aurinkokuivatut tomaatit
Valvojat: ViimeinenJojo, Flame
- Cameleontti
- Aloituspaino: 0
- Tavoitepaino: 0
- Pituus: 0
- Viesti:
aurinkokuivatut tomaatit
En oikeastaan edes tiedä kuuluuko tämä kysymys tälle palstalle, mutta tietääkö kukaan onko aurinkokuivattuja tomaatteja saatavana muuten kuin öljyssä? Joku sanoo nähneensä ihan vain kuivattuna mutta en ole onnistunut löytämään... onko joku muu sattunut näkemään?? 

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wu9zOIu/]
[/url]

[/url]
- Miinu.s
- Pikkuterhikki
- Aloituspaino: 120
- Tavoitepaino: 65
- Pituus: 165
- Laihdutustapa: RePa
"Aurinkokuivattuja tomaatteja voi ostaa öljyyn säilöttyinä, nahkeina tai täysin kuivina" kertoo KevytKokki-lehti. Eli on vaihtoehtoja mutta sijaintia kaupassa en tiedä, myyjä varmaan osaa auttaa.
Toisaalta öljyn rasva on hyvälaatuista, ja sitäkin kun pitäisi saada. Vaikka se ikävästi kaloreita tuokin...
Toisaalta öljyn rasva on hyvälaatuista, ja sitäkin kun pitäisi saada. Vaikka se ikävästi kaloreita tuokin...
- Hippo
- Viesti:
Punnitse ja Säästä kaupoissa (löytyy ainakin Helsingistä ja Tampereelta) sekä joissakin etnisissä kaupoissa on irtotavarana aurinkokuivattuja tomaatteja kuivina. Ne voi liottaa vaikka vedessä syötävän pehmeiksi mikäli öljyä karsastaa.
"Edina - 'Inside of me, sweetie, inside of me, there is a thin person just screaming to get out.'
Mother - 'Just the one, dear?" (Absolutely Fabulous)
Mother - 'Just the one, dear?" (Absolutely Fabulous)
- Cameleontti
- Viesti:
Jep
Kiitos avusta, Kajaanissa ei ole Stocmannia mutta joku etninen kauppa täältä kyllä löytyy... pitää käydä katsomassa sieltä. Oma kuivurikin minulla on mutta en ole kyllä edes hoksannut että tomaattiakin vois itse kokeilla kuivata
.... Juu, tiedän toki että rasvaakin täytyy jonkun verran saada mutta yritän kuitenkin pitää sen aika vähissä. Voiskohan ne öljyssä olevat ns. pestä jolloin se öljyn määrä vähenisi... mutta maku ei muutuis? 
Kiitos avusta, Kajaanissa ei ole Stocmannia mutta joku etninen kauppa täältä kyllä löytyy... pitää käydä katsomassa sieltä. Oma kuivurikin minulla on mutta en ole kyllä edes hoksannut että tomaattiakin vois itse kokeilla kuivata

[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/wu9zOIu/]

[/url]

[/url]
-
- Viesti:
Miinu.s kirjoitti:Höh, minä taas kysyin paikallisesta Citymarketistä eikä heillä ole muussa muodossa kuin öljyssä... outoja valikoimaeroja.
Vastaan tällaisen vanhaan juttuun. K-kaupat saavat päättää valikoimasta itse. Jos pyydät hevi osastovastaavalta niin takuulla niitä tilaa, keskosta saa.
T. Hevi-osastovastaava K-kaupasta..
Palaa sivulle “Ruokareseptejä”