"Äkkiä kiskalta / kaupasta mukaan ja syödään heti!"

Kevyempää ruokaa!

Valvojat: ViimeinenJojo, Flame

Hande
Aloituspaino: 0
Tavoitepaino: 0
Pituus: 0
Viesti:

"Äkkiä kiskalta / kaupasta mukaan ja syödään heti!"

ViestiKirjoittaja Hande » Ke Elo 29, 2007 8:55 pm

Kuulostaako tutulta?
Mulla on tosi usein näin. Luennon tms. jälkeen hirveä nälkä ja kiire kotiin. Pitäisi siis löytyä jotain hyvää, terveellistä ja vähäkalorista mukaan napattavaa. Fiksuhan varautuisi tilanteeseen etukäteen tekemällä eväät, mutta... :roll:
Mitä tällaisissa tilanteissa nappaatte mukaan? Jotain sellaista, mitä pitäisi voida syödä esim. bussissa ilman ruokailuvälineitä.
Kuva

Lintetsa
Aloituspaino: 90
Tavoitepaino: 70
Pituus: 159
Laihdutustapa: VHH, VLCD, PV, milloin mitäkin
Laihdutushistoria: 2008 syksyllä paino 83 kg, 2009 kesällä paino 70 kg, kesällä 2010 paino 85 kg, keväällä 2011 paino 90kg ja nyt siitä toivottavasti suunta jälleen alaspäin.

ViestiKirjoittaja Lintetsa » Ke Elo 29, 2007 9:08 pm

Kuulostaa aivan taivaallisen tutulta, normaalisti lähti mukaan kolmioleipä tms, mutta nykyisin sitten otan banaanin tai omenan, eli siis minkä tahansa hedelmän :lol: En säästä luontoa ja laitan esim. yhden banaanin sitten pussiin, niin siitä syömisen jälkeen tulee hyvin roskis :)
Kuva
Kuva

Cheve
Viesti:

ViestiKirjoittaja Cheve » Ke Elo 29, 2007 10:06 pm

Valion marjakeittoja saa nykyään myös pienissä n. 2 dl pakkauksissa, näissä ei ole kaloreita kauheesti. Maistuu ja täyttää :D
Kuva

Emsku
Tapaterhi
Pituus: 175

ViestiKirjoittaja Emsku » Ke Elo 29, 2007 10:17 pm

Juotavat jugurtit on mun suosiossa. Samoin ne saarioisen "salaattiateriat" (kyllä oo salaattia nähnykään). Ne on herkkua, ja niitä voi syödä jätskialtaasta pöllityllä lusikalla, mut on niissä kyllä kaloreitaki, et sen puoleen ne ei oo mitenkään erityisen suositeltavia.
Kuva

koo

ViestiKirjoittaja koo » To Elo 30, 2007 8:26 am

Mä otan tollasissa tilanteissa aika poikkeuksetta pussin pähkinöitä ja vichy pullon. Kourallinen pari pähkinöitä nassuun ja vichyt perään -jaksaa ihan varmasti pyörtymättä kotiin ja pitää nälän kurissa siiheksi että saa jotain ihan oikeaa ruokaakin valmistettua nälkäänsä :wink:

Hande
Viesti:

ViestiKirjoittaja Hande » To Elo 30, 2007 5:21 pm

Jesjes! Hyviä vinkkejä!
Kuva

Tippe
Aloituspaino: 77
Tavoitepaino: 65
Pituus: 165
Laihdutustapa: vähemmän ruokaa, enemmän liikuntaa

ViestiKirjoittaja Tippe » La Syys 01, 2007 3:31 pm

Mitä ei ole vielä mainittu: karjalanpiirakat ja proteiinipatukat. Molempia löytyy melkein joka kaupasta :wink: Mulle noi toimii ehkä hedelmiä tai jogurtteja paremmin, koska jos on tosi kiire ja meno päällä, niitä on helppo ja siisti syödä liikkuessa/bussissa tms. Ja syntyvät roskat on kuivia ja ne voi sujauttaa vaikka heti laukkuun sotkematta paikkoja.

Tietysti jo mainitut hedelmät ja pähkinät on hyviä. Monissa kaupoissa myydään myös ruissämpylöitä täytettynä samassa kun kolmioleivät yms.
Kuva

Aniliina
Pikkuterhikki
Aloituspaino: 92
Tavoitepaino: 65
Pituus: 155
Laihdutustapa: nutraus
Laihdutushistoria: 03/2007 92 kg -> 66 kg 10/2007

ViestiKirjoittaja Aniliina » La Syys 08, 2007 8:11 pm

Nutrilett-ateriankorvikepatukat. Ne on niin tuhtia tavaraa että puolikaskin riittää hätänälkään.

alive2day
Viesti:

ViestiKirjoittaja alive2day » La Helmi 16, 2008 7:38 pm

Mä olen monesti turvautunut Vaasan näkkileipä-sandwicheihin. Niitä alkaa olla aika monessa paikassa. Esim. ruohosipuli (tuorejuustolla täytetty) näkkäri-sandwich on mun mielestä hyvän makuinen ja kuitupitoinen (=täyttää) ja yhdessä sadwichissä on vain 85 kcal.

Myös myslipatukat on hyvä vaihtoehto. Esim. Alpenilta löytyy kevytvaihtoehto.
Kuva

Amalisa
Viesti:

ViestiKirjoittaja Amalisa » Su Helmi 17, 2008 11:31 pm

Mulla on monesti toi sama ongelma. Mä en vaan löydä kaupasta mitään syömistä, kun oon niin nirso :roll: Oon syöny itteni myslipatukoista yli, hedelmistä ei lähe nälkä, kolmioleipiä en voi syödä (hyi majoneesia), enkä myöskään niitä näkkäreitä, proteiinipatukat on pahoja (ja kalliita), jogurteista ei lähe nälkä (ja ne on jotenkin niin makeita että alkaa yököttään). mehukeitoista ei lähe nälkä. Ainut vaihtoehto on joku suklaapatukka ja sellasen syöminen nälkään melkein ällöttää. Jotain on pakko syödä ja harmittaa, kun syö sellasen vaikka ei ees tehny oikeesti mieli... On mullakin ongelmat.. :roll:
[url=http://www.TickerFactory.com/weight-loss/w2rtYnv/]
Kuva

Palaa sivulle “Ruokareseptejä”