Nutraus tuo tulosta.

Keskustele eri laihdutusmenetelmistä:<br>Nutraus, Points, Atkins, zone,...

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

zorro
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

Nutraus tuo tulosta.

ViestiKirjoittaja zorro » To Elo 21, 2008 3:46 pm

Täytyy myöntää, kun nyt olen nutrannut 5viikkoa ja 2päivää, niin hyviä aineita nuo nutrilet pussit , ei pahempaa väsymystä ja virkeys on löytynyt ihmeen kaupalla.

Niin ja paino on tippunut noin 21,5kg nyt on pienempi tippumiskausi käynissä, sen huomaa puntarissa, kun ei liiku alemmas millään,mutta ei kiirehditä kyllä se siitä.

Minulle on määrätty 10 viikon nutraus lääkärin/ravitsemusterapeutin/sokeripolin seurannassa,painoa käskettiin laskea yli 20 kiloa, sen kirurgi oli papereihin pistänyt siis ennen leikkausta ja sen ollaan jo kohta saavutettu.
Eli uskotaan lääkäriä kyllä ne hommansa taitaa ja tietää.

:lol: :lol:

Mutta nyt alkoi ilmakin parantua, tuli aurinkokin pilkistään, kyllä on muuten tullut vettä muutaman päivän.

Ei muuta kuin kuulemisiin. :virne :virne :rhali :rhali
Viimeksi muokannut zorro, To Elo 21, 2008 8:29 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

fiona
Pikkuterhikki
Laihdutustapa: vapaat painot, kahvakuulailu, kuntopyörä, sisäsoutu

Re: Nutraus tuo tulosta.

ViestiKirjoittaja fiona » To Elo 21, 2008 6:13 pm

zorro kirjoitti:Niin ja paino on tippunut noin 21,5kg

Upea pudotus ja hienoa et oot päässyt sairaalan painonhallintaryhmään. Mulle itelle kans suositeltiin tota mut mä sit raskauduin niin se sit jäi 8)
You train to look good I train to kick your ass!!!

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » To Elo 21, 2008 8:28 pm

Kaikkea hyvää sinulle fiona odotusaikanasi.

Saanko udella että kumpi tuloo, vai onko ylläri suvulle ja muille ja myös että montako on tuloillaan. :shock: :shock: :huutaa

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » To Elo 21, 2008 8:41 pm

^
Eikun hän tuli jo :P
3kk vanha nyt! Poika.

Mä olin menossa just tohon "nutrausryhmään" joka on keskusairaalassa mut sit olinkin raskaana ja se jäi. Pientä kiinnostusta ois edelleen jahka imetyksen lopetan. Mietin vain miten ikinä selvitä sukuloinnista ja kaikista juhlista kun on nutreilla. Kerros mulle! 8)

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » To Elo 21, 2008 8:59 pm

No se oli nopsa poika kun pyllähti jo mualimaan. :lol: :lol: :lol:

Ei muuta kuin kahville kun alat niin sanot kokille, että laittaa sulle eristä pannusta nutrikahvit ja pullalautaselle nutris keksit jossa on päällä pieni viiru että omansa tuntee. :shock: :D :D :D

Kyllähän se on tosiasia, että pikkaisen vaikeeta se on, mutta sanoo suoraan ja järjestely kysymyshän se on talon väelle ,onhan joskus sellaisiakin vaikka laktoositoleranssista kärsiviä, niin kyllähän niilläkin erit nisukaiset on laitettavat. :oho :oho :oho :grr :grr
Paino on voimaa,mutta ylipaino ylioimaa.
Tähän asti kaikki kilot nutrauksen ansiota.

ellapuu
Aloituspaino: 93
Tavoitepaino: 70
Pituus: 163

ViestiKirjoittaja ellapuu » Ke Elo 27, 2008 11:04 am

itse olen nutrauksesta kiinnostunut,mutta kysyisin,että jos lääkäri määrää nutrit esim 10vkon ajaksi,onko siitä mahdollista saada kelakorvausta?
mietin vaan että ovat aika hintavia,vaikka maksaahan tietty ruokakin :)
Kuva

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ke Elo 27, 2008 11:36 am

^
Käsittääkseni ei saa Kelakorvausta. Mä sitä kysyin sillon ja vastaus oli et ei. Porissa ainakin saa kuitenkin nutreista ryhmäalennuksia.

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » Ke Elo 27, 2008 12:51 pm

En usko minäkään että saa korvausta, kyllä se on itse kustannettava,minä tilaan www. verkkoapteeki.fi siellä on 12€ 15kpl paketti tarjouksessa ja eri makuja metsämarja,kanakeitto,mansikka,suklaa,jne mutta tuleehan siihen tietenkin postikulut. :omppu :omppu :omppu

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Su Syys 07, 2008 6:30 pm

^
Paljon ne postikulut on? Eli jos on halpa tuote netissä niin meneekö se halpuus siinä et tulee ne postikulut päälle?

kaihomieli
Aloituspaino: 107
Tavoitepaino: 70
Pituus: 162
Laihdutustapa: nutraus ja ruokavalio
Laihdutushistoria: aiemmin nutrauksella, painonvartijoilla sun muilla laihduttanut. raskauden aikana miltei normaalipainoon laihtunut, synnytyksen jälkeisen masennuksen vuoksi uudelleen turvonnut...
Viesti:

Re:

ViestiKirjoittaja kaihomieli » Ma Syys 08, 2008 11:52 am

fiona kirjoitti:^
Käsittääkseni ei saa Kelakorvausta. Mä sitä kysyin sillon ja vastaus oli et ei. Porissa ainakin saa kuitenkin nutreista ryhmäalennuksia.

fiona, missä porissa saa nutreista ryhmäalennuksia? kiinnostais kovasti kun ei tuo pori nyt niin kaukana ole....

ja Zorro, aivan mieletön painonpudotus! nyt minäkin jaksan tätä nutrausta jatkaa kun saa tuommosia mahtavia onnistumisia lukea :hali
Viimeksi muokannut kaihomieli, Ma Syys 08, 2008 3:58 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » Ma Syys 08, 2008 2:04 pm

NO MUTTA TERVEHDYS, PAINOSTA SEN VERRAN AATTELIN SANOA, ETTÄ NYT ALKAA TIISTAINA 9 VIIKKO JA TIPPUNUT ON 25KG, NYT ON ERITTÄIN RAUHALLISESTI PUNTARI REAKOINUT ON VARMAAN MENOSSA TALVIHORROKSEEN, :P :P :P :P MUTTA EI HÄTÄÄ NIIKAUAN KUIN VAIN LIIKKUU ALASPÄIN EI YLÖS. :omppu :omppu :omppu

AIKA LEIKKAUKSEEN TULI KIRJEITSE JA SE TEHDÄÄN OULUSSA 26.10 KLO15:00 SISÄÄN SUNNUNTAINA JA LEIKKAUS 27.10 NTTÄ.

jOTEN ON SIINÄ KARJULLA OLEMISTA VIELÄ KUN NUTRISKUURI LOPPUU 10 VIIKOLLA ELI 22.10 EN TIÄ MIHIN VAARAN LAITAAN PESÄN TEKIS, ETTÄ PYSYIS LEIKKELEISTÄ JA MUISTA HERKUISTA IRTI NO LEIKKI LEIKKINÄ :omppu :omppu :omppu :kirsikat :dyna

Babo67
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 98
Tavoitepaino: 77
Pituus: 170
Laihdutustapa: Tervellistä ruokaa ja sokerit ja rasvat pois
Laihdutushistoria: Jojoilua.....
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ma Syys 08, 2008 3:00 pm

Onneksi olkoon Zorro :D

On hyvin nutrattu !!!

Tarviiko ollenkaa leikkauksen edes mennä jos noin hyvin onnistut :shock:
Kuva

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » Ma Syys 08, 2008 3:43 pm

Kyllä pahalta näyttää, kun on vielä tuota uimarengasta aikatavalla ainakin 80kg ylimääräistä. :cart :cart :sp: Mutta hyvällä tolalla, en olis kyllä uskonu itekkään, että alkaa nuin hyvin tippuun. :omppu :omppu :peukku :dyna
Ja kiitos kannustuksesta sitä tarvitaan ja myös sinulle voimia tulevaan Babo67. :sp: :kirsikat

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ti Syys 09, 2008 2:05 pm

Niin..mutta tarkotinkin et varmaan nutraamallakin saisit kaikki ylimääräset pois eikä tarvis leikkaukseen ollenkaa....Niissä kun aina omat riskit kuitenkin....
Kuva

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » Ti Syys 09, 2008 4:11 pm

Kyllä olen kokeillut kaikenlaista,mutta päätöksen olen tehnyt ja leikkuu tehdään, on sen verran hyviä kokemuksia tuolta leikkaus foorumilla, jotka ovat käyneet tämän leikkauksen.En usko että nutrailulla mulla ainakaan olisi tulevaisuutta kilot palaisivat ja vielä varmaan korkojen kanssa, kyllä se on parempi uskoa entisaikojen kokeilujen jälkeen, että pysyvämpään ratkaisuun on haettava ja vaikka riskien kanssa.

Tämä elämähän on yhtä riskin ottoa ja siihen on tuuditauduttava, sillä paistaa se aurinko vielä risukasaankin se on varma..eli Tiedätkö milloi on lihava???

No silloin, kun ottaa aurinkoa hiekkarannalla ja luontoihmeiset tulevat viemään sinut takaisin mereen.

Mutta mukava keskustelu ja ollaan yhteyksissä. :cart :kirsikat :dyna

Babo67
Vilahtelijaterhikki
1999--120 kg
2001-- 76 kg
2004--99
2005--74
2006--82
2008--93
2009--100
2010--93
2011--96
2012--98
2013--98
Viesti:

ViestiKirjoittaja Babo67 » Ke Syys 10, 2008 10:04 am

Ha ha :lol:
Ton perusteella en ole läski..

No mutta Kaikkea Hyvää sulle ja Onnea leikkaukseen!!!!
Kuva

Aurora
Aloituspaino: 150
Tavoitepaino: 80
Laihdutustapa: Reductil
Laihdutushistoria: Kaikkea mahdollista kokeiltu.Uusi alku taas.

ViestiKirjoittaja Aurora » Pe Syys 12, 2008 8:25 am

Mä nostan sulle kyllä hattua! Mieletön määrä kiloja poissa.
1.1.2010
Reduilu jatkuu......... Loput pois.

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » Pe Syys 12, 2008 9:06 am

Kiitos Auroora, kyllä se panee ittesäkin miettiin, mutta pakko mikä pakko kirurki määräsi että 20kg on puotettava lokakuulle mennessä ja niinhän sitä nyt yritetään tehdä, :cart siis pitää myös tuo paino siellä rajoissa ja kaikki mitä saa pois ennen leikkausta on vaan hyväksi. :cart :omppu

Juuri kävin kontrollissa ja verenpaineet oli hyvät 130/80 ja paino oli tuon 25,5kg pudonnut lähtöajasta.Kyllä se sisko valkeakin sanoi, että mitä olet tehnyt että oot saanu nui laskeen painon??? Tuumasin vaan, että eukko on nostanut vellikattilan niin korkialle, että ei ees pitkällä lusikalla yletä. :roll: :peukku :peukku :peukku :omppu

Mutta toivossa on hyvä elää toivottavasti sitä ei laihdu sitten liikaa ettei käy kuin kuin siinä sanannossa, Kevyt kuin poliitikon lupaus :P :P :P :P

Mutta ei muuta kuin: Jännittää sano mummo, kun kahvimerkkiä vaihtoi

jorde

ViestiKirjoittaja jorde » To Syys 18, 2008 12:49 pm

Nutraus toiminu itelläin erittäin hyvin, mutta nyt sitten pitää jostain saada valittaa taas niin miten teillä, jotka oletta puottaneet painoa nutrilla tai muuten vaan nopealla tahdilla onko teillä jäänyt nahka roikkuun.
Ennen olin mahastani "kova" läskinen ukko nyt se on semmosta hyllyvää~~~~aaltoilevaa massaa tosin pienemmässä muodossa, onhan mulla vielä 15-20 kg liikaa painoa.
Palaako tuo mahanahka ikinä lähellekkään normaalia ilman leikkausta ja voiko nahkan tiivistymistä nopeutaa mitenkään. Lenkkeilu on suoraan sanottuna vit***ta ku hölskyy niin mahottomasti.
Ok. no sen tiedän että kuntosali auttaa tiivistymään mutta sekin taitaa olla lihaksisto peräistä.

Toinen kyssä ois että miten te jotka nutraatta käyttekkö salilla samaan aikaan / uskaltaako sinne kuurin aikana mennä.
Kun oman kuurin aikana polkas pyörällä oikein tosissaan niin jalkalihakset ei oikein tuntuneet palautuvan siitä, oli se tunne pitkään niinku ne ois ollu maitohapoilla.
Jostain kuulin että paaston aikan liahkset ei paludu yht nopeaa kun oikein syödessä eli voiko tässä sitte sydämensäkkin rikkoa;)
Sikspä siirryin tehokävelyyn päivittäin.

Olen n.180cm pitkä nyt paina n.100kg, pahimillaan painoni oli 137kg josta ruokavalio dietillä 2v aikana 120 ja nutrilla sitte 10viikossa 100kg eli -20kg ja paino on pysynyt kesän samana, mutta emmin uskaltasko sitä vielä viimesen kuurin alottaa vai jääkö mulle tuo maha ikuiseksi purjeeksi~~~~vaikka painoni olisikin normaali:)
Antteksi pyyntö jos meni väärälle alueelle, mutta oisin kiitollinen vastauksista ja neuvoista

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » To Syys 18, 2008 1:28 pm

Tervehdys jorde.

Mie en ainakaan vielä ole huomannut tuota nahan roikkumista pahemmin, visiin se on perässä tullu, mutta kyllähän se tosiasia on että monelle jää nahka roikkuun ja joutuu käymään tuolla kiristys puolella, jos näin voi sanoa.
Kyllähän niitä rasvoja on, jotka ilmeisesti kiinteyttävät ihoa olen ainakin lukenut niistä foorumilla.

Mulla on itsellä pikkuinen kuntosali ja siellä käyn jonkun verran ei voi kauheasti kehua enemmänkin voisi käyttää. :cart :kirsikat :omppu :oops:

Piä pikku paussi ja sitten.

jantsku
Viesti:

ViestiKirjoittaja jantsku » Ma Syys 22, 2008 11:42 am

kyllä se nahka perässä kutistuu vaikka hitaasti. pudotin noin 20kg melko nopeaa ja sellanen löysä pussi masun kohdalle jäi. vettä ja vettä ja liikuntaa ja jollei auta niin puukkoa :o

jollen väärin ole ymmärtänyt on aika henk.koht juttu miten nahka menee kasaan ja nuoremmilla se menee paremmin kuin vanhemmilla ja tietty kuinka paljon sitä painoa on pudotettu. muitaakseni jostain viestiketjusta aikoinani luin, että ensimmäisen suurinpudottaja ohjelman voittaja kävi näyttäytymässä veitselle jotta sai ylim. nahat pois.

rullaa nahka vaan kasaan ja sitten lenkille :D niin minäkin aluksi tein ja siitä se hupenee.

jorde

ViestiKirjoittaja jorde » Ma Syys 22, 2008 12:30 pm

Kiitoksia vastauksista, en taidakkaan olla ihan yksin purjeitteni kans:)
No eikai se auta ku pitää puukot vielä tupessa ja oottaa, josko nuo nahkat alkas vetäytyyn ;) olen 26v joten aikas nuori vielä että kait mulla toivoa on.
On se vaan niin perhanan jännä juttu, vaikka laihtunu näinkin hyvin niin ei tuo pää ja ajatukset tule perässä.
Tuntuu vieläkin että sitä on tosi pyöreä ja maha roikkuu vaikka -37kg mullaki takana. liekköhän tuo normaalia vai pitääköhän tuota ilmottautua jo johonki kriisi ryhmään :lol:

Viime keväänä kun nutraus oli loppupuolella niin lopetin tupakoinnin samalla, johtuukohan tuo siitä että normi ruoka ei maistunutkaan niin ihanalle kun sen fantasioissaan(nälässä) mielsi. oli sellanen tunne, että jotain teki mieli kokoajan mutta mikään ei auttanu siihen.
Nyt ku saan rykästyä viimeisen nutriputken ja saan sen loppun niin taidan aloittaa syömäilyn hieman fiksummin ku pelkällä leivällä:( -millaisia kokemuksia teillä on miten kantsii siirtyä oikeaan ruokaan, tuntus että karppi pohjasella ruualla onnais parhaiten tieten kasvikset esittäs pääosaa.
Nutraus on helppoa, mutta siirtyminen oikeaan ruokaan ja ylläpito on tosi hankalaa nutrauksen jälkeen.

jaananen
Pituus: 168
Laihdutustapa: nutraus + vesijuoksu
Laihdutushistoria: kokemusta 30 vuoden ajalta. Joskus 10 v. sitten ruokavaliolla -40kg. kahdessa vuodessa. Kaikki tullut takaisin korkojen kera.

ViestiKirjoittaja jaananen » La Loka 04, 2008 3:05 pm

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 6:49 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » La Loka 04, 2008 4:16 pm

Tervehdys vaan olen itse tuossa nutraillut noin 10 viikkoa vähän rapiat ja paino tippui 30kg,mutta myös söin paivän aikana 550 grammaa pakastevihanneksia kuudesti päivässä,kahvia parikuppia vettä 2-2,5l itraa ja lihalientä ja vihreä tabackoa kasviksiin ja nutriksia 6 pussia sekoittaen sen 2,5dl sopivanläpöiseen veteen, jonka voi juoda. Tehosekoitin on hyvä, ei jää niitä paakkuja ne tuo ällön jos mikä, päälle myös aromisuolaa joka oli hyvä mauste.

Ja paljon pitää olla itsekuria miehessä tai naisessa varsinkin ensimmäiset aloituspäivät olivat erittäin kriittiset, sen voin sanoa, mutta sitten ei hätiä paino alkaa laskea välillä se tökkii puntarinlukemat laskun suhteen, mutta täytyy olla positiivinen ja purra vaikka omaa peukaloa, niin tuntee kuinka kipeää se tekee jos tästä nyt lipsahdan ja alan pistellä herkkuja ei,ei,ei ja taas mennään eteenpäin ja voitto häämöttää ou jee ainahan on mukava olla komppis mille voi avautua ja juhlan ilot purkaa kun on onnistunut se huomattavasti tuo itse tuntoa ja näkee että piruvie minähän olen kova kaveri kun tuon tein vaikka kilo ja viikko niin se on alaspäin menoa aina.

Itse suosittelen lääkärin valvontaa jottei sokeriarvot kärsi ja verenpaineet pysyy kohdallaan siis kontrollit paikallaan!!!!! ps:pitkissä nutrauksissa.

Mutta ei muuta kuin nutrista kehoon ja mieli virkeänä toimintaa se tuo tulosta voin sanoa en kehu turhaa,myös täsmällisyys ruoka-ajoissa helpotti ainakin minua. :omppu :dyna :sp: :twisted: :kirsikat :arrow:

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » La Loka 04, 2008 5:33 pm

zorro kirjoitti:Tervehdys vaan olen itse tuossa nutraillut noin 10 viikkoa vähän rapiat ja paino tippui 30kg,mutta myös söin paivän aikana 550 grammaa pakastevihanneksia kuudesti päivässä,kahvia parikuppia vettä 2-2,5l itraa ja lihalientä ja vihreä tabackoa kasviksiin ja nutriksia 6 pussia sekoittaen sen 2,5dl sopivanläpöiseen veteen, jonka voi juodayys ruoka-ajoissa helpotti ainakin minua. :omppu :dyna :sp: :twisted: :kirsikat :arrow:

Upea saavutus ja osoittaa sen, että tossa on liikkumavaraa noinkin paljon kun oot syönyt kasviksia ja lihalientä jne. Miten nyt tästä eteenpäin? Alottelitko normiruuan ihan pienillä annoksilla vai mites? Ois kiva kuulla tästä nutrien jälkeisestä elämästä vielä lisää. Olen ajatellut mennä nyt imettämisen jälkeen tohon sairaalanryhmään mukaan siksi utelen :mrgreen:

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » La Loka 04, 2008 7:27 pm

No niin jatkan sen verran viimeistä nutrausdiettiän,i että nyt ravitsemusterapeutti käski pikkuhiljaa vähentää nuita nutriksien syöntejä ja keveästi aloitella normaaliruokaan siirtymisen ei tarkoittanut tietenkään läskisoosia ja pottuja vaan kaurapuuroja,vellejä pikkasen suolaista jne....

Mulla on itellä aika vatsalaukun pienennysleikkaukseen loppukuusta, joten paino pitäisi saada pysymään aika samoissa lukemissa, näin kirje tuli kirurkilta ei muuten leikata jos ei tiputa ja näytä että on halua tähän toimenpiteeseen.

On vielä painoa 160kg, että ei se vähissä oo, kyllä sitä on vielä leikkauksen jälkeenkin puotettavaa ja ruokaannoskoot tippuu tuonne 2dl per kerta, eli kalorimäärä laskee ja paino toivottavasti. :cart :P :P :P :sp:

Mitä foorumilla olen seuraillut ja keskustellut niin tyytyväisiä ihmisiä siellä ovat leikkauksen jälkeen kun paino lähtee laskemaan ja elämä on kuin uudesti syntynyt, kun tietää että valoa on tuolla putkenpäässä tähänkin painoasiaan,se on vain päätös joka täytyy itse tehdä, muita ei kannata kuunnella sinä olet itsesi pomo,koska riskitönhän leikkaus ei ole !!!!

Mutta voihan sitä jäädä autonkin alle, se täytyy vähän näin laskea, niin on huomattavasti helpompi tehdä ratkaisuja, jotka vaikuttavat historian kulkuun.

Pikkaisen meni tieteispuolen asioihin, mutta terve tuumailu on aina paikallaan ja kommentoidahan voi aina, se on tervettä ja voimavaroja kasvatavaa, kun vähän avautuu. Siksi nämä foorumit on aivan hyviä, et ole yksin vaan on muitakin saman asian kanssa painijoita.

Ei muuta kuin hellureija ja mieli korkealle.

Korjataan niitä autojakin.

Nuoruudessa kukkii elon viinipuu,
vanhetessaan viini parantuu!. :D :D :D :D :roll:

jaananen
Laihdutushistoria: kokemusta 30 vuoden ajalta. Joskus 10 v. sitten ruokavaliolla -40kg. kahdessa vuodessa. Kaikki tullut takaisin korkojen kera.

ViestiKirjoittaja jaananen » La Loka 04, 2008 9:37 pm

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 6:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » Su Loka 05, 2008 9:47 am

No tervehdys vaan jaananen,nutrikset käsketään sekoittaa noin kädenläpöiseen ei kuumaan veteen,ja noista kiloista ne alkoi kertyä tuossa 25 vuoden jälkeen, aivan pikkuhiljaa.

Sinähän olet vielä nuori nainen ei mitään hätää sieltä kuoriutuu vielä kaunis prinsessa, :puku1 :puku1 kun otat ajan kanssa laihduttamisen eihän ne kilot ole päivässä tuleet. :D :D :D :D :omppu :omppu :omppu :omppu

jaananen

ViestiKirjoittaja jaananen » Su Loka 05, 2008 10:38 am

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 6:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

kuutar72
Aloituspaino: 108
Tavoitepaino: 80
Laihdutushistoria: Laihduttanut vuodesta 1985 alkaen....yhteensä n.70kg.....Painonvartijoita,kalorinlaskua,terkan valvonnassa,xenicalia,karppausta....nyt viimeisen kerran yritys päästä vähemmän sairaalloiseen mittaan....;)...Verenpainetauti,insuliiniresistanssi oikkuilee,kilpirauhasen vajaatoiminta ja ajoittaisia masennuskausia....

ViestiKirjoittaja kuutar72 » Su Loka 05, 2008 11:18 am

:kisu moikkelis kaikille...täällä ilmoittautuu uusi nutraaja...huomenna alkaa pussielämä,tarkoitus olis olla n.10-12vkoa..painoa pudotettavana 40 kg..niin ja kaikki maailman systeemit kokeiltu..nyt motivoi nopea painon pudotus,unohtamatta tosiasiaa että elämäntaparemppa pitää jatkua pussejen jälkeenkin...tämä' siis tiedoksi epäilijöille....kun olen kertonut tästä nutrauksesta joillekin,pitävät mua tyhmänä kun en muka ymmärtäisi että pussien loputtua paino nousee takaisin jos palaa vanhoihin ruokailutottumuksiin...hohoh...joo,mutta motivaatio on nyt kohdillaan ja tsemppia tarvitaan muilta samassa kuviossa olevilta...tätä ketjua kun lukee niin tulee jo hyvä mieli,hienoja onnistumisia teillä takana......täähän kuulostaa aikas samalta kuin kuntosalien markkinoima kallis xtravagansa....kävin jo esittelyssäkin,mutta kaatui hintaan...joten tämä oma yritykseni onkin tälläinen köyhän naisen kilomaratooni....mikäs se kauppa oli mkä myy edukkaimmin pusseja???pirkanmaalta olen ja porissakin pyörähdän useasti.... :lol: nyt taidan hypätä joogaavien tyttärieni(4kpl) seuraan,katsovat virolaista joogavideota ja nauraa käkättävät vedet silmissä.... :D

tsemppiä ja pitkää pinnaa.....12 vkoa on on vain pikkiriikkinen aika elosta,jos se saa voimaan paremmin...tai siis kun sen jälkeen voi paremmin....

zorro
Viesti:

ViestiKirjoittaja zorro » Su Loka 05, 2008 12:05 pm

Terve vaan kuutar72 ja siitä se kilot alkaa rapiseen ja olo parantua, niin kävi kyllä mullekin jaksaa eri lailla pikku työhommeleitakin tehdä, risusavottaa ja puutarhatöitä,myös potun nostokin onnistui.

kyllä nuilla nutrikseilla lähtee kun on vaan hyvää ja pitkää pinnaa eikä sorru maailman ihanuksiin se on kerralla tehtävä selväksi jos aikoo tuonkin verran puottaa.

Ei muuta kuin tsemppiä ja lujasti halua olla tuleva mehupilli, :dyna No ei sentään, mutta sinne päin, se tuo hienosti myös nuo arvotkin kohdalleen ja hoitaja tätikin hymyilee kuin hangon keksi ja se on mukavaa.

jaananen se on hyvä aloitus tavote ei muuta kuin nyt se on menoo,siis painolle!!! :dyna :omppu :shock: :lol: :lol: :lol:

jaananen

ViestiKirjoittaja jaananen » Su Loka 05, 2008 4:51 pm

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 6:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Pötte

ViestiKirjoittaja Pötte » Ma Loka 06, 2008 4:41 pm

Moi kaikki, täällä myös yksi uusi (osa)nutraaja ilmottautuu. Takana 2kk ja lähteneitä kiloja 6kg, eli ei ihan järettömän hirmuinen vauhti mutta kuitenkin suunta alas, hyvä! Tahdonlujuutta testaavat - ei ihan päivittäin mutta melkein - ainakin punkku ja juustot, arghh... :oops: Niin ja olen siis nainen, ikää 33.

Ja enkä halua erikoisesti mainostaa, mutta jakaa hyviä kokemuksiani - aloin olla muutama viikko sitten jo hieman :?: kyllästynyt keitto/pirtelömakuihin, mutta onneksi samalta valmistajalta tuli myyntiin parsakaalipasta ja vihannescouscous ruoat (220 kcal). Hyvää, oikeesti! Ainakin mua nyt auttaa eteenpäin kun tietää että on vaihtoehto olemassa, joka on oikeeta pureskeltavaa ruokaa, ja vielä hyvää!

t. Pötte pieni possu

fiona
Pikkuterhikki

ViestiKirjoittaja fiona » Ma Loka 06, 2008 7:25 pm

Mistä olette ostaneet Nutripussit pitkään nutraukseen halvimmalla?
Katselin mm. netistä verkkoapteekista ja siellä on pusseja 16.50euroa mut tähän tuli vielä melkein 6e postikulut ja monesta paikkaa saa noita samoja paketteja 19.90e. Joten ei ollenkaan halpaa verkkoapteekissa.

jaananen

ViestiKirjoittaja jaananen » Ma Loka 06, 2008 9:14 pm

.
Viimeksi muokannut jaananen, Su Marras 23, 2008 6:51 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

Palaa sivulle “Laihdutusmenetelmät”