Olen juuri kirjautunut joukkoonne. Painon pudotusta on edessä, n 10 kg pitäisi saada lähtemään. Vaa'an kieli ei ole vielä liikahtanut, mutta nyt olen jo oikeassa vireessä.. se on hyvä alku. Vire on ollut haussa pitempään, mutta aina vaan sorruin iltasella mässäämään.. Virehän tässä laihdutuksessa onkin se a ja o.
>> Nyt ei kylläkään ole kyse ihan siitä itsestään eli laihdutuksesta vaan ruoka-aineen ominaisuudesta. Käytän vain kasvirasvoja/-öljyjä leivän päällä sekä paistamiseen jne. Vältän voita yms kovia rasvoja. Törmäsin kerran kommenttiin, että "Ethän kuitenkaan sinäkään sentään käytä kasvirasvaa paistamiseen. Sen koostumushan muuttuu lämmitettäessä eikä se olekaan sitten ollenkaan hyväksi.." Minulle ei kuitenkaan selvinnyt, että A) onko asiassa jotain perää, onko kasvirasvat paistamisessa jotenkin huonoja B) ja jos on, niin, mitä siinä sitten lämmitettäessä tapahtuu?
Googlettamalla en löytänyt vasauksia, joten keksin kysyä asiaa täältä Terhiläisiltä, koska täällä on käsitykseni mukaan ravintoasioihin perehtynyttä väkeä... älkää antako mun pettyä

Mukavia syksyisen kirpeitä lenkki-iltoja,
Toivotteleepi Tuuve