Nutraus tuo tulosta.

Keskustele eri laihdutusmenetelmistä:<br>Nutraus, Points, Atkins, zone,...

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Matami
Aloituspaino: 85
Tavoitepaino: 60
Pituus: 162
Laihdutustapa: Kaikkea kokeilen

Re: Nutraus tuo tulosta.

ViestiKirjoittaja Matami » To Syys 17, 2009 10:21 pm

Mulla ei niin kovin ole vielä tästä kokemusta, mutta itse syön patukan aina iltaisin.
Oma ongelmani kun on iltasyöminen ja iltaisin iskevä makeannälkä ;)
Kuva

Seuraava tavoite 63 kg

fiona
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: vapaat painot, kahvakuulailu, kuntopyörä, sisäsoutu

ViestiKirjoittaja fiona » Su Loka 04, 2009 12:53 pm

4 viikkoa takana täysnutrausta ja -10kg :peukku
You train to look good I train to kick your ass!!!

Vanilja
Aloituspaino: 132
Tavoitepaino: 82
Pituus: 166
Laihdutustapa: karppaus

ViestiKirjoittaja Vanilja » Ma Loka 05, 2009 3:18 pm

fiona kirjoitti:4 viikkoa takana täysnutrausta ja -10kg :peukku

Ei paha. :shock:

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Loka 05, 2009 6:46 pm

Tällä sairaalan nutriryhmällä lähtee kymmenessä viikossa lähtöpainosta riippuen yleensä 20-50kg :)

maruna
Viesti:

ViestiKirjoittaja maruna » To Loka 08, 2009 9:42 am

Onko kellään kokemusta tuosta nutriletin hunger control smoothie-juomasta? Pitääkö paremmin nälkää ja maistuuko hyvältä?

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Loka 09, 2009 12:38 pm

^
Käsittääkseni se on enemmänkin kuin ateria (verrattuna nutrijauheet) joten kaloreita on enemmän ja sitä mukaa makukin parempi. Pari kaveria ovat testanneet ja kehuneet hyviksi :peukku

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Loka 16, 2009 12:31 pm

Kuudes viikko nutrausta lähti just ja paino senkun tippuu! :peukku

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Marras 16, 2009 12:16 pm

10 viikkoa täysnutrausta takana ja nyt on siirtymävaihe menossa eli 2 nutripussia ja muuten normaalia ruokaa :omppu

Otter
Viesti:

ViestiKirjoittaja Otter » Su Marras 22, 2009 11:58 am

Huomenna!
noin 7kk miettimisen jälkeen on ehkä aika jo lähteä tekemisen puolelle. Tarkoituksena on ensin 4 viikkoa täysnutrilla, niinkuin opeissa oli 90-luvun puolessa välissä opetettiin. Joulutauko ja paluu nutraukseen tammikuussa.
Massaa on niin paljon, että sitä on pakko saada alemmaksi, jotta pystyy nukkumaan & liikkumaan paremmin => elämän laatu paranee.
Mutta huomiseen!
Big Otter :)

Otter
Viesti:

ViestiKirjoittaja Otter » Ke Marras 25, 2009 6:17 pm

Kolmatta päivää menossa nutrailu ja nälkä on kyllä ollut hemmetin kova, niin kova jotta yöllä ei uni ole tullut silmään. Tiedän tiedän että kohta helpottaa olo.
Viisaana ihmisenä vaan en punninnut itseäni alussa enkä ees mitannut :) Nooh ei se maaliman loppu ole, hauskaa on vaan vertailla lukuja silloinkuin niitä saa aikaiseksi. Näillä mennään.
- Lutra lutra

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » To Marras 26, 2009 4:15 pm

^
Heti kun elimistö pääsee ketoosiin nälkä helpottaa! Joillakin menee kolme päivää, mulla meni n. viikko. Paljon vettä vain niin sekin auttaa!

Mulla itellä takana 10 viikkoa nutrausta :omppu

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » Ti Joulu 15, 2009 3:05 pm

Täällä ilmoittautuu jälleen yksi nutrailija! Kokemusta ja keskusteluseuraa kaipaillaan :)

Kerronpa tässä painostoorini:
21-vuotias opiskelijatyttö, aina ollut pulskemman puoleinen, 160cm pitkä ja paino vaihdellut vuosien mittaan (yläaste-lukio-yliopisto) 65-85 välillä. Syksyllä päätin, että nyt loppuu tämän painon kanssa tempoilu, kun "saavutin" tuon 85,5kg:n. Aloitin painonvartijoiden pisteillä, ja parissa kuukaudessa laihduinkin sen vähän päältä viisi kiloa vain ruokatottumuksia muuttamalla. Sitten seurasi suurin muutos, mitä olen koskaan tällaisissa asioissa tehnyt, eli aloin kuntoilun. En yläasteen jälkeen ole mitään muuta tehnyt kuin pakolliset liikuntatunnit jne. Aloin uinnin/vesijuoksun kaksi kertaa viikossa ja n. kk sitten lisäsin siihen myös kerran viikossa punttisalikäynnin. Hyvältä on tuntunut, ensimmäistä kertaa elämässäni nautin liikunnasta! Ja kertaakaan en ole jättänyt väliin treeniä, aina olen mennyt (paitsi viime viikolla kävin vain kerran, koska tulin kipeäksi sikainfluenssapiikistä).

Nyt alkoi joululoma, ja tuntuu, että viimeisen kuukauden paino on vaan jumannut ja jummannut, vaikka syön samalla tavalla kuin syksyn laihdutuskaudella, ja vaikka olen kuntoillut. Laihtumisen huomaa vaatteista ja tuttujen kehuista, mutta vaa'an neula vaan jumittaa. Siksi halusin ottaa tähän loppuun kunnon rutistuksen, jos se neula siitä valuisi vielä hiukan alaspäin ennen joulua. Meillä on nimittäin perheen kanssa pienoinen painonpudotusskaba, 23.12 punnitus. Sekin on yksi syy rutistukseen ;)

Eli toinen päivä käynnissä. Täysinutrauksella mennään, tosin eilen oli pakko purasiat YKSI ohuen ohut kalkkunasiivu. ;) Vähän puremisentarvetta olisi ollut, mutta sen verran itsekuria löytyy, että tämän repsuilematta läpi menen nyt loppuun asti. Tarkoitus on sitten jouluna juhlia ja tammikuussa palata painonvartioille. Tavoite olisi siskon ylioppilasjuhlissa keväällä painaa 65kg (tai alle...)

Mielitekoja olis vaikka kuinka, mutta kyllä tämän viisi päivää ihan hyvin vetää. Tarkoituksena oli siis normiruualla vetää tämän jälkeen tuohon 23 päivään asti, mutta alkaa tuntua, että voisi osanutrailla vielä siihen asti. Riippuen nyt, kuinka paljon tällä viiden päivän tehodieetillä saa aikaiseksi..

Innostaa lukea muiden laihdutustarinoita, inspiroi minua! Kertoilkaa kokemuksianne lisää, kiitos! Onko ollut hankala saada alas noita tuotteita?
You can't buy happiness
but you can buy wine
and it's almost the same thing.

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » Ke Joulu 16, 2009 9:25 pm

Ajattelin kirjoitella että kuinka tämä nutraus tässä etenee..

Eli kolmas päivä täysnutrausta melkein takana, sitä ennen yksi päivä kasvisruokaa jolloin tuo kalorimäärä heilui jossakin 500 kcal:ssa. Ihan mukavasti on mennyt, joskus pakosta jää turhan isot välit noihin syönteihin niin silloin iskee nälkä. Muuten menee sujuvasti. Tänään uskalsin käydä treeneissä: tunti kuntosalia ja puoli tuntia vesijuoksua, ja ei tuntunut pahalta ollenkaan. Hiukan meinasi jalat mennä helpommin maitohapoille, mutta kun otti iisisti niin hyvin sujui.

Lisäksi onnittelen itseäni rautaisesta itsehillinnästä: eilen kaveri veti naamaansa mäkkärin juustoburgereita ja kananugetteja valkos. majolla ja itse litkin vieressä kasvislientä. Tänään olin toisen kaverin kanssa kaupungilla, ja kun hän meni Submarineen syömään kanapatonkia, minä söin vastapäätä häntä puolikkaan patukan. Lisäksi äsken kävivät appivanhemmat kylässä, ja pöydässä oli Jaffa-keksejä, vaniljapitkoa, pipareita ja suklaata ja kertaakaan en lipsunut, en yhtään! Hyvä minä!

En tosiaan vaa'alla meinaa käydä kun vasta vikan nutrauspäivän aamuna, jännittää miten käy. Parempi olisi tulla tulosta! :D

Kaikki muu ruoka on suorastaan ollut aika hyvää, mutta tuo tomaattipasta.. :o Siinä alkoi tökkiä heti ekasta lusikallisesta. Valkosipulia iskin messiin ja alas meni, mutta ei hyvää :/ Hui! Muutoin ei tosiaan valittamista ole.

Onko langoilla muita joulunutraajia?
You can't buy happiness
but you can buy wine

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » Pe Joulu 18, 2009 11:31 am

Neljän nutrauspäivän jälkeen kiloja on tippunut 1,8. Se on paljon minulle, joka on
tottunut tiputtamaan kiloja 0,5-1 kg viikossa WW:lla, mutta näitä teidän tiputuksia
vertaillessa kyllä hiukkasen toivoisi vielä enemmän.
Paino siis 79,5 viime viikolla ja nyt 77,7. Nyt ainakin sunnuntaihin tai
mahdollisesti aaton aattoon asti mennään osanutrauksella, koska lähden tästä
porukoiden luokse joulua viettelemään niin en voi ihan kokonaan pussitella..

Sanoinkin tuolla, että jos viiden päivän nutraamisella ei lähde kahta kiloa enempää
niin sitten olen pettynyt. Huomiseen aamuun mennessä täysin mahdollista rikkoa se
kahden kilon mitta. Tässä on tosin vain se, että pitää mittailla porukoiden vaa'alla
tästä eteenpäin ja kun tarkkailee näitä satoja grammoja niin eri vaa'at voi heitellä
erilaisia lukuja.

Jos vielä saisin 750g pudotettua, olisin koko syksynä tiputtanut painostani 10%,
jolloin syksyn tavoitteeni tulisi kokoon. Lienee mahdollista ennen aaton aattoa?
You can't buy happiness
but you can buy wine

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Pe Joulu 18, 2009 4:45 pm

CeilingCat hurjasti tsemppiä!!! :peukku Täällä taustapiruna lueskelen tätä ketjua vaikka en enää itse nutraakkaan :omppu

anni123
Laihdutustapa: Nutraus

ViestiKirjoittaja anni123 » Pe Joulu 25, 2009 4:59 pm

Moikka!
Laihdutan normaalipainon sisällä, tarkoituksena laihtua vielä 5 kiloa Nutrilett-valmisteiden avulla.
Pidän Nutrilett-kuuristani blogia osoitteessa: http://anni19.blogspot.com/
Ekalla viikolla lähti -2,1 kg ja yhteensä (nyt päivä 12) lähtenyt lähes 4 kg!

Tervetuloa kurkkimaan!! ;)

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Su Joulu 27, 2009 3:41 pm

Jospas anni123 lopetat ton typerän spämmäämisen joka nutriketjuun?

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » Ti Joulu 29, 2009 11:45 am

Noniin, joulu vietetty ja kotihin palattu.

Tosiaan tuossa syyspuolella sain laihdutettua ihan vähää vailla 10 kg liikunnalla, alkoholin poisjättämisellä ja viikon tehonutrauksella. Nyt aion vielä välipäivät syödä normaalisti, uutenavuonna juhlia ja sitten alkaa vasta diettaamisen kohti kesää. Siksi en tuota tickeriäkään viitsi vielä päivittää, koska vaikka en sitä päivittänyt juuri ennen joulua kun olin tavoittanut pari kiloa alemman painon, niin varmaan olen jouluna ansainnut ne kilot takaisin. Päivitän tilanteen sitten tammikuussa, kun aloitan tosissani.
Tarkoitus olisi siis jatkaa tätä syksyn aikana opittua vakituista liikuntaa, ja katsella painonvartijoissa normaalisti ja sitten otella tehonutraus-/osanutrauskuureja silloin tällöin. Eli se 15+ kiloo tulisi pudottaa viiden kuukauden aikana, ei liene mahdottomuus?

kiitoksia tsempistä, toivottavasti tänne saadaan muitakin nutraajia niin olis kiva tsemppailla yhdessä :)
You can't buy happiness
but you can buy wine

lilja
Aloituspaino: 127
Pituus: 169
Laihdutustapa: VHH
Viesti:

ViestiKirjoittaja lilja » Pe Tammi 01, 2010 7:14 pm

Piiitkästä aikaa taas palstalla, koska vihdoinkin on aiheen lisäksi myös tsemppiä ja sisältöä näin laihdutuksen kannalta. Aloitan nimittäin huomenna nutraamisen!

Kaipaisin siis tämän osalta hiukan neuvoja ja ohjeita. Miten sheikit saa parhaiten alas, kuinka paljon vettä on hyvä, miten rasvaton maito, pakastus ja mitä vielä? Kaikenlaisia ohjeita olen saanut, mutta lisäääääää kaipaan vielä :) Mentaalista tukea kai eniten, koska tämä on iso juttu minulle. Varsinkin kuin kymmenen vuoden takainen yritys kummittelee vielä, ja silloin en saanut yhtäkään kokonaista pussia syötyä. Siis apua, arvon avuliaat virtuaalilaihduttajani!

yosei
Aloituspaino: 73
Tavoitepaino: 55
Pituus: 163
Laihdutustapa: kaloreita lasken

ViestiKirjoittaja yosei » Pe Tammi 01, 2010 7:58 pm

lilja kirjoitti:Piiitkästä aikaa taas palstalla, koska vihdoinkin on aiheen lisäksi myös tsemppiä ja sisältöä näin laihdutuksen kannalta. Aloitan nimittäin huomenna nutraamisen!

Kaipaisin siis tämän osalta hiukan neuvoja ja ohjeita. Miten sheikit saa parhaiten alas, kuinka paljon vettä on hyvä, miten rasvaton maito, pakastus ja mitä vielä? Kaikenlaisia ohjeita olen saanut, mutta lisäääääää kaipaan vielä :) Mentaalista tukea kai eniten, koska tämä on iso juttu minulle. Varsinkin kuin kymmenen vuoden takainen yritys kummittelee vielä, ja silloin en saanut yhtäkään kokonaista pussia syötyä. Siis apua, arvon avuliaat virtuaalilaihduttajani!

omasta nutrailusta on jo aikaa mutta miulle neuvo sillon vlcd-laihdutusryhmän vetäjä että ei maitoa, ei sokeria, ei suolaa... nutrien lisäks neuvottiin että kaalit, sipulit, salaatit, kurkku, tomaatti ja paprika on sallittuja, 500g/päivä. kaloriton makeutusaine on sallittua, samoin yrtit. kylmiin laitoin niin sen maksimin vettä mitä siinä neuvotaan, kolme makeutusnappulaa ja lykkäsin sen vielä hetkeks pakkaseen, mitä kylmempi sitä paremmin se meni alas. lämpimät oli ihan yes, yrttejä vaan mukaan. tärkeetä ainakin miulla alas menon kannalta oli ehdoton möykyttömyys, eli kunnollinen sekoitus.

kahvii ja tettä saa juoda, mutta taas: ei maitoo tai sokerii.

tuntuu olevan valtavasti ohjeita liikkeellä, mutta näin joensuun keskussairaalan laihdutusryhmäläisille on neuvottu jo 10vuotta.
Kuva

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » La Tammi 02, 2010 3:00 pm

Noniin, nyt se sitten taas jatkuu. Joulun ja uudenvuoden aikaan tuli tosiaan syötyä ja juotua hillittömät määrät, ja pari kiloa lisää sillä ansaitsinkin tuota elopainoa lisää. Mutta se oli sen arvoista, ja nyt on taas iloinen mieli lähteä diettaamaan kevättä kohti!

Toistan vielä sen, että syyspuolella sain laihdutettua sen about kymmenen kiloa, ja nyt keväällä olisi tarkoitus tiputtaa sen 15 kg. Nyt pari-kolme päivää vedän kevyellä ruualla (ei tällaisen herkuttelun jälkeen voi heti täysnutraamiseen siirtyä), sitten alan osanutrailun. Ajattelin korvailla aamu- ja iltapaloja ja välipaloja pirtelöillä ja syödä pääasiassa normaalia kevyttä ruokaa kerran-kaksi päivässä. Sitten välillä voipi ottaa tehonutrauskuureja jos tuntuu että paino jumii. Täysnutrauksella sain neljässä päivässä kaksi kiloa pois, ja olisihan se himottava ajatus alkaa vaan täysnutraamaan ja tiputtaa painoa paljon supernopeasti, mutta koska minulla ei ole mikään kiire, katson järkevämmäksi tehdä sen osanutraillen. Lisäksi toivon, että paino kevään dieetin jälkeen pysyykin alhaalla ja opin kunnon ruokailutavat. Lisäksi syksyllä opittu vesijuoksu tai kuntosali+vesijuoksu pari kertaa viikossa jatkuu opiskelukavereiden kanssa heti, kun opinnot taas parin viikon päästä alkavat.

Tavoite olisi siis se -15kg kevääksi siskon ylioppilasjuhliin. Yksi välitavoite, johon yritän saada hyvän tuloksen, on se, kun täytyy hakea uusi e-pilleriresepti kahden kuukauden kuluttua. Viimeksi kun hain niitä, lääkäri oli sitä mieltä että painoa pitää pudottaa, jos meinaan kyseistä lääkettä popsia (ei toimi liikalihavuuden kanssa ja riski saada veritulppa kun on korkea verenpaine+pillerit+ylipainoa on iso). Eli olisi hienoa mennä vihdoin lääkärille ilman että tarvitsee panikoida ja häpeillä, vaan saa kertoa painonpudotustuloksistaan ja vielä tulevasta suunnitelmastaan :)

Itselleni nuo melkein kaikki Nutrituotteet on maistunu! Olen siis maistanut Quick Startin kaikkia ruokia ja sitten suklaapirtelöä, ja kaikki maistuu. Mikä olisi teidän mielestä kaikkein paras "oikea ruoka" noista Nutrituotteista? Kanakeitosta useat puhuu hyvää.
You can't buy happiness
but you can buy wine

lilja
Viesti:

ViestiKirjoittaja lilja » La Tammi 02, 2010 5:25 pm

CeilingCat kirjoitti:Mikä olisi teidän mielestä kaikkein paras "oikea ruoka" noista Nutrituotteista? Kanakeitosta useat puhuu hyvää.

Kiva muuten tässä vuoden vaihteessa saada innostunutta porukkaa taas mukaan - itseni mukaanlukien - eikä tarvitse yksin rämpiä.

Ihan samasta asiasta olen kiinnostunut, mutta sillä poikkeuksella, että en sitä kanakeittoa kuitenkaan syö. Mikä olisi siis vaikka top kolme kylmiä ja lämpimiä makuja kaikilta valmistajilta?

Lemonitsa

ViestiKirjoittaja Lemonitsa » La Tammi 02, 2010 9:55 pm

Mäkin ajattelin nyt nutrailla ainakin pari viikkoa, varmaan syön yhden "kunnon" aterian päivässä, mut silleen et kalorit pysyy alle 800... Jos sais vähän potkua taas tähän hommaan. Mä syön tosin vaan noita pirtelöitä kun noissa kaikissa keitoissa on vissiin jotain eläinrasvaa....
Kuva

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » La Tammi 02, 2010 10:21 pm

Joo jos jollakin on tosiaan vinkkejä noihin ruokiin, tai muiden valmistajien tuotteisiin, niin kehiin vain! Itselläni on vain kokemusta tosiaan Nutrilett QuickStartin lämpösistä ruuista, eli kananuudelihommasta, tomaattipastasta ja juustopastasta. Kammoksuttu ja haukuttu juustopasta oli melkein paras mun mielestä, kun iski valkosipulia mukaan. Mutta miten on, onko ne Nutrilettin "tavallisten" pakkausten ruuat samaa kamaa, tai ainakin samanmakuista kun Startin? Koska olen kuullut että maistus ihan erilaiselta, mutta itselleni molempien pakkauksien suklaapirtelöt on maistunu ihan samalta.

Suosituksia siis kuumista ruuista otetaan vastaan, vaikka periaatteessa ajattelinkin vedellä pirtelöillä ja salaatilla/kevyellä ruualla. Jos sitä kuitenkin innostus ostelemaan ihan helppouden takia jotakin noista VLCD-lämpimistä tuotteista.

Harmittaa vähän, kun tuli päivällä syötyä paahtoleipää ja avokilta iltaruualla naposteltua ranskalaisia, huono, huono minä... Huomenna täytyy ostaa vaikka savulohta kaupasta, siitä saa niin hyvää salaattia, että ei varmaan tuu niin iso himo napostella kaikkee tosi epäterveellistä.. Sitten vaan pirtelöitä naamaan! Täytyis vaan osata kääntää itsensä sellaiselle modelle, että nyt sitä sitten otetaan tosi orjallinen asenne. Laskeskelin, että jotta pääsisin tavoitepainooni toukokuun loppuun mennessä, painoa tulisi pudottaa n. 0,66kg/viikko. Ei kuulosta kauhean pahalta, minun mielestä?
You can't buy happiness
but you can buy wine

Bamsu
Aloituspaino: 93
Tavoitepaino: 65
Laihdutustapa: sekalaista rykimistä

ViestiKirjoittaja Bamsu » Su Tammi 03, 2010 9:48 pm

Kaippa tähänkin ketjuun voisin osallistua :wink:
Huomenna alkais täysnutraus, tavoitteena n. 2vkon täynutraus ja sitten osanutraus niin että lisäisin kunnolla proteiineja ruokavalioon.

Reilu vuosi sitten, ennen raskautta, nutrailin ja hyvin homma meni. Tosin silloin taisin ihan semisti tosissani vaan olla. Nyt pitäisi vetää kunnon tehokuuri ennen kunnon kuntokuuria :D Ja pieni vierotus herkkuihin, niin ehkä jälleen maistuis tuo normi kotiruoka vähän paremmin..

Vähän jänskättää miten ämmän käy :sp:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wpZtXjk/]
Kuva
[/url]

Otter
Viesti:

ViestiKirjoittaja Otter » Pe Tammi 08, 2010 9:13 pm

Toinen päivä menossa, kaiketi sitä voidaan sanoa osanutrailuksi, mutta itse pidän sitä silti nutrailuna.
Aamulla syön 170g maitorahkaa, desin puolukoita ja kaurakuitua 69%. Maitorahkan kcal vastaa yhtä pussia.
Sitten otan normaalit pussit päivällä ja viimesen. Illalla saatan yhden pussin korvata broilerinnaturel fileella 70g.
Päivään toki kuuluvat kaalit, porkkanat etc vähäkaloriset kasvikset ja vesi erinäisissä muodoissa.
Kalorimäärä on tarkoitus pitää 600-700 kcal per päivä (olin ennen joulua tällä samaisella ruokavaliolla)
Kuukauden kulutta on tarkoitus hipsiä työterveyteen tarkistuttamaan veriarvot ja sitten katsellaan kevään jatko rauhassa etiäpäin.
Tuo puolukka pitää masun toiminnassa ja proteiinia/broileria halusin lisää ruokavaliooni jotta lihakseni säilyisivät mahdollisimman hyvin.
Näillä mennään! Näytin toki tätä suunnitelmaani ravintoarvot laskettuna työpaikan lääkärillekkin, joka meni mykäksi :)
- Lutra lutra

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » La Tammi 09, 2010 11:23 am

Nutrifastin peruna-vihanneskeittoa söin aika paljon sillon kun nutrasin sen 10 viikkoa ja lisäsin sekaan mm. kukkakaalia :mrgreen:

CeilingCat
Vilahtelijaterhikki

ViestiKirjoittaja CeilingCat » La Tammi 09, 2010 9:03 pm

Hm, luulin jo kirjoittaneeni tänne mutta eipä sitä näy... siis ilouutinen, eli kuuden päivän osanutraustulos on -3,3kg! Eli aika tyytyväinen olen. :)
You can't buy happiness
but you can buy wine

Martta
Aloituspaino: 126
Tavoitepaino: 80
Laihdutustapa: nutrilett

ViestiKirjoittaja Martta » Su Tammi 10, 2010 11:58 pm

Täällä uusi/vanha nutrailija liittyy mukaan ketjuun :)
Huomenna olisi tarkoitus aloittaa ja jatkaa n. 10 viikkoa täys nutrausta ja sitten siirtyä osanutrauksen puolelle.
Pari vuotta aikaisemmin olin 6 vk täysnutrauksella ja usean kuukauden osa nutrauksella. Painoa tipahti hulppeat 30 kg josta osa on tullut takaisin joten täyt alkaa taas kaikki melkeen alusta.
Suklaalla olisi tarkoitus nutrata, muut kun ei ala oikeen mene.
Kiva että löytyy muitakin jotka nutraavat. Tsemppikavereita ei ole ikinä liikaa :)
punnituspv maanantai

Kuva

GFG-haaste tavoite

Kuva

Matami

ViestiKirjoittaja Matami » Ma Tammi 11, 2010 1:12 pm

Onko kellään tietoa Kouvolan suunnalla olevista/alkavista nutri-ryhmistä tms. ???
Täällä olisi kovasti myös kiinnostusta aloittaa nutraus mutta en asiasta tarpeeksi vielä tiedä ja ryhmän tuki olisi tarpeen.

Onko 5-päivän starttipaketti oikeasti paras tapa kokeilla nutrausta ensi kertaa?
Kuva

Seuraava tavoite 63 kg

lilja
Viesti:

ViestiKirjoittaja lilja » Ma Tammi 11, 2010 3:08 pm

Matami kirjoitti:Onko 5-päivän starttipaketti oikeasti paras tapa kokeilla nutrausta ensi kertaa?

Minusta tuo starttipaketti ei ollut kovin hyvin nutrausta kuvaava pakkaus. Ensinnäkin siinä on erilaisia tuotteita - "oikeasti" täysnutratessa kun käytetään vain jauheesta valmistettavia kylmiä pirtelöitä tai lämpimiä keittoja, eikä muita vaihtoehtoja oikein ole tarjolla. Tuloksia sillä varmaan tulee, jos siinä kykenee pysymään. Minä kokeilin sitä joku vuosi sitten, mutta en saanut niitä jälkiruokia enkä liemiä ollenkaan käytettyä, joten kuuri epäonnistui aikalailla. Minusta olisi ehkä parempi ottaa se ihan irrallisena keventymisen aloituksena, ja sitten aloittaa siitä näillä VCLD-tuotteilla, jos tuota starttipakettia yleensäkään haluaa testata.

Matami

ViestiKirjoittaja Matami » Ma Tammi 11, 2010 3:23 pm

Kiitos lilja!

Olen itsekkin hieman miettinyt tuon paketin sisältöä tämän asian tiimoilta.
Meneekö siinä rahat kankkulan kaivoon ja ostaako siis suoraan pusseja joista ainakin luulee pitävänsä?

Eli miten sitten aloittelijan kannattaisi menetellä kun täysnutraus on aikeena?
Ostan siis pelkästään pirtelöitä ja keittoja?
Entäpä monta kumpaakin annosta olisi hyvä syödä päivän aikana ja kuinka kauan nutrausta voi jatkaa?

Mitkä muut ruoka-ainekset (esim.kasvikset) on sallittuja pussien lisäksi vai onko siis mitkään?
Kuva

Seuraava tavoite 63 kg

lilja
Viesti:

ViestiKirjoittaja lilja » To Tammi 14, 2010 12:12 pm

Matami kirjoitti:Eli miten sitten aloittelijan kannattaisi menetellä kun täysnutraus on aikeena?
Ostan siis pelkästään pirtelöitä ja keittoja?
Entäpä monta kumpaakin annosta olisi hyvä syödä päivän aikana ja kuinka kauan nutrausta voi jatkaa?
Mitkä muut ruoka-ainekset (esim.kasvikset) on sallittuja pussien lisäksi vai onko siis mitkään?

Mä en todellakaan ole mikään asiantuntija, joten joku muu voisi näihin tarkemmin vastailla. Minä sanon vain, että valitset tuotteen, joka vaikuttaa hyvältä ja noudatat sen ohjeita. Eri valmistajien tuotteitakin voi käyttää sekaisin, mutta suositeltu on, että samana päivänä vain yhtä valmistajaa. Nutriletteja ja Allevoja nainen syö päivässä viisi pussillista. Kasviksia saa syödä, hedelmiä ja marjoja ei niiden sokeripitoisuuden takia saisi.

Matami

ViestiKirjoittaja Matami » Su Tammi 17, 2010 10:20 am

Nutrauksen epäonnistuttua totaalisesti, tulin tulokseen ettei kyseinen dieetti ole minua varten.

Nyt on siis Nutriless tuotteita myynnissä jos jotakuta kiinnostaa!!
Kanakeittoa 12 pussia
Suklaa 13 pussia
Metsämarja 12 pussia
Karamelli/Toffee patukoita 9 kpl

TARJOUKSIA OTETAAN VASTAAN! Tuotteet myydään kaikki samassa paketissa postikulujen vuoksi.
Kuva

Seuraava tavoite 63 kg

lilja
Viesti:

ViestiKirjoittaja lilja » To Tammi 21, 2010 10:09 am

Uusi vuosikymmen on nyt vienyt mennessään 5,3 kiloa! Suurin osa tästä on lähtenyt nyt viikon aikana, mutta osa jo tätä ennen. Hyvä minä!

Palaa sivulle “Laihdutusmenetelmät”