Terhi Net - Keskustele laihduttamisesta

Tänään on Su Syys 05, 2010 7:58 pm

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia

Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 
Kirjoittaja Viesti
 Viestin otsikko: Plastiikkakirurgia
ViestiLähetetty: Pe Heinä 23, 2010 3:58 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Ajattelin luoda uuden keskustelun plastiikkakirurgista, koska varmaan meissä terhiläisissä on monia, jotka jo ovat olleet leikkauksessa / ovat menossa leikkaukseen.

Itse olen tän vuoden helmikuussa ollut rintojen reduktioleikkauksessa. Multa otettiin yhteensä hiukan alle 700g pois rinnoista, ja kuppikoko pieneni ihan kivasti siten, että ennen E ---> nyt B. Olen todella tyytyväinen lopputulokseen, ja siihen että niska- ja hartiavaivat ovat huomattavasti pienentyneet. Nykyään em. kipuja esiintyy joskus johtuen siitä, etten oikein vieläkään osaa kulkea selkä suorassa vaan saatan kuljeskella "vanhasta muistista" kumarassa. Plussaa on myös se, että vaatteet sopii paljon paremmin päälle!

Nyt olen mietiskellyt vatsan muotoiluleikkausta ja rasvaimua. Onko jollain terhiläisellä kokemusta tai miettiikö joku myös em. operaatioihin menoa? Tiedän kyllä ettei ne oo mitään laihdutuskeinoja; haluan vaan eroon ylimääräisistä makkaroista, joihin ei tunnu mikään dietti/liikunta auttavan :cry: .

Profiili  

Viestin otsikko: Re: Plastiikkakirurgia
ViestiLähetetty: Pe Heinä 23, 2010 4:09 pm 
Poissa
Vilahtelijaterhikki
Käyttäjän avatar

Paljonkos noi rintaprojektit makssa? tarttes saada saada täytettä lisää näihin riippuviin tisseihin, mutta ei taida hynä riittää? :roll:

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 23, 2010 4:19 pm 
Poissa
Käyttäjän avatar

Mä en joutunut maksamaan omasta "projektista" juurikaan mitään.... sain lähetteen kirurgin juttusille työterveyslääkäriltä (ilmainen), ja varsinaisen operaation maksu oli 2 pv:n sairaalamaksu, koska mä sain leikkauksen julkisella puolella. Kriteerit löytyy netistä, mutta en nyt just muista osoitetta... Yksityisellä puolella olisin joutunut maksamaan about 3000-4000 :shock: ! Mun mielestä suurennukset liikku aika lailla samoissa hintaluokissa; ehkä pikkuisen alle. Tietty Tallinnassa saisi halvemmalla, mutta ainakin ite pidin omaa terveyttäni sen verran arvokkaana etten halunnut sinne lähteä.

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 23, 2010 4:42 pm 
Poissa
Pikkuterhikki
Käyttäjän avatar

mymmeliina kirjoitti:
Nyt olen mietiskellyt vatsan muotoiluleikkausta ja rasvaimua.

Tuo on just se mitä pelkään.. Otan nyt esimerkkinä nämä.
Mulla on kielilävistys -> haluaisin lisää lävistyksiä
Mulla on tatuointi -> haluaisin lisää tatuointeja

Itse olen kuitenkin pidemmän aikaa jo pyöritellyt päässäni sellaista vaihtoehtoa kuin rintojen ripustusleikkaus. Tämä toimisi mulla, koska en halua mitään ylimääräistä täytettä itseeni(no joku voi olla jo lävistyksestä ja tatuoinnista tätä mieltä, mutta mulle ne on eri asia). Kuitenkin suuri pelkoni on tuo kierre. Sitä alkaa katsomaan itseään eritavalla, ja kuitenkin haluaisin välttää sitä kirurgin veitsen alle joutumista. Vielä melko ristiriitaiset tunteet tästä, joten vielä ei ole leikkauksen aika, mutta tämä vaihtoehto itselläni on olemassa. Ehkä sitten kun olen saanut tämän "projektini" tehtyä ja elämänsuunnan parempaan. Ellei kuntosali ja muut ala tekemään ihmeitä :)

BettyBoop kirjoitti:
tarttes saada saada täytettä lisää näihin riippuviin tisseihin, mutta ei taida hynä riittää?

Betty, jos et ole jo asiaa tutkaillut, niin vertailehan tuota ripustusta ja rintojen täyttämistä ennenkuin teet lopullisia päätöksiä :) (en sano tätä mitenkään arvostellen, koska ihan täys untuvikko itsekin näissä, mutta vinkkinä vain)

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 23, 2010 4:53 pm 
Poissa
Vilahtelijaterhikki
Käyttäjän avatar

En mä mistään ripustusleikkauksesta koskaan ole kuullutkaan? Niskalenkkiö se tehdään ylimääräisestä nahasta :mrgreen: :?: Kerro toki :D
Ei mun ukko anna lupaa mitään rintoja leikellä, vaikka itse haluaisinkin kohennusta tähän läppätyyliin :roll: Kunhan vaan jupisen :roll:

Profiili  

ViestiLähetetty: Pe Heinä 23, 2010 5:04 pm 
Poissa
Pikkuterhikki
Käyttäjän avatar

Betty, se on siis sellainen leikkaus missä muotoillaan rinta uusiksi, poistetaan kudosta, mutta mitään ei lisätä. Viillot mitä tulee riippuu rintojen alkuperäisestä koosta(olisko kuitenki ollu maksimissaan kolme viiltoa, nyt en muista) ja nämä tietenkin tehdään mahdollisimman huomaamattomiksi. Lopputuloksena on sitten terhakat rinnat.
Mutta laitahan googleen hakusanaksi "ripustusleikkaus", "rintojen leikkaus" tai "rintojen ripustusleikkaus", niin kyllä sieltä tietoa löytyy ja eri paikkoja missä näitä tehdään.

Meillä mies myös aina sanoo ettei mitään tarviis tehdä(edes laihduttaa), mutta ei se paljoa miehen mielipide paina jos itse ei itsestään tämmöisenä pidä.

Profiili  

Näytä viestit ajalta:  Järjestä  
Aloita uusi ketju Vastaa viestiin  [ 6 viestiä ] 

Kaikki ajat ovat UTC + 2 tuntia