizzaa tms., eli nyt kyttään erittäin epäterveellisesti vain erittäin alhaista kalorimäärää. Mutta nuori terve aikuinen saa luvan kestää tämän alle 3 kuukauden kuurin.
"Onni ei tule valmiina vaan ihmisen omista teoista."[Päiväkirja]
Äippälomailua ja imettäjän arkea, painonhallinta sivuroolissa.

Kuva

Laurentzia
Laihdutustapa: Alussa nutraten, jatkossa karpaten
Viesti:

ViestiKirjoittaja Laurentzia » Ma Touko 24, 2010 10:05 am

Miinulle suuren suuri vau :peukku Ja hyvä myös Helmi :D

Itsellä takana nyt kolmas täysnutriviikko ja yhteensä 9.9 eli ei ihan vielä täyttä kymbbää mutta tyytyväinen olen kyllä muuten :lol: 8) :sp:
Kuva

Asioilla on tapana järjestyä!
Lisästoorit tämän naisen nutrauksesta ja elämästä: http://laurentziapien.vuodatus.net/

Teddygrrl74
Aloituspaino: 97
Laihdutustapa: Nutrikuuri + 1600kcal dieetti ravitsemusterapeutin seurannassa
Laihdutushistoria: Painonvartijoissa n 4 kertaa, laihdutettuja kiloja yhteensä varmaan 40...kaikki mieleen tulevat hömppäkuurit ja kaalisopat kokeiltu.

ViestiKirjoittaja Teddygrrl74 » Ti Kesä 01, 2010 12:03 pm

Täällä toinen päivä menossa täysnutrausta ja nälkä kurnii...mutta päätä ei onneks enää särje. Onneksi löysin kaapin pohjalta myös nutrilett pastaa jonkun verran,joten olen nyt nutrifast keittojen ohella käyttänyt niitä...noi nutriletin suklaapatukat ja pirtelöt ei vaan putoo. En pysty syömään....
lisäksi kun oikein eilen kurni laitoin runsaan salaatin ja pienen palan kinkkua,vei suurimmat kurnimiset onneksi. Noo, tässä odotellessa että keho tottuu,ei nyt kuitenkaan mikään ihan mahdoton olo ole. :)
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wcicXRm/]
Kuva
[/url]

Miinu.s
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 120
Tavoitepaino: 65
Laihdutustapa: RePa

ViestiKirjoittaja Miinu.s » Ti Kesä 01, 2010 1:23 pm

Ei ole mahdotonta! Hurjasti vain tsemppiä alkutuskiin, pian se helpottuu!! :peukku

Nimim. 20kg/11vkoa
"Onni ei tule valmiina vaan ihmisen omista teoista."[Päiväkirja]
Äippälomailua ja imettäjän arkea, painonhallinta sivuroolissa.

Kuva

Teddygrrl74
Laihdutushistoria: Painonvartijoissa n 4 kertaa, laihdutettuja kiloja yhteensä varmaan 40...kaikki mieleen tulevat hömppäkuurit ja kaalisopat kokeiltu.

ViestiKirjoittaja Teddygrrl74 » Pe Kesä 04, 2010 2:03 pm

Hyvin tuntuu homma etenevän 5.päivä menossa ja -2kg jo tippunut, tällä tsempillä jaksaa kyllä ainakin vielä ensi viikon! Ja en senkään jälkeen "repsahda" vaan ajattelin siirtyä osanutriin. :D
Kuva
[/url]

fiona
Pikkuterhikki
Laihdutustapa: vapaat painot, kahvakuulailu, kuntopyörä, sisäsoutu

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Kesä 04, 2010 3:45 pm

ISO TSEMPPI kaikille nutraajille :peukku
You train to look good I train to kick your ass!!!

Teddygrrl74

ViestiKirjoittaja Teddygrrl74 » La Kesä 05, 2010 7:30 pm

Jiihaa, kuudes päivä ja -4kg mittarissa...nyt jaksaa jatkaa! Ihan täysnutraukseen en kyllä ole joka päivä kyennyt, tänäänkin "lipsuin" leipäpalaan ja perunaan,mutta kalorit olen onnistunut pitämään alle 800:ssa. Olen toiveikas että ensi viikolla pääsen jo toiselle kymmenluvulle! :D
Kuva
[/url]

NytTaiEiKoskaan
Aloituspaino: 82
Pituus: 157
Laihdutustapa: Nutraus. Liikunnan lisääminen ja herkut pois. Järkevä syöminen.
Laihdutushistoria: Monta kertaa on painoa yritetty pudottaa, liian vähillä kaloreilla, korkeintaan viikon jaksan, ja sit paluu entisiin tapoihin. Mut nyt uus taktiikka, järkevää syömistä ja liikuntaa.

ViestiKirjoittaja NytTaiEiKoskaan » Su Heinä 11, 2010 4:16 pm

Nutrilett Quick Start käyty äsken ostamassa ja huomenna se sit alkaa :) Kun tota pakettia katselee niin tuntuu että onpa paljon syötävä päivän aikana, tai siis monta kertaa päivässä. Tai sit on vaan tottunu vääränlaiseen tapaan, siihen että kun laihduttaa niin pitää syödä mahdollisimman vähän :roll:

BMI on 33.3 :? Jos tosta 5 päivän tehostartista jo sais jonkun verran kiloja pois, niin toivon että se innostais jatkamaan.

Kuinkahan paljon ois realistista toivoa että kiloja lähtis ton viiden päivän aikana? Pyöräilyä ois tarkotus joka päivä harrastaa.

Palaa sivulle “Laihdutusmenetelmät”