Aromipesä :)

Kevyempää ruokaa!

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

narppa
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: vähemmän ja terveellisimmin
Laihdutushistoria: En paljoa liioittele, jos sanon että melkein kaikkea olen kokeillut :)

Aromipesä :)

ViestiKirjoittaja narppa » To Elo 06, 2009 2:06 pm

Luin jostain että takavuosien aromipesä olis hyvä juttu puurojen laittoon. mä olen niin laiska ja kiireinen etten aamulla saa laitettua puuroa. Mutta illalla voisin sen kiehauttaa ja laittaa semmoiseen styroxlaatikkoon ja aamulla oli hyvin hautunut puuro valmiina. En vaan tiedä mistä sellaisen sais. Netistä yritin googlettaa mutta suurin osa oli ihan hupijuttua aromipesästä ja muistan sille itsekkin naureskelleeni aikoinaan. :lol:
ei väkisin, mutt jos väsyttämällä.

sipuli
Vilahtelijaterhikki
Aloituspaino: 158
Tavoitepaino: 99
Pituus: 170
Laihdutustapa: Easy Diet
Viesti:

Re: Aromipesä :)

ViestiKirjoittaja sipuli » La Elo 15, 2009 11:59 pm

Jossain retkeilysivulla oli ohje puuron tekoon samalla systeemillä ruokatermokseen.

Meidän aamunopea puuro tulee Elovenasta niin, että lataan kerroskattilan illalla valmiiksi (veden alaosaan, veden ja hiutaleet yläosaan). Aamulla , kun unisena kuljen ohi vessaan, käännän levyn täysille. Jossain aamupuuhien välissä sekoitan kerran (pienennän samalla lämpötilaa), ja puolessa tunnissa puuro on hyvää syötäväksi.
Kuva

narppa
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Laihdutustapa: vähemmän ja terveellisimmin
Laihdutushistoria: En paljoa liioittele, jos sanon että melkein kaikkea olen kokeillut :)

Re: Aromipesä :)

ViestiKirjoittaja narppa » Ma Elo 17, 2009 11:27 am

juu, voisi olla meillekkin paras ratkaisu, eihän sitä niin kiire ole. Tänäkin aamuna keitin nakkikeiton ja jouduin vielä kasille töihin. :D
ei väkisin, mutt jos väsyttämällä.

Palaa sivulle “Ruokareseptejä”