mymmeliina kirjoitti:
Nyt olen mietiskellyt vatsan muotoiluleikkausta ja rasvaimua.
Tuo on just se mitä pelkään.. Otan nyt esimerkkinä nämä.
Mulla on kielilävistys -> haluaisin lisää lävistyksiä
Mulla on tatuointi -> haluaisin lisää tatuointeja
Itse olen kuitenkin pidemmän aikaa jo pyöritellyt päässäni sellaista vaihtoehtoa kuin rintojen ripustusleikkaus. Tämä toimisi mulla, koska en halua mitään ylimääräistä täytettä itseeni(no joku voi olla jo lävistyksestä ja tatuoinnista tätä mieltä, mutta mulle ne on eri asia). Kuitenkin suuri pelkoni on tuo kierre. Sitä alkaa katsomaan itseään eritavalla, ja kuitenkin haluaisin välttää sitä kirurgin veitsen alle joutumista. Vielä melko ristiriitaiset tunteet tästä, joten vielä ei ole leikkauksen aika, mutta tämä vaihtoehto itselläni on olemassa. Ehkä sitten kun olen saanut tämän "projektini" tehtyä ja elämänsuunnan parempaan. Ellei kuntosali ja muut ala tekemään ihmeitä
BettyBoop kirjoitti:
tarttes saada saada täytettä lisää näihin riippuviin tisseihin, mutta ei taida hynä riittää?
Betty, jos et ole jo asiaa tutkaillut, niin vertailehan tuota ripustusta ja rintojen täyttämistä ennenkuin teet lopullisia päätöksiä

(en sano tätä mitenkään arvostellen, koska ihan täys untuvikko itsekin näissä, mutta vinkkinä vain)